Μια μικρη αναφορα...
Η υδροπνευματικη αναρτηση ξεκινησε το 1955 στο μοντελο DS και συνεχιστηκε ακαθεκτη με βελτιωσεις και καποιες μεταβολες ως το 2015 στο C5X7.
Η αρχη λειτουργιας βασιζετε στην συνεργασια υδραυλικου ελαιου ουδετερου μη τοξικου αρκετα ψιλο σε πυκνοτητα (καμια σχεση με το υδραυλικο λαδι για τιμονια) και πιεσης αζωτου που υπαρχει μεσα στην σφαιρα.
το αεριο που υπαρχει μεσα στην σφαιρα απλα φροντιζει την ανεση της αναρτησης σε συναρτηση παντα με την πολυ κατασταση των πισω μπρατσων σωστης πυκνοτητας λαδι καθαρου κυκλωματος
Η σφαιρα λοιπον αποτελειτε απο την μεμβρανη στο εσωτερικο της
και το μεταλλικο περιβλημα που φαινετε παρακατω
σε τομη φαινετε παρακατω το εσωτερικο της σφαιρας..το επανω μερος εκει που βιδωνει η βιδα ή η βαλβιδα
και το κατω μερος της σφαιρας
στο αναγλυφο της σφαιρας στο κεντρο ειναι το ενισχυμενο μερος της μεμβρανης.
πρεπει να αναφερουμε οτι η εργοστασιακη βιδα που ειναι στην γνησια σφαιρα εχει μηκος το οποιο ξεπερνα το σπειρωμα που βιδωνει και η βιδα μπαινει μεσα στο θαλαμο αζωτου και αν εχεις λιγο αζωτο το ενισχυμενο μερος της σφαιρας βρισκει επανω στη βιδα και σιγα σιγα αδυνατιζει και κοβετε και χανεις το αζωτο
σε αντιθεση οι IFHS εχουν μικροτερο μηκος βιδας κατα 1μμ και με αποτελεσμα τα μπαινει ελαχιστα μεσα στο χωρο του αζωτου
στην φωτο φαινετε η εργοσυασιακη βιδα
Οι σφαιρες ομως παλια ηταν διαιρουμενες κατι που στο περασμα των χρονων καταργηθηκε εδινε το δικαιωμα την αλλαγη της μεμβρανης που διαχωριζει λαδι με αεριο ενω αργοτερα η σφαιρα εγινε κατασκευαστικα μη ανοιγομενη οποτε οτι πιθανη ρωγμη γινοταν ειχαμε την καταστροφη της σφαιρας και συναμα το κουτσουρεμα της αναρτησης
Η ιδια η αντιπροσωπεια παλαια τροφοδοτουσε ειδικες βαλβιδες για αναγομωση των σφαιρων.
Με πατεντες λοιπον πολλοι μαστοροι βρηκαν τροπο να τις γεμισουν απλα με την προυποθεση να της αφαιρεσουν απο το αυτοκινητο στην συνεχεια να τις πρεσσαρουν και να δουν ποση πιεση εχει μεσα και αν χρειαζονταν να τις αναγωμοσουν.
Στην πορεια των χρονων η εταιρια της technosir εφτιαξε μια συσκευη αλλα και βαλβιδες που επιτρεπουν την αναγομωση της σφαιρας χωρις να χρειαστει να αφαιρεθει απο το αυτοκινητο.
Ενα συστημα το οποιο το κοστος σημερα ειναι 150 ευρω και θες και 6 βαλβιδες πχ για εξασφαιρο αλλα το σετ ειναι των 5 βαλβιδων με τιμη 35 ευρα οποτε θες 2 σετ βαλβιδες 10 συνολο να χρησιμοποιησεις τις 6 και συνολικο κοστος 150+70+φορο+35 ευρα μεταφορικα το κοστος ξεφευγει...εκτος και αν μαζευτουν 2η 3 κατοχοι παρουν μια συσκευη και παρουν πακετο βαλβιδες και να μοιραστουν το κοστος
το μηχανημα το οποιο θα γεμισω τις σφαιρες ειναι μια ευγενικη χορηγια του βασιλη και φαινετε ακριβως παρακατω περιλαμβανει ενα ταφ με εισοδο να μπει στην φιαλη αζωτου εξοδο εκει που ειναι το κοκκινο και ενα μανομετρο γλυκερινης στα 150 bar max
Εγω λοιπον προχωρησα σε συνεργασια με τον γνωστο Βασιλη στη αγορα βαλβιδων απο το e-bay αλλα και απο την ελλαδα
Τα ευρηματα θα τα παρουσιασω λοιπον παρακατω
απο το e-bay λοιπον βρηκα αυτην την βαλβιδα με κοστος 3,2 ευρα ειναι στην παρακατω εικονα
Υπαρχει μια ασαφεια αν η συγκεκριμρνη βαλβιδα εινα για στεγανοποιηση λαδιου η αεριου σε αλλα σαιτ αναφερει μονο για λαδι σε αλλα μονο για αεριο και σε αλλα και τα δυο η πιεση που μπορει να δουλεψει ειναι 630 bar και καπου στα 2200 bar pick λειτουργιας στιγμιαιο
Η υδροπνευματικη αναρτηση ξεκινησε το 1955 στο μοντελο DS και συνεχιστηκε ακαθεκτη με βελτιωσεις και καποιες μεταβολες ως το 2015 στο C5X7.
