Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.040
Reaction score
26.833
Πόντοι
1.607

traffic

Member
Εγγραφή
28 Νοεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.466
Reaction score
6.101
Πόντοι
847
Περιοχή
Σαχάρα
Οι τιμες της CITROEN το 1970


Le prix des voitures Citroën en 1970. Bonjour tout le monde, En 1970 (pour partir à Kaboul par exemple) le prix d’une 2cv 6 était de 6892 Francs. En tenant compte de l’érosion monétaire et après conversion en euros, il faudrait débourser aujourd’hui 8229 € pour acheter cette 2cv 6 neuve. Ce convertisseur https://www.insee.fr/fr/information/2417794 permet d’évaluer le prix des modèles proposés en 1970. Deuchement vôtre. Patrick lemaire
30877
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Γιατι δεν ηταν xantia.
Ουτε εκδοση activa υπηρχε. Ουτε την ποιοτητα εσωτερικου ειχε, ουτε την εξωτερικη σχεδιαση, ουτε τοσο ακριβης,ρυθμισιμη και διασκεδαστικη στην οδικη συμπεριφορα ηταν, ουτε πιο καλα μοτερ ειχε στον ιδιο κυβισμο.
χαχαχα γιατι τετοιο σνομπαρισμα στο mk1 c5 εφερε την πιο καινοτομα εκδοση την hydractive 3
Εκτός από αυτά που λέει ο Χρήστος, τα οποία ειβαι σωστά, να πω ότι η c5 της α γενιάς, παραμένει ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και μια πολύ πολύ καλή Σιτροέν. Αν και άσχημη... Προσωπικά δεν ξέρω αν είναι πιο άσχημη πριν μετά το λίφτινγκ...


Όσο για την hydractive 3 , με κάθε επιφύλαξη για την εγκυρότητα της ανάλυσης , μηχανικός γνωστoς μου που δούλευε στην PSA την περίοδο και συμμετείχε ενεργά στην εξέλιξη της C6, μου έλεγε ότι το όνομα hydractive 3 έκρυβε οι πολύ ένα βήμα πίσω (την κατάργηση του κεντρικού κυκλώματος) παρά μπροστά. Γι αυτό δεν είχε και το ακτιβά, και γενικά δαπανήθηκαν ελάχιστα χρήματα.
Εξάλλου από αρχές δεκαετίας του 1990, είχε σχεδόν αποφασιστεί να μην επενδυθεί φράγκο για την εξέλιξη στις υδραυλικές αναρτήσεις (εκτός από το ακτιβα που ήταν 'ετοιμο'- μην ξεχνάμε αυτό πρωτότυπα του ενεργού συστήματος περιορισμου της κλίσης υπήρχαν σε Ds από το 1967...).

Ανφισβητητο πλεονεκτήμα της hydractive 3 ,ήταν το πορτοκαλί υγρό με τις καλύτερες ιδιότητες.

Α, και παρά το όνομα υδροενεργητικη είναι μόνο η hydractive 3 plus.
Οι πιο πολλές C5 μέχρι το 2007 που παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά, έχουν την hydractive 3 , χωρίς το 'plus' που είναι στην ουσία μια απλή υδροπνευματική αλά ΒΧ
 

RSC

Member
Εγγραφή
11 Οκτωβρίου 2017
Μηνύματα
10
Reaction score
19
Πόντοι
222
Έπεσα τυχαία πάνω σε αυτό το βίντεο για το νέο σύστημα steer by wire της Lexus. Την βασική ιδέα και τα περισσότερα απο όσα αναφέρονται μπορεί να τα βρεί κανείς στο DIRAVI που εισήγαγε η Citroen μισό αιώνα πριν. Έτη φωτός μπροστά αυτή η εταιρεία κάποτε...

 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
956
Reaction score
3.705
Πόντοι
757
Age
54
Περιοχή
Θεσσαλονίκη

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.101
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Έπεσα τυχαία πάνω σε αυτό το βίντεο για το νέο σύστημα steer by wire της Lexus. Την βασική ιδέα και τα περισσότερα απο όσα αναφέρονται μπορεί να τα βρεί κανείς στο DIRAVI που εισήγαγε η Citroen μισό αιώνα πριν. Έτη φωτός μπροστά αυτή η εταιρεία κάποτε...

Πριν από 20 χρόνια:

30912
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.241
Reaction score
2.959
Πόντοι
697
Age
54
Πάντως ανέμενα περισσότερη χάρη στην οδήγηση, από την "αμεσότητα" ενός φορτηγατζή. cool5
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
OMAE , ενας απο τους τρεις πλεον εγκεκριμενους οργανισμους εκδοσης ιστορικων πινακιδων στην Ελλαδα. Οι αλλες δυο ειναι οι ΦΙΛΠΑ και ΑΜΟΤΟΕ.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
Γνωριζει καποιος τι πινακιδες ειναι αυτες ;;
View attachment 30967

500-άρα, ( αν είναι, δεν κόλλαγαν εκεί το διακριτικό ) με ζάντα τούμπανο, και κοτσαδούρα. Πάει, το κατέστρεψαν !
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.101
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Σήμερα σκοτώθηκε ένα κοριτσάκι 12 ετών στην Καλλιθέα, καθώς έτρεχε να προλάβει το λεωφορείο και παρασύρθηκε από αυτοκίνητο. Χθες έχασε ένας τον έγεχο του αυτοκινήτου του, χτύπησε σε μία κολώνα, έπιασε φωτιά, αυτός και η συνοδηγός του πρόλαβαν να βγουν, αλλά η νέα κοπέλα στο πίσω κάθισμα απανθρακώθηκε... Χθες ήταν το μνημόσυνο της πεθεράς μου και στους τάφους έβλεπα το Λάμπρο, το Βαγγέλη, το Χρήστο, την Άντζελα, τη Βίκυ, τη Σωτηρία.... (και τόσα άλλα ονόματα που δεν τα θυμάμαι), 19-24 ετών όλοι. Κάθε μέρα έχουμε "Τέμπη" στους δρόμους, αλλά κανείς δε μιλάει για αυτό. Δεν είδα ποτέ την Τροχαία να κάνει περιπολίες για επικίνδυνη οδήγηση, για ασέβεια στην οδήγηση, για προκλητική συμπεριφορά, κ.λ.π.

Πριν από λίγες ημέρες σταμάτησα να χρησιμοποιώ τον Κηφισό, όπως πριν από αρκετά χρόνια σταμάτησα να χρησιμοποιώ την παραλιακή. Κουράστηκα να φέρομαι με τόση ευγένεια και να μου κάνουν συνέχεια σφήνες για να με πετάξουν έξω από το δρόμο, να σκοτώσουν τις 2 ψυχές που έχω μέσα στο αυτοκίνητο (τη γυναίκα μου και την έφηβη κόρη μου) για να "περάσουν πρώτοι". Κουράστηκα πραγματικά να κάνω πάντα χώρο να περάσουν πρώτα οι άλλοι και να με βρίζουν με τις χειρότερες βρισιές, μπροστά στο παιδί μου.

Ζούμε κατά τύχη, όπως είχε πει ο Ιαβέρης και κανείς δεν κάνει τίποτα. Η Ελλάδα πεθαίνει στην άσφαλτο αλλά εμείς, influencers, survivor, likes στο facebook, followers, τζόγος ακόμα και από το κινητό όπως περπατάμε, Ολυμπιακός ή Παναθηναϊκός ή ΑΕΚ κ.λ.π. και τέλος... εκλογές...
 
Top Bottom