H Citroen τότε και τώρα...

Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.703
likes
14.442
Πόντοι
1.297
Age
45
#1
Σκεφτόμουν να ανοίξω αυτό το θέμα καιρό για να διαβάσω και απόψεις άλλων για την αγαπημένης μας εταιρία και με δεδομένο ότι η Citroen σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτό που ήταν. Πρωτοπόρος δηλαδή και κατασκευαστής αυτοκινήτων με "ψυχή"..

Τα παραδείγματα? Άπειρα ξεκινώντας από το λατρεμένο 2cv που άφηνε την σφραγίδα του για 42 ολόκληρα χρόνια και φυσικά συνεχίζει να έχει φανατικούς οπαδούς.. Προηγήθηκε το Traction Avant φυσικά και ακολούθησε η DS που την πρώτη μέρα κιόλας πούλησε 12.000 κομμάτια!

Μετά εμφανίστηκε η CX ή GS που ήταν επίσης μοναδικές δημιουργίες αλλά μετά... Το χάος..

Η Citroen ήταν συνώνυμο με την πρωτοπορία και παρουσίαζε τεχνολογίες ασύλληπτες για την εποχή όπως η μπροστινή κίνηση, υδροπνευματική ανάρτηση, δισκέφρενα και άλλες άπειρες καινοτομίες που υιοθετήθηκαν από όλους τους κατασκευαστές.

Όταν ακούω για Citroen και ενώ είμαι κάτοχος ενός C4 το τελευταίο πραγματικό μοντέλο της νιώθω πως είναι το BX. Θεωρείτε πως όσα έχουν υδροπνευματική είναι γνήσια Citroen? Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει κάτι στο μέλλον με δεδομένο ότι έχουν σταματήσει να επενδύουν στη ανάρτηση που την έκανε γνωστή και αγαπητή σε όλο τον κόσμο και μάλλον δεν θα την ξαναδούμε σε κάποιο μοντέλο?

Πολλοί από εσάς έχετε Citroen όλων των ειδών.. Θα με ενδιέφερε η γνώμη σας.. Εγώ μεγάλωσα μέσα σε μια GS και ένα 2cv.. Ίσως να είμαι προκατειλημμένος...


Αυτός είναι ο τελευταίος λοχίας που με συγκινεί:
citroen_logo_109696_20080725.jpg
 
