Υδροπνευματική ανάρτηση η μαγική σφαίρα

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
Μια μικρη αναφορα...
Η υδροπνευματικη αναρτηση ξεκινησε το 1955 στο μοντελο DS και συνεχιστηκε ακαθεκτη με βελτιωσεις και καποιες μεταβολες ως το 2015 στο C5X7.
Η αρχη λειτουργιας βασιζετε στην συνεργασια υδραυλικου ελαιου ουδετερου μη τοξικου αρκετα ψιλο σε πυκνοτητα (καμια σχεση με το υδραυλικο λαδι για τιμονια) και πιεσης αζωτου που υπαρχει μεσα στην σφαιρα.
το αεριο που υπαρχει μεσα στην σφαιρα απλα φροντιζει την ανεση της αναρτησης σε συναρτηση παντα με την πολυ κατασταση των πισω μπρατσων σωστης πυκνοτητας λαδι καθαρου κυκλωματος
Η σφαιρα λοιπον αποτελειτε απο την μεμβρανη στο εσωτερικο της
20190122_120834.jpg

και το μεταλλικο περιβλημα που φαινετε παρακατω
20190122_120912.jpg

σε τομη φαινετε παρακατω το εσωτερικο της σφαιρας..το επανω μερος εκει που βιδωνει η βιδα ή η βαλβιδα
20190122_120646.jpg

και το κατω μερος της σφαιρας
20190122_120740.jpg

στο αναγλυφο της σφαιρας στο κεντρο ειναι το ενισχυμενο μερος της μεμβρανης.
πρεπει να αναφερουμε οτι η εργοστασιακη βιδα που ειναι στην γνησια σφαιρα εχει μηκος το οποιο ξεπερνα το σπειρωμα που βιδωνει και η βιδα μπαινει μεσα στο θαλαμο αζωτου και αν εχεις λιγο αζωτο το ενισχυμενο μερος της σφαιρας βρισκει επανω στη βιδα και σιγα σιγα αδυνατιζει και κοβετε και χανεις το αζωτο
σε αντιθεση οι IFHS εχουν μικροτερο μηκος βιδας κατα 1μμ και με αποτελεσμα τα μπαινει ελαχιστα μεσα στο χωρο του αζωτου
στην φωτο φαινετε η εργοσυασιακη βιδα
20190122_122359.jpg

Οι σφαιρες ομως παλια ηταν διαιρουμενες κατι που στο περασμα των χρονων καταργηθηκε εδινε το δικαιωμα την αλλαγη της μεμβρανης που διαχωριζει λαδι με αεριο ενω αργοτερα η σφαιρα εγινε κατασκευαστικα μη ανοιγομενη οποτε οτι πιθανη ρωγμη γινοταν ειχαμε την καταστροφη της σφαιρας και συναμα το κουτσουρεμα της αναρτησης
Η ιδια η αντιπροσωπεια παλαια τροφοδοτουσε ειδικες βαλβιδες για αναγομωση των σφαιρων.
Με πατεντες λοιπον πολλοι μαστοροι βρηκαν τροπο να τις γεμισουν απλα με την προυποθεση να της αφαιρεσουν απο το αυτοκινητο στην συνεχεια να τις πρεσσαρουν και να δουν ποση πιεση εχει μεσα και αν χρειαζονταν να τις αναγωμοσουν.
Στην πορεια των χρονων η εταιρια της technosir εφτιαξε μια συσκευη αλλα και βαλβιδες που επιτρεπουν την αναγομωση της σφαιρας χωρις να χρειαστει να αφαιρεθει απο το αυτοκινητο.
Ενα συστημα το οποιο το κοστος σημερα ειναι 150 ευρω και θες και 6 βαλβιδες πχ για εξασφαιρο αλλα το σετ ειναι των 5 βαλβιδων με τιμη 35 ευρα οποτε θες 2 σετ βαλβιδες 10 συνολο να χρησιμοποιησεις τις 6 και συνολικο κοστος 150+70+φορο+35 ευρα μεταφορικα το κοστος ξεφευγει...εκτος και αν μαζευτουν 2η 3 κατοχοι παρουν μια συσκευη και παρουν πακετο βαλβιδες και να μοιραστουν το κοστος
το μηχανημα το οποιο θα γεμισω τις σφαιρες ειναι μια ευγενικη χορηγια του βασιλη και φαινετε ακριβως παρακατω περιλαμβανει ενα ταφ με εισοδο να μπει στην φιαλη αζωτου εξοδο εκει που ειναι το κοκκινο και ενα μανομετρο γλυκερινης στα 150 bar max
20190122_121109.jpg

