Maserati Quattroporte ΙΙ Barn Find

Συζήτηση στο φόρουμ 'Ιστορικών Citroen αφιερώματα - Articles & stories' που ξεκίνησε από το μέλος Nikephoros, στις 15 Απριλίου 2018.

Watchers:
This thread is being watched by 9 users.
  1. Nikephoros
    Offline

    Nikephoros Member

    Εγγραφή:
    3 Σεπτεμβρίου 2015
    Μηνύματα:
    2.349
    Likes:
    5.837
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Αθήνα
    Ένα υπέροχο "Barn Find", μία υπέροχη ιστορία... Από το τρέχον τεύχος του Octane (φυσικά μιλάμε για την Quatroporte II της εποχής Citroen, η οποία ήταν ουσιαστικά μία 3λιτρη SM με λίγο αυξημένη ιπποδύναμη και περίβλημα λιμουζίνας... Μία από τις πιο όμορφες "τετράγωνες" ΄λιμουζίνες που βγήκαν ποτέ. Και αυτή σχεδιαστικό δημιούργημα του Marcello Gandini... Scan0006.jpg Scan0007.jpg Scan0001.jpg Scan0002.jpg Scan0003.jpg Scan0004.jpg Scan0005.jpg
     
  2. Alex Kon
    Offline

    Alex Kon Member

    Εγγραφή:
    27 Απριλίου 2017
    Μηνύματα:
    45
    Likes:
    46
    Trophy Points:
    23
    όλο το DNA της Citroen, μαζεμενο! τι αμάξι και αυτό. Μαζί και το Khamsin!
     
  3. Nikephoros
    Offline

    Nikephoros Member

    Εγγραφή:
    3 Σεπτεμβρίου 2015
    Μηνύματα:
    2.349
    Likes:
    5.837
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Αθήνα
    Marcello Gandini και αυτό!
     
  4. visa chrono
    Offline

    visa chrono Member

    Εγγραφή:
    1 Δεκεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    8.433
    Likes:
    13.721
    Trophy Points:
    138
    Ωραίο..
    Αλλά νομίζω το άρθρο για το πρώτο δεξιοτιμονο T1 και που βρέθηκε πως ήταν και η επαναφορά του..
    Είναι κατά την γνώμη όλη η μαγεία του να λατρεύεις ένα αμάξι..
     
    ami8_gs_ds_bx and Nikephoros like this.
  5. Alex Kon
    Offline

    Alex Kon Member

    Εγγραφή:
    27 Απριλίου 2017
    Μηνύματα:
    45
    Likes:
    46
    Trophy Points:
    23
    Αν σε μια υποθετική υγιή σχέση, συνέχιζαν να παράγουν μοντέλα Maserati-Citroen όπως αυτό, το SM και το Khamsin, ο κόσμος θα ήταν ακόμα πιο ωραίος. Όχι οτι η Maserati μέχρι τα μέσα των 70's δεν έκανε ωραία αμάξια! (δική μου άποψη)
     
  6. Nikephoros
    Offline

    Nikephoros Member

    Εγγραφή:
    3 Σεπτεμβρίου 2015
    Μηνύματα:
    2.349
    Likes:
    5.837
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Αθήνα
    Οι Μαζερατι από το 68 έως το 75 (να μην πω μέχρι το '81 που βγήκαν οι τελευταίες Μερακ και Καμσιν) δεν ήταν ακριβώς Μαζερατι, ήταν Σιτροεν-Μαζερατι! Εκεί όπου ο Ιταλικός εξωτισμός συνάντησε τη Γαλλική avant garde... Και για έμενα η ωραιότερη σελίδα στην ιστορία της αυτοκίνησης. .. SM, Bora, Merak, Khamsin, Indy, Quatroporte II...
     
