H Citroen τότε και τώρα...

Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.721
likes
14.476
Πόντοι
1.297
Age
45
Όλα αυτά προϋποθέτουν και συναίσθημα εκτός των άλλων. Το έγραψα και παλιότερα.. Το πρόβλημα είναι ότι ένας μεγαλομάνατζερ που παλιότερα ίσως δούλευε σε εταιρία που πούλαγε απορρυπαντικά πλυντηρίου πλέον μπορεί να είναι σε υψηλή θέση στη Citroen και να παίρνει αποφάσεις. Έτσι δουλεύουν πλέον όλες οι «μεγάλες» εταιρίες. Με μεταγραφές μεγαλοστελεχών που σίγουρα έχουν περγαμηνές αλλά εχθές δούλευαν στην Total σήμερα στην Citroen και αύριο στην Air France. Όλα είναι ένα business case με τα γνωστά αποτελέσματα για εμάς τους ρομαντικούς
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.687
likes
8.639
Πόντοι
947
όταν στην άλφα τζούλια μπαίνέι πλαστικό κάλυμα που μοιάζει κυλινδροκεφαλή, όταν τα μισα αυτοκίνητα έχουν ψεύτικες απολήξεις στην εξάτμιση, αν σκεφτει τους ρομαντικούς ο μάνατζερ της Πεζό, το πού πολύ να βάλει ψεύτικες πλαστικές σφαίρες στο καπό για να περνιέται για υδροπνευματική...
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.973
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
https://theautomobilist.fr/actualite/ds-automobiles-moitie-de-gamme-mise-a-retraite-186269

c4, ds4, ds5 σταματούν να παράγονται μεσα στον Μάιο. η DS μένει μόνο με δυο μοντέλα (3 και 7)...
Γιατί ρε παιδιά... Το C4 είναι συμπαθητικό αυτοκίνητο, όπως και το DS4 παρόλο που δεν αξίζει να φέρει το χρυσό αυτό όνομα...
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.659
likes
6.881
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
785
likes
1.889
Πόντοι
517
Age
43
Γιατί ρε παιδιά... Το C4 είναι συμπαθητικό αυτοκίνητο, όπως και το DS4 παρόλο που δεν αξίζει να φέρει το χρυσό αυτό όνομα...
Πράγματι το C4 είναι ένα συμπαθέστατο αυτοκίνητο το οποίο όμως δεν έχεις λόγω να το δει ο αγοραστής καθώς η γκάμα έχει πολλά άλλα μοντέλα που το κανουν να περισσεύει
 
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
131
likes
248
Πόντοι
377
Age
51
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.687
likes
8.639
Πόντοι
947
Ήταν δεν ήταν, το πνεύμα του ταίριαζε στη citroen της εποχής.Άν δεν υπήρχε η πετρελαική κρίση δεν ξέρουμε τι μπορούσε να γίνει, πχ. κινητήρες CX. Άλλοι σχεδιάστηκαν και άλλοι τοποθετήθηκαν. Η SM σταμάτησε να παράγεται.Όσο για τη μετά του '74 citroen βλέπουμε τ' αποτελέσματα εδώ και μια 15ετία περίπου. Παρέδωσε πνεύμα.
εκεί 2002-2006 υπήρχε μια αναλαμπή πάντως...

το c4 πρώτης γενιάς αισθητικά ήταν πολύ πιο τολμηρό από Ξαρά (5θ και 3θ, εσωτερικό και εξωτερικό). C2, C3 χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερο ήταν πιο τολμηρά από Σαξό. Και βέβαια η C6...

Bέβαια, η προσπάθεια της CITROEN να 'θάψει' την υδροπνευματική υπήρχε από τότε. στις μπροσούρες της C6 πουθενά δεν εμφανιζόταν ο όρος 'hydropneumatique' . Την παρουσίαζαν παντου σαν 'supension pilotée' ουτε καν ιντρακτιβ...
 
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
131
likes
248
Πόντοι
377
Age
51
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
εκεί 2002-2006 υπήρχε μια αναλαμπή πάντως...

το c4 πρώτης γενιάς αισθητικά ήταν πολύ πιο τολμηρό από Ξαρά (5θ και 3θ, εσωτερικό και εξωτερικό). C2, C3 χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερο ήταν πιο τολμηρά από Σαξό. Και βέβαια η C6...

