Νέο ΦΕΚ για τη χρήση ιστορικών

22528193_10155792271139812_1816452886569683804_n.jpg


Νομίζω πως αν δεν υπάρξει αλλαγή τελειώσαμε. Έχετε καμία πληροφορία εσείς ρε παιδιά? :(
 
Last edited:

Comments

Αυτο που καταλαβαινω εγω διαβαζωντας το ολο ειναι οτι σχεδον γυρισαμε 2 χρονια πισω. Μια τρυπα στο νερο επι 2 χρονια. Κανω λαθος?
οι διαφορές με το προηγούμενο καθεστώς είναι
1) ότι τα χιλιόμετρα συντήρησης περιορίζονται μόνο τις Κυριακές (μέχρι το 2017 δεν υπηρχε περιορισμός).
2)τα χλμ συντήρησης περιορίζονται γεωγραφικά( μέχρι το 2017 είναι ελεύθερα)
3)τις καθημερινές επιτρέπετα η μετακίνηση μόνο από και προς το συνεργείο και πρέπει να έχεις μαζί σου
"κάθε πρόσφορο αποδεικτικό μέσο - επί παραδείγματι, τιμολόγιο, απόδειξη παροχής υπηρεσιών ή άλλο συναφές νόμιμο παραστατικό - από το οποίο προκύπτει η ημέρα εισόδου και εξόδου του οχήματος από το συνεργείο."

Άρα, είναι πολύ λιγότερο ευνοικό σε σχέση με ότι ίσχυε μέχρι το 2017
 
Το περίεργο με το θέμα του συνεργείου είναι ότι δεν ισχύει ο γεωγραφικός περιορισμός :confused:
Αν έχεις δηλαδή έναν καλό καρμπυρατερά στη Σπάρτη το πας χωρίς πρόβλημα. Το διάβασα στo fb
 
Το περίεργο με το θέμα του συνεργείου είναι ότι δεν ισχύει ο γεωγραφικός περιορισμός :confused:
Αν έχεις δηλαδή έναν καλό καρμπυρατερά στη Σπάρτη το πας χωρίς πρόβλημα. Το διάβασα στo fb
όχι δεν πας Σπαρτη. Δεν είναι 'όμορη', Κορινθο πας
 

το σημείο 8,μιλά για μητρώο αδειών ιστορικού ενδιαφέροντος οχημάτων
 

το σημείο 8,μιλά για μητρώο αδειών ιστορικού ενδιαφέροντος οχημάτων
Τους ξέφυγε?
 
Κυκλοφορεί έντονα η φήμη από αυτά που διαβάζω δεξιά και αριστερά οτι πάμε σε κρατικές ιστορικές σύντομα και μάλιστα με κόστος διόλου ευκαταφρόνητο... Έχει κανεις πιο συγκεκριμένη ενημέρωση από τη λέσχη του?
 
Last edited:
Κυκλοφορεί έντονα η φήμη από αυτά που διαβάζω δεξιά και αριστερά οτι πάμε σε κρατικές ιστορικές σύντομα και μάλιστα με κόστος διόλου ευκαταφρόνητο... Έχει κανεις πιο συγκεκριμένη ενημέρωση από τη λέσχη του?
...kostos diolou evkatafronito...please translate... thx
 
Τι θα γινει με τα ανευ αδειας/πινακιδων-μονο ιστορικα ειναι επισης το θεμα.. Πρεπει να βρεθει λυση.. Δε μπορεις απλα να πεις σε κατοχους, δε τ αναγνωριζω ως αυτοκινητα..
 
Τι θα γινει με τα ανευ αδειας/πινακιδων-μονο ιστορικα ειναι επισης το θεμα.. Πρεπει να βρεθει λυση.. Δε μπορεις απλα να πεις σε κατοχους, δε τ αναγνωριζω ως αυτοκινητα..
i gia osous exoun mi taxinomimena... pou den iparxoun sto mitroo oximaton tis xoras...

Tha sas po mia istoria...
 
