Τα παρακάτω με επιφύλαξη για την Ds που έχω 3 χρόνια να οδηγήσω. C6 ή CX οδηγάω καθημερινά.
Είναι από προσωπική εμπειρία οδηγώντας τα 4αυτοκινητα.
Ελπιζω να το βρεις χρησιμο. Κι ας μην πληρει ακριβως τα κριτηρια σου .
Θα σε συμβουλευα αληθινα να οδηγησεις τα αυτοκινητα για να εχεις μια σωστη εικονα.
Γιατι η εμπειρια απο μακρια ειναι τελειως διαφορετικη και δεν εχει αληθινο νοημα οσον αφορα την επιλογη στο να αγορασεις καποια
Οδήγηση:
Ds, CX c6 έχουν ένα απίστευτο μπροστινό σύστημα. Απλά απίστευτο. Η ΧΜ στην αίσθηση στο τιμόνι είναι ενα κλικ πιο κάτω. Πιθανότατα λόγω των συβιβασμων στην γεωμετρία της ανάρτησης.
Η C6 έχει το μειονέκτημα του τεράστιου βάρους. Αλλά έχει σίγουρα τον καλλιτερο πίσω άξονα.
Στην CX σε μαγεύει το Diravi. Το Diravi της ΧΜ είναι πιο αργό και πιο συμβατικό σε αίσθηση. Και το έχουν μόνο οι 3λιτρες με τον prv.
Η C6 έχει αίσθηση συμβατικού όσον αφορά τα φρένα (δεν είναι υψηλής πίεσης όπως στις άλλες 3).
C6 XM έχουν το τεράστιο πλεονέκτημα του ABS. Κάτι που μπορεί να σώσει αλήθεια ζωή. Κι είναι το μόνο που με στεναχωρεί ότι λείπει από τις CX μου.
Σε ελάχιστες CX το βρίσκεις.
Τον επιλογέα ταχυτήτων στις χειροκίνητες ds και CX με τα σημερινά δεδομένα τον νιώθεις 'αρχαιο'.
Άνεση:
CX και ds είναι οι πιο μαλακές στην ανάρτηση. Αλλά οι διαφορές με C6 και ΧΜ είναι πολύ μικρές.
Συνολικά η C6 είναι το πιο άνετο αυτοκίνητο, γιατί η ηχομόνωση της ειναι από άλλον πλανήτη, ο κλιματισμός απίστευτα αποδοτικός κι οι ένα σωρό αυτοματισμοί κάνουν το ταξίδι πολύ άνετο. Μέχρι κι οι καθρέπτες αλλάζουν θέση όταν βάζεις την όπισθεν κι όταν στρίβεις το τιμόνι!
Χώροι:
Επιβάτες
ΧΜ>DS>C6>CX (αν εξαιρέσεις τον χώρο για τα πόδια στις prestige/limousine)
Αποσκευές
CX> XM>DS >C6.
Η ΧΜ έχει το συν της πίσω πόρτας.
Ανταλλακτικά, προβλήματα:
Εννοείται μακριά από ΧΜ 1989-ιουλη 1991, ΧΜ με τον 2.5 τούρμπο ντίζελ, CX turbodiesel 2, και ds με κόκκινο υγρό (που έτσι κι αλλιώς δεν βρίσκεις με λιγότερο από 30000e).
Τα άλλα αυτοκίνητα παρά τους μύθους ειναι αρκετά αξιόπιστα. Η CX και Ds έχουν το πλεονέκτημα της απλότητας, μπορείς να κάνεις αρκετές δουλειές μόνο σου. Στην C6 ξέχνα το!
Η ds έχει το πλεονέκτημα ότι υπάρχουν πλέον συνεργεία κλαδικών που ασχολούνται. Έχει μπει στον κόσμο του κλασικού πλέον.
Την c6 της δίνει χυλοπίτα μέχρι και το επίσημο δίκτυο!!
Από τις ΧΜ εινάι δύσκολη σε ανταλλακτικά η 2λιτρη CT .
Στα ανταλλακτικά πιο εύκολη είναι η Ds>XM>CX>C6.
Ο λόγος ειναι ότι υπάρχουν ανταλλακτικά ή ρενουβελε η καινούργια. Είναι πλέον κλασικό αυτοκίνητο. Όλα ς και για το 2cv
βρίσκεις τα πάντα. Η c6 αν και το πιο πρόσφατο, έχει τελείως εγκαταλειφθεί η υποστήριξη από την Σιτροέν. Κι ότι παρασκευάστηκε σε νούμερα SM κι ότι ειναι φορτωμένη ηλεκτρονικά δεν βοηθά καθόλου.
Τιμές:
Ds για καλό κομμάτι ανεξάρτητα έκδοσης θέλεις 12000+. Για Παλάς κλπ μιλάμε πλέον για 30000.
CX ταπεινή διλιτρη σε καλή κατάσταση 5-6000 σε άριστη 8-9000.
Αν θες πρεστιζ οι αξιοπρεπεις δυστυχώς ξεκινούν πλέον από 11-12000, και μπορεί να χρειαστεί να ρίξεις χρήματα.
ΧΜ βρίσκεις ταπεινή άριστη με 4000.
Και αξιοπρεπή με 2000.
C6 βρίσκεις άριστη με 4000. Την δικιά μου την αγόρασα τόσο με 115000χλμ, ατρακαριστη.
Στην C6 όμως το κόστος συντήρησης μπορεί να εκτιναχθεί πολύ εύκολα. Μόνο το σύστημα που περιστρέφει τα ξενον στοίχιζει 1800ευρω. Η το σύστημα που κατανέμει τον κλιματισμό ανά επιβάτη 1600 ευρώ.
Με την CX είμαι ερωτευμένος, και η C6 μου στοιχιωνε τα όνειρα από όταν είχα δει το πρωτότυπο το 1999