- Εγγραφή
- 10 Μαρτίου 2022
- Μηνύματα
- 1.692
- Reaction score
- 3.695
- Πόντοι
- 697
- Age
- 50
Καλως σας βρήκα.
Ειμαι παλαιό, τι παλαιό, παμπάλαιο μέλος, από το 1986, στην λέσχη στην Διστομίτου.
Εχω ένα 2CV Club, του 1981, αγορασμένο του κουτιού από την αντιπροσωπεία. το οποίο και λύνω και δένω μέχρι βίδας. Βασικά, είμαι και μηχανολόγος, αλλά, είναι και η αγάπη. Εχω 122.000 χιλιόμετρα, δουλεμένα με αγάπη και Castrol GTX ανα 2.500 χιλιόμετρα. Τηρούσα δε, από τα πρώτα χιλιόμετρα ιστορικό διαδρομών - κατανάλωσης και τεχνικών παρεμβάσεων. Πλήρες ιστορικό.
Κάποια στγμή, το ακινητοποίησα, και μετά, ήθελα να το δώσω, το 2016.
Ηρθε σπίτι μου ο Πιτσικράκης και αφού με "μάλωσε", μου είπε θα μου δώσει 4 παληά λάστιχα και μια κουκούλα, για να το κυκλοφορώ. Λόγω υποχρεωτικής ασφάλισης και προστίμων, υποχρεωτικά κατέθεσα και πινακίδες, και αυτό ήταν τραγικό λάθος. Σκάσανε τα λάστιχα, και .........τέλος.
Φυσικά, η μηχανη λαδώθηκε για μακρά ακινησία, και γύρναγε 100 στροφές μανιβελάτες κάθε ΣΚ.
Πέρασε κάποιος καιρός, ανάμικτα τα συναισθήματα, και πλέον, πήρα μπρός και είπα, ....ή το φτιάχνω, ή το πετάω. Αλλά, πετάει κανείς την ψυχή του ? ΟΧΙ !!!!!
Ηδη λύνω, αλλά, η ακινησία, έχει δημιουργήσει κάποια προβλήματα.
Γίνεται αντιληπτό ότι, θα χρειαστώ καθοδήγηση για εξαρτήματα / ανταλλακτικά / απόψεις, μια και είμαι πολλά χρόνια μακρυά από τον χώρο, και δεν έχω πλέον επαφή.
Οπότε, θεωρώ ότι θα έχω από το φόρουμ και την λέσχη την υποστήριξη / βοήθεια.
Ο σκοπός μου είναι να το κάνω λειτουργικό, χωρίς πολλά στην αρχή, και σιγά - σιγά, να το μαζέψω και στις εμφανισιακές λεπτομέρειες. Ειναι ακόμα με το χρώμα της μάνας του, αλλά είχε φάει τόση αλοιφή - κερί, που ακόμα κρατάει.
Για αρχή, φρένα, συντήρηση αναρτήσεων, συντήρηση μίζας - εναλλάκτη - καρμπυρατέρ, εκκίνηση, μετά φούσκες ημιαξονίων, και μετά πατώματα και καθίσματα. Αν όλα πάνε καλά, πινακίδες και ΚΤΕΟ.
Ατυχώς, πριν 2 χρόνια, καλοκαίρι, ενώ έλειπα, μου έκλεψαν τα σκελετά από τα καθίσματα, ( πιθανόν στοχοποιημένο ή απλή επίσκεψη στον κήπο απο όπου αφαιρέθηκαν και άλλα αντικείμενα ) αλλά είδα σε μερικά, πχ στου 2CV01, να έχει άλλα, όπως παλαιότερα βάζανε από GS ή VISA , που έχουν και προσκέφαλο. Αρα, αν δεν έχει κάποιος μη χρειαζούμενα να μου πουλήσει ( μόνο μπροστινά - παντα το πίσω το έβγαζα, λόγω σκί - κάμπινγκ - ψαροντούφεκο ), θα πάω για κάτι τέτοιο. Εστειλα ήδη μήνυμα στον 2CV01.
Στόχος δεν είναι προς το παρόν η απόλυτη αναπαλαίωση, αλλά η προσπάθεια αποκατάστασης για καθημερινή χρήση. Και στην συνέχεια, το συζητάω. Τεχνικά, κάνω τα πάντα, και με παρέα, ακόμα καλύτερα.
Λοιπόν, για αρχή, καλά είμαστε. Σιγά σιγά τα υπόλοιπα.
Αν ειναι επιθυμητό, μπορεί να μπεί και το σήριαλ με την πρόοδο των εργασιών, με αναλυτικές φωτό.
