Maserati Quattroporte ΙΙ Barn Find

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.098
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Ένα υπέροχο "Barn Find", μία υπέροχη ιστορία... Από το τρέχον τεύχος του Octane (φυσικά μιλάμε για την Quatroporte II της εποχής Citroen, η οποία ήταν ουσιαστικά μία 3λιτρη SM με λίγο αυξημένη ιπποδύναμη και περίβλημα λιμουζίνας... Μία από τις πιο όμορφες "τετράγωνες" ΄λιμουζίνες που βγήκαν ποτέ. Και αυτή σχεδιαστικό δημιούργημα του Marcello Gandini...
Scan0006.jpg
Scan0007.jpg
Scan0001.jpg
Scan0002.jpg
Scan0003.jpg
Scan0004.jpg
Scan0005.jpg
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.040
Reaction score
26.833
Πόντοι
1.607
Ωραίο..
Αλλά νομίζω το άρθρο για το πρώτο δεξιοτιμονο T1 και που βρέθηκε πως ήταν και η επαναφορά του..
Είναι κατά την γνώμη όλη η μαγεία του να λατρεύεις ένα αμάξι..
 

Alex Kon

Member
Εγγραφή
27 Απριλίου 2017
Μηνύματα
562
Reaction score
1.320
Πόντοι
577
Age
30
Αν σε μια υποθετική υγιή σχέση, συνέχιζαν να παράγουν μοντέλα Maserati-Citroen όπως αυτό, το SM και το Khamsin, ο κόσμος θα ήταν ακόμα πιο ωραίος. Όχι οτι η Maserati μέχρι τα μέσα των 70's δεν έκανε ωραία αμάξια! (δική μου άποψη)
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.098
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Αν σε μια υποθετική υγιή σχέση, συνέχιζαν να παράγουν μοντέλα Maserati-Citroen όπως αυτό, το SM και το Khamsin, ο κόσμος θα ήταν ακόμα πιο ωραίος. Όχι οτι η Maserati μέχρι τα μέσα των 70's δεν έκανε ωραία αμάξια! (δική μου άποψη)
Οι Μαζερατι από το 68 έως το 75 (να μην πω μέχρι το '81 που βγήκαν οι τελευταίες Μερακ και Καμσιν) δεν ήταν ακριβώς Μαζερατι, ήταν Σιτροεν-Μαζερατι! Εκεί όπου ο Ιταλικός εξωτισμός συνάντησε τη Γαλλική avant garde... Και για έμενα η ωραιότερη σελίδα στην ιστορία της αυτοκίνησης. .. SM, Bora, Merak, Khamsin, Indy, Quatroporte II...
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.241
Reaction score
2.954
Πόντοι
697
Age
54

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.404
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Την συγκεκριμένη πάντως
1985 Maserati Bi-Turbo
την πρόσφεραν δορεάν!
View attachment 11336
http://www.motoringbox.com/cars/entertainment/wheeler-dealers/episodes/wd-series-13/wheeler-dealers-s13-e15-1985-maserati-biturbo/
Πρέπει να έπεσαν αρκετά σε αξία μετά την εποχή Citroen. :tease:
Επεσαν γενικότερα, όχι μονο σε αξία, η σημερινή Maserati Ghibli δεν έχρι σχεδόν κανέναν από όλα τα ηλεκτρονικά μαραφέτια ασφαλείας (ή δεν είχε μέχρι πολύ πρόσφατα). Ενώ η Maserati Ghibli SS του 1969, από μία αξιολόγηση που διάβασα, είναι ενα αυτοκίνητο που μπορούσε να ανταγωνιστεί τα υπόλοιπα της κατηγορίας του και της εποχής του. Η Ghibli τότε επίσης μοιραζόταν πολλά εξαρτήματα, κυρίως ηλεκτρικά, με τη Citroen. Αν προσέξει κάποιος τους διακόπτες της Ghibli, είναι ειτε ίδιας φιλοσοφίας είτε ολόϊδιοι με αυτούς των SM και CX.
 

