DS9

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.791
Reaction score
26.139
Πόντοι
1.487
Ένα τέτοιο για τα γεράματα μου!
Γκρινιαζεις ..
Τι ειναι 55 για ενα 1.6 με 130 ..kai ds9 ...
Ε τι ειναι ...?
Και επειδη ξερω τι θα πεις .. @Flaminio Bertoni

Μονο 750 για leasing ...

Ciao niato italako ...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.080
Reaction score
15.728
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Ακρως εντυπωσιακο ...
Νομιζω αξιζει καθε πενι ...
Το χαζευεις και το χαζευεις...
Απιστευτο να μιλαω για citroen en eti 2022

@Flaminio Bertoni τιλες ?

View attachment 27622

View attachment 27623

Προσωπικά με αφήνει αρκετά αδιάφορο.

Άπειρα πιο κομψό από το συμφερτο των ψηλών αμαξωμάτων. Αλλά δεν έχει κάτι ιδιαίτερο. Είναι επιβλητικό, αλλά δεν το περιμένεις αυτό από ένα αυτοκίνητο των 50-70000ευρω ?


Επίσης οι Γάλλοι δεν μπορούν να το χωνέψουν ότι παράγεται στην Κίνα. Για αυτό δεν θα βρει τον δρόμο για Elysée.
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.791
Reaction score
26.139
Πόντοι
1.487
Προσωπικά με αφήνει αρκετά αδιάφορο.

Άπειρα πιο κομψό από το συμφερτο των ψηλών αμαξωμάτων. Αλλά δεν έχει κάτι ιδιαίτερο. Είναι επιβλητικό, αλλά δεν το περιμένεις αυτό από ένα αυτοκίνητο των 50-70000ευρω ?


Επίσης οι Γάλλοι δεν μπορούν να το χωνέψουν ότι παράγεται στην Κίνα. Για αυτό δεν θα βρει τον δρόμο για Elysée.
Δεν διαφωνω Νικολα ..
Απλος το Βλεπω χωρις να βαζω στο μυαλο τα χρηματα που κανει ...Απλος σαν ενα αυτοκινητο
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.683
Reaction score
17.126
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Με Αθηναϊκές πινακίδες! Με συγχωρείτε, μου αρέσει από κοντά πιο πολύ από το DS4.

View attachment 27059
Εφοσον ειχε και ελληνικες πινακιδες πετυχες τη 1 απο τις μολις 2 που εχουν ταξινομηθει απο το ελληνικο δικτυο!
Στοιχεια seaa.gr
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.683
Reaction score
17.126
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Έχω μπροστά μου τώρα τους 4τροχους Σεπτεμβρίου που μου χάρισε συνάδελφος καθώς έχει το "συγκριτικό" της DS9 με τη CX:love: του Jogly..
Ρε παιδιά για ονομα του θεού 62.500e και έχει Μακ Φερσον μπροστά.. δλδ ημαρτον.. πάλι καλά δε βάλανε και ημιακαμπτο πίσω ...rant2
 
Last edited:

