Μετά, διαλύθηκε στα εξ ών συνετέθη, ο διακόπτης των φώτων - κόρνας. Πάει και αυτό.
Δεν δούλευε η κόρνα, το μοχλάκι δεν πάενεν μέσα. Σκουριές.
Εφαγε 24 ώρες ξύδι, και μετά ένα θερμικό σόκ σε βραστό νερό, και ............λύθηκε..
Γαλλική τεχνολογία του μεσοπολέμου.
Ο διακόπτης φώτων - κόρνας, έκανε απλώς την περιστροφή. Ουτε αλλαγή, μεσαία- μεγάλα, ούτε κόρνα.
Οπότε, μια και ένας καινούργιος τελικά μπορεί να κριθεί απαραίτητος, και έχουμε 50 Ε και κάτι μείον στο μπάτζετ, ας τον ....................διαλύσω.
Η κατασκευή, πολύπλοκη.
Το μεσαία- μεγάλα, ορίζεται από την κίνηση μέσα-έξω, που ελέγχεται από δύο μπιλίτσες με ελατήριο χωνευτά μέσα στο πλαστικό πλαισιο. Οι μπιλίτσες, εφαρμόζουν στο χιτώνιο, που περιβάλλει το μοχλό. Από την υγρασία / σκόνη και ακινησία, κόλλησαν. Με υπομονή - σπρέϊ και κτυπηματάκια, .......ξεκόλλησαν. Πάει αυτό. Οπότε, το μέσα - έξω, που βασίζεται και σε μία γέφυρα άρθρωσης, πλέον δουλεύει.
Το της κόρνας, ολισθαίνει το μπρατσάκι μέσα σε ένα πλαστικό χιτώνιο, που στην άκρη του έχει τετράγωνο ( καρέ ) όπου πιάνουν δύο λαμίτσες ελατήρια, για να προσδιορίζουν την θέση 0-V-R, μαζί με ένα πειράκι στον ρόλο του τερματικού και από το άλλο άκρο, πλαστική κεφαλή ( μόνωση ) σε μέγεθος καρφίτσας, περασμένο με κοπίγια, που πατάει τις επαφές της κόρνας, και μέσα στο αυλάκι πίσω από την φακή, ένα ελατήριο που επαναφέρει τον μοχλό πίσω. Ολα ........άγκυρα.
Λύσιμο, εμβάπτιση σε ξύδι, όλα, λαμάκια, πλαστική φακή, ελατήριο και μοχλάκι με το χιτώνιο. Στο πλάι, και ο κύλιδρος, με τα τυπωμένα στοιχεία επαφών, περιστροφικός επιλογέας.
Μετά από 48 ώρες, το μοχλάκι με το χιτώνιο, βουτήχτηκε σε καυτό νερό, το ένα μέταλλο με χρωμίωση, το άλλο πλαστικό έγχυσης ( injection ), άρα αντοχής πάνω από 200 βαθμούς, αμφότερα με διαφορετικό συντελεστή διαστολής, και ..............κράκ, έσπασε ο δεσμός.
Και το μοχλάκι πλέον ελεύθερα ολισθαίνει / κάνει την κίνηση για το πάτημα της κόρνας.
Ξανα συναρμολόγηση, με προσοχή στα τερματικά κίνησης, στο πειράκι για τον περιορισμό της κίνησης O-V-R, την οδόντωση στην γέφυρα, και ........έτοιμο.
Λίγο λαδάκι στην ολίσθηση, δούλεμα πολλές φορές, αύριο σκούπισμα, και έτοιμο για συναρμολόγηση.
Πάει και αυτό.