- Εγγραφή
- 10 Μαρτίου 2022
- Μηνύματα
- 1.692
- Reaction score
- 3.694
- Πόντοι
- 697
- Age
- 50
Ωραίες πληροφορίες, αλλά, πρέπει να βρίσκουμε και τους προμηθευτές.Παρακολουθώ εδώ καί καιρό τις αναρτήσεις σας σχετικά με τα σωληνάκια. Η λύση κατά την άποψη μου είναι το τεφλόν η το Neoprene. Για το τεφλόν στα σημεία που πρέπει να ενωθεί τό τεφλόν με το τεποζιτο και με την αντλία βενζίνης χρησιμοποιεις λαστιχένιο σωληνάκι υδραυλικών (NBR low pressure hydraulic hose) και δεν έχεις απόλυτα κανένα πρόβλημα. @Flaminio Bertoni οσον αφορά τα NoName NBR συμφωνώ απόλυτα με τον @Taskos καθώς είχα καί εγώ δυσάρεστη εμπειρία με φίλο στην Ελλάδα.
Και δεν είναι εύκολο, να πάω πχ στον Πειραιά, να βρω υλικά, σε εξ-ειδικευμένα μαγαζιά που δουλεύουν ναυτιλιακά.
Για την φλάτζα του δείκτη στάθμης, ψάχναμε 10 ημέρες φλατζολάστιχο του 1 χιλ, και δεν είχε κανένας, και ο φίλος, γύρναγε τον μισό Πειραιά. Που είναι μηχανικός σε ναυτικές μηχανές / συντηρήσεις, και κάτι ξέρει απότο θέμα.
Τελικά, προμηθευτής του, του έφερε ρετάλια φελολάστιχο, από τις δικές του επισκευές.
Η ορίτζιναλ, των 2,5 Ε από εξωτερικό, ήθελε 25 + μεταφορικά.
ή κάτι δεν κάνω καλά, ή κάτι δεν καταλαβαίνω.