Greek Youngtimers και νεώτερα supercars

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Αργότερα ήρθαν τα ηλεκτρονικά που εξημέρωσαν τα προσθιοκίνητα θηρία.
η SM ή η CX turbo δεν ειχαν ποτε τετοι προβλημα!
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
304
Reaction score
890
Πόντοι
367
Age
50
η SM ή η CX turbo δεν ειχαν ποτε τετοι προβλημα!
Βέβαια δεν είχαν και 200+ άλογα!
Σίγουρα όμως η διάταξη κινητήρα - μετάδοσης στην SM δεν ευνοούσε τέτοια προβλήματα, ενώ προφανώς και το πλαίσιο της CX ήταν καλλίτερο από της 164.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.717
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Την 164 τη θεωρώ πανέμορφο σχέδιο και την πρώτη μεγάλη Alfa που έκανε αίσθηση εμφανισιακά.. ούτε η "6" ούτε η "90" με κέρδισαν, αν και απο κοντα η 90 είναι καλύτερη. Επίσης την 164 τη θεωρώ την πιο διαφοροποιημένη αισθητικα σε σχέση με καποια μικρότερη αδελφή της. Πιο κοντά μου φαίνονται οι 75-90, alfetta-6, 156-166 παρά η 164 με την 155. Πολύ ωραίο το 605 αλλά προτιμώ την 164 και φυσικά ακόμα περισσότερο την XM. Το safrane δε μου είπε τίποτα ,ιδίως σε σχέση με το καταπληκτικο Opron design, το 25 πρώτης σειράς. Επίσης δε μπορώ να πω ότι μου άρεσαν ιδιαίτερα και τα 505-604... Από την άλλη πάντα γυρνάγα να κοιτάξω τα saab 9000... Ενω ειναι γνωστό πια το κόλλημα μου με την 5 e34:O
Υ.Γ. οι παραπάνω αναφορές μου είναι για την εξωτερική σχεδίαση και μόνο.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.263
Reaction score
3.019
Πόντοι
777
Age
54
Alfa Romeo 164 & 166, Peugeot 605 & 607 και, πάνω από όλα, Citroen XM! O ορισμός των avant garde μεσαίων, σχεδιασμένων από κορυφαίους Ιταλικούς Οίκους, ως απάντηση στο Γερμανικό ανταγωνισμό τις δεκαετίες '80-'90. Τι ωραία χρόνια, πραγματικά!
Γιατί τα αποκαλείς ¨μεσαία¨ - δεν είναι D-segment large cars? :confused:
Τα μεγάλα ποιά είναι?
Όντως στις δεκαετίες '80-'90 ήταν απάντηση αλλά μετά το 2000 ήταν αντιγραφή.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.717
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Seg E είναι όλα αυτά για τα οποία συζητάμε :)
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Mε μπερδεύουν τα νούμερα με τις κατηγορίες.

Νομίζω είναι
A=B1 Citadines (Twingo)
B=B2 polyvalentes (Clio)
C=M1 compactes (r19)
D=M2 familiales (Xantia)
E=H Grandes routières (XM)
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Όχι ότι έχουν το σημασία οι κατηγορίες, συμβάσεις είναι. Ένα σύγχρονο πόλο είναι μεγαλύτερο από το πρώτο πασατ.... Το α3 Σεντάν είναι μεγαλύτερο από το πρώτο 100 αουντι.

Κι η α164 που αναφέρθηκε προηγουμενα μικρότερη από ένα μικρομεσαίο Citroën c4x...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.717
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Το.μεταξονιο ορίζει την κατηγορία όμως Νίκο και όχι ο όγκος, εξωτερικές διαστάσεις κτλπ
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Το.μεταξονιο ορίζει την κατηγορία όμως Νίκο και όχι ο όγκος, εξωτερικές διαστάσεις κτλπ
an metrisoume metaksonia i megenthinsi ton sigxronon einai akoma pio entiposiaki.
palia mono oi Citroen eixan megala metaksonia
Endeiktika