Alex Kon

Member
Εγγραφή
27 Απριλίου 2017
Μηνύματα
562
Reaction score
1.320
Πόντοι
577
Age
30
Οι Μαζερατι από το 68 έως το 75 (να μην πω μέχρι το '81 που βγήκαν οι τελευταίες Μερακ και Καμσιν) δεν ήταν ακριβώς Μαζερατι, ήταν Σιτροεν-Μαζερατι! Εκεί όπου ο Ιταλικός εξωτισμός συνάντησε τη Γαλλική avant garde... Και για έμενα η ωραιότερη σελίδα στην ιστορία της αυτοκίνησης. .. SM, Bora, Merak, Khamsin, Indy, Quatroporte II...
χαχα, την Maserati κάθε δεκαετία (και κάτι λιγότερο) την είχε και διαφορετικός ιδιοκτήτης! Υπέροχα όλα αυτά!
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.098
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
χαχα, την Maserati κάθε δεκαετία (και κάτι λιγότερο) την είχε και διαφορετικός ιδιοκτήτης! Υπέροχα όλα αυτά!
Πρώτα οι αδελφοί Μαζεράτι που την ίδρυσαν, μετά η οικογένεια Όρσι, μετά η Σιτροέν, μετά ο De Tomaso για να καταλήξει στο σημερινό γνωστό καθεστώς...
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.098
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Επεσαν γενικότερα, όχι μονο σε αξία, η σημερινή Maserati Ghibli δεν έχρι σχεδόν κανέναν από όλα τα ηλεκτρονικά μαραφέτια ασφαλείας (ή δεν είχε μέχρι πολύ πρόσφατα). Ενώ η Maserati Ghibli SS του 1969, από μία αξιολόγηση που διάβασα, είναι ενα αυτοκίνητο που μπορούσε να ανταγωνιστεί τα υπόλοιπα της κατηγορίας του και της εποχής του. Η Ghibli τότε επίσης μοιραζόταν πολλά εξαρτήματα, κυρίως ηλεκτρικά, με τη Citroen. Αν προσέξει κάποιος τους διακόπτες της Ghibli, είναι ειτε ίδιας φιλοσοφίας είτε ολόϊδιοι με αυτούς των SM και CX.
Αγαπητέ Τάσο, η παλιά Γκίμπλι βγήκε πριν την εποχή Σιτροέν. Η (υπέροχη, μοναδική...) Bora ήταν το επόμενο 8κύλινδρο μοντέλο που μοιραζόταν το υδροπνευματικό σύστημα για τα φρένα και το τιμόνι με τη Σιτροέν, όπως και η Κάμσιν αργότερα...
Όσον αφορά την επίσης υπέροχη Γκίμπλι της δεκαετίας του '60, οι ειδικοί λένε ότι ήταν (είναι) ανώτερο αυτοκίνητο από τη σύγχρονή της Daytona, παρά τον άκαμπτο άξονα πίσω με τα φύλλα σούστας... Πόσο μάλλον η Bora, την οποία είχε εκθειάσει και ξεχωρίσει ο ίδιος ο Derek Bell σε σχετικό συγκριτικό υπεραυτοκινήτων του Classic and Sportscars πριν από 18 χρόνια (ανάμεσα σε Ferrari 360 Modena, Porsche 959, De Tomaso Pantera, Ford GT - δεκαετίας του '60 αυθεντικό, όχι ρέπλικα! - και διάφορα άλλα...).
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.734
Reaction score
4.014
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
einai με υδροπνευματικη?.....
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.098
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
einai με υδροπνευματικη?.....
Βεβαίως και με τους εσωτερικούς προβολείς συνδεδεμένους με το τιμόνι να γυρίζουν μαζί με τους τροχούς στις στροφές... Μία 4πορτη SM με άλλο κουστούμι...
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.393
Reaction score
16.654
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
απ όσο ξέρω κατασκευάστηκαν μόλις 13...

Να πω την αμαρτία μου, 1000 φορές μια SM...

Σχεδιαστικά δεν μ' αρέσει, και το στενό πίσω μετατρόχιο σε σχέση με το φαρδύ αμάξωμα δεν μου φαίνεται αρμονικό (στην SM στένευε και το αμάξωμα). Είναι λίγο φρανκεσταην ή εγώ είμαι υπερβολικά σκληροπυρηνικός Σιτροενάκιας (και στην SM η αμερικανίζουσα ουρά με χαλάει λίγο, φταίει το αμερικάνικο παρελθόν του Οπρόν μάλλον).