Εγω λοιπον προχωρησα σε συνεργασια με τον γνωστο Βασιλη στη αγορα βαλβιδων απο το e-bay αλλα και απο την ελλαδα
Τα ευρηματα θα τα παρουσιασω λοιπον παρακατω
απο το e-bay λοιπον βρηκα αυτην την βαλβιδα με κοστος 3,2 ευρα ειναι στην παρακατω εικονα
1.jpg

Υπαρχει μια ασαφεια αν η συγκεκριμρνη βαλβιδα εινα για στεγανοποιηση λαδιου η αεριου σε αλλα σαιτ αναφερει μονο για λαδι σε αλλα μονο για αεριο και σε αλλα και τα δυο η πιεση που μπορει να δουλεψει ειναι 630 bar και καπου στα 2200 bar pick λειτουργιας στιγμιαιο
 
Last edited:

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
συνεχιζω λοιπον η επομενη βαλβιδα που βρηκα ειναι αυτη που υπαρχει στην εταιρια athenflex με λαινικη τιμη στα 9 ευρω ειναι μονο για αζωτο μικροτερη σε μεγεθος
και φαινετε στην φωτογραφια
βεβαια ειναι και οι δυο μαζι στην φωτογραφια και φαινετε η διαφορατων 2 βαλβιδων η συγκεκριμενη η βαλβιδα απο την athenflex ειναι για πιεση αζωτου εως 430 bar
20190122_121243.jpg

να πω οτι η μια βαλβιδα ειναι Μ13 και η μικροτερη ειναι Μ10 και οι 2 βαλβιδες πηγαν στο τορνο και η διασταση εγινε Μ9.00Χ1,25 που ειναι το σπειρωμα της βιδας το κοστος του τορνου ανερχετε περιπου στα 4 ευρω η βαλβιδα οπου την παραλαμβανω μαζι με το σπειρωμα ετοιμη
η στεγανοποιηση θα γινει με λαστιχοροδελες Μ10 και σε συνδυασμο με μια ειδικη σφραγιστικη ρυτινη αεριων μαρκας loxeal τυπος 58-11 κιτρινου χρωματος
που θα βαλουμε λιγο ρυτινη στο σπειρωμα της βαλβιδας, μεταξυ λαστοχοροδελας και σφαιρας και λαστιχοροδελα και βαλβιδας για να πετυχουμε τελειο σφραγισμα η ποσοτητα θα ειναι παρα πολυ μικρη
η αρχικη σκεψη ηταν να γονει με ροδελα χαλκου αλλα θεωρω οτι ειναι καλυτερη στεγανοποιηση με λαστοχοροδελα
20190122_121327.jpg

20190122_120626.jpg

για να γινει λοιπον αυτο πρεπει να αφαιρεσουμε την βιδα η οποια βρισκετε στο επανω μερος της σφαιρας με την βοηθεια μιας μεγαλης ταναλιας ξεβιδωνοντας της με προσοχη οπου θα ακουστει ενας πολυ εκκοφαντικος θορυβος που ειναι η πιεση αζωτου ου εχει η σφαιρα...οσο δυνατος ο ηχος τοσο πιο πολυ πιεση εχει μεσα η σφαιρα
20190122_122515.jpg