Last edited:
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.074
likes
2.843
Πόντοι
747
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
#2
θα μου επιτρεψετε να μακρυγορησω
Ξεκιναμε λοιπον τι ειναι το ονομα σιτροεν?.....ειναι λοιπον αυτοκινητα με πολυ καλα εκμεταλευομενους χωρους που γερνουν στις στροφες και ανεβοκατεβενουν αναφερομαι λοιπον στα σιτροεν κατασκευης μεχρι το 2000.
Τι ξερει ο κοσμος απο σιτροεν ξερει οτι μπορει να καβαλλαει πεζοδρομια να κανει ανετο ταξιδι και ναχανει λημ μετα απο καποια χρονια
ειναι μια εταιρια με πολλες καινοτομιες για την εποχη της (μεχρι την 10ετια του 90) που σημερα δυστυχως δεν εχει να δειξει κατι το καινοτομο...
απο οταν λοιπον την σιτροεν την αγορασε η πεζω για μενα παυει να υπαρχει γνησιο σιτροεν
οι αποψεις ειναι διαφορες ....πχ για μενα εαν θεωρησουμε γνησιο σιτροεν πριν την αγορα απο την πεζω τα τελευταια μοντελα ειναι τα GS kai Cx οπως αναφερθηκε και πιο πανω....
Δεν θα αναφερω 2cv γιατι ειναι γνησιο μεχρι καιτο 1989 ουτε για το ΒΧ που αργοτερα το πατωματου χρησιμοποιηθηκε για το πεζω 405
αλλα ουτε καν για το ξαντια ουτε και το ΖΧ γιατι ολα τα μοντελα αυτα μοντελα εδωσαν στοιχεια και στην πεζω
Δεν αντιπαθω την πεζω μου αρεσει σαν εταιρια αλλα θεωρω οτι εχει βαλει φιμωτρο στην σιτροεν οσο αναφορα την εξελιξη των μοντελων της
Στην αναρτηση δεν εχουν σταματησει τις επενδυσεις απλα θα την βαζουν πλεον στα μοντελα με ακριβες εκδοσεις βλεπε σημερινο C5 στην εκδοση πετρελαιου στα 1600 υπαρχει μονο συμβατικη αναρτηση η υδρο σε λιγα χρονια θα ειναι πολυτελεια
Ας παμε να δουμε την πλευρα της σιτροεν στην υδρο
Η υδρο πρωτοεφαρμοστηκε γιατα καλα στην DS εκει λοιπον το αμαξι κραταγε σαν τρενο και εγερνε σαν βαρκα το ιδιο ισχυε για την GS- GSA CX
με την διαφορα οσο πιο καινουργιο το μοντελο τοσο και πιο σφιχτη αναρτηση
Παμε λοιπον στο τελευταιο υδρο με λημ που ειναι το ξανθια κραταει σαν τρενο και γερνει ελαχιστα σε συγκριση με το DS και ειναι πιο σφιχτο σε αναρτηση
Δεν αναφερω το C5 γιατι ειναι μεν υδρο αλλα με διαφορετικη λειτουργια πχ δεν εχει λημ εχει lds τα φρενα ειναι πλεον ξεχωριστο κυκλωμα απο το υπολοιπο η αντλια ειναι ηλεκτρικη και οχι με κινηση απο τον κινητηρα και φυσικα πιο σφιχτη
Το κορυφαιο μοντελο στα υδρο παντα μεχρι το 2000 αναφερομαι ειναι η αναρτηση HYDRACTIVE αναρτηση η οποια δεν περπατησε καθολου γιατι? επειδη ηδη ειχε βαλει τα γυαλια σε αλλους κατασκευαστες?
Στο θεμα σχεδιασμου για σκεφτειτε τα αυτοκινητα της 10ετιας 70-80 τι ηταν ουσιαστικα?
ενα τετραγωνο κουτι με 4 ροδες που σε ορισμενα οχηματα εσπαγε το τετραγωνο αυτο
Η σιτροεν? απο τα gs BX CX βατραχια τα οποια τα σχηματα ηταν κατι πρωτοποριακα αεροδυναμικα ειχαν σαν αποτελεσμα το κοινο να ειναι διχασμενο η αν τα αγαπησει και να τα αγορασει η να τα αντιπαθησει.......κατι παρομοιο ισχυε και μα την αλφα ρομεο
Παμε λοιπον στο σημερα η αναγκη του μαρκετινγκ αναγκασε την σιτροεν οπως και πολλες αλλες εταιριες να ξεκινησουν να σχεδιαζουν αυτοκινητα λιγο πολυ αντγαρφη απο τον ανατγωνισμο θυμαστε το ΖΧ με το πρωτο αστρα? φοβερες σχεδιαστικες ομοιοτητες οπως και στην συνεχεια με αλλα μοντελα που λιγο πολυ εμοιαζαν μεταξυ τους
Και φτασαμε σημερα στην εποχη του 2007+ να εξελισουμε κοινα αυτοκινητα βλεπε τουοτα αυγο σιτροεν C1 πεζω 107 ιδια αμαξια που ενα εβγαζες τα σηματα δεν ξερεις τι αμαξι ειναι και ακομα το τζιπ της μιτσουμπισι σε συνεργασια με πεζω σιτροεν ιδιο καλουπι αλλη μουρη
αυτοκινητα που εχουν χαμενη ταυτοτητα στα αζητητα λιγο το C4 το πρωτο εδειξε κατι διαφορετικο γιατι το καινουργιο δεν ειναι τιποτα αλλο απο ενα αουντι Α3 με πολλες ομοιοτητες
Δυστυχως στον βωμο του μαρκετινγκ χαθηκαν πραγματα που εκανα την σιτροεν διαφορετικη απο τις αλλες πλεον ειναι μια εταιρια με ενα ονομα και ενα σημα που δεν εχει τιποτα παραπανω απο τις αλλες εταιριες να δωσει ισως εχει μεινει και λιγο πισω σε πολα πραγματα....
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.703
likes
14.442
Πόντοι
1.297
Age
45
#3
Πράγματι από την στιγμή που η Citroen έγινε PSA άρχισε ο κατήφορος.. Βέβαια αυτό έγινε το 1975 όταν παρουσιάστηκε η CX και αργότερα τα GS- GSA που ήταν πραγματικά Citroen με καινοτομίες.. Όσοι ασχολούνται γνωρίζουν ότι η PSA έπνιξε το πνεύμα της Citroen όσον αφορά τις καινοτομίες και το στυλ στα οχήματά της, σε μια προσπάθεια να την επαναφέρει στην αγορά ως οικονομική φίρμα και όχι ως καινοτόμα. Από το 1980 πλέον όλα τα αυτοκίνητα της ήταν Peugeot εκτός από την ΒΧ που διατήρησε την υδροπνευματική και διατηρώντας στυλ και γραμμές πραγματικής Citroen, άσχετα αν το πάτωμα της χρησιμοποιήθηκε στο Peugeot 405