Με λίγα λόγια, αν το 1973 μπορούσα ελεύθερα και ανεξάρτητα κόστους να διαλέξω με τι αυτοκίνητο θα τριγυρνούσα, αυτό θα ήταν μια DS23 Pallas! (ουτε η Κουατροπόρτε, ούτε η SM, όσο και εξαιρετικά αυτοκίνηταν να ήταν)
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.098
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
απ όσο ξέρω κατασκευάστηκαν μόλις 13...

Να πω την αμαρτία μου, 1000 φορές μια SM...

Σχεδιαστικά δεν μ' αρέσει, και το στενό πίσω μετατρόχιο σε σχέση με το φαρδύ αμάξωμα δεν μου φαίνεται αρμονικό (στην SM στένευε και το αμάξωμα). Είναι λίγο φρανκεσταην ή εγώ είμαι υπερβολικά σκληροπυρηνικός Σιτροενάκιας (και στην SM η αμερικανίζουσα ουρά με χαλάει λίγο, φταίει το αμερικάνικο παρελθόν του Οπρόν μάλλον).

Με λίγα λόγια, αν το 1973 μπορούσα ελεύθερα και ανεξάρτητα κόστους να διαλέξω με τι αυτοκίνητο θα τριγυρνούσα, αυτό θα ήταν μια DS23 Pallas! (ουτε η Κουατροπόρτε, ούτε η SM, όσο και εξαιρετικά αυτοκίνηταν να ήταν)
Παρόλο που εμένα προσωπικά μου αρέσει η Quattroporte και θα προτιμούσα την SM εκείνη την εποχή πριν τη CX, η απάντησή σου είναι χαρακτηριστικότατη ανθρώπου υψηλής αισθητικής και απόλυτα συνειδητοποιημένου και γνώστη Σιτροενίστα!
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.211
Reaction score
23.874
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Τώρα βέβαια γούστα είναι αυτά αλλά είναι απαίσια :O
Αν δεν ήταν SM θα μπορούσα κάλλιστα να πιστέψω ότι είναι κάποιο ινδικό ή πακιστανικό τετράτροχο δημιούργημα :oops:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.393
Reaction score
16.654
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Τώρα βέβαια γούστα είναι αυτά αλλά είναι απαίσια :O
Αν δεν ήταν SM θα μπορούσα κάλλιστα να πιστέψω ότι είναι κάποιο ινδικό ή πακιστανικό τετράτροχο δημιούργημα :oops:
υπερβολικός λίγο... Ούτε εμένα μου αρεσει πάντως...

Εχεις εθιστεί σε πολυ όμορφες φορμες εσυ
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.453
Reaction score
19.458
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Εχετε δει απο κοντα SM?
Μιλαμε για κομψοτεχνημα...και οπως εχω ξανα αναφερει, αδικειται χαρακτηριστικα απο τις φωτογραφιες. Και μολις την οδηγησεις ξεχνας και τον παραμικρο αισθητικο ενδοιασμο.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.098
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Εχετε δει απο κοντα SM?
Μιλαμε για κομψοτεχνημα...και οπως εχω ξανα αναφερει, αδικειται χαρακτηριστικα απο τις φωτογραφιες. Και μολις την οδηγησεις ξεχνας και τον παραμικρο αισθητικο ενδοιασμο.
Και ίσως για τον ίδιο λόγο, εάν βλέπαμε από κοντά τη συγκεκριμένη Quattroporte και όχι από τις φωτογραφίες να αλλάζαμε γνώμη.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.393
Reaction score
16.654
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Εχετε δει απο κοντα SM?
.
Xρηστο

IMG_2007 (1).jpeg


έχω ενός καλού φίλου... Δίπλα-δίπλα...

Στην οδήγηση Χρηστο είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο, αλλα δεν έχω τοσες οδηγικές ικανότητες να μπω σε πιο προχωρημένες λεπτομέρειες.
 
Top Bottom