Το όνειρο...

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Μα το φτιάχνουμε γιατί έχει τέλη 50 Ε και όχι 500-600, και στην βενζίνη, θα καίει 6-7, και όχι 17 λιτ / 100 χιλ.
de nomizo oti iparxei anthropos pou anakataskevasei 2cv giati den kaiei poli kai stoixizei ligo...

to 2022... Pairneis Sandero 5etias.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.692
Reaction score
3.695
Πόντοι
697
Age
50
Υπαρχουν και ετοιμα σασι απο το εξωτερκο με πιστοποιηση...

....σωστά ! Και γαλβανισμένα, για μια ζωή ! Τι θεμα είναι το κόστος κτήσης, και υποθέτω και μεταφοράς. Μετά, Υπουργείο, πλαίσια, και.......

Σύνολο ? Αρκετά πάνω από 1000 +/ Το έχει κάνει κανένας εδώ ?

Αλλά, επειδή το νήμα είναι για το "όνειρο", και την δυνατότητα απόκτησης μέσα σε λογικά πλαίσια, καταθέτουμε απόψεις επί του θέματος.

Ενα σάπιο σασσί, ΣΙΓΟΥΡΑ έχει από πάνω του και πολλά άχρηστα κομμάτια αμαξώματος. Πατώματα, ίσως πόρτες και φτερά, κλπ. Οπότε, εκτός από το σασσί, είπαμε 1.000 +, πρέπει να αντικατασταθούν και αυτά, συνεπώς, το κόστος ανεβαίνει δραματικά. Και μόνον για αγορά. Βάλε και τα εργατικά, βάλε πιθανές βαφές, αντικατάσταση κάποιων αναλώσιμων, που οδηγούν ? Διάβασα δήλωση σε ανακατασκευή, ότι μόνον τα εργατικά ήταν 2.000 Ε.

Αρα, ο φίλος @Stargazer , και ο κάθε άλλος υποψήφιος αγοραστής, θα πρέπει να αποφασίσει μήπως και δώσει κάποιο ποσό, που θα αντιστοιχεί στο σαπάκι με όλες τις επισκευές, για την απόκτηση ενός σε καλή κατάσταση οχήματος εξ αρχής.

Και επειδή εδώ αναφέρθηκαν κάποιες τιμές πώλησης, που προφανως δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα / κατάσταση, η αναλυτική προσέγγιση με λογική είναι ΙΜΟ απαραίτητη.

Και εγώ, αν το φτιάξω, και μετά το πουλήσω, δεν θα βάλω στην τιμή, όλα τα ανταλλακτικά, την βασική αξία πριν την επισκευή ?

Και ποιος καθορίζει τις τιμές ? Οι αγοραστές προφανώς. Αλλά, αν ο πωλητής έχει μια μικρηηηηή επαφή με το αντικείμενο, ακόμα και εδώ να διαβάζει, δεν θα το δώσει χαμηλότερα από το κόστος "αναδιάρθρωσης", που απλές προσθέσεις είναι.

Συμπεραίνω ότι αν κάποιος το θέλει πραγματικά, τότε αποφασίζει για τα εμπλεκόμενα ποσά, είτε επενδύοντας σε ένα εν κυκλοφορία σε ασφαλή κατάσταση, ή στην αγορά "ρουλετα" ενός φθηνού, και .........ότι κάτσει.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.005
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
....σωστά ! Και γαλβανισμένα, για μια ζωή ! Τι θεμα είναι το κόστος κτήσης, και υποθέτω και μεταφοράς. Μετά, Υπουργείο, πλαίσια, και.......

Σύνολο ? Αρκετά πάνω από 1000 +/ Το έχει κάνει κανένας εδώ ?

Αλλά, επειδή το νήμα είναι για το "όνειρο", και την δυνατότητα απόκτησης μέσα σε λογικά πλαίσια, καταθέτουμε απόψεις επί του θέματος.

Ενα σάπιο σασσί, ΣΙΓΟΥΡΑ έχει από πάνω του και πολλά άχρηστα κομμάτια αμαξώματος. Πατώματα, ίσως πόρτες και φτερά, κλπ. Οπότε, εκτός από το σασσί, είπαμε 1.000 +, πρέπει να αντικατασταθούν και αυτά, συνεπώς, το κόστος ανεβαίνει δραματικά. Και μόνον για αγορά. Βάλε και τα εργατικά, βάλε πιθανές βαφές, αντικατάσταση κάποιων αναλώσιμων, που οδηγούν ? Διάβασα δήλωση σε ανακατασκευή, ότι μόνον τα εργατικά ήταν 2.000 Ε.

Αρα, ο φίλος @Stargazer , και ο κάθε άλλος υποψήφιος αγοραστής, θα πρέπει να αποφασίσει μήπως και δώσει κάποιο ποσό, που θα αντιστοιχεί στο σαπάκι με όλες τις επισκευές, για την απόκτηση ενός σε καλή κατάσταση οχήματος εξ αρχής.