Η αρχη λειτουργιας βασιζετε στην συνεργασια υδραυλικου ελαιου ουδετερου μη τοξικου αρκετα ψιλο σε πυκνοτητα (καμια σχεση με το υδραυλικο λαδι για τιμονια) και πιεσης αζωτου που υπαρχει μεσα στην σφαιρα.
το αεριο που υπαρχει μεσα στην σφαιρα απλα φροντιζει την ανεση της αναρτησης σε συναρτηση παντα με την πολυ κατασταση των πισω μπρατσων σωστης πυκνοτητας λαδι καθαρου κυκλωματος
Η σφαιρα λοιπον αποτελειτε απο την μεμβρανη στο εσωτερικο της
και το μεταλλικο περιβλημα που φαινετε παρακατω
σε τομη φαινετε παρακατω το εσωτερικο της σφαιρας..το επανω μερος εκει που βιδωνει η βιδα ή η βαλβιδα
και το κατω μερος της σφαιρας
στο αναγλυφο της σφαιρας στο κεντρο ειναι το ενισχυμενο μερος της μεμβρανης.
πρεπει να αναφερουμε οτι η εργοστασιακη βιδα που ειναι στην γνησια σφαιρα εχει μηκος το οποιο ξεπερνα το σπειρωμα που βιδωνει και η βιδα μπαινει μεσα στο θαλαμο αζωτου και αν εχεις λιγο αζωτο το ενισχυμενο μερος της σφαιρας βρισκει επανω στη βιδα και σιγα σιγα αδυνατιζει και κοβετε και χανεις το αζωτο
σε αντιθεση οι IFHS εχουν μικροτερο μηκος βιδας κατα 1μμ και με αποτελεσμα τα μπαινει ελαχιστα μεσα στο χωρο του αζωτου
στην φωτο φαινετε η εργοσυασιακη βιδα
Οι σφαιρες ομως παλια ηταν διαιρουμενες κατι που στο περασμα των χρονων καταργηθηκε εδινε το δικαιωμα την αλλαγη της μεμβρανης που διαχωριζει λαδι με αεριο ενω αργοτερα η σφαιρα εγινε κατασκευαστικα μη ανοιγομενη οποτε οτι πιθανη ρωγμη γινοταν ειχαμε την καταστροφη της σφαιρας και συναμα το κουτσουρεμα της αναρτησης
Η ιδια η αντιπροσωπεια παλαια τροφοδοτουσε ειδικες βαλβιδες για αναγομωση των σφαιρων.
Με πατεντες λοιπον πολλοι μαστοροι βρηκαν τροπο να τις γεμισουν απλα με την προυποθεση να της αφαιρεσουν απο το αυτοκινητο στην συνεχεια να τις πρεσσαρουν και να δουν ποση πιεση εχει μεσα και αν χρειαζονταν να τις αναγωμοσουν.
Στην πορεια των χρονων η εταιρια της technosir εφτιαξε μια συσκευη αλλα και βαλβιδες που επιτρεπουν την αναγομωση της σφαιρας χωρις να χρειαστει να αφαιρεθει απο το αυτοκινητο.
Ενα συστημα το οποιο το κοστος σημερα ειναι 150 ευρω και θες και 6 βαλβιδες πχ για εξασφαιρο αλλα το σετ ειναι των 5 βαλβιδων με τιμη 35 ευρα οποτε θες 2 σετ βαλβιδες 10 συνολο να χρησιμοποιησεις τις 6 και συνολικο κοστος 150+70+φορο+35 ευρα μεταφορικα το κοστος ξεφευγει...εκτος και αν μαζευτουν 2η 3 κατοχοι παρουν μια συσκευη και παρουν πακετο βαλβιδες και να μοιραστουν το κοστος
το μηχανημα το οποιο θα γεμισω τις σφαιρες ειναι μια ευγενικη χορηγια του βασιλη και φαινετε ακριβως παρακατω περιλαμβανει ενα ταφ με εισοδο να μπει στην φιαλη αζωτου εξοδο εκει που ειναι το κοκκινο και ενα μανομετρο γλυκερινης στα 150 bar max
Εγω λοιπον προχωρησα σε συνεργασια με τον γνωστο Βασιλη στη αγορα βαλβιδων απο το e-bay αλλα και απο την ελλαδα
Τα ευρηματα θα τα παρουσιασω λοιπον παρακατω
απο το e-bay λοιπον βρηκα αυτην την βαλβιδα με κοστος 3,2 ευρα ειναι στην παρακατω εικονα
Υπαρχει μια ασαφεια αν η συγκεκριμρνη βαλβιδα εινα για στεγανοποιηση λαδιου η αεριου σε αλλα σαιτ αναφερει μονο για λαδι σε αλλα μονο για αεριο και σε αλλα και τα δυο η πιεση που μπορει να δουλεψει ειναι 630 bar και καπου στα 2200 bar pick λειτουργιας στιγμιαιο
Last edited: