Maserati Quattroporte ΙΙ Barn Find

Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.467
likes
6.301
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#1
Ένα υπέροχο "Barn Find", μία υπέροχη ιστορία... Από το τρέχον τεύχος του Octane (φυσικά μιλάμε για την Quatroporte II της εποχής Citroen, η οποία ήταν ουσιαστικά μία 3λιτρη SM με λίγο αυξημένη ιπποδύναμη και περίβλημα λιμουζίνας... Μία από τις πιο όμορφες "τετράγωνες" ΄λιμουζίνες που βγήκαν ποτέ. Και αυτή σχεδιαστικό δημιούργημα του Marcello Gandini...
Scan0006.jpg
Scan0007.jpg
Scan0001.jpg
Scan0002.jpg
Scan0003.jpg
Scan0004.jpg
Scan0005.jpg
 
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.834
likes
14.851
Πόντοι
1.237
#4
Ωραίο..
Αλλά νομίζω το άρθρο για το πρώτο δεξιοτιμονο T1 και που βρέθηκε πως ήταν και η επαναφορά του..
Είναι κατά την γνώμη όλη η μαγεία του να λατρεύεις ένα αμάξι..
 
Εγγραφή
27 Απριλίου 2017
Μηνύματα
72
likes
136
Πόντοι
427
Age
24
#5
Αν σε μια υποθετική υγιή σχέση, συνέχιζαν να παράγουν μοντέλα Maserati-Citroen όπως αυτό, το SM και το Khamsin, ο κόσμος θα ήταν ακόμα πιο ωραίος. Όχι οτι η Maserati μέχρι τα μέσα των 70's δεν έκανε ωραία αμάξια! (δική μου άποψη)
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.467
likes
6.301
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#6
Αν σε μια υποθετική υγιή σχέση, συνέχιζαν να παράγουν μοντέλα Maserati-Citroen όπως αυτό, το SM και το Khamsin, ο κόσμος θα ήταν ακόμα πιο ωραίος. Όχι οτι η Maserati μέχρι τα μέσα των 70's δεν έκανε ωραία αμάξια! (δική μου άποψη)
Οι Μαζερατι από το 68 έως το 75 (να μην πω μέχρι το '81 που βγήκαν οι τελευταίες Μερακ και Καμσιν) δεν ήταν ακριβώς Μαζερατι, ήταν Σιτροεν-Μαζερατι! Εκεί όπου ο Ιταλικός εξωτισμός συνάντησε τη Γαλλική avant garde... Και για έμενα η ωραιότερη σελίδα στην ιστορία της αυτοκίνησης. .. SM, Bora, Merak, Khamsin, Indy, Quatroporte II...
 
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
259
likes
516
Πόντοι
447
Age
48
#7
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.538
likes
1.718
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#8
Την συγκεκριμένη πάντως
1985 Maserati Bi-Turbo
την πρόσφεραν δορεάν!
View attachment 11336
http://www.motoringbox.com/cars/ent...heeler-dealers-s13-e15-1985-maserati-biturbo/
Πρέπει να έπεσαν αρκετά σε αξία μετά την εποχή Citroen. :tease:
Επεσαν γενικότερα, όχι μονο σε αξία, η σημερινή Maserati Ghibli δεν έχρι σχεδόν κανέναν από όλα τα ηλεκτρονικά μαραφέτια ασφαλείας (ή δεν είχε μέχρι πολύ πρόσφατα). Ενώ η Maserati Ghibli SS του 1969, από μία αξιολόγηση που διάβασα, είναι ενα αυτοκίνητο που μπορούσε να ανταγωνιστεί τα υπόλοιπα της κατηγορίας του και της εποχής του. Η Ghibli τότε επίσης μοιραζόταν πολλά εξαρτήματα, κυρίως ηλεκτρικά, με τη Citroen. Αν προσέξει κάποιος τους διακόπτες της Ghibli, είναι ειτε ίδιας φιλοσοφίας είτε ολόϊδιοι με αυτούς των SM και CX.
 