Και επειδή εδώ αναφέρθηκαν κάποιες τιμές πώλησης, που προφανως δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα / κατάσταση, η αναλυτική προσέγγιση με λογική είναι ΙΜΟ απαραίτητη.

Και εγώ, αν το φτιάξω, και μετά το πουλήσω, δεν θα βάλω στην τιμή, όλα τα ανταλλακτικά, την βασική αξία πριν την επισκευή ?

Και ποιος καθορίζει τις τιμές ? Οι αγοραστές προφανώς. Αλλά, αν ο πωλητής έχει μια μικρηηηηή επαφή με το αντικείμενο, ακόμα και εδώ να διαβάζει, δεν θα το δώσει χαμηλότερα από το κόστος "αναδιάρθρωσης", που απλές προσθέσεις είναι.

Συμπεραίνω ότι αν κάποιος το θέλει πραγματικά, τότε αποφασίζει για τα εμπλεκόμενα ποσά, είτε επενδύοντας σε ένα εν κυκλοφορία σε ασφαλή κατάσταση, ή στην αγορά "ρουλετα" ενός φθηνού, και .........ότι κάτσει.
Καταρχάς ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον , μαζεύω αλλά δεν πιστεύω ότι θα καταφέρω να πάρω καποιο άριστο , στοχεύω σε κάποιο που θα σώζεται σχετικά εύκολα με προσωπική εργασία.
Σίγουρα αν ξεκινήσει κάποιος από σαπακι θα δώσει 5-6-7-8 χιλιάδες το θέμα είναι αν περιμένει να τα πάρει πίσω άμεσα είναι δύσκολο για κέρδος ούτε λόγος δεν είναι και σπάνια τα 2cv ακόμα και μακάρι να μην γίνουν ποτέ κάθε βδομάδα βλέπω 5-6 και χαμογελάω σαν παιδι.
Επίσης χαμογελάω ακόμα περισσότερο οταν βλέπω ανθρώπους να ξαναφτιάχνουν τα δικά τους μετά από χρόνια και να μην τα πετάνε , αυτός είναι και ο λόγος που δεν είναι σπάνια
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
....σωστά ! Και γαλβανισμένα, για μια ζωή ! Τι θεμα είναι το κόστος κτήσης, και υποθέτω και μεταφοράς. Μετά, Υπουργείο, πλαίσια, και.......

Σύνολο ? Αρκετά πάνω από 1000 +/ Το έχει κάνει κανένας εδώ ?
Σωστά και δυστυχώς είναι πολύ περισσότερα από 1000.. Άποψη μου είναι αν το σασί στέκει σχετικά καλά να ανακατασκευάζεται. Και εγώ αυτό έκανα όπου έπρεπε + φυσικά τις ενισχύσεις στα ράμφη
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.692
Reaction score
3.695
Πόντοι
697
Age
50
Σωστά και δυστυχώς είναι πολύ περισσότερα από 1000.. Άποψη μου είναι αν το σασί στέκει σχετικά καλά να ανακατασκευάζεται. Και εγώ αυτό έκανα όπου έπρεπε + φυσικά τις ενισχύσεις στα ράμφη
....επειδή έχω δουλέψει με "σίδερα",( Ελληνικά Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, Μεταλλοβιομηχανίες, Μεταλλικές κατασκευές, κλπ ) επιτρέψτε μου να πω ότι "εύκολα" επισκευάζεται / ανασκευάζεται ένα σασσί, σε όποια κατάσταση και να βρίσκεται.

Ειναι ένα πλαίσιο τύπου "σκάλας", με συγκεκριμένα σημεία φόρτισης και διατομές. Μέλος εδώ, σε επικοινωνία που είχαμε, με ενημέρωσε ότι τα στοιχεία του σασσί, είναι πάχους 1,2 χιλιοστών. Θα το επιβεβαιώσω μόλις βελτιωθεί ο καιρός.

Η βασική του αρχή ( ....και για την εποχή εκείνη ήταν πολυυυυύ μπροστά ) είναι ότι είναι "κλειστό", οπότε ανάγεται σε θεωρία κελύφους, κάτι σαν το αυγό δηλαδή΄, με το ελάχιστο δυνατό βάρος, να έχει την απαραίτητη αντοχή. Αλλη μία λύση, εξαιρετική για την εποχή ( αλλά και ακόμα για σήμερα ), είναι η μεταφορά των δυνάμεων καταπόνησης από την ανάρτηση, σε ενισχυμένα σημεία στο κέντρο, αποφεύγοντας τις μεγάλες καμπτικές ροπές στα άκρα / ράμφη, και απαίτηση διατομών -----> άρα βάρους.