Να θυμίσω το κράξιμο που είχε φάει η Citroen για το ΑΧ και την ποιότητα κύλισης που ήταν απαράδεκτη ακόμα και για αυτοκίνητο πόλης.

Θύμα ή μη του σύγχρονου μάρκετινγκ θεωρώ πως κάποιος άνθρωπος που ψώνιζε DS και CX 40 χρόνια πριν δεν έχει λόγο να αγοράσει ένα σύγχρονο Citroen..

Είναι και δική μου απορία.. Η κορυφαία HYDRACTIVE ανάρτηση, που αναφέρει ο Μανόλης, γιατί δεν προχώρησε?
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.259
likes
8.165
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#4
Η μονη citroen που ειναι "πραγματικη" απο τις πιο συγχρονες ειναι μακρααν η xantia activa.. ενα αυτοκινητο πραγματικα πρωτοποριακο την εποχη του και για πολλα χρονια ακομα.. βαζει ακομα τα γυαλια σε αυτοκινητα υπερπολλαπλασιας αξιας..απολυτως "CITROEN" θεωρω και την XM.. ενω αν η c6 ειχε κυκλοφορησει οταν επρεπε δε νομιζω να την αντιμετωπιζαμε τοσο χλιαρα και σιγουρα θα ηταν εκπληξη να βλεπαμε αυτο το σχημα γυρω στο 2000 (θυμιζω οτι το πρωτοτυπο lignage με το οποιο μοιαζει πολυ και το οποιο φτιαχτηκε για την αντικαταστατρια της XM παρουσιαστηκε το 1999!! και αδικαιολογητα καθυστερησε υπερβολικα να βγει στην παραγωγη..ειμαι και απο τους τυχερους που το ειχα δει απο κοντα καθως η citroen το ειχε φερει Ελλαδα στην εκθεση στο αεροδρομιο του Ελληνικου!)

Το μεγαλο προβλημα με τη citroen πια ειναι οτι δε φτιαχνει αυτοκινητα που να ειναι πολυ μπροστα απο τον ανταγωνισμο ή εστω και λιγο μπροστα...ξεπερναω την πρωτοπορεια που δεν υπαρχει πια με την εννοια μιας ds ή ενος 2cv..ταυτοχρονα εχουν χασει το χαρακτηρα τους πανω στο δρομο..υιοθετουν πολυφορεμενες και φτηνες λυσεις στην αναρτηση με ταυτοχρονη ελαχιστοποιηση της χρησης της υδροπνευματικης.. σχεδιαστικα δε τα περισσοτερα ειναι εντελως αδιαφορα.. αναλαμπες υπαρχουν οχι φυσικα με την εννοια της πρωτοποριας που εχει πεθανει εδω και χρονια αλλα με ορους αυστηρα ανταγωνιστικους..
Η κατασταση ειναι χειροτερη απο τη δεκαετια του '90 που zx και xantia και xm διακρινοταν με ευκολια στις κατηγοριες τους απο τους ανταγωνιστες σαν πακετα και σε τομεις συνολικα και τουλαχιστον η οδικη τους συμπεριφορα ηταν αναλογη του λοχια στο καπω τους..
.Ακομα και η xsara ηταν στη πρωτη 3αδα της κατηγοριας σε οδικη συμπεριφορα,φρενα,χαρακτηρα πανω στο δρομο κτλπ.. βεβαια ηταν ανοστη σχεδιαστικα οπως και η zx.. Ακομα και η c4 mk1 coupe εκανε μπαμ απο μακρια οτι εχει κατι διαφορετικο και μεσα ηταν διαστημοπλοιο..:love: βεβαια στο δρομο πανω την ειχαν πιασει οι ανταγωνιστες..

