- Εγγραφή
- 15 Μαρτίου 2021
- Μηνύματα
- 56
- Reaction score
- 113
- Πόντοι
- 287
- Age
- 49
Συνεργείο Αττικης = ΔρακωνάκηςComfort πού θα βρω? Ο Πουλακης δεν έχει...
Συνεργείο Αττικης = ΔρακωνάκηςComfort πού θα βρω? Ο Πουλακης δεν έχει...
Δε νομίζω να βρείς.....Λέω..... Μακάρι να βγώ ψεύτης.Comfort πού θα βρω? Ο Πουλακης δεν έχει...
Δε θα βρω την ξέρω την τύχη μου! Θα πειραματιστώ με 70/40...Δε νομίζω να βρείς.....Λέω..... Μακάρι να βγώ ψεύτης.
Από 55-30 πήγα σε 55-40, και δεν ήταν αυτό πού ήθελα. Πήρα 2 σφαίρες 70άρες, τις έβαλα μπροστά και τις 55άρες πίσω. Τις 40άρες τις έδωσα στον μάνο.
Με το 70-55 είναι ότι πιό κοντά μπορεί σε gs/gsa.
Όλες αγορά από πουλάκη.
Καί μην ξεχνάς τις διαφορές gs/gsa με xantia. Στήσιμο, βάρη, διαστάσεις, πλευρικές επιταχύνσεις άν τα λέω σωστά. Είναι τελείως διαφορετικά.
Άν καταλαβαίνω καλά, γιατί το ίδιο έψαχνα κι εγώ. Θες να γίνει η xantia μία gs/gsa. Δε γίνεται. Να γίνει η xantia ψευδαίσθηση gs/gsa ναι.
Θα σου στείλω σύνδεσμο. Για παραγγελία από ΓαλλίαΔε θα βρω την ξέρω την τύχη μου! Θα πειραματιστώ με 70/40...
Οι 40άρες που είχα πάρει, στη βάση είχαν λεπτή τρύπα. Βρές άν υπάρχουν με φαρδιά τρύπα όπως έχουν οι 55άρεςΔε θα βρω την ξέρω την τύχη μου! Θα πειραματιστώ με 70/40...
Ευχαριστώ πολυ!!!Θα σου στείλω σύνδεσμο. Για παραγγελία από Γαλλία
Αν δεν σου είναι κόπος κάνε μου την παραγγελία σε ευχαριστώ πολύ!!! κ πες μου πωςSphères hydrauliques pour Citroën XANTIA non hydractive. - Sphere-Discount
Sphères hydrauliques pour Citroën XANTIA non Hydractive. Vendues avec joints neufs et notice de montage. Marque IFHS. Qualité optimale à prix discount.www.sphere-discount.com
paraggelneis apo edo tis confort...
Einai efkolo, an thes sou kano ego tin paraggelia.
Oi confort exoun tis sostes pieseis, apla diaferoun ta clapeta, giro apo tin kentriki tripa
Θα το δω αύριο. Στείλε σε προσωπικό μύνημα το τηλ να σε πάρω. Ώρα Ελλάδας μετά τις 9 το βράδυ. Αλλιώς με κάποιον που ξέρει γαλλικά από το σάιτ κατευθείανΑν δεν σου είναι κόπος κάνε μου την παραγγελία σε ευχαριστώ πολύ!!! κ πες μου πως
Από 55-30 σε 55-40 σχεδόν καθόλου διαφορά.@Citroenakis με τις 55αρες τι διαφορά είδες πίσω και τι διαφορά υπο πιεση οδηγική?
Έχουμε την ίδια... φιλοσοφία δεν με ενδιαφέρει η αντιβυθισηΑπό 55-30 σε 55-40 σχεδόν καθόλου διαφορά.
Από 55-30 σε 70-55 τεράστια διαφορά.
Είναι πάρα πολύ μαλακό σε σημείο που κάποιες φορές σε ξαφνιάζει, νομίζεις ότι πλέει πραγματικά, ειδικά καλοκαίρι με μεγάλες θερμοκρασίες. Αλλοίωση LHM λόγω θερμοκρασίας;(γιάννενα 30+ με --10). Θυμίζει gs.
Μπρος-πίσω τις ανωμαλίες του δρόμου τις καταλαβαίνεις από το γδούπο όχι από το κούνημα. Εξαίρεση οι εγκάρσιες. Στα φρένα, σηκώνει "κώλο". Μετά από λίγο κάθεται και ξανανεβαίνει πάλι στο ύψος της. Χαλασμένη πίσω μεσαία; Ίσως.Δεν την πειράζω. Μου αρέσει η αίσθηση πάνω-κάτω στα φανάρια.
Εντυπώσεις στο δρόμο.