Alfa 164 2660mm
Alfa 90 2510mm
Renault r25 2710mm

VW Passat 1 2470mm

sigxrono polo 2548mm
peugeot 308 2675mm
VW golf 8 2636mm


Ena polo exei kata poli megalitero metaksonio apo to proto passat i tin alfa 90.
Ki ena 308 pio megalo apo tin 164!!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.717
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Μα γι αυτό και τ αυτοκίνητα συγκρίνονται την εποχή τους για να έχουμε συμπέρασμα που ανήκουν.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Όσο για τις ιστορίες από την Αγγλία, πολλές φορές δεν ήταν παρά "old wives' tales, that one should take them with a pinch of salt".
Τώρα είδα το ποστ! :lol: Εντάξει, για να είμαι ειλικρινής, γενικά πιστεύω ότι οι ιστορίες τους δεν έχουν πολύ αλατοπίπερο (η συγκεκριμένη ήταν στο Classic Cars, τεύχος Σεπτεμβρίου του 2019, όταν πέθανε ο Dewis και την είχε διηγηθεί ο ίδιος). Αλλά όπως λες, μερικές φορές εκεί στις pub που μπεκροπίνουν μπύρες συνέχεια, όλο και καμμιά @#%$ μπορεί να διαδοθεί μέσα στην ευθυμία!

Και έχεις δίκιο και σε κάτι άλλο, οι XJ40 είναι από τα πιο υποτιμημένα κλασσικά αυτοκίνητα. Ήταν πάρα πολύ καλές στο στήσιμό τους στο δρόμο! Αυτό το παραδέχομαι ότι σε βάζει σε σκέψεις όσον αφορά την παραπάνω ιστορία. Εγώ απλώς τη μετέφερα για να τονίσω την αξία της 164 περισσότερο!
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Γιατί τα αποκαλείς ¨μεσαία¨ - δεν είναι D-segment large cars? :confused:
Τα μεγάλα ποιά είναι?
Όντως στις δεκαετίες '80-'90 ήταν απάντηση αλλά μετά το 2000 ήταν αντιγραφή.
Συγνώμη, μου ξέφυγε, μεγαλομεσαία ήθελα να πω!
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
an metrisoume metaksonia i megenthinsi ton sigxronon einai akoma pio entiposiaki.
palia mono oi Citroen eixan megala metaksonia
Endeiktika

Alfa 164 2660mm
Alfa 90 2510mm
Renault r25 2710mm

VW Passat 1 2470mm

sigxrono polo 2548mm
peugeot 308 2675mm
VW golf 8 2636mm


Ena polo exei kata poli megalitero metaksonio apo to proto passat i tin alfa 90.
Ki ena 308 pio megalo apo tin 164!!
Νομίζω ότι τα μεταξόνια στην επόμενη κατηγορία δεν αλλάζουν δραματικά (μπορεί να κάνω λάθος), γιατί τα πλαίσια είναι σχεδόν κοινά για ευνόητους λόγους. Π.χ. το Passat έχει μεταξόνιο πλέον 2,786μ. Απλώς προσθέτουν έναν παραπάνω όγκο, σχεδόν.

(Α ρε CXάρα με τα 2,845μ μεταξόνιο! Για αυτό η κόρη μου δε θέλει να βγαίνει από μέσα...)
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Νομίζω ότι τα μεταξόνια στην επόμενη κατηγορία δεν αλλάζουν δραματικά (μπορεί να κάνω λάθος), γιατί τα πλαίσια είναι σχεδόν κοινά για ευνόητους λόγους. Π.χ. το Passat έχει μεταξόνιο πλέον 2,786μ. Απλώς προσθέτουν έναν παραπάνω όγκο, σχεδόν.

(Α ρε CXάρα με τα 2,845μ μεταξόνιο! Για αυτό η κόρη μου δε θέλει να βγαίνει από μέσα...)
Κάποιες έχουν 3100mm. :D
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
304
Reaction score
890
Πόντοι
367
Age
50
Τώρα είδα το ποστ! :lol: Εντάξει, για να είμαι ειλικρινής, γενικά πιστεύω ότι οι ιστορίες τους δεν έχουν πολύ αλατοπίπερο (η συγκεκριμένη ήταν στο Classic Cars, τεύχος Σεπτεμβρίου του 2019, όταν πέθανε ο Dewis και την είχε διηγηθεί ο ίδιος). Αλλά όπως λες, μερικές φορές εκεί στις pub που μπεκροπίνουν μπύρες συνέχεια, όλο και καμμιά @#%$ μπορεί να διαδοθεί μέσα στην ευθυμία!