Molis taxinomisa tin CX stin Gallia. San kanoniko oxima, oxi san istoriko. Golgothas. To periergo kathestos ton ellinikon istorikon einai provlimatiko, kai fainetai parakato


me tin galliki grafeiokratia, ,to aytokinito taxinomithike san proin ollandiko, kai anagastika na xanavro ton politi, gia na mou steilei kainourio simvolaio polisis.

Oi Galloi to mono pou anagnorizoun san titlo idioktisias einai tin proigoumeni ollandiki adeia kikloforias.

Xartia filpa, elpa, kartes fiva, fia, ta theoroun nomika aniparkta (ta anagnorizoun san pistopoitika gnisiotitas, alla mexri ekei mono, OXI SAN TITLOUS IDIOKTISIAS). Ki afou to aytokinito den eixe lavei elliniki adeia, tora katathesa stin Gallia tin ollandiki+to certificat de conformité+tin apodeixi agoras


Kai an o proigoumenos politis den itan sinergasimos i gia kapoio logo den borousa na ton vro klp (thanatos tou as poume)
tha eixa provlima. Giati eprepe na ginei diastavrosi me to mitroo oximaton tis xoras proelefsis, kai stin Ellada den ipirxe tipota, mono stin Ollandia

To idioktisiako kathestos ton istorikon oximaton stin Ellada pou exoun eisaxthei san istorika, einai provlimatiko afou den tous xorigountai stoixeia kikloforias kai den katagrafontai sto mitroo oximaton tis xoras, ara ousiastika einai aniparkta san oximata.

Stin FILPA isxirizontai oti to pistopoiitiko tous exei isxi i oti ta hartia kai oi apodeixeis apo ton ektelonismo arkoun.
Omos toulaxiston gia xores pou i grafeiokrateia einai isxiri opos I GALLIA, gia tin taxinomisi tou oximatos einai APARAITITI I PROIGOUMENI ADEIA KIKLOFORIAS
 
Last edited:
"The Identity Card is intended solely for identification purposes, and is not to be used for commercial purposes or proof of the vehicle’s history. FIVA and HVA are not responsible in the event the owner of the vehicle or any third party relies on the information contained in the Identity Card. "
 
Αγαπητοί καλησπέρα σας. Όπως θα γνωρίζεται οι περισσότεροι λόγω παιδιών έχω χάσει λίγο την μπάλα τα τελευταία χρόνια αλλά αποφάσισα να ξεκινήσω να αφιερώνω πάλι χρόνο στα άλλα μου παιδιά (2cv - DS)
Με το 2cv τα πράγματα είναι απλά μιας και έχει κρατικές πινακίδες, πληρωμένη ασφάλεια, μόνο ΚΤΕΟ δεν έχει περάσει.
Με την DS και την κυκλοφορία της τι γίνεται? Έχω εκδόσει ιστορικές πινακίδες μέσω ΕΛΠΑ προ 5ετίας και έχω την κλασική καρτέλα με την φωτογραφία του αυτοκινήτου και τα στοιχεία του. Η φωτογραφία βέβαια δείχνει την DS λευκή, πριν την ανακατασκευή της δηλαδή. Επίσης η ασφάλεια είναι πληρωμένη. Έχουν αλλάξει κάποια πράγματα αν θυμάμαι καλά αλλά βαριέμαι να ψάξω :O
Μπορώ να την κυκλοφορώ? Θα πρέπει να την ξαναδηλώσω? Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?
 