Σημερα απλα μιλαμε για τιμια αυτοκινητα ή για εξαιρετικα πακετα με οικονομικους ορους στα οποια καταληγεις γιατι δεν υπαρχει κατι καλυτερο ή γιατι ειναι το μεγιστο στα χρηματα τους.. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ καλα αυτοκινητα ειναι μονο η ds3 thp και η c5.. αυτα διακρινονται σε τομεις χωρις ξαναλεω να ειναι ομως πρωτοποριακα.. ειναι ομως πολυ καλα αυτοκινητα απεναντι στα οποια τα βρισκει μπαστουνια ο ανταγωνισμος και ιδιως στις οικονομικες κλιμακες που απευθυνονται..

Προσπαθω να ειμαι ανοιχτομυαλος.. μεγαλωσα με gs ,cx και xantia ,οδηγω zx και περιστασιακα δυο xantia.. Cx, ds,sm ,gs κτλπ δε θα ξαναδουμε..καποια πραγματα τα δικαιολογουσα και τουλαχιστον σε ικανοποιουσε σε τομεις που επρεπε να σε ικανοποιει μια citroen (φρενα,κρατημα,χαρακτηρα,σχεδιαση κτλπ) αλλα εχει απογινει πια η κατασταση με κουτια τυπου c1-c3-c4.... Και αυτο το βλεπεις απο γενια σε γενια.. ο κουμπαρος του πατερα εχει c5 mk1 οποτε υπαρχει πληρης εικονα της γκαμας με το περασμα των χρονων.. η μπαλα χαθηκε για τη citroen καπου στις αρχες της νεας χιλιετιας κατα την αποψη μου.
 
Last edited:
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.074
likes
2.843
Πόντοι
747
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
#5
μα η σιτροεν εχει μεινει πισω στα συμβατικα αυτοκινητα γιατι οι ανταγωνιστες απλα με την παροδο των χρονων εχουν εξελιξει τα αυτοκινητα τους η σιτροεν το μονο που εξελιξε και για αυτο αλλωστε ειναι η υδρο...η οποια με την παρδοδ του χρονου σβηνει....και για να ειμαστε ειλικρινεις
την σημερον ημερα εανη σιτροεν δεν εριχνε τις τιμες στα ντιζελ ζητημα να πουλουσε 1/10 απο τος πωλησεις στην ελλαδα
ουσιαστικα η φτηνια τρωει τον παρα που θα βρεις C4 dιesel με 14000 οταν το αντιστοιχο golf εχει 18000+ εαν ομως το σιτροεν ηταν ενα 1000 φτηνωτερο απο το golf δεν θα πουλουσε...........
δεν υπαρχει ρε παιδια design αποκλειστικο οπως ηταν παλια βλεπε 2cv σκαραβαιος που εκαναν μπαμ απο μακρια......ας που και αλλα μελη την
γνωμη τους ετσι για την ιστορια και ας βγαλουμε ενα τελικο συμπερασμα........
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.703
likes
14.442
Πόντοι
1.297
Age
45
#6
Χρήστο την είχα ξεχάσει την Activa..

Δεν την έχω οδηγήσει αλλά πραγματικά πρέπει να ήταν μοναδική.. Τώρα που διάβασα το ποστ σου αναθεωρώ και πράγματι όσες Citroen είχαν υδροελαστική ήταν.. Citroen.

