Νικο η αληθεια ειναι οτι δεν εχω οδηγησει το ZX και δεν το ξερω ...........Εμφανισιακα ομως ειναι αδυνατον να συγκρηνεις το ZX με ΤΗΝ GS ....Εαν αφαιρεσεις το σημα θα μπορουσες ανετα να το περασεις για κορεατικο......ξερω οτι καποιοι θα διαφωνησουν ( νονος) αλλα ........
Για την ΖΧ υπάρχουν δυο πλευρές (από την πλευρά ενός Σιτροενάκια)...
Η πρώτη είναι ότι δεν υπάρχει καν θέμα σύγκρισης με την την τοπ πεντάδα (2cv, DS, CX, GS(A), SM). Άλλες εποχές, άλλα σχέδια, άλλες συγκινήσεις.
Αυτοκίνητα μοναδικά αυτά, πανέμορφα, πρωτοπόρα το καθένα στον δικό του βαθμό. Επίσης Η ΖΧ είναι πολύ πιο συμβατική από πιο μοντέρνες Σιτροέν (ΒΧ, Ξαντιά, ΧΜ) και σε αυτό απογοητεύει.
όμως, αντιπροσωπεύει μια εποχή που ενώ η Σιτροέν δεν έμοιαζε καθόλου στην Σιτροέν της παλιάς καλής εποχής, παρ'όλα αυτά συνέχιζε να κατασκευάζει αυτοκίνητα κορυφαία στην κατηγορία τους στους πιο κρίσιμους τομείς. Η ΖΧ είχε μπανάλ, σχεδίαση, δεν είχε υδροπνευματική, δεν είχε 4 δισκόφρενα, είχε γόνατα μακφέρσον. αλλά έίχε την καλλίτερη οδική συμπεριφορά στην κατηγορία, την καλλίτερη άνεση, ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής και πολύ ευρύχωρο σαλόνι.
Και αυτά δεν ίσχυαν πια για τα Σιτροέν από την γενιά των πρώτων C2, C3, C4 και μετά (με εξαίρεση τις μεγάλες υδροενεργητικές)