  7. Taskos
    Offline

    Taskos Member

    Εγγραφή:
    24 Απριλίου 2013
    Μηνύματα:
    245
    Likes:
    477
    Trophy Points:
    88
  8. PapatasosCX77
    Offline

    PapatasosCX77 Member

    Εγγραφή:
    28 Ιουνίου 2017
    Μηνύματα:
    1.302
    Likes:
    1.483
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Ιωάννινα, Ελλάς
    Επεσαν γενικότερα, όχι μονο σε αξία, η σημερινή Maserati Ghibli δεν έχρι σχεδόν κανέναν από όλα τα ηλεκτρονικά μαραφέτια ασφαλείας (ή δεν είχε μέχρι πολύ πρόσφατα). Ενώ η Maserati Ghibli SS του 1969, από μία αξιολόγηση που διάβασα, είναι ενα αυτοκίνητο που μπορούσε να ανταγωνιστεί τα υπόλοιπα της κατηγορίας του και της εποχής του. Η Ghibli τότε επίσης μοιραζόταν πολλά εξαρτήματα, κυρίως ηλεκτρικά, με τη Citroen. Αν προσέξει κάποιος τους διακόπτες της Ghibli, είναι ειτε ίδιας φιλοσοφίας είτε ολόϊδιοι με αυτούς των SM και CX.
     
  9. Alex Kon
    Offline

    Alex Kon Member

    Εγγραφή:
    27 Απριλίου 2017
    Μηνύματα:
    45
    Likes:
    46
    Trophy Points:
    23
    χαχα, την Maserati κάθε δεκαετία (και κάτι λιγότερο) την είχε και διαφορετικός ιδιοκτήτης! Υπέροχα όλα αυτά!
     
    Nikephoros likes this.
  10. Nikephoros
    Offline

    Nikephoros Member

    Εγγραφή:
    3 Σεπτεμβρίου 2015
    Μηνύματα:
    2.349
    Likes:
    5.837
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Αθήνα
    Πρώτα οι αδελφοί Μαζεράτι που την ίδρυσαν, μετά η οικογένεια Όρσι, μετά η Σιτροέν, μετά ο De Tomaso για να καταλήξει στο σημερινό γνωστό καθεστώς...
     
    PapatasosCX77 likes this.
  11. Nikephoros
    Offline

    Nikephoros Member

    Εγγραφή:
    3 Σεπτεμβρίου 2015
    Μηνύματα:
    2.349
    Likes:
    5.837
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Αθήνα
    Αγαπητέ Τάσο, η παλιά Γκίμπλι βγήκε πριν την εποχή Σιτροέν. Η (υπέροχη, μοναδική...) Bora ήταν το επόμενο 8κύλινδρο μοντέλο που μοιραζόταν το υδροπνευματικό σύστημα για τα φρένα και το τιμόνι με τη Σιτροέν, όπως και η Κάμσιν αργότερα...
    Όσον αφορά την επίσης υπέροχη Γκίμπλι της δεκαετίας του '60, οι ειδικοί λένε ότι ήταν (είναι) ανώτερο αυτοκίνητο από τη σύγχρονή της Daytona, παρά τον άκαμπτο άξονα πίσω με τα φύλλα σούστας... Πόσο μάλλον η Bora, την οποία είχε εκθειάσει και ξεχωρίσει ο ίδιος ο Derek Bell σε σχετικό συγκριτικό υπεραυτοκινήτων του Classic and Sportscars πριν από 18 χρόνια (ανάμεσα σε Ferrari 360 Modena, Porsche 959, De Tomaso Pantera, Ford GT - δεκαετίας του '60 αυθεντικό, όχι ρέπλικα! - και διάφορα άλλα...).
     
    PapatasosCX77 and ami8_gs_ds_bx like this.
  12. xantiamanolis
    Offline

    xantiamanolis Member

    Εγγραφή:
    7 Δεκεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    1.737
    Likes:
    2.197
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Πρεβεζα
    einai με υδροπνευματικη?.....
     
  13. Nikephoros
    Offline

    Nikephoros Member

    Εγγραφή:
    3 Σεπτεμβρίου 2015
    Μηνύματα:
    2.349
    Likes:
    5.837
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Αθήνα
    Βεβαίως και με τους εσωτερικούς προβολείς συνδεδεμένους με το τιμόνι να γυρίζουν μαζί με τους τροχούς στις στροφές... Μία 4πορτη SM με άλλο κουστούμι...
     
    Last edited: 17 Απριλίου 2018
    PapatasosCX77 and KostasX like this.
  14. CX II_Prestige
    Offline

    CX II_Prestige Member

    Εγγραφή:
    18 Οκτωβρίου 2014
    Μηνύματα:
    3.367
    Likes:
    7.483
    Trophy Points:
    138
    απ όσο ξέρω κατασκευάστηκαν μόλις 13...