Εγγραφή
27 Απριλίου 2017
Μηνύματα
72
likes
136
Πόντοι
427
Age
24
#9
Οι Μαζερατι από το 68 έως το 75 (να μην πω μέχρι το '81 που βγήκαν οι τελευταίες Μερακ και Καμσιν) δεν ήταν ακριβώς Μαζερατι, ήταν Σιτροεν-Μαζερατι! Εκεί όπου ο Ιταλικός εξωτισμός συνάντησε τη Γαλλική avant garde... Και για έμενα η ωραιότερη σελίδα στην ιστορία της αυτοκίνησης. .. SM, Bora, Merak, Khamsin, Indy, Quatroporte II...
χαχα, την Maserati κάθε δεκαετία (και κάτι λιγότερο) την είχε και διαφορετικός ιδιοκτήτης! Υπέροχα όλα αυτά!
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.467
likes
6.301
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#10
χαχα, την Maserati κάθε δεκαετία (και κάτι λιγότερο) την είχε και διαφορετικός ιδιοκτήτης! Υπέροχα όλα αυτά!
Πρώτα οι αδελφοί Μαζεράτι που την ίδρυσαν, μετά η οικογένεια Όρσι, μετά η Σιτροέν, μετά ο De Tomaso για να καταλήξει στο σημερινό γνωστό καθεστώς...
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.467
likes
6.301
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#11
Επεσαν γενικότερα, όχι μονο σε αξία, η σημερινή Maserati Ghibli δεν έχρι σχεδόν κανέναν από όλα τα ηλεκτρονικά μαραφέτια ασφαλείας (ή δεν είχε μέχρι πολύ πρόσφατα). Ενώ η Maserati Ghibli SS του 1969, από μία αξιολόγηση που διάβασα, είναι ενα αυτοκίνητο που μπορούσε να ανταγωνιστεί τα υπόλοιπα της κατηγορίας του και της εποχής του. Η Ghibli τότε επίσης μοιραζόταν πολλά εξαρτήματα, κυρίως ηλεκτρικά, με τη Citroen. Αν προσέξει κάποιος τους διακόπτες της Ghibli, είναι ειτε ίδιας φιλοσοφίας είτε ολόϊδιοι με αυτούς των SM και CX.
Αγαπητέ Τάσο, η παλιά Γκίμπλι βγήκε πριν την εποχή Σιτροέν. Η (υπέροχη, μοναδική...) Bora ήταν το επόμενο 8κύλινδρο μοντέλο που μοιραζόταν το υδροπνευματικό σύστημα για τα φρένα και το τιμόνι με τη Σιτροέν, όπως και η Κάμσιν αργότερα...
Όσον αφορά την επίσης υπέροχη Γκίμπλι της δεκαετίας του '60, οι ειδικοί λένε ότι ήταν (είναι) ανώτερο αυτοκίνητο από τη σύγχρονή της Daytona, παρά τον άκαμπτο άξονα πίσω με τα φύλλα σούστας... Πόσο μάλλον η Bora, την οποία είχε εκθειάσει και ξεχωρίσει ο ίδιος ο Derek Bell σε σχετικό συγκριτικό υπεραυτοκινήτων του Classic and Sportscars πριν από 18 χρόνια (ανάμεσα σε Ferrari 360 Modena, Porsche 959, De Tomaso Pantera, Ford GT - δεκαετίας του '60 αυθεντικό, όχι ρέπλικα! - και διάφορα άλλα...).
 
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
1.870
likes
2.519
Πόντοι
697
Age
44
Περιοχή
Πρεβεζα
#12
einai με υδροπνευματικη?.....
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.467
likes
6.301
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#13
einai με υδροπνευματικη?.....
Βεβαίως και με τους εσωτερικούς προβολείς συνδεδεμένους με το τιμόνι να γυρίζουν μαζί με τους τροχούς στις στροφές... Μία 4πορτη SM με άλλο κουστούμι...
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.493
likes
7.999
Πόντοι
947
#14
απ όσο ξέρω κατασκευάστηκαν μόλις 13...

Να πω την αμαρτία μου, 1000 φορές μια SM...

Σχεδιαστικά δεν μ' αρέσει, και το στενό πίσω μετατρόχιο σε σχέση με το φαρδύ αμάξωμα δεν μου φαίνεται αρμονικό (στην SM στένευε και το αμάξωμα). Είναι λίγο φρανκεσταην ή εγώ είμαι υπερβολικά σκληροπυρηνικός Σιτροενάκιας (και στην SM η αμερικανίζουσα ουρά με χαλάει λίγο, φταίει το αμερικάνικο παρελθόν του Οπρόν μάλλον).