αφαιροντας λοιπον την βιδα αυτην μπορουμε να βιδωσουμε την βαλβιδα επανω στην σφαιρα προσοχη ομως να εχουμε ηδη καθαρισει με ψιλο γυαλοχαρτο το σημειο που θα πατησει η βαλβιδα για να μην εχουμε διαρροες
στην συνεχεια με το κλειδι σφιγγουμε την βαλβιδα και αν θελουμε με ενα ροποκλειδο ρυθμιζουμε 12Ntm και σφιγγουμε οσο ακριβως λεει ο κατασκευαστης
20190122_122817.jpg

ξεβιδωνοντας το καπακι απο πανω η βαλβιδα εχει αυτην την μορφη
20190122_122856.jpg

και συνδεετε με τοn παρακαω σωληνα (ο σωληνας ευγενικη χορηγια βασιλη) και στην συνεχεια στο ταφ
20190122_123014.jpg

και ο ταφ το ακρο θα συνδεθει με μια φιαλη αζωτου απο πυροσβεστικα μεσα με μαξιμουμ επιτρεπομεν πιεση 200 bar αλλα μεσα στην φιαλη θα μεταγγισθει πιεση 140 bar....

η αλλη βαλβιδα η μικροτερη λοιπον φαινετε στην παρακατω εικονα...
20190122_123341.jpg

και στην επομενη φαινετε το μεγεθος της βαλβιδας στην πρωτη περιπτωση κλειδι Νο 19 και οχι το 20 που δειχνει η φωτο ενω στην δευτερη περιπτωση το κλειδι ειναι Νο 14
20190122_123359.jpg

η διαφορα των δυο βαλβιδων περα απο το μεγεθος ειναι ο τροπος κουμπωματος οπου στην μια περιπτωση ειναι βιδωτος (και πιο ασφαλης) και στην αλλη περιπτωση εχει περονη οπου ειναι ελαφρως πιο δυσκολα τα πραγματα στο να μπει γρηγορα η σωληναμε για τον ελεγχο/γεμισμα διοτι με το ενα χερι κρατας την σωληνα και με το αλλο πρεπει να βαλεις σωστα την περονη και επισης στην μικρη βαλβιδα πρεπει να μπει προστατευτικο καπακι για αποφυγη σκονων ειδικα στις πισω και στου συσσωρευτη ενω στην αλλη την βιδωτη το καπελακι σφραγιχει με ορινγκ οποτε προφυλασετε τελεια
στην παρακατω φωτο φαινετε η βαλβιδα οπως ειναι χωρις το καπακι
20190122_123449.jpg

και στην αμεσως επομενη φαινετε η σωληνα γεμισματος
20190122_123805.jpg

επειδη λοιπον η δουλεια συνεχιζετε θα προσπαθησω στις επομενες μερες να φτιαξω ενα βιντεο σχετικα με την πληρωση και αργοτερα να παρουσιασω φωτο πληρες τοποθετημενο πλεον επανω στο αμαξι
η εργασια αυτη μπορει αν γινει για σφαιρες για BX GS GSA XANTIA I & II σε ολες τις εκδοσεις και για DS αν δεν ειναι διαιρουμενες
απαριτητη προυποθεση ειναι οι σφαιρες να ειναι στο μεσον της ζωης του ετσι ωστε να μην τερματιζουν ......
θα επανερθω με νεωτερα μεσα σε επομενο διαστημα.....καθε προταση παρατηρηση δεκτη...
 
Last edited:

