- Εγγραφή
- 18 Οκτωβρίου 2014
- Μηνύματα
- 6.419
- Reaction score
- 16.749
- Πόντοι
- 1.287
- Περιοχή
- Région parisienne
Σε ποια πόλη είναι η φωτό;
Έχω την αίσθηση ότι είναι στην Καλαμαριά, έτσι δεν είναι?Σε ποια πόλη είναι η φωτό;
Φαντάζομαι πως οποιαδήποτε ιστορία είναι ευπρόσδεκτη και ενδιαφέρουσα, ακόμα και για "youngtimer" της Citroen! Και η υπέροχη ΧΜ δεν είναι σε αυτήν την κατηγορία? Η Xantia? Για εμένα ακόμα και τα πιο συμβατικά, οι 16βάλβιδες "μπόμπες" ΑΧ, Saxo, ZX, C4 κ.λ.π. έχουν αφήσει και αυτές το στίγμα τους.Δυστυχώς το πόνυ μου είναι κλεισμένο μερικές εκατοντάδες ναυτικά μίλια μακριά, μπορώ να γράψω για τα άλλα αμαξάκια μου που είναι 20 με 30 ετών;
Σε ευχαριστώ, αλλά για να λέμε την αλήθεια διαλέγω φωτογραφίες να την κολακεύουν, στη πραγματικότητα έχω αρκετά να κάνω ακόμα. Είναι το χρώμα της, η συγκεκριμένη έκδοση, αλλά και το γεγονός οτι πλέον κυκλοφορούν λίγες (κι οι περισσότερες σε κακή κατάσταση) και έτσι έφτασε να σχολιάζεται πολύ θετικά από όλους.Αγαπητέ μας φίλε, δε θυμάμαι καλά εάν σου το έχω ξαναπεί, εάν ναι, το λέω άλλη μια φορά: πόσο υπέροχη είναι η ΒΧ σου!
Είναι το καλύτερο χρώμα για ΒΧ....Σε ευχαριστώ, αλλά για να λέμε την αλήθεια διαλέγω φωτογραφίες να την κολακεύουν, στη πραγματικότητα έχω αρκετά να κάνω ακόμα. Είναι το χρώμα της, η συγκεκριμένη έκδοση, αλλά και το γεγονός οτι πλέον κυκλοφορούν λίγες (κι οι περισσότερες σε κακή κατάσταση) και έτσι έφτασε να σχολιάζεται πολύ θετικά από όλους.
Ναι, στη Καλαμαριά είναι.Έχω την αίσθηση ότι είναι στην Καλαμαριά, έτσι δεν είναι?
Αν δεν κάνω λάθος έχει ένα πολύ κοινό Bosch L-jetronic. Αν θέλεις να ασχοληθείς μόνος σου ξεκίνα διάβασμα:Αλλαγμένα bougies, αλλαγμένα καλλωδια, αλλαγμένος θερμοστάτης, συνεχίζει να δυσκολεύεται να πάρει μπρος ζεστή...
Σήμερα χρειάστηκε να καθαρίσω τα μπουζί για να πάρει μπροστά...
Επίσης με παραξενευει ότι το ραλεντι στο Α είναι στις 900, ενώ στο P να στις 1400. Κανονικά θα έπρεπε να είναι 850 στο Α κι και 950 στο Ρ... Αν το ρίξω λίγο, μετά σβήνει με το που βάζω το Α...
Το πρόβλημα με το ρελαντί φαίνεται να λύθηκε αφού έτρεξα το μοτέρ στις 4000 για 30"... Τώρα παίρνει την Α και με 950... Για τα παραπάνω, πρέπει να βρω χρόνο. Εξάλλου η ντίζελ είναι η αυτή που κινείται καθημερινά...Αν δεν κάνω λάθος έχει ένα πολύ κοινό Bosch L-jetronic. Αν θέλεις να ασχοληθείς μόνος σου ξεκίνα διάβασμα:
Προφανώς και έχει πρόβλημα αν σβήνει με το που βάζεις ταχύτητα με το κανονικό ρελαντί. Το να ανεβάσεις μόνος σου το ρελαντί στις 1400 δεν είναι λύση, ταλαιπωρείς και το κιβώτιο. Μην χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο σε αυτή την κατάσταση.
Με τις πινακίδες στην Ελλάδα προχωρά το θέμα;
Αν σου δουλεύει μονίμως πλούσιο, πιθανότατα θα έχει πρόβλημα το aiflow meter στην εισαγωγή, ή οι αισθητήρες θερμοκρασίας (θα νομίζει ο εγκέφαλος ότι είναι μονίμως κρύο το μοτέρ). Θέλει μεθοδικό ψάξιμο.Το πρόβλημα με το ρελαντί φαίνεται να λύθηκε αφού έτρεξα το μοτέρ στις 4000 για 30"... Τώρα παίρνει την Α και με 950... Για τα παραπάνω, πρέπει να βρω χρόνο. Εξάλλου η ντίζελ είναι η αυτή που κινείται καθημερινά...
Αλλά το μείγμα συνεχίζει να είναι πλούσιο. Δεν θέλω να το κινήσω πάλι μέσα στην πόλη πριν βρω το πρόβλημα γιατί φοβάμαι ότι θα κρασαρω πάλι τα bougies.
Εννοείς το debimetre? Το έχω σκεφτεί από την αρχή, αλλά με επειδή κοστίζει 480-600e είναι το τελευταίο που θέλω να δοκιμάσωΑν σου δουλεύει μονίμως πλούσιο, πιθανότατα θα έχει πρόβλημα το aiflow meter στην εισαγωγή, ή οι αισθητήρες θερμοκρασίας (θα νομίζει ο εγκέφαλος ότι είναι μονίμως κρύο το μοτέρ). Θέλει μεθοδικό ψάξιμο.
Ακόμα δεν έχω ακούσει τίποτα. Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικά?Με τις πινακίδες στην Ελλάδα προχωρά το θέμα;
Ναι, το debimetre. Δεν εννοώ να το πάρεις καινούργιο. Απλά να δεις το φις του (όπως και αυτά των αισθητήρων θερμοκρασίας) για οξειδωμένες επαφές, ή ακόμα και να δοκιμάσεις να καθαρίσεις το ίδιο. Κάπου πρέπει να περιγράφεται κάποια ασφαλής διαδικασία για το καθάρισμα. Ο οδηγός που σου έστειλα εξηγεί πως να δοκιμάσεις κάθε εξάρτημα χωριστά μετρώντας την αντίστασή τους.Εννοείς το debimetre? Το έχω σκεφτεί από την αρχή, αλλά με επειδή κοστίζει 480-600e είναι το τελευταίο που θέλω να δοκιμάσω