Σας ευχαριστώ, καλώς σας βρήκα.
Γιώργος.
Ειμαι παλαιό, τι παλαιό, παμπάλαιο μέλος, από το 1986, στην λέσχη στην Διστομίτου.
Εχω ένα 2CV Club, του 1981, αγορασμένο του κουτιού από την αντιπροσωπεία. το οποίο και λύνω και δένω μέχρι βίδας. Βασικά, είμαι και μηχανολόγος, αλλά, είναι και η αγάπη. Εχω 122.000 χιλιόμετρα, δουλεμένα με αγάπη και Castrol GTX ανα 2.500 χιλιόμετρα. Τηρούσα δε, από τα πρώτα χιλιόμετρα ιστορικό διαδρομών - κατανάλωσης και τεχνικών παρεμβάσεων. Πλήρες ιστορικό.
Κάποια στγμή, το ακινητοποίησα, και μετά, ήθελα να το δώσω, το 2016.
Ηρθε σπίτι μου ο Πιτσικράκης και αφού με "μάλωσε", μου είπε θα μου δώσει 4 παληά λάστιχα και μια κουκούλα, για να το κυκλοφορώ. Λόγω υποχρεωτικής ασφάλισης και προστίμων, υποχρεωτικά κατέθεσα και πινακίδες, και αυτό ήταν τραγικό λάθος. Σκάσανε τα λάστιχα, και .........τέλος.
Φυσικά, η μηχανη λαδώθηκε για μακρά ακινησία, και γύρναγε 100 στροφές μανιβελάτες κάθε ΣΚ.
Πέρασε κάποιος καιρός, ανάμικτα τα συναισθήματα, και πλέον, πήρα μπρός και είπα, ....ή το φτιάχνω, ή το πετάω. Αλλά, πετάει κανείς την ψυχή του ? ΟΧΙ !!!!!
Ηδη λύνω, αλλά, η ακινησία, έχει δημιουργήσει κάποια προβλήματα.
Γίνεται αντιληπτό ότι, θα χρειαστώ καθοδήγηση για εξαρτήματα / ανταλλακτικά / απόψεις, μια και είμαι πολλά χρόνια μακρυά από τον χώρο, και δεν έχω πλέον επαφή.
Οπότε, θεωρώ ότι θα έχω από το φόρουμ και την λέσχη την υποστήριξη / βοήθεια.
Ο σκοπός μου είναι να το κάνω λειτουργικό, χωρίς πολλά στην αρχή, και σιγά - σιγά, να το μαζέψω και στις εμφανισιακές λεπτομέρειες. Ειναι ακόμα με το χρώμα της μάνας του, αλλά είχε φάει τόση αλοιφή - κερί, που ακόμα κρατάει.
Για αρχή, φρένα, συντήρηση αναρτήσεων, συντήρηση μίζας - εναλλάκτη - καρμπυρατέρ, εκκίνηση, μετά φούσκες ημιαξονίων, και μετά πατώματα και καθίσματα. Αν όλα πάνε καλά, πινακίδες και ΚΤΕΟ.
Ατυχώς, πριν 2 χρόνια, καλοκαίρι, ενώ έλειπα, μου έκλεψαν τα σκελετά από τα καθίσματα, ( πιθανόν στοχοποιημένο ή απλή επίσκεψη στον κήπο απο όπου αφαιρέθηκαν και άλλα αντικείμενα ) αλλά είδα σε μερικά, πχ στου 2CV01, να έχει άλλα, όπως παλαιότερα βάζανε από GS ή VISA , που έχουν και προσκέφαλο. Αρα, αν δεν έχει κάποιος μη χρειαζούμενα να μου πουλήσει ( μόνο μπροστινά - παντα το πίσω το έβγαζα, λόγω σκί - κάμπινγκ - ψαροντούφεκο ), θα πάω για κάτι τέτοιο. Εστειλα ήδη μήνυμα στον 2CV01.
Στόχος δεν είναι προς το παρόν η απόλυτη αναπαλαίωση, αλλά η προσπάθεια αποκατάστασης για καθημερινή χρήση. Και στην συνέχεια, το συζητάω. Τεχνικά, κάνω τα πάντα, και με παρέα, ακόμα καλύτερα.
Λοιπόν, για αρχή, καλά είμαστε. Σιγά σιγά τα υπόλοιπα.
Αν ειναι επιθυμητό, μπορεί να μπεί και το σήριαλ με την πρόοδο των εργασιών, με αναλυτικές φωτό.
Σας ευχαριστώ, καλώς σας βρήκα.
Γιώργος.