Με λίγα λόγια, αν το 1973 μπορούσα ελεύθερα και ανεξάρτητα κόστους να διαλέξω με τι αυτοκίνητο θα τριγυρνούσα, αυτό θα ήταν μια DS23 Pallas! (ουτε η Κουατροπόρτε, ούτε η SM, όσο και εξαιρετικά αυτοκίνηταν να ήταν)
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.467
likes
6.301
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#15
απ όσο ξέρω κατασκευάστηκαν μόλις 13...

Να πω την αμαρτία μου, 1000 φορές μια SM...

Σχεδιαστικά δεν μ' αρέσει, και το στενό πίσω μετατρόχιο σε σχέση με το φαρδύ αμάξωμα δεν μου φαίνεται αρμονικό (στην SM στένευε και το αμάξωμα). Είναι λίγο φρανκεσταην ή εγώ είμαι υπερβολικά σκληροπυρηνικός Σιτροενάκιας (και στην SM η αμερικανίζουσα ουρά με χαλάει λίγο, φταίει το αμερικάνικο παρελθόν του Οπρόν μάλλον).

Με λίγα λόγια, αν το 1973 μπορούσα ελεύθερα και ανεξάρτητα κόστους να διαλέξω με τι αυτοκίνητο θα τριγυρνούσα, αυτό θα ήταν μια DS23 Pallas! (ουτε η Κουατροπόρτε, ούτε η SM, όσο και εξαιρετικά αυτοκίνηταν να ήταν)
Παρόλο που εμένα προσωπικά μου αρέσει η Quattroporte και θα προτιμούσα την SM εκείνη την εποχή πριν τη CX, η απάντησή σου είναι χαρακτηριστικότατη ανθρώπου υψηλής αισθητικής και απόλυτα συνειδητοποιημένου και γνώστη Σιτροενίστα!
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.257
likes
13.184
Πόντοι
1.297
Age
45
#16
Τώρα βέβαια γούστα είναι αυτά αλλά είναι απαίσια :O
Αν δεν ήταν SM θα μπορούσα κάλλιστα να πιστέψω ότι είναι κάποιο ινδικό ή πακιστανικό τετράτροχο δημιούργημα :oops:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.493
likes
7.999
Πόντοι
947
#17
Τώρα βέβαια γούστα είναι αυτά αλλά είναι απαίσια :O
Αν δεν ήταν SM θα μπορούσα κάλλιστα να πιστέψω ότι είναι κάποιο ινδικό ή πακιστανικό τετράτροχο δημιούργημα :oops:
υπερβολικός λίγο... Ούτε εμένα μου αρεσει πάντως...

Εχεις εθιστεί σε πολυ όμορφες φορμες εσυ
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.931
likes
7.496
Πόντοι
947
Age
48
Περιοχή
Δουβλινο
#18
Εχετε δει απο κοντα SM?
Μιλαμε για κομψοτεχνημα...και οπως εχω ξανα αναφερει, αδικειται χαρακτηριστικα απο τις φωτογραφιες. Και μολις την οδηγησεις ξεχνας και τον παραμικρο αισθητικο ενδοιασμο.
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.467
likes
6.301
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#19
Εχετε δει απο κοντα SM?
Μιλαμε για κομψοτεχνημα...και οπως εχω ξανα αναφερει, αδικειται χαρακτηριστικα απο τις φωτογραφιες. Και μολις την οδηγησεις ξεχνας και τον παραμικρο αισθητικο ενδοιασμο.
Και ίσως για τον ίδιο λόγο, εάν βλέπαμε από κοντά τη συγκεκριμένη Quattroporte και όχι από τις φωτογραφίες να αλλάζαμε γνώμη.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.493
likes
7.999
Πόντοι
947
#20
Εχετε δει απο κοντα SM?
.
Xρηστο

IMG_2007 (1).jpeg


έχω ενός καλού φίλου... Δίπλα-δίπλα...

Στην οδήγηση Χρηστο είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο, αλλα δεν έχω τοσες οδηγικές ικανότητες να μπω σε πιο προχωρημένες λεπτομέρειες.
 
Top Bottom