Αγγελίες άλλων ιστορικών οχημάτων

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
991
Reaction score
1.295
Πόντοι
437
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
...και για να μιλησουμε και λιγο ειδικοτερα..
Ειναι χιλιες φορες προτιμοτερη η εικονα ενος μηχανοστασιου που εχει τη σκονη ετων χωρις ΙΧΝΟΣ λαδιου,διαρροων κλπ,παρα η εικονα ενος φρεσκοπλυμενου μηχανοστασιου,απο το οποιο εχουν εξαφανιστει ενδεχομενως ιχνη απο παλιες και προσφατες αμαρτιες,απλα και μονο για τη φωτογραφια.

Και ειδικα οταν μιλαμε για ιταλικο αμαξι.

Κατα τα λοιπα οκ,μπορουσε να ειχε συγυρισει λιγο το πορτμπαγκαζ,αλλα αυτο δεν ειναι και λογος να μην το αγορασεις.Αλλωστε ο ανθρωπος φαινεται να το χρησιμοποιει κανονικα το αμαξι,και εκει ακριβως ειναι και η ουσια:οτι κατορθωνει να το διατηρει σε τετοια κατασταση κανοντας κανονικη χρηση,και οχι κλεινοντας το σε γυαλα.
Φυσικα αμφιβαλλω οτι ειχε υποψη του ολα τα παραπανω οταν ανεβασε την αγγελια,αλλα προσωπικα το προτιμω απο αλλες ''στημενες''φωτο.Και γενικα,καλο ειναι να κρινουμε το οτιδηποτε(προιοντα,ανθρωπους κλπ)με βαση το ποιον τους,και οχι με βαση τον τροπο που προωθουνται..:)
+10'
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.101
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.040
Reaction score
26.833
Πόντοι
1.607

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.101
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Νικολα ολοι τις ιδιες αγγελιες τελικος βλεπουμε χαζευουμε :lol:
Δημήτρη πραγματικά, αυτό δεν είναι το όνειρο όσων από εμάς αγαπάμε τόσο πολύ τον κόσμο, ή μάλλον, τον πολιτισμό του κλασσικού αυτοκινήτου? Να βλέπουμε τέτοιες περιπτώσεις παλαιών αυτοκινήτων, ή άλλες περιπτώσεις αυτοκινήτων πανέμόρφων, γεμάτων με την αύρα μίας πιο απλής και όμορφης εποχής, που είναι παρατημένα σε ένα χωράφι, ή έναν "αχυρώνα", ή ένα γκαράζ, αλλά με μία τεράστια ιστορία από πίσω τους.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Έπος :love:


27576


27577


Και με τις "baby fuchs" που μου θύμιζαν πολύ αυτές των SM.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.040
Reaction score
26.833
Πόντοι
1.607
Δηλώνω άσχετος!
Αλλά τα λεφτά που ζητάει δεν είναι πολλά?
Ε οχι ρε φιλε μου ..οχι ...

Καποια στιγμη θα πρεπει να σεβομαστε και την προσπαθεια που κανει καποιος να φτιαξει σωστα ενα αμαξι στη εποχη του σε ολα .. και φυσικα ποσο το βρισκει καποιος στην Ευρωπη ..

Τιμια πολλη η τιμη του κατ εμε .

ciao
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.101
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Πέραν της αξίας ενός Ro80, "ξαδέλφου" της Birotor και αυτοκινήτου της χρονιάς 1968, o Wankel είναι κατά τη γνώμη μου μία από τις ωραιότερες περιπέτειες στην ιστορία της αυτοκίνησης, με όλα τα "καπρίτσια" του.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δηλώνω άσχετος!
Αλλά τα λεφτά που ζητάει δεν είναι πολλά?
Όχι Αποστολή..
Δλδ σκέψου να βάλεις τη δική σου θεα αγγελία 10-12.. ούτε καν...
Και σκέψου για πόσο ιδιαίτερο επίσης αυτοκίνητο μιλάμε και ότι ελάχιστα έχουν απομείνει.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
ή απλα συλλεκτης.
Θεωρώ, ότι η αξία του σαν "συλλεκτικό", έχει να κάνει με την ποιότητα και πιστότητα της αναπαλαίωσης. Αν δεν είναι με απολύτως γνήσια ανταλλακτικά και στην τρίχα, δεν πάει σε αξιόλογη συλλογή.