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Καταπληκτικό θέμα Μάνο και φοβερή δουλειά.
Τρομερές γνώσεις, ευχαριστούμε που τις μοιράζεσαι μαζί μας.
Θα επανέλθω perfect10:citrolove:
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.263
Reaction score
3.019
Πόντοι
777
Age
54
Πολύ κατατοπιστικό και χρήσιμο xantiamanolis.
:up:
Και επειδή ζήτησες παρατηρήσεις...
./ Τι μέτρα ασφαλείας λαμβάνεις?
./ Σε ποιές πιέσεις γεμίζεις? Ονομαστικές ή μεγαλύτερες?
./ Τι εννοείς "οισφαιρες να ειναι στο μεσον της ζωης του "?
./ Νομίζω πως η αναρχία στον πάγκο σου υποβαθμίζει την ποιότητα της εργασίας σου
και εμφανισιακά και ουσιαστικά .
./ Τις παλιές σφαίρες πως τις ξεφορτώνεσαι?
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
απαντω λοιπον και πολυ ωραιες ερωτησεις
./ Τι μέτρα ασφαλείας λαμβάνεις?
οι σωληνες που εχω ειναι υψηλης πιεσης οποτε αντεχουν αφενως,,επισης τις εχω μακριες σε αποσταση με αποτελεσμα οταν βιδωσω τη σωληνα πληρωσης επανω στην σφαιρα θα φυγω φυσικα μακρια απο εκει και θα παω κοντα στην φιαλη και απο εκει θα ελενγξω την πιεση....η φιαλη ειναι αντοχης εως 200 bar και εχω θα την γεμισω με 140 ο σωληνας υψηλης το μικρο κομματι ειναι μεχρι 350 bar και ο ψιλος ο σωληνας ειναι για 600 bar επισης ο σωληνας ειναι βιδωτος με 3-4 βολτες οποτε θεωρω οτι δεν υπαρχει θεμα εκει που υπαρχει προσοχη ειναι κατα το γεμισμα μην φυγει η βαλβιδα επειδη σε εκεινο το σημειο απο 13mm εγινε 9.00mm στο σπειρωμα αν και εχει ψωμι αρκετο οποτε αν η βαλβιδα εχει ονομαστικη συνεχης λειτουργια 630 bar με το τορναρισμα αντε να πηγε στην αμεσως προηγουμενη αντοχη πιεσης στα 400 bar οι μεγαλυτερη πιεση που θα δεχθει η σφαιρα ειναι 70 bar
/ Σε ποιές πιέσεις γεμίζεις? Ονομαστικές ή μεγαλύτερες?
γεμιζω παντα στις ονομαστικες πιεσεις που αναγραφει ο κατασκευαστης με αποκλιση +-5% το βλεπω απο το μανομετρο γλυκερινης με μαξ πιεση τα 150 bar οποτε εχω μια σχετικη ακριβεια αυτο κατα το γεμισμα
κατα τον ελεγχο απλα θα συνδεσω τον σωληνα στην σφαορα και στην φιαλη χωρις να ανοιξω την βανα οποτε η πιεση που θα διαβασω θα ειναι η πιεση της
σφαιρας με πιεση μαξ 70 bar
./ Τι εννοείς "οισφαιρες να ειναι στο μεσον της ζωης του "?
εχεις λοιπον τις σφαιρες στο αμαξι σου και τις εχεις 40.000 παρατηρεις οτι η αποσβεση εχει χαθει κατα καποιο τροπο σε αποτομες γουβες νιωθεις να χτυπα η αναρτηση η αν τερματιζει σε πολυ εντονα κοιλωματα οδοστρωματος σε καθημερινη κινηση το αμαξι αποσβενει αρκετα καλα...αυτο εννοοω μεσον ζωης αμα ειναι να εχω τις σφαιρες που εχουν τερματισει και η μεμβρανη βρισκει οχι πατο αλλα κορυφη και παω να τις γεμισω θα εχουμε τα εξης η θα σπαση η μεμβρανη στι γεμισμα η μολις την βαλεις επανω θα σπασει με την πρωτη κινηση του οχηματος η θα σπασει παλι η μεμβρανη μετα απο λιγο διαστημα
./ Νομίζω πως η αναρχία στον πάγκο σου υποβαθμίζει την ποιότητα της εργασίας σου και εμφανισιακά και ουσιαστικά .
Ενας παγκος μπουρδελο σε αναγκαζει να κανεις μπουρδελο δουλεια..ομως λογω πιεσης χρονου για την ληψη φωτογραφιων δεν εκατσα να τον μαζεψω....δεν δουλευω ποτε ετσι ακομα και στο αμαξι εχω φτιαξει ξυλινο εργαλειοφορο με ροδες που εχει παγκο για μικροδουλιες και εχει τα παντα σε 4 συρταρια εχει ξεχωρισα γερμανικα σε αλλο γερμανοπολυγωνα σε αλλο κατσαβιδια πενσες και σετο τελευταιο ειδικα εργαλεια και επιπλεον ραφια για τποθετηση για συλλογη απο καρυδακια...καποια στιγμη για να σου φυγει η εντυπωση θα σου στειλω φωτο του εργαστηριου...
./ Τις παλιές σφαίρες πως τις ξεφορτώνεσαι?
Αν κατα το γεμισμα σπασει μια μεμβρανη τοτε με σπασμενη την πιεση την αποθετω σε κιβωτιο και αμα περασει κανενας παλιατζης τις παιρνει για παλιοσιδερα....
αυτην την στιγμη εχω ενα πληρες σετ 55/30 αντιβυθιση και συσσωρευτη σε ολες εχω σπασει την πιεση και ειναι τοποθετημενες σε βασεις ετσι ωστε να σουρωνει το λημ το οποιο εχει μεινει μεσα οταν γεμισθουν θα μεινουν για λιγες μερες εκτος οχηματος για να τσεκαρω πιεσεις και μετα θα μπουν στο αμαξι και θα τις τσεκαρω ανα μηνα για κανα 3μηνο....αν δεν χασουν τοτε θα προχωρησω να φτιαξω και αυτες που εχω ηδη επανω τωρα σετ 70/40 αντιβυθιση και συσσωρευτη
και βασικα θελω να δω πρακτικα πια βαλβιδα με βολευει περισσοτερο για την πληρωση και αν οι βαλβιδες οι ογκωδεις στεγομποιουν κομπλε