Και έχεις δίκιο και σε κάτι άλλο, οι XJ40 είναι από τα πιο υποτιμημένα κλασσικά αυτοκίνητα. Ήταν πάρα πολύ καλές στο στήσιμό τους στο δρόμο! Αυτό το παραδέχομαι ότι σε βάζει σε σκέψεις όσον αφορά την παραπάνω ιστορία. Εγώ απλώς τη μετέφερα για να τονίσω την αξία της 164 περισσότερο!
Το έγραψα μισοαστεία - μισοσοβαρά, προφανώς και δεν μπορώ να αμφισβητήσω την ιστορία, απλά μου φαίνεται λίγο περίεργη, σε σχέση με αυτά που είναι γνωστά για τα 2 αυτοκίνητα. Μπορεί ο συγχωρεμένος να ήθελε να τους δείξει το μοτέρ, μιας και που ο AJ6, ειδικά σαν 2,9 δεν ήταν και τόσο κοντά στις προσδοκίες όλων, μπορεί απλώς να ήταν άνθρωπος που δεν έπαιρνε και πολύ στα σοβαρά, αυτά που τελικά δεν είναι και τόσο σοβαρά, και να ήθελε να πικάρει τους πρώην συναδέλφους του... Ποιος ξέρει;
Πάντως η XJ40 ήταν και λίγο απογοήτευση στην εποχή της, περισσότερο για το σχήμα της, λιγότερο για το μοτέρ της, αλλά μετά από τόσα χρόνια μου είναι συμπαθής. Όπως και με το Range Rover P38A, είναι από τα σχήματα που ενώ όταν παρουσιάστηκαν δεν μου άρεσαν καθόλου, νομίζω ότι ο χρόνος έχει επιδράσει ευεργετικά πάνω τους.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Το έγραψα μισοαστεία - μισοσοβαρά, προφανώς και δεν μπορώ να αμφισβητήσω την ιστορία, απλά μου φαίνεται λίγο περίεργη, σε σχέση με αυτά που είναι γνωστά για τα 2 αυτοκίνητα. Μπορεί ο συγχωρεμένος να ήθελε να τους δείξει το μοτέρ, μιας και που ο AJ6, ειδικά σαν 2,9 δεν ήταν και τόσο κοντά στις προσδοκίες όλων, μπορεί απλώς να ήταν άνθρωπος που δεν έπαιρνε και πολύ στα σοβαρά, αυτά που τελικά δεν είναι και τόσο σοβαρά, και να ήθελε να πικάρει τους πρώην συναδέλφους του... Ποιος ξέρει;
Πάντως η XJ40 ήταν και λίγο απογοήτευση στην εποχή της, περισσότερο για το σχήμα της, λιγότερο για το μοτέρ της, αλλά μετά από τόσα χρόνια μου είναι συμπαθής. Όπως και με το Range Rover P38A, είναι από τα σχήματα που ενώ όταν παρουσιάστηκαν δεν μου άρεσαν καθόλου, νομίζω ότι ο χρόνος έχει επιδράσει ευεργετικά πάνω τους.
Ναι, πραγματικά συμβαίνει με πολλά αυτοκίνητα που πάλιωσαν σαν το καλό κρασί και τώρα εκτιμώνται πολύ περισσότερο από ό,τι όταν πρωτοεμφανίστηκαν. Ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα επίσης είναι πάλι από την Jaguar, η XJS. Εμένα προσωπικά όμως μου άρεσε από την αρχή και η XJS και η XJ40, η τελευταία ιδίως με τα διπλά φώτα εμπρός και με τον 12 κύλινδρο κινητήρα, όπου και εξωτερικά, αν και διακριτικά, φαινόταν η διαφορά με τις υπόλοιπες εκδόσεις.
 
Top Bottom