Ενδεικτικά,πούλησα δικό μου Golf I, του 1979, σε μουσείο στο Βέλγιο, που θα το φινίριζαν επακριβώς για να είναι όπως βγήκε από το εργοστάσιο.

Ατυχώς, λόγω των συγκυριών, του 2015 - 6, αδυνατούσα πλέον να το κρατήσω και να το ανανεώσω εγώ, μια και δεν είχε και σπουδαία φθορά. πχ








Και το έφυγα, κρατώντας το 2CV.

 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Οχι τα πιο ποθητα ιστορικα αλλα μου εκανε εντυπωση η υπαρξη τους, σπανια πολυ..

27628


27629



27630


27631
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.530
Reaction score
19.032
Πόντοι
1.287
Age
51
Περιοχή
Italy Milan
Οχι τα πιο ποθητα ιστορικα αλλα μου εκανε εντυπωση η υπαρξη τους, σπανια πολυ..

View attachment 27628

View attachment 27629


View attachment 27630

View attachment 27631
Ωραία η αντλία βενζίνης πίσω από την alfa
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Η εικόνα και μόνο, η ύπαρξη και μόνο, εκπλήσσει..
27695


27696
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
298
Reaction score
864
Πόντοι
367
Age
50
Η εικόνα και μόνο, η ύπαρξη και μόνο, εκπλήσσει..
Κι εμένα αλλά γιατί είναι Αλέγκρο 1 (με πορτ μπαγκάζ και όργανα από Αλέγκρο 3), που ούτως ή άλλως ήταν ελάχιστα στην Ελλάδα. Σχεδόν όλα στη χώρα μας ήταν 2ης σειράς.
Η απόχρωση πάντως είναι εργοστασιακή. Δεκαετία του 1970 ήταν αυτή...
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
Κι εμένα αλλά γιατί είναι Αλέγκρο 1 (με πορτ μπαγκάζ και όργανα από Αλέγκρο 3), που ούτως ή άλλως ήταν ελάχιστα στην Ελλάδα. Σχεδόν όλα στη χώρα μας ήταν 2ης σειράς.
Η απόχρωση πάντως είναι εργοστασιακή. Δεκαετία του 1970 ήταν αυτή...
Τα τελευταία ( ....άχρηστα ) δείγματα της καταρρέουσας τότε κραταιούς Αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
298
Reaction score
864
Πόντοι
367
Age
50
Τα τελευταία ( ....άχρηστα ) δείγματα της καταρρέουσας τότε κραταιούς Αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η κακή φήμη ξεκίνησε από το γεγονός ότι όταν παρουσιάστηκαν το 1973, δεν ήταν έτοιμα, χρειάζονταν πολύ δουλειά ακόμα και εξέλιξη, και βέβαια ήταν απογοήτευση σε σχέση με τα επιτυχημένα ADO16 που θα αντικαθιστούσαν. Πάντως με το πέρασμα των χρόνων βελτιώθηκαν σημαντικά, και αυτά της σειράς 2, και ιδιαίτερα της σειράς 3 είχαν στην πραγματικότητα πολύ καλή συμπεριφορά. Μάλιστα αυτά που συναρμολογήθηκαν στο Seneffe στο Βέλγιο, είχαν και καλή ποιότητα κατασκευής, σε αντίθεση με αυτά του Longbridge που ήταν λαχείο.
Πάντως η ρετσινιά δεν έφυγε ποτέ.
 
Top Bottom