    Να πω την αμαρτία μου, 1000 φορές μια SM...

    Σχεδιαστικά δεν μ' αρέσει, και το στενό πίσω μετατρόχιο σε σχέση με το φαρδύ αμάξωμα δεν μου φαίνεται αρμονικό (στην SM στένευε και το αμάξωμα). Είναι λίγο φρανκεσταην ή εγώ είμαι υπερβολικά σκληροπυρηνικός Σιτροενάκιας (και στην SM η αμερικανίζουσα ουρά με χαλάει λίγο, φταίει το αμερικάνικο παρελθόν του Οπρόν μάλλον).

    Με λίγα λόγια, αν το 1973 μπορούσα ελεύθερα και ανεξάρτητα κόστους να διαλέξω με τι αυτοκίνητο θα τριγυρνούσα, αυτό θα ήταν μια DS23 Pallas! (ουτε η Κουατροπόρτε, ούτε η SM, όσο και εξαιρετικά αυτοκίνηταν να ήταν)
     
  15. Nikephoros
    Offline

    Nikephoros Member

    Εγγραφή:
    3 Σεπτεμβρίου 2015
    Μηνύματα:
    2.349
    Likes:
    5.837
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Αθήνα
    Παρόλο που εμένα προσωπικά μου αρέσει η Quattroporte και θα προτιμούσα την SM εκείνη την εποχή πριν τη CX, η απάντησή σου είναι χαρακτηριστικότατη ανθρώπου υψηλής αισθητικής και απόλυτα συνειδητοποιημένου και γνώστη Σιτροενίστα!
     
  16. Pierre Boulanger
    Offline

    Pierre Boulanger Administrator

    Εγγραφή:
    13 Νοεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    8.972
    Likes:
    12.148
    Trophy Points:
    138
    Τώρα βέβαια γούστα είναι αυτά αλλά είναι απαίσια :O
    Αν δεν ήταν SM θα μπορούσα κάλλιστα να πιστέψω ότι είναι κάποιο ινδικό ή πακιστανικό τετράτροχο δημιούργημα :oops:
     
    PapatasosCX77 and Nikephoros like this.
  17. CX II_Prestige
    Offline

    CX II_Prestige Member

    Εγγραφή:
    18 Οκτωβρίου 2014
    Μηνύματα:
    3.367
    Likes:
    7.483
    Trophy Points:
    138
    υπερβολικός λίγο... Ούτε εμένα μου αρεσει πάντως...

    Εχεις εθιστεί σε πολυ όμορφες φορμες εσυ
     
    Pierre Boulanger likes this.
  18. nonos
    Offline

    nonos Member

    Εγγραφή:
    30 Νοεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    3.768
    Likes:
    7.139
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Δουβλινο
    Εχετε δει απο κοντα SM?
    Μιλαμε για κομψοτεχνημα...και οπως εχω ξανα αναφερει, αδικειται χαρακτηριστικα απο τις φωτογραφιες. Και μολις την οδηγησεις ξεχνας και τον παραμικρο αισθητικο ενδοιασμο.
     
  19. Nikephoros
    Offline

    Nikephoros Member

    Εγγραφή:
    3 Σεπτεμβρίου 2015
    Μηνύματα:
    2.349
    Likes:
    5.837
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Αθήνα
    Και ίσως για τον ίδιο λόγο, εάν βλέπαμε από κοντά τη συγκεκριμένη Quattroporte και όχι από τις φωτογραφίες να αλλάζαμε γνώμη.
     
  20. CX II_Prestige
    Offline

    CX II_Prestige Member

    Εγγραφή:
    18 Οκτωβρίου 2014
    Μηνύματα:
    3.367
    Likes:
    7.483
    Trophy Points:
    138
    Xρηστο

    IMG_2007 (1).jpeg

    έχω ενός καλού φίλου... Δίπλα-δίπλα...

    Στην οδήγηση Χρηστο είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο, αλλα δεν έχω τοσες οδηγικές ικανότητες να μπω σε πιο προχωρημένες λεπτομέρειες.
     
    PapatasosCX77 and ami8_gs_ds_bx like this.

Μοιραστείτε τη σελίδα