Η αληθεια ειναι οτι εκτος απο το χρωμα-το οποιο ομολογουμενως ειναι ιδιαιτερο-ολα τα υπολοιπα ειναι αμεσα αναστρεψιμα,τουλαχιστον απο οσο βλεπω στις φωτογραφιες.
Θα συμμεριζομουν την αποψη του νονου,αν μιλουσαμε για ενα καλοδιατηρημενο/survivor αυτοκινητο,το οποιο δεχτηκε παρεμβασεις που αλλοιωσαν το χαρακτηρα του.Εν προκειμενω ομως,και επειδη μιλαμε για ενα αμαξι το οποιο οπου και να το επιανες δουλεια ειχε,(βασικα ισως καποιοι να ελεγαν οτι δεν αξιζει να επισκευαστει)θεωρω οτι δεν ειναι τοσο τραγικο να εχει καποιες προσωπικες πινελιες,ποσο μαλλον οταν ολο το αυτοκινητο εχει επισκευαστει με προσωπικη εργασια.
Προσωπικα παντα μου αρεσε ''το σημαδι του μαστορα'' σε παλιοτερα αυτοκινητα,που πλεον δεν το συναντω,γιατι εκεινα τα αυτοκινητα δεν υπαρχουν πια.Και εν προκειμενω,πιστευω οτι το εν λογω αποτελεσμα θα συνδυαστει αριστα με το κιτρινο φαναρι που θεωρω σιγουρο οτι θα επανατοποθετησει ο φιλος μας..
Επι του θεματος,εχω καποιες τεχνικες αποριες,που αφορουν τον τροπο βαφης.Το αποτελεσμα εχει διαφορετικη οψη απο τα αυτοκινητα που συναντω στο δρομο.Πως επετευχθη;Να υποθεσω οτι ειναι μεταλλικο χρωμα μονης με επιπλεον βερνικι απο πανω για περισσοτερη γυαλαδα;(καπου το εχω ακουσει ως πατεντα)