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.220
Reaction score
11.927
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Έχω μπροστά μου τώρα τους 4τροχους Σεπτεμβρίου που μου χάρισε συνάδελφος καθώς έχει το "συγκριτικό" της DS9 με τη CX:love: του Jogly..
Ρε παιδιά για ονομα του θεού 62.500e και έχει Μακ Φερσον μπροστά.. δλδ ημαρτον.. πάλι καλά δε βάλανε και ημιακαμπτου πίσω ...rant2
Αυτό που με ενόχλησε εμένα προσωπικά περισσότερο, πέρα από αυτά που πολύ σωστά επισημαίνεις Χρήστο, είναι η απαράδεκτη περιγραφή της CX. Αναφέρουν πολύ λίγα προτερήματά της και πολύ χλιαρά, παρουσιάζοντάς τα (αυτό είναι το πιο εξοργιστικό) ως υποκειμενική άποψη του ιδιοκτήτη της. Κατακεραυνώνει τον κινητήρα της, ο οποίος είναι ο Douvrin της εποχής εκείνης που είχαν και τα Ρενώ - Πεζώ, ξεχνώντας να αναφέρουν ότι η TRD 2 ήταν το πιο γρήγορο turbodiesel του κόσμου εκείνη την εποχή και φυσικά, τη CX GTI Turbo, η οποία όταν παρουσιάστηκε το 1984 ήταν στα 20 γρηγορότερα αυτοκίνητα της χρονιάς εκείνης σε όλον τον πλανήτη που έκαναν 0-100mph σε κάτω από 20 δευτερόλεπτα.
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.791
Reaction score
26.139
Πόντοι
1.487
Αυτό που με ενόχλησε εμένα προσωπικά περισσότερο, πέρα από αυτά που πολύ σωστά επισημαίνεις Χρήστο, είναι η απαράδεκτη περιγραφή της CX. Αναφέρουν πολύ λίγα προτερήματά της και πολύ χλιαρά, παρουσιάζοντάς τα (αυτό είναι το πιο εξοργιστικό) ως υποκειμενική άποψη του ιδιοκτήτη της. Κατακεραυνώνει τον κινητήρα της, ο οποίος είναι ο Douvrin της εποχής εκείνης που είχαν και τα Ρενώ - Πεζώ, ξεχνώντας να αναφέρουν ότι η TRD 2 ήταν το πιο γρήγορο turbodiesel του κόσμου εκείνη την εποχή και φυσικά, τη CX GTI Turbo, η οποία όταν παρουσιάστηκε το 1984 ήταν στα 20 γρηγορότερα αυτοκίνητα της χρονιάς εκείνης σε όλον τον πλανήτη που έκαναν 0-100mph σε κάτω από 20 δευτερόλεπτα.
Μα Νικολα ο δημοσιογραφος δεν νομιζω να γνωριζει την cx και το αμαξι βρεθηκε εκει με το σκεπτικο να ταρακουνησει παλιους αναγνωστες μπας και αγορασουν 4τ σε εντυπη μορφη ...
Οσο για τον Γιαννη ειναι σαν να τον βλεπω ...
Τους τα ειπε μια και αλλη μια και αφου δεν ....καθισε ησυχα μεσα στην ευγενικη του φυσιογνωμια στην γωνια να τελειωσει η διαδικασια και η ημερα ..
Ετσι ειδα το ονειρο εγω ..

παντως καθε ημερα σχεδον που το βλεπω εαν ηταν τσαμπα ..και δεν το πληρωνα ...καλο ειναι ..
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
241
Reaction score
668
Πόντοι
367
Age
49
Αυτό που με ενόχλησε εμένα προσωπικά περισσότερο, πέρα από αυτά που πολύ σωστά επισημαίνεις Χρήστο, είναι η απαράδεκτη περιγραφή της CX. Αναφέρουν πολύ λίγα προτερήματά της και πολύ χλιαρά, παρουσιάζοντάς τα (αυτό είναι το πιο εξοργιστικό) ως υποκειμενική άποψη του ιδιοκτήτη της. Κατακεραυνώνει τον κινητήρα της, ο οποίος είναι ο Douvrin της εποχής εκείνης που είχαν και τα Ρενώ - Πεζώ, ξεχνώντας να αναφέρουν ότι η TRD 2 ήταν το πιο γρήγορο turbodiesel του κόσμου εκείνη την εποχή και φυσικά, τη CX GTI Turbo, η οποία όταν παρουσιάστηκε το 1984 ήταν στα 20 γρηγορότερα αυτοκίνητα της χρονιάς εκείνης σε όλον τον πλανήτη που έκαναν 0-100mph σε κάτω από 20 δευτερόλεπτα.
Ποιός κάθεται τώρα, να ψάξει, να διαβάσει, να ρωτήσει, να μάθει...
Εποχή άρπα κόλλα...
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
819
Reaction score
3.219
Πόντοι
757
Age
53
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Top Bottom