Το κύριο ερώτημα εδώ είναι. Φτιάχνω ένα πλαίσιο "σκάλα" και το στηρίζω ? ή ανακατασκευάζω ΑΚΡΙΒΩΣ το πλαίσιο / σασσί, όπως το εργοστασιακό ?

Ειναι βασική προσέγγιση. Και εκεί, παίρνονται αποφάσεις.

Ειναι σεβαστό, ότι σε μια ανακατασκευή, ΠΡΕΠΕΙ να αναπαράγεις το πρωτότυπο. Από την άλλη, γιατί να μην κάνει κάποιος επισκευές ώστε να έχει ένα ασφαλές για τον δρόμο όχημα, εστω και μη ακολουθώντας επακριβώς την μεθόδευση ? Δεν υποκινώ, ερώτηση κάνω. Και θα αναφερθώ, όταν το ξεκινήσω.

Πάντως, αν κάποιος ξεκινήσει, και δεν έχει την εμπειρία μεταλλικών κατασκευών και εργαλεία, πχ συσκευή για κολλήσεις, ψαλίδι, στράντζα, κλπ. και δεν μπορεί να σχεδιάσει τα απαιτούμενα για κατασκευή σε κάποιο σιδηρουργείο, απαιτείται απαραίτητα η εμπλοκή επαγγελματία, με όλα τα εμπλεκόμενα κόστη εργατικού.

Οπότε, ΠΡΟΣΟΧΗ στους υποψήφιους αγοραστές / ανακατασκευαστές. Το σασσί, είναι το βασικότερο όλων, μια και τα υπόλοιπα λαμαρινοειδή βρίσκονται ή μεταχειρισμένα ή καινούργια. Αν το σασσί δεν είναι αρκετά καλό ( ....και λόγω κατασκευής έχει πολλά κρυφά σημεία ), το κόστος ανεβαίνει πολύ, και πρέπει να ληφθεί υπ' όψιν.

Για την μηχανή, άλλο βασικό, δεν αναφέρω κάτι, μια και έχει σχετικά εύκολες επισκευές.

Πιθανές εμπειρίες ή απόψεις, θα ακούγονταν με ενδιαφέρον.
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
968
Reaction score
3.738
Πόντοι
757
Age
54
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Για όσους δεν εχουν το δικό τους 2CV, (αλλά το ονειρεύονται), μέχρι να το αποκτήσουν μπορουν να κατεβάσουν αυτή την εφαρμογή. Φτιάχνεις το δικό σου 2CV όπως το γουστάρεις, αλλάζεις χρώματα, ζάντες,φτερά, καπώ... Εγώ πάντως διασκέδασα πολύ. Και η πλάκα είναι οτι η εφαρμογή λέγεται.... ΜΥ2CV !!

 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.005
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Για όσους δεν εχουν το δικό τους 2CV, (αλλά το ονειρεύονται), μέχρι να το αποκτήσουν μπορουν να κατεβάσουν αυτή την εφαρμογή. Φτιάχνεις το δικό σου 2CV όπως το γουστάρεις, αλλάζεις χρώματα, ζάντες,φτερά, καπώ... Εγώ πάντως διασκέδασα πολύ. Και η πλάκα είναι οτι η εφαρμογή λέγεται.... ΜΥ2CV !!

ΣΩΡΑΙΟΣ το κατεβάζω
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Για όσους δεν εχουν το δικό τους 2CV, (αλλά το ονειρεύονται), μέχρι να το αποκτήσουν μπορουν να κατεβάσουν αυτή την εφαρμογή. Φτιάχνεις το δικό σου 2CV όπως το γουστάρεις, αλλάζεις χρώματα, ζάντες,φτερά, καπώ... Εγώ πάντως διασκέδασα πολύ. Και η πλάκα είναι οτι η εφαρμογή λέγεται.... ΜΥ2CV !!

Παρηγοριά στον άρρωστο :lol:
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.717
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
:love:
Πρεπει ν αλλαξεις και υπογραφη τωρα,ασε που δεν εστεκε και συντακτικως.. :P
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.005
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Σας ευχαριστώ όλους , γίνεται να μεταφερθεί το θέμα στο "οικογένεια" Για να κάνω το ημερολόγιο του με φώτο και εργασίες
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.005
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Παρατήρησα στον δρόμο ότι μου αρέσει το παράθυρο να μην είναι τέρμα ανοιχτό οπότε έκανα μια πατέντα.
Αυτά τα ελατήρια τα βάζουν μαζί με τα φώτα όδευσης τα γνωστά Exit.
Δεν έχω ιδέα που χρησιμοποιούνται αλλά τα κράτησα μήπως χρειαστούν.(hoarder)


και πως είναι στα κανονικά του


Λόγο του ότι είναι ελατήρια έχουν ελαστικότητα στον άνεμο και τις λακούβες
 
Top Bottom