ωραιες παρατηρησεις...
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.263
Reaction score
3.019
Πόντοι
777
Age
54
Σίγουρα πας για μεγάλη κούρσα! :thumbs:
Θαυμάζω τη συστηματικότητα και γνώση του αντικειμένου. :bow:
Πιστεύω ότι θα προκύψει κάτι πολύ χρήσιμο!
Και κάτι ακόμη: Έχεις κάποια στοιχεία για την απόσβεση (διάμετρο οπής) της κάθε σφαίρας?
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
ναι αμε μπες μεσα στο http://xantia.pagesperso-orange.fr/ και θα βρεις τα παντα μεχρι και μεθοδους επισκευης σε καποια πραγματα αλλα και διαστασεις
μην κανει κανα λαθος και πειραξεις την διαμετρο της τρυπας παει αναλογα με την πιεση και υπαρχει κινδυνος να σφηνωσει κανενα γρεζι απο το τρυπανι και να καρφωθει στην μεμβρανη
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.263
Reaction score
3.019
Πόντοι
777
Age
54
Το site μου είναι γνωστό και είναι πολύ κατατοπιστικό.
Βασικά ρωτούσα για λίστες συσχέτισης πιέσεων-όγκων-διαμέτρου orifice.
Όπως :
Front suspension sphere Model Type of the sphere Volume (cm3) Pressure (bar) By-pass valve of the
sphere
1.6i 96 169 316 D 400 70 (+5; -25) 1.65 mm 1.8i 96 194 445 U 400 70 (+5; -25) 1.9D 96 199 312 M 450 65 2.0i 96 178 589 D 400 55 (+5; -20) 1.5 mm 1.9 Turbo D 96 194 444 U 400 55 (+5; -20) 96 199 318 M 450 50