Bέβαια, η προσπάθεια της CITROEN να 'θάψει' την υδροπνευματική υπήρχε από τότε. στις μπροσούρες της C6 πουθενά δεν εμφανιζόταν ο όρος 'hydropneumatique' . Την παρουσίαζαν παντου σαν 'supension pilotée' ουτε καν ιντρακτιβ...
Εκει ήταν η βασική διαφοροποίηση της citroen. Η ανάρτηση. Υπήρχαν και άλλες λιγότερο ή και καθόλου βασικές. Πχ. τιμόνι 1 ακτίνας, κίτρινα μάτια στο καντράν οργάνων, και οι δορυφόροι γύρω απ' το τιμόνι. Χαρακτηριστικά μιας ιστορικής εταιρείας. Χάθηκαν όλα στο πέρασμα των χρόνων και δεν υπάρχει τίποτα απ' όλα αυτά. Παράδειγμα αυτό που αναφέρεις για τη C6. Γιατί; Τι εξυπηρετείται άραγε;
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.687
likes
8.639
Πόντοι
947
Εκει ήταν η βασική διαφοροποίηση της citroen. Η ανάρτηση. Υπήρχαν και άλλες λιγότερο ή και καθόλου βασικές. Πχ. τιμόνι 1 ακτίνας, κίτρινα μάτια στο καντράν οργάνων, και οι δορυφόροι γύρω απ' το τιμόνι. Χαρακτηριστικά μιας ιστορικής εταιρείας. Χάθηκαν όλα στο πέρασμα των χρόνων και δεν υπάρχει τίποτα απ' όλα αυτά. Παράδειγμα αυτό που αναφέρεις για τη C6. Γιατί; Τι εξυπηρετείται άραγε;
θα έλεγα καλλίτερα το κεντρικό υδραυλικό κύκλωμα. Μέχρι και την ΧΜ/Ξαντιά του 2001, το κεντρικό υδραυλικό κύκλωμα λειτουργούσε ενιαία εκτός από την ανάρτηση και τα φρένα και το τιμόνι. Ένα βήμα παραπάνω πήγαινε στις DS με το ημιαυτόματο κιβώτιο και στις CX/SM ΜΕ ΤΟ diravi
από το 2001 και μετά c5, c6 δεν το έχουν. εχουν μονο την αναρτηση. Φρένα είναι πια σερβο ανεξάρτητο. Λεγεται πως εγινε για λογους ασφαλειας
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.973
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
θα έλεγα καλλίτερα το κεντρικό υδραυλικό κύκλωμα. Μέχρι και την ΧΜ/Ξαντιά του 2001, το κεντρικό υδραυλικό κύκλωμα λειτουργούσε ενιαία εκτός από την ανάρτηση και τα φρένα και το τιμόνι. Ένα βήμα παραπάνω πήγαινε στις DS με το ημιαυτόματο κιβώτιο και στις CX/SM ΜΕ ΤΟ diravi
από το 2001 και μετά c5, c6 δεν το έχουν. εχουν μονο την αναρτηση. Φρένα είναι πια σερβο ανεξάρτητο. Λεγεται πως εγινε για λογους ασφαλειας
Γιατί να έγινε για λόγους ασφαλείας;
Στις παλαιότερες Citroen, όταν υπήρχε διαρροή, το σύστημα ήταν σχεδιασμενο έτσι ώστε να πέσει πρώτα η ανάρτηση, μετά να χάσεις το υδραυλικό τιμόνι, (στις DS ακολουθεί το ημιαυτόματο κιβώτιο) και τέλος να σταματήσει η λειτουργία των φρένων.
 
