....σωστά ! Και γαλβανισμένα, για μια ζωή ! Τι θεμα είναι το κόστος κτήσης, και υποθέτω και μεταφοράς. Μετά, Υπουργείο, πλαίσια, και.......
Σύνολο ? Αρκετά πάνω από 1000 +/ Το έχει κάνει κανένας εδώ ?
Αλλά, επειδή το νήμα είναι για το
"όνειρο", και την δυνατότητα απόκτησης μέσα σε λογικά πλαίσια, καταθέτουμε απόψεις επί του θέματος.
Ενα σάπιο σασσί, ΣΙΓΟΥΡΑ έχει από πάνω του και πολλά άχρηστα κομμάτια αμαξώματος. Πατώματα, ίσως πόρτες και φτερά, κλπ. Οπότε, εκτός από το σασσί, είπαμε 1.000 +, πρέπει να αντικατασταθούν και αυτά, συνεπώς, το κόστος ανεβαίνει δραματικά. Και μόνον για αγορά. Βάλε και τα εργατικά, βάλε πιθανές βαφές, αντικατάσταση κάποιων αναλώσιμων, που οδηγούν ? Διάβασα δήλωση σε ανακατασκευή, ότι μόνον τα εργατικά ήταν 2.000 Ε.
Αρα, ο φίλος
@Stargazer , και ο κάθε άλλος υποψήφιος αγοραστής, θα πρέπει να αποφασίσει μήπως και δώσει κάποιο ποσό, που θα αντιστοιχεί στο σαπάκι με όλες τις επισκευές, για την απόκτηση ενός σε καλή κατάσταση οχήματος εξ αρχής.
Και επειδή εδώ αναφέρθηκαν κάποιες τιμές πώλησης, που προφανως δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα / κατάσταση, η αναλυτική προσέγγιση με λογική είναι ΙΜΟ απαραίτητη.
Και εγώ, αν το φτιάξω, και μετά το πουλήσω, δεν θα βάλω στην τιμή, όλα τα ανταλλακτικά, την βασική αξία πριν την επισκευή ?
Και ποιος καθορίζει τις τιμές ? Οι αγοραστές προφανώς. Αλλά, αν ο πωλητής έχει μια μικρηηηηή επαφή με το αντικείμενο, ακόμα και εδώ να διαβάζει, δεν θα το δώσει χαμηλότερα από το κόστος "αναδιάρθρωσης", που απλές προσθέσεις είναι.
Συμπεραίνω ότι αν κάποιος το θέλει πραγματικά, τότε αποφασίζει για τα εμπλεκόμενα ποσά, είτε επενδύοντας σε ένα εν κυκλοφορία σε ασφαλή κατάσταση, ή στην αγορά "ρουλετα" ενός φθηνού, και .........ότι κάτσει.