Τώρα για άλλα Citroen που απλά είχαν καλή οδική συμπεριφορά θα συνεχίσω να πιστεύω ότι απλά ήταν αυτοκίνητα στα οποία αν έκρυβε κάποιος τον Λοχία θα μπορούσε να έμοιαζε με Ρενώ, Πεζώ η... Νισάν...

Ας ελπίσουμε πως θα ξαναδούμε υδροελαστική σε κάποιο μοντέλο αν νομίζω διάβασα πως δεν θα ξαναβγεί κάποιο grom

 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.259
likes
8.165
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#7
Μανωλη,
Υπαρχουν αυτοκινητα στη γκαμα της citroen ,κατα την αποψη μου που κοιτανε στα ματια τον ανταγωνισμο.. οχι με την εννοια της καινοτομιας και της 10ετιας μπροστα οπως καποτε ,απλως συγκριτικα. Σχετικα με τη συγκριση μεταξυ των 2 κουτιων.. το θεμα ειναι ποιο αξιζει τα λεφτα που ζηταει.. Απλα εχουν αλλαξει οι λογοι που καποιος αγοραζει citroen. ειναι σχεδον αλλο και το κοινο στο οποιο απευθυνεται το μεσο αμαξι της σειρας "C"..παλιοι σιτροενακιδες απλα αγοραζουν citroen απο κεκτημενοι ταχυτητα.. ο πατερας μου ας πουμε ειναι δυσκολο να δει αλλο σημα στο τιμονι μετα απο 40+ χρονια..συνηθεια..
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.259
likes
8.165
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#8
Αποστολη για να καταλαβεις τι εστι activa... στο παρακατω site ειναι το test αποφυγης ταρανδου (elk test) τυποποιημενη διαδικασια και κατι παραπανω απο ενδεικτικος δεικτης της οδικης συμπεριφορας... Απ ολο τον καταλογο η activa v6 ειναι πρωτη στη ταχυτητα με την οποια μπορει επιτυχημενα να φερει εις περας με απολυτη επιτυχια τη διαδικασια..χωρις να χαθει ο ελεγχος κτλπ.. ριξτε μια ματια τι εχει μεσα ο καταλογος.....:blink::lost:eek2

http://www.teknikensvarld.se/algtest-lista/
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.703
likes
14.442
Πόντοι
1.297
Age
45
#9
Αποστολη για να καταλαβεις τι εστι activa... στο παρακατω site ειναι το test αποφυγης ταρανδου (elk test) τυποποιημενη διαδικασια και κατι παραπανω απο ενδεικτικος δεικτης της οδικης συμπεριφορας... Απ ολο τον καταλογο η activa v6 ειναι πρωτη στη ταχυτητα με την οποια μπορει επιτυχημενα να φερει εις περας με απολυτη επιτυχια τη διαδικασια..χωρις να χαθει ο ελεγχος κτλπ.. ριξτε μια ματια τι εχει μεσα ο καταλογος.....:blink::lost:eek2

http://www.teknikensvarld.se/algtest-lista/
Πράγματι τρομερό είδα και κάποια βίντεο στο youtube :dizzy:

Πουλάνε μια στο car.gr 5500 ευρώ! Όχι V6 βέβαια..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4111647/

Αυτή σίγουρα είναι μια πραγματική Citroen..
 
