H Citroen τότε και τώρα...

Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.659
likes
6.881
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Πέρασα σήμερα από την (υποτιθέμενη...) έκθεση αυτοκινήτου η οποία, όπως είναι ήδη γνωστό, συμβαδίζει με τη γενικότερη παρακμή της χώρας... Δεν περίμενα τόσο μεγάλη απογοήτευση από τη νέα Citroen (και το "εγχείρημά" της, τη DS...). Αυτό που μου άρεσε περισσότερο και είναι πιο συγκεντρωμένο στο σκοπό του είναι το C4 Picasso, όπως και το DS4. Για άλλη μία φορά (συγχωρέστε με που θα το πω, είναι απλώς η άποψή μου!) είδα τη Citroen ουραγό και όχι οδηγό των εξελίξεων. Τα Hyundai i30, Kia S-tonic & Ceed μου φάνηκαν πιο προσγειωμένα και σοβαρά... (που φτάσαμε...).

Άντε να δούμε πότε θα βγάλει το διάδοχο της C5, μπας και δούμε κάτι από την παλιά Citroen...:(:worry:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.687
likes
8.639
Πόντοι
947
Άντε να δούμε πότε θα βγάλει το διάδοχο της C5, μπας και δούμε κάτι από την παλιά Citroen...:(:worry:
Aπό το '12 που η 'γαλλική' C6 σταμάτησε τι να πω...

Η ολοκληρωση τα τελευταία 2 χρόνια μιας αργής φθίνουσας πορείας κάποιων δεκαετιών
 
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
785
likes
1.889
Πόντοι
517
Age
43
Aπό το '12 που η 'γαλλική' C6 σταμάτησε τι να πω...

Η ολοκληρωση τα τελευταία 2 χρόνια μιας αργής φθίνουσας πορείας κάποιων δεκαετιών
Φθίνουσα πορεία ως προς τί;
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.659
likes
6.881
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Φθίνουσα πορεία ως προς τί;
Φθίνουσα ως προς αυτά που την καθιστούσαν πρωτοπόρα και μας μάγευαν... Προσέφερε κάποτε το ομορφότερο "αεροπορικό" ταξίδι στο έδαφος. Ως και το 2cv έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από το "υπερσύγχρονο" Skoda μου. Ακόμα και τα συμβατικά της μεταγενέστερα hatchback (βλ. ΖΧ) δεν είχαν όμοιό τους σε θέματα οδικής συμπεριφοράς.

Που πήγε τώρα αυτή η μαγεία? γιατί να μην υπάρχει η υδροπνευματική (ή έστω, μία εκδοχή της), γιατί πριν από 50-60 χρόνια να έβγαζε αναρτήσεις, φρένα, απίστευτη αρχιτεκτονική και γεωμετρία αναρτήσεων που ακόμα δεν υπάρχουν όμοιά τους σε αποτελεσματικότητα και τώρα πήξαμε στον ημιάκαμπτο άξονα... Και ας βγάζουν καλούς κινητήρες. Γιατί δεν τα πάντρεψε αυτά με τους καλούς σύγχρονους κινητήρες που βγάζει? Κόστος? Όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κέρδος?

Η έκθεση που πήγα χθες είχε και μία Giulia QV, όπως και μία C63 AMG. Φοβερά αυτοκίνητα... Όμως, το ωραιότερο αυτοκίνητο που είδα χθες με διαφορά περισσότερο από όλα ήταν μία υδροπνευματική C5 που έμπαινε στο πάρκινγκ όταν έφευγα. Μόνο να τη βλέπεις να "λικνίζεται" πάνω από τις λακούβες....
 
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.773
likes
7.621
Πόντοι
947
Age
54
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Πέρασα σήμερα από την (υποτιθέμενη...) έκθεση αυτοκινήτου η οποία, όπως είναι ήδη γνωστό, συμβαδίζει με τη γενικότερη παρακμή της χώρας... Δεν περίμενα τόσο μεγάλη απογοήτευση από τη νέα Citroen (και το "εγχείρημά" της, τη DS...). Αυτό που μου άρεσε περισσότερο και είναι πιο συγκεντρωμένο στο σκοπό του είναι το C4 Picasso, όπως και το DS4. Για άλλη μία φορά (συγχωρέστε με που θα το πω, είναι απλώς η άποψή μου!) είδα τη Citroen ουραγό και όχι οδηγό των εξελίξεων. Τα Hyundai i30, Kia S-tonic & Ceed μου φάνηκαν πιο προσγειωμένα και σοβαρά... (που φτάσαμε...).

Άντε να δούμε πότε θα βγάλει το διάδοχο της C5, μπας και δούμε κάτι από την παλιά Citroen...:(:worry:
...ah Niko mou C5 den prokete na bgi prin to 2020...ke an...afta distichos ine ta nea pou ematha...apo isoteriki pigi...
 