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
131
likes
248
Πόντοι
377
Age
51
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
θα έλεγα καλλίτερα το κεντρικό υδραυλικό κύκλωμα. Μέχρι και την ΧΜ/Ξαντιά του 2001, το κεντρικό υδραυλικό κύκλωμα λειτουργούσε ενιαία εκτός από την ανάρτηση και τα φρένα και το τιμόνι. Ένα βήμα παραπάνω πήγαινε στις DS με το ημιαυτόματο κιβώτιο και στις CX/SM ΜΕ ΤΟ diravi
από το 2001 και μετά c5, c6 δεν το έχουν. εχουν μονο την αναρτηση. Φρένα είναι πια σερβο ανεξάρτητο. Λεγεται πως εγινε για λογους ασφαλειας
Είναι ντιρεκτίβα της Ε.Ε., φρένα, τιμόνι να είναι ανεξάρτητα για λόγους ασφαλείας. Πού είχε παρουσιάσει πρόβλημα τόσα χρόνια το ενιαίο σύστημα; Πουθενά. Ίσα ίσα που όταν υπήρχε (σπάνια), σε προειδοποιούσε. Δάκτυλος των γερμανών; (καχυποψία φουλ).
 
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
785
likes
1.889
Πόντοι
517
Age
43
Εκει ήταν η βασική διαφοροποίηση της citroen. Η ανάρτηση. Υπήρχαν και άλλες λιγότερο ή και καθόλου βασικές. Πχ. τιμόνι 1 ακτίνας, κίτρινα μάτια στο καντράν οργάνων, και οι δορυφόροι γύρω απ' το τιμόνι. Χαρακτηριστικά μιας ιστορικής εταιρείας. Χάθηκαν όλα στο πέρασμα των χρόνων και δεν υπάρχει τίποτα απ' όλα αυτά. Παράδειγμα αυτό που αναφέρεις για τη C6. Γιατί; Τι εξυπηρετείται άραγε;
Δεν πρέπει να ξεχνάμε τις κοινοτικές οδηγίες για την ασφάλεια των αυτοκινήτων. Αν για παράδειγμα η κοινοτική οδηγία επιτάσσει το τιμόνι να έχει αεροσακο προφανώς και θα καταργηθεί το μονομπρατσο τιμόνι. Τα θέματα αυτά είναι πιο σύνθετα και πέρα και πάνω από τους συναισθηματισμους μας. Είναι και θέματα ασφάλειας
 
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
785
likes
1.889
Πόντοι
517
Age
43
Είναι ντιρεκτίβα της Ε.Ε., φρένα, τιμόνι να είναι ανεξάρτητα για λόγους ασφαλείας. Πού είχε παρουσιάσει πρόβλημα τόσα χρόνια το ενιαίο σύστημα; Πουθενά. Ίσα ίσα που όταν υπήρχε (σπάνια), σε προειδοποιούσε. Δάκτυλος των γερμανών; (καχυποψία φουλ).
Ναι με καχυποψία όμως δουλειά δεν γίνεται. Είτε έχουμε στοιχεία και τα λέμε είτε δεν το αναφέρουμε. Επιπλέον πρέπει να δούμε και την εισηγητική έκθεση για την ντιρεκτίβα. Και αυτά τα γράφω με αφορμή την τοποθετηση του φίλου citroenakis, και όχι σαν προσωπική απάντηση. Τα γράφω γιατί πιάνω και γω τον εαυτό μου να σκέφτεται έτσι χωρίς να έχω προσεγγίσει όλες τις παραμέτρους
 