αλλά για τις διαθέσιμες IFHS.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
ναι αλλα δεν λαταλαβαινω τι θες να κανεις......
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.263
Reaction score
3.019
Πόντοι
777
Age
54
Δικαιολογημένη απορία.
Είχα λοιπόν ως ιδέα την αντικατάσταση των σφαιρών με όποιες προσφέρουν την μέγιστη άνεση , χωρίς να χάνουν επικίνδυνα την απόσβεση,
συσχετίζοντας όγκο,πίεση και διάμετρο οπής.
Έχω δοκιμάσει στην Xantia 1.8 16V σφαίρες IFHS από 1.6 <1994, 1.6>1995, 1.8>1995 και comfort.
Ενδιαφέρον θα ήταν πειραματισμός και με αντίστοιχες από Brake, Diesel ή και Hydractive.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
στα δικα μας μοντελα παιζεις η με 55/30 η 70/40 απο βαγκον δε μπορεις να βαλεις διοτι δεν δικαιολογειτε μεγαλυτερη πιεση 45 στο πισω μερος σε συναρτηση με το βαρος εκτος αν εχεις 100αρα δξ αεριου στο πορτ παγκαζ οποτε μεγαλωνει το βαρος\οι αλλες σφαιρες δε ξερω αν κανουν και αν ειναι ιδιες,,,,,
επισης σημερα στεγανοποιησα και καθαρισα μια τρομπα υψηλης για ξανθια φιλου επομενο βημα ειναι τρομπα φρενου και συσσωρευτης.....
μα να σου πω τα ξανθια 1600 και 1800 8ν απο 1994 και μετα εως και το 2000 οσο εβγαινε ο 1800 8ν φοραγαν 55/30
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.263
Reaction score
3.019
Πόντοι
777
Age
54
στα δικα μας μοντελα παιζεις η με 55/30 η 70/40 απο βαγκον δε μπορεις να βαλεις διοτι δεν δικαιολογειτε μεγαλυτερη πιεση 45 στο πισω μερος σε συναρτηση με το βαρος εκτος αν εχεις 100αρα δξ αεριου στο πορτ παγκαζ οποτε μεγαλωνει το βαρος\οι αλλες σφαιρες δε ξερω αν κανουν και αν ειναι ιδιες,,,,,
επισης σημερα στεγανοποιησα και καθαρισα μια τρομπα υψηλης για ξανθια φιλου επομενο βημα ειναι τρομπα φρενου και συσσωρευτης.....
μα να σου πω τα ξανθια 1600 και 1800 8ν απο 1994 και μετα εως και το 2000 οσο εβγαινε ο 1800 8ν φοραγαν 55/30
Στους καταλόγους σφαιρών αναφέρεται ότι το 1.8 8V φοράει 70/40 πριν από 5/1995 και 55/30 μετά το 5/1995.
Τα 70/40 (εννοείται 70 εμπρός /40 πίσω) είναι σαφώς ανετότερα.
Το θέμα βάρους-απόκρισης μου είναι ασαφές καθόσον η ανάρτηση αυτορυθμίζεται καθ΄ύψος.
Άλλωστε δεν προτείνεται πουθενά 45άρα για πίσω, όμως δεν γνωρίζω για τη διάμετρο οπής.
Προς το παρόν έχω CONFORT και είμαι ευχαριστημένος.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
Στους καταλόγους σφαιρών αναφέρεται ότι το 1.8 8V φοράει 70/40 πριν από 5/1995 και 55/30 μετά το 5/1995.
Τα 70/40 (εννοείται 70 εμπρός /40 πίσω) είναι σαφώς ανετότερα.
Το θέμα βάρους-απόκρισης μου είναι ασαφές καθόσον η ανάρτηση αυτορυθμίζεται καθ΄ύψος.
Άλλωστε δεν προτείνεται πουθενά 45άρα για πίσω, όμως δεν γνωρίζω για τη διάμετρο οπής.
Προς το παρόν έχω CONFORT και είμαι ευχαριστημένος.
εχεις δικιο στο 45αρα δεν ειχε κανενα νορμαλ εκτος απο αυτα με ιντρακτιβα
απλα τα στεσιον αντι για 55/30 ειχαν 55/40
κομφορτ εχω και γω αλλα με χαλαει που τερματιζουν οι εμπρος μπουκαλες στα τοπ μαουντ μολις γεμισω και ειμαι ετοιμος θα βαλω το κανονικο σεταπ 55/30 για να δω διαφορες με το κομφορτ στην καθημερινη οδηγηση
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.263
Reaction score
3.019
Πόντοι
777
Age
54
Θα γεμίσεις πρώην 55/30 ή άλλες? Διότι θα έχουν διαφορετική οπή ή και όγκο.
Θεωρητικά η υψηλότερη πίεση προσφέρει μεγαλύτερη άνεση.
Πάντως το στάνταρ σετάπ ήταν πολύ "sport" για τα γούστα μου.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.717
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Παιζεις μεγαλη μπαλα Μανωλιο...:thumbs:
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
Θα γεμίσεις πρώην 55/30 ή άλλες? Διότι θα έχουν διαφορετική οπή ή και όγκο.
Θεωρητικά η υψηλότερη πίεση προσφέρει μεγαλύτερη άνεση.
Πάντως το στάνταρ σετάπ ήταν πολύ "sport" για τα γούστα μου.
ναι θα γεμισω ενα σετ 55/30 που εχω..θα δω για καν 3μηνο 4μηνο γενικα πως θα παει και αν οι βαλβιδες εχουν καλη ανταποκριση σε θεμα στεγανοτητας και φυσικα κρατησουν και οι σφαιρες που εχω καβα θα κανω προχωρησω μια αναγομωση στις 70/40 που εχω...ενω ταυτοχρονα θα εχω και τα 2 σετ με βαλβιδες...αυτο ο χρονος θα δειξει πως θα κινηθω και ποιες απο τις 2 βαλβιδες τελικα θα επιλεξω
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
τασκο για βοηθα λιγο...
αν θυμαουμε καλα εχουμε 30αρα σφαιρα με οπη 1.0μμ
η 55αρα σφαιρα με οπη 1.5μμ
αν ανοιξω την οπη στην 30αρα 1,5μμ και την γεμισω με 55 μπαρ θα σπασει η μεμβρανη αραγε η οχι...?
εχουν ολες οι σφαιρες την ιδια μεμβρανη αραγε απο θεμα παχους και αντοχης?...το λεω γιατι εχω 4 30αρες και 2 55ρες και δεν ξερω αν η 55αρες ειναι καλες
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.263
Reaction score
3.019
Πόντοι
777
Age
54
1548750123728.png