Αγαπητοί καλησπέρα σας. Όπως θα γνωρίζεται οι περισσότεροι λόγω παιδιών έχω χάσει λίγο την μπάλα τα τελευταία χρόνια αλλά αποφάσισα να ξεκινήσω να αφιερώνω πάλι χρόνο στα άλλα μου παιδιά (2cv - DS)
Με το 2cv τα πράγματα είναι απλά μιας και έχει κρατικές πινακίδες, πληρωμένη ασφάλεια, μόνο ΚΤΕΟ δεν έχει περάσει.
Με την DS και την κυκλοφορία της τι γίνεται? Έχω εκδόσει ιστορικές πινακίδες μέσω ΕΛΠΑ προ 5ετίας και έχω την κλασική καρτέλα με την φωτογραφία του αυτοκινήτου και τα στοιχεία του. Η φωτογραφία βέβαια δείχνει την DS λευκή, πριν την ανακατασκευή της δηλαδή. Επίσης η ασφάλεια είναι πληρωμένη. Έχουν αλλάξει κάποια πράγματα αν θυμάμαι καλά αλλά βαριέμαι να ψάξω :O
Μπορώ να την κυκλοφορώ? Θα πρέπει να την ξαναδηλώσω? Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?
Στην Ελλαδα εισαι οχι στην Αυστρια ....Δεν ξερω τη θα κανεις ! 27 του μηνος να εισαι ζαππειον!.......για τις κρατικες ιστορικες δεν υπαρχουν νεοτερα ουτε και για τις δικες σου φυσικα....fia η fiva εχεις?
 
Last edited:
Αγαπητοί καλησπέρα σας. Όπως θα γνωρίζεται οι περισσότεροι λόγω παιδιών έχω χάσει λίγο την μπάλα τα τελευταία χρόνια αλλά αποφάσισα να ξεκινήσω να αφιερώνω πάλι χρόνο στα άλλα μου παιδιά (2cv - DS)
Με το 2cv τα πράγματα είναι απλά μιας και έχει κρατικές πινακίδες, πληρωμένη ασφάλεια, μόνο ΚΤΕΟ δεν έχει περάσει.
Με την DS και την κυκλοφορία της τι γίνεται? Έχω εκδόσει ιστορικές πινακίδες μέσω ΕΛΠΑ προ 5ετίας και έχω την κλασική καρτέλα με την φωτογραφία του αυτοκινήτου και τα στοιχεία του. Η φωτογραφία βέβαια δείχνει την DS λευκή, πριν την ανακατασκευή της δηλαδή. Επίσης η ασφάλεια είναι πληρωμένη. Έχουν αλλάξει κάποια πράγματα αν θυμάμαι καλά αλλά βαριέμαι να ψάξω :O
Μπορώ να την κυκλοφορώ? Θα πρέπει να την ξαναδηλώσω? Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?
Αυτο ειναι οτι ισχυει σημερα

Κυκλοφορία οχημάτων με ιστορικές πινακίδες

Δημοσιεύτηκε η πολυανάμενη νέα ΚΥΑ περί χαρακτηρισμού και κυκλοφορίας των ιστορικών οχημάτων.
Με λίγα λόγια:
  1. Όλα τα ήδη χαρακτηρισμένα Ιστ. Οχήματα, διατηρούν τον χαρακτηρισμό τους! Δεν απαιτείται κανένας επανέλεγχος.
  2. Για την κυκλοφορία και τη συμμετοχή σε εκδηλώσεις χρειάζεται απλά ένα πιστοποιητικό, π.χ. κάρτα FIVA ή κάρτα FIA, που θεωρείται «ενάριθμο χαρακτηριστικό γνώρισμα».
  3. Μπορούμε να επισκεπτόμαστε, χωρίς καμία άλλη διατύπωση, τα συνεργεία οποιαδήποτε εργάσιμη ημέρα και ώρα εντός της περιφεριακής ενότητας που διαμένουμε, καθώς και εντός της γειτονικής μας περιφεριακής ενότητας. Η μετάβαση απο και προς το συνεργείο μπορεί να αποδεικνύεται με οποιοδήπτε πρόσφορο μέσο (π.χ. τηλεφωνικό ραντεβού ή τιμολόγιο).
  4. Μπορούμε να κυκλοφορούμε τα ιστορικά οχήματα μας κάθε Κυριακή, εντός της οικείας περιφεριακής ενότητας που διαμένουμε χωρίς καμία άλλη διατύπωση.
Τωρα εχοντας πινακιδες Ελπα , εγω θα εψαχνα να βρω που διορθωνω την καρτα μια και ειναι και η αδεια του .( ΔΕν ξερω που το κανεις μια και η Ελπα εχει βαλει λουκετο)
 
Top Bottom