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.078
likes
2.846
Πόντοι
747
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
μα φιλοι μου δεν εχει κατι πρωτοποριακο για την ωρα η αγαπημενη μας φιρμα....
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.659
likes
6.881
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Τοσο ωραια διαφήμιση...αλλα τοσο αδεια... λειπει ο βάτραχος Μήπως επιτηδες ?
Μα ναι, οι ανιστόρητοι λένε τώρα πια ότι η "θεά" δεν ήταν Citroen, ήταν... "DS"...warning:rocket::shoot:
 
Εγγραφή
31 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
127
likes
401
Πόντοι
477
Age
38
από το 1985 μέχρι το 2015 δεν ταξίδευε ;
καλά το ότι δεν μπήκε σε βάτραχο είναι φαιδρό, το μόνο που μπορείς να πεις είναι ότι ήθελαν να δείξουν αυτοκίνητα που οι περισσότεροι δεν τα ξέρουν
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.687
likes
8.639
Πόντοι
947
από το 1985 μέχρι το 2015 δεν ταξίδευε ;
καλά το ότι δεν μπήκε σε βάτραχο είναι φαιδρό, το μόνο που μπορείς να πεις είναι ότι ήθελαν να δείξουν αυτοκίνητα που οι περισσότεροι δεν τα ξέρουν

όχι επίσημα είναι 'εκτος ιστορίας της Σιτροέν', γιατί ανήκει στην ιστορία της DSautomobiles...
 
Εγγραφή
31 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
127
likes
401
Πόντοι
477
Age
38
εγώ βασικά περιμένω σε καμιά δεκαετία που θα έχουν πατώσει όλες αυτές οι dspaparomobiles να δω να θέλουν να συνδέουν στα τότε βιντεάκια την τότε citroen με τις xantia xm zx και να μην λένε κουβέντα για τις τρομερές επιτυχίες των C ( είμαι κακός το ξέρω ) :new:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.687
likes
8.639
Πόντοι
947
http://boitierrouge.com/2018/03/09/ds-une-marque-en-voie-de-disparition-histoire-et-analyse/

o αρθρογράφος κανει σφοδρότατη κριτική στον χωρισμό της φίρμας από την Σιτροέν, και εξιστορεί ότι έγινε σχεδόν ...κατά λάθος, όσο ο επικεφαλής μάρκετιγκ ήταν άρρωστος...
Δυσκολο να πιστέψει κάποιος τ΄τοια προχειρότητα. Ούτε ΕΟΦΙΛΠΑ να ήταν...
 
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
785
likes
1.889
Πόντοι
517
Age
43
με λύπη βρίσκω το duster πιο κομψό από κάποια καινουρια Σιτροέν....
Το duster θα έλεγα ότι είναι ελαφρά συντηρητικό χωρίς ακρότητες και υπερβολές για αυτό και είναι συμπαθητικό. Τα πρωτότυπα και τολμηρά σχέδια έχουν φανατικούς φίλους και φανατικούς εχθρούς
 
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
131
likes
248
Πόντοι
377
Age
51
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Ωραία διαφήμηση. Τι κάνει όμως; Παίζει με το χρώμα της εικόνας και το συναίσθημα του κόσμου, και ιδιαίτερα του κόσμου της citroen που οι ιδιοκτήτες/διοικούντες, του γυρίσανε την πλάτη. Άν ξαναβγάζανε ένα υδροcitroen στην αγορά, με περιτύλιγμα συναισθηματικό και σχεδιαστικές πινελιές του τότε με το τώρα, πόσο πάνω τις σημερινές 500κάτι χιλ. πωλήσεις/έτος θα είχε η citroen; Σημ: όχι στη μεσαία/μεγάλη κατηγορία αλλά στη μικρομεσαία κατηγορία (GS/GSA,BX :2.474.000+2.316.000=4.890.000 δηλ.κάτι τι παραπάνω από 200χιλ μονάδες/έτος κατά μ.ο. -μεταξύ 1982-85 για 4 χρόνια ήτανε ομόσταυλοι ανταγωνιστές),γιατί εκεί ήτανε και είναι η δύναμή της. Ποιό μοντέλο της, πιάνει τέτοια νούμερα σήμερα; Εταιρία με σκοπό το κέρδος είναι η PSA όπως όλες.Απλά μερικές φορές χρειάζεται να βάζεις μυαλό, καρδιά, και να ακούς τους δικούς σου ανθρώπους/πελάτες. Φαντάζεστε αν η υδρό ήταν κτήμα γερμανικής εταιρίας τι πωλήσεις θα είχε; Θα έβγαζε βαρέλια και κουβάδες με υδρό όπως της DS/ID (απλής μορφής) και θα μοσχοπουλούσε.
 
Top Bottom