1548749991362.png


Το τρίτο νούμερο είναι(λογικά) η διάμετρος οπής,
Tα διαφράγματα έιναι από διάφορα υλικά για λόγους χρονικής διάρκειας .:confused:
Εάν προσπαθήσεις να ξετρυπήσεις το βλεπω σχεδόν σίγουρο να καταστρέψεις την μεμβράνη ή και να γεμίσεις με γρέζια.
http://www.mars.dti.ne.jp/~ynar/bxorg_archives/t03/t03e.html
1548749991362.png1548750123728.png23 - xantia - sphere - 01.jpg23 - xantia - sphere - 07.jpg23 - xantia - sphere - 01.jpg23 - xantia - sphere - 02.jpg23 - xantia - sphere - 04.jpg23 - xantia - sphere - 05.jpg23 - xantia - sphere - 06.jpg
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
ean μαγνητισεις το τρυπανι με πολυ αργες στροφες λοικα δεν θα εχω θεμα....η αντοχη της μεμβρανης δεν ξερω
 

GiAnniS

Member
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.869
Reaction score
7.907
Πόντοι
957
Age
52
Περιοχή
Lion France
ean μαγνητισεις το τρυπανι με πολυ αργες στροφες λοικα δεν θα εχω θεμα....η αντοχη της μεμβρανης δεν ξερω
Βάζεις την ηλεκτρική κατά τη διάρκεια της διαδικασίας! Το κάναμε στις σφαίρες της bx, το αποτέλεσμα φανταστικό!!!
 
Top Bottom