1η φορά με 70-55, κατέβηκα από δρίσκο σε γιάννενα. Παλιά εθνική ιωαννίνων-μετσόβου. Κατηφόρα με πολλές και κλειστες στροφές, μικρά κομμάτια ευθεία. Στην αρχή τρόμαξα από τις κλίσεις, ένα κλικ λιγότερα χλμ, γιατί στα φρένα σήκωνε κώλο και φοβήθηκα μην μου φύγει, έπαιρνε κλίσεις μεγάλες, βούταγε η μούρη στη στροφή, πράγματα που είχα ξεσυνηθίσει τόσα χρόνια. Και μην ξεχνάς ότι το αυτοκίνητο είναι και λίγο χαμηλωμένο. Όταν το συνηθίσεις όλα καλά. Χαμηλώνεις ταχύτητα και πας σαν τους άλλους. Σε ανηφόρες και ευθείες κανένα θέμα. Θέμα συνήθειας όλα.
Βέβαια από πάσχα 2019 που φόρεσα το 70-55, λόγω θεμάτων οικογενοιακών δε μπόρεσα να κάνω χλμ σε ταξίδια για να έχω σωστή κατανόηση του θέματος, παρά βόλτες γύρω από τη πόλη σε κομμάτια ιόνιας και εγνατίας οδού, ή σε κομμάτια παλιών εθνικών ιωανν-πρεβέζης ή ιωανν-μετσόβου.
Άν κατάλαβα καλά έχουμε την ίδια "διαδρομή".Έχουμε την ίδια... φιλοσοφία δεν με ενδιαφέρει η αντιβυθιση
pantos min eîmenete mo,o stis peiseis.Περισσοτερο ήθελα την άποψη σου μεταξύ 70-40 ( που είναι το εργοστασιακό) σε σύγκριση με το 70-55 αλλά δεν το έχεις ζήσει τι 70-40 οπότε οκ. Σ ευχαριστώ για τις εντυπωσεις ! Προσυπογράφω και την αλλαγή της συμπεριφορας-μαλακωμα το καλοκαίρι λόγω μικρής αλλαγής του ιξώδους και προτείνω αλλαγή LHM μόνο με γνήσιο ή total.
Εμένα η xantia είναι 1.8 16v 110 hp με 1η αδ.κυκλ. 12/1997, είχε μανίσιο σετ 55-30. Όχι 70-40.Έτσι ακριβώς Νίκο, ιδίως τα βαρη. Γι'αυτό απο περιεργεια ήθελα να δω με 55αρες πίσω τι εντυπώσεις υπάρχουν αλλά σε σύγκριση πάντα με το μαμά 40 πίσω. Citroenakis πίσω όταν έρθει η ώρα θα έβαζα το "μαμά" 40 για να έχω μετρο σύγκρισης.
Και το ΒΧ που είχα ήταν με τους δορυφόρους κ το ηλεκτρονικό στροφόμετρο, ένιωθα σαν τον Κερκ στο Εντερπραιζ! Όταν πήρα την Ξανθιά στην αρχή μου φαινόταν ότι η ΣΙΤΡΟΕΝ έκανε βήματα πίσω στο σχεδιασμό, μου κακοφάνηκε...Άν κατάλαβα καλά έχουμε την ίδια "διαδρομή".
Εσύ από gsa > bx > xantia.
Εγώ από gs > bx > xantia.
Και επιμένουμε σε τί; Θέλουμε την xantia να την κάνουμε gs/gsa όσο αφορά την ανάρτηση.
Δε γίνεται. Τη ψευδαίσθηση ναί. Αυτό μόνο γίνεται.
Μακάρι στη xantia να μπαίνανε όργανα τύπου gsa με δορυφόρους.
Και μακάρι να είχε διπλά ψαλίδια μπροστά καί όχι τοπ μάουντ.
Όταν λέω "μαμά" αναφέρομαι σε "μαμά" συνδυασμό μπρος-πισω ,όχι στο τι φόραγε η δική σου από τη "μαμά"..Εμένα η xantia είναι 1.8 16v 110 hp με 1η αδ.κυκλ. 12/1997, είχε μανίσιο σετ 55-30. Όχι 70-40.
Πάντως η διαφορά από 55-30 σε 70-55 είναι τεράστια. Και το σύστημα δουλεύει κανονικά άσχετα άν είναι 6σφαιρη καί όχι 5σφαιρη όπως gs καί bx.
Υ.Γ. Οι 40άρες που δοκίμασα είχαν στενή τρύπα στη βάση. Όπως λέει ο γιατρός: το μέγεθος της οπής παίζει ρόλο. Όσο πιο φαρδιά η οπή τόσο πιό μαλακό.