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.074
likes
2.843
Πόντοι
747
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
#10
ναι ρε χρηστο αλλα πριν απο 10-12 χρονια αγοραζαμε ενα αμαξι και λεγαμε οτι μετα απο 3-4 χρονια θα το δωσω εαν δεν μου αρεσει
σημερα ομως σου αρεσει δεν σου αρεσει θα το φας στον πισινο και νομιζω οτι αυτος που θα πεταξει λ7 για να παρει αμαξι θα το ψαξει παρα μα παρα πολυ και μπορει να αγαπαει μια συγκεκριμενη μαρκα λογω συναισθηματισμου αλλα οταν τα λ7 που δινει δεν τον καλυπτει η μαρκα που αγαπαει και την εχει κατωχυρωσει στο μυαλο .......θα παει να δει και κατι αλλο......σε αλλο ποστ αναφερες την ds5 για αυτους που γνωριζουν εχει μεινει πισω στο θεμα της αναρτησης τεχνολογικα ............. γιακατι τετοια πχ αναφερω οτι εχει μεινει πισω και ο υποψηφιος θα το κοιταξει...
να σου προσωπικη εμπειρια το 2005 μετα το τροχαιο που ειχα και ψαχνομουνα για αμαξι ειχα επιλεξει με κλειστα ματια ξανθια σειρα 2 και μονο στα 1600 λογω κοστους με δελεαζε παρα πολυ το αβενσις μοντελο του 2000+ εαν το ειχα βρει σε παραπλησια τιμη στα 8000 και το ξανθια στα 7000 ισως να διαλεγα το τουοτα ομως ειχε πολυ παραπανω τουλαχιστον 2-2500 διαφορα οποτε ηδη η ζυγαρια εγερνε προς το ξανθια αλλα αυτο το 1000 θα αλλαζε τα δεδομενα..........παροτι ομως γεννημενος σιτροενακιας απο dyane σε visa se BX ξανα σε visa και καταληξα στο xantia και ενα xsara στην οικογενεια ισως το προτιμουσα το τουοτα......
 
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.773
likes
7.621
Πόντοι
947
Age
54
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
#11
Τα παλιά Citroen τα λατρεύω.
Λατρεύω όμως και το C4 Grand Picasso 110 HDI που έχουμε επειδή είνα πολύ ευρύχωρο (7θέσιο) πολύ οικονομικό 5,3l/100km πολύ αξιόπιστο πολύ στυλάτο και τρομερά άνετο (αερόσουστα στον πίσω άξονα)

Επίσης λάτρευα την C5 Break του 2002 που οδήγησα 260,000 χλμ χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα και με πολύ ασφάλεια σε όλων των ειδών τους δρόμους και με όλες τις καιρικές συνθήκες. Λατρεύω και την C6 μου την οποίο δυστυχώς έπρεπε να αποχωριστώ για κάποιους λόγους :(

Το πρόγραμμα προβλέπει αντικατάσταση με c5 tourer 140 i 160 HDI με hydro προσεχώς..
Τι θέλω να πω.. Ωραία τα παλιά Citroen αλλά για καθημερινή χρήση προτιμώ τα σύγχρονα και δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί είναι πολύ καλά αυτοκίνητα
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.259
likes
8.165
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#12
Μανωλη
Δε ξερω βασικα πως ακριβως συνδεεις αυτα που γραφεις με τα ποστ μου.. δε μου φαινεται να κολλανε καπου..ισως εγω δε το καταλαβαινω.. και ξερεις με τι υφος το γραφω αυτο..:):)
Σε αλλο θεμα αναφερω την υβριδικη ds5 που δε φοραει ημιακαμπτο..οχι γενικα τη ds5.. δε ξερω καν τι θες να πεις με τη συγκριση avensis-xantia ,να με συγχωρεις αλλα δε συμφωνω αν το εγραψες σχετικα με το οτι η citroen εχει μεινει πισω και αρα αντι της xantia κοιταω και το avensis.. το τελευταιο ειναι μια κλαση κατω απο xantia σε ΟΛΟΥΣ τους τομεις με εξαιρεση την αξιοπιστια και στο 1.6 μοτερ ως λειτουργια και αποδοση. μιλαμε για τρομερη διαφορα σε κρατημα,φρενα,ανεση, ποιοτητα κυλισης,ποιοτητα πλαστικων και καμπινας,εξωτερικη σχεδιαση και παει λεγοντας.. πεφτεις και στη περιπτωση κιολας γιατι το συγκεκριμενο το εχει ο γιος του κουμπαρου με τη c5 mk1 που αναφερω αλλου οποτε εχω πληρη αποψη..:lol::lol:
 