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
131
likes
248
Πόντοι
377
Age
51
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Δεν πρέπει να ξεχνάμε τις κοινοτικές οδηγίες για την ασφάλεια των αυτοκινήτων. Αν για παράδειγμα η κοινοτική οδηγία επιτάσσει το τιμόνι να έχει αεροσακο προφανώς και θα καταργηθεί το μονομπρατσο τιμόνι. Τα θέματα αυτά είναι πιο σύνθετα και πέρα και πάνω από τους συναισθηματισμους μας. Είναι και θέματα ασφάλειας
Στο c4 mkI το τιμόνι είχε σταθερό "αφαλό", λόγω αερόσακου. Η στεφάνη στηριζότανε σε 2 μπράτσα. Τι εμπόδιζε να έχει 1 μπράτσο; Τίποτα. Εδώ είναι θέμα citroen. Η υδροανάρτηση μπορεί να δουλέψει και χωρίς φρένα και τιμόνι (c5), αλλά τόσες δεκαετίες δεν υπήρξανε θέματα ασφαλείας, σε αντίθεση με πολλά γερμανικά μοντέλα. Τους καλύτερους μικρούς πετρελαιοκινητήρες Ι.Χ. τους έχει η fiat.Μετά οι γάλλοι, και τέλος οι γερμανοί. Η opel παίρνει κινητήρες diesel 1.25 της fiat. H M.benz πήρε από τη renault τον 1.5. Η citroen με τη ford έχουν τον 1.6. Η vw έχει νομικά προβλήματα με τα ψευδή στοιχεία που έδινε για τα καυσαέρια των μοντέλων της (αφορά και diesel). Κι αυτό γιατί δεν μπορούνε όπως φαίνεται να πιάσουν τις κοινοτικές νόρμες καυσαερίων. Και ξαφνικά έχει αρχισει κουβέντα στην ευρώπη για κατάργηση των μικρών diesel (υπέρ των μικρών τούρμπο βενζίνης), λόγω συσχέτισης αυτών με θέματα ανθρώπινης υγείας. Για μεγάλα οχήματα όλα diesel (γερμανική κυριαρχία), ούτε κουβέντα. Ενώ η τεχνολογία πραγματικά καλπάζει. Είναι να μην υπάρχει καχυποψία, έστω και για πλάκα; Όσο για στοιχεία βρίσκονται με κάποια χρόνια καθυστέρηση. Όπως πάντα.
 
Last edited:
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
785
likes
1.889
Πόντοι
517
Age
43
Στο c4 mkI το τιμόνι είχε σταθερό "αφαλό", λόγω αερόσακου. Η στεφάνη στηριζότανε σε 2 μπράτσα. Τι εμπόδιζε να έχει 1 μπράτσο; Τίποτα. Εδώ είναι θέμα citroen. Η υδροανάρτηση μπορεί να δουλέψει και χωρίς φρένα και τιμόνι (c5), αλλά τόσες δεκαετίες δεν υπήρξανε θέματα ασφαλείας, σε αντίθεση με πολλά γερμανικά μοντέλα. Τους καλύτερους μικρούς πετρελαιοκινητήρες Ι.Χ. τους έχει η fiat.Μετά οι γάλλοι, και τέλος οι γερμανοί. Η opel παίρνει κινητήρες diesel 1.25 της fiat. H M.benz πήρε από τη renault τον 1.5. Η citroen με τη ford έχουν τον 1.6. Η vw έχει νομικά προβλήματα με τα ψευδή στοιχεία που έδινε για τα καυσαέρια των μοντέλων της (αφορά και diesel). Κι αυτό γιατί δεν μπορούνε όπως φαίνεται να πιάσουν τις κοινοτικές νόρμες καυσαερίων. Και ξαφνικά έχει αρχισει κουβέντα στην ευρώπη για κατάργηση των μικρών diesel (υπέρ των μικρών τούρμπο βενζίνης), λόγω συσχέτισης αυτών με θέματα ανθρώπινης υγείας. Για μεγάλα οχήματα όλα diesel (γερμανική κυριαρχία), ούτε κουβέντα. Ενώ η τεχνολογία πραγματικά καλπάζει. Είναι να μην υπάρχει καχυποψία, έστω και για πλάκα; Όσο για στοιχεία βρίσκονται με κάποια χρόνια καθυστέρηση. Όπως πάντα.
Δεν υπάρχει διάκριση για μικρά ή μεγάλα diesel. Αν προχωρήσει η απαγόρευση θα ισχύσει για όλα.
Εμείς εδώ συζητάμε για μικρά γιατί η αγορά μας αυτά σηκώνει. Η συζήτηση έχει ξεκινήσει από πολύ νωρίτερα μαζί με την επιβολή στην αγορά των ηλεκτρονικών. Για αυτό έτρεξε η PSA να εξαγοράσει την Opel. Να εξασφαλίσει τις σχετικές πατέντες για την Ευρώπη.
 
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
785
likes
1.889
Πόντοι
517
Age
43
...ma tora archisane me ta benzinokinita...
Δηλαδή;
Doctor μπορείς να μας πεις τι ακούγεται στην Αυστρία σχετικά με το θέμα του diesel; Αν καταλαβαίνω από το παραπανω post σου έχουν βάλει στο μάτι και τα βενζινοκινητα;
 
Top Bottom