Last edited:
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.703
likes
14.442
Πόντοι
1.297
Age
45
#13
το τελευταιο ειναι μια κλαση κατω απο xantia σε ΟΛΟΥΣ τους τομεις με εξαιρεση την αξιοπιστια και στο 1.6 μοτερ ως λειτουργια και αποδοση.
Βασικά το 1.6 μοτέρ της Citroen είναι διαμάντι. Πολύ αξιόπιστο.. Φαντάζομαι αναφαίρεσαι στην απόδοση μόνο συγκρίνοντας το με το Τογιότα :rolleyes:
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.703
likes
14.442
Πόντοι
1.297
Age
45
#15
Τα παλιά Citroen τα λατρεύω.
Λατρεύω όμως και το C4 Grand Picasso 110 HDI που έχουμε επειδή είνα πολύ ευρύχωρο (7θέσιο) πολύ οικονομικό 5,3l/100km πολύ αξιόπιστο πολύ στυλάτο και τρομερά άνετο (αερόσουστα στον πίσω άξονα)

Επίσης λάτρευα την C5 Break του 2002 που οδήγησα 260,000 χλμ χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα και με πολύ ασφάλεια σε όλων των ειδών τους δρόμους και με όλες τις καιρικές συνθήκες. Λατρεύω και την C6 μου την οποίο δυστυχώς έπρεπε να αποχωριστώ για κάποιους λόγους :(

Το πρόγραμμα προβλέπει αντικατάσταση με c5 tourer 140 i 160 HDI με hydro προσεχώς..
Τι θέλω να πω.. Ωραία τα παλιά Citroen αλλά για καθημερινή χρήση προτιμώ τα σύγχρονα και δεν έχω κανένα πρόβλημα γιατί είναι πολύ καλά αυτοκίνητα
Ξάδελφε δεν διαφωνώ σε αυτά που γράφεις αλλά το ερώτημα είναι, όσοι αγαπάμε την παλιά Citroen επιλέγουμε ακόμα και σήμερα τα αυτοκίνητα της γιατί συνεχίζουν και είναι καινοτόμα, στυλάτα, ξεχωρίζουν από την μάζα όπως συνέβαινε παλιά ή γιατί απλά έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τον λοχία στο τιμόνι?

Γιατί ευρύχωρα και αξιόπιστα είναι και άλλα αυτοκίνητα όπως ακριβώς και το C4 Grand Picasso αλλά εσύ αυτό διάλεξες :)
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.819
likes
11.647
Πόντοι
1.077
Age
45
Περιοχή
Greece Athens
#17
Κατι παιρνεις κατι δινεις σε αυτη την ζωη, σαφώς και τα παλιά citroen έχουν ψυχη και χαρακτήρα και ήταν όντως μπροστά... για μένα η τελευταία γνήσια Citroen ήταν η Bx ...
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.259
likes
8.165
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#18
Βασικά το 1.6 μοτέρ της Citroen είναι διαμάντι. Πολύ αξιόπιστο.. Φαντάζομαι αναφαίρεσαι στην απόδοση μόνο συγκρίνοντας το με το Τογιότα :rolleyes:
Οσο να πεις τα 90 αλογα για τη xantia ηταν λιγα.. και οπως και να το κανεις ειναι ανωτερο, 16βαλβιδο, με 20 αλογα ακομα.. και οντως ο 1600αρης της xantia ηταν ροπατος χαμηλα ,οικονομικος (που επρεπε να τον πατας για να κινησει τα κιλα της xantia ομως) και αξιοπιστος..
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.703
likes
14.442
Πόντοι
1.297
Age
45
#19
Οσο να πεις τα 90 αλογα για τη xantia ηταν λιγα.. και οπως και να το κανεις ειναι ανωτερο, 16βαλβιδο, με 20 αλογα ακομα.. και οντως ο 1600αρης της xantia ηταν ροπατος χαμηλα ,οικονομικος (που επρεπε να τον πατας για να κινησει τα κιλα της xantia ομως) και αξιοπιστος..
Α δεν είναι ο 1600άρης που έχει και το c4? Με τα 110ps?
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.259
likes
8.165
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#20
Τη Δευτερα με το κηδεμονα σου...αδιαβαστος! :lol: Ο 110 επισης ειναι λιγοτερο αξιοπιστος απο τον 90.. στα xsara-206 gti-xsi βγαζαν φλατζα ορισμενα.. ο 90 ειναι σκυλι μαυρο...
 
Top Bottom