Citroen XM, γενική συζήτηση

Εγγραφή
21 Φεβρουαρίου 2014
Μηνύματα
249
likes
494
Πόντοι
417
Age
59
#41
Νικο η αληθεια ειναι οτι δεν εχω οδηγησει το ZX και δεν το ξερω ...........Εμφανισιακα ομως ειναι αδυνατον να συγκρηνεις το ZX με ΤΗΝ GS ....Εαν αφαιρεσεις το σημα θα μπορουσες ανετα να το περασεις για κορεατικο......ξερω οτι καποιοι θα διαφωνησουν ( νονος) αλλα ........
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.563
likes
8.280
Πόντοι
947
#42
Νικο η αληθεια ειναι οτι δεν εχω οδηγησει το ZX και δεν το ξερω ...........Εμφανισιακα ομως ειναι αδυνατον να συγκρηνεις το ZX με ΤΗΝ GS ....Εαν αφαιρεσεις το σημα θα μπορουσες ανετα να το περασεις για κορεατικο......ξερω οτι καποιοι θα διαφωνησουν ( νονος) αλλα ........

Για την ΖΧ υπάρχουν δυο πλευρές (από την πλευρά ενός Σιτροενάκια)...

Η πρώτη είναι ότι δεν υπάρχει καν θέμα σύγκρισης με την την τοπ πεντάδα (2cv, DS, CX, GS(A), SM). Άλλες εποχές, άλλα σχέδια, άλλες συγκινήσεις.
Αυτοκίνητα μοναδικά αυτά, πανέμορφα, πρωτοπόρα το καθένα στον δικό του βαθμό. Επίσης Η ΖΧ είναι πολύ πιο συμβατική από πιο μοντέρνες Σιτροέν (ΒΧ, Ξαντιά, ΧΜ) και σε αυτό απογοητεύει.

όμως, αντιπροσωπεύει μια εποχή που ενώ η Σιτροέν δεν έμοιαζε καθόλου στην Σιτροέν της παλιάς καλής εποχής, παρ'όλα αυτά συνέχιζε να κατασκευάζει αυτοκίνητα κορυφαία στην κατηγορία τους στους πιο κρίσιμους τομείς. Η ΖΧ είχε μπανάλ, σχεδίαση, δεν είχε υδροπνευματική, δεν είχε 4 δισκόφρενα, είχε γόνατα μακφέρσον. αλλά έίχε την καλλίτερη οδική συμπεριφορά στην κατηγορία, την καλλίτερη άνεση, ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής και πολύ ευρύχωρο σαλόνι.

Και αυτά δεν ίσχυαν πια για τα Σιτροέν από την γενιά των πρώτων C2, C3, C4 και μετά (με εξαίρεση τις μεγάλες υδροενεργητικές)
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.569
likes
6.607
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#43
Νικο η αληθεια ειναι οτι δεν εχω οδηγησει το ZX και δεν το ξερω ...........Εμφανισιακα ομως ειναι αδυνατον να συγκρηνεις το ZX με ΤΗΝ GS ....Εαν αφαιρεσεις το σημα θα μπορουσες ανετα να το περασεις για κορεατικο......ξερω οτι καποιοι θα διαφωνησουν ( νονος) αλλα ........
Από όλες τις απόψεις, σχεδιαστικά, μηχανολογικά (ακόμα και ο boxer για έμενα ήταν φανταστικός, με απίστευτη καμπύλη ροπής, ο 1.3 ιδίως. ..), αναρτήσεις. .. Και ο πιο αντικειμενικός θα πρέπει να παραδεχθεί ότι δεν υπήρξε μικρομεσαίο σαν τη GS. Το είπε και ο μοναδικός LJK Setright και αυτό από μόνο του αρκεί! Νομίζω πρέπει να αναγνωριστεί η αξία της ως εφαμιλλη της αξίας της DS στη μεγάλη κατηγορία!
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.049
likes
7.734
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#44
Για κορεατικο δε θα τη περναγα με τιποτα θεωρω κατα τ αλλα συμφωνω Μιλτο! Οπως και με τους Νικους!
Η GS συγκρινομενη με τις ταπεινες εκδοσεις της zx εχει απλα ανωτερο μπροστινο συστημα, ησυχια και απουσια κραδασμων στο ρελαντι και φρενα εχωντας zx και εχωντας οδηγησει και Gs. Απλα η zx σε προκαλει να τη ζοριζεις σε στροφιλικια πολυ!
 
Εγγραφή
21 Φεβρουαρίου 2014
Μηνύματα
249
likes
494
Πόντοι
417
Age
59
#45
Ευτυχως που εχεις και το xantia αλλιως θα ησουν εκτος citroenoπαρεας με το zx...χα χα
Και εγω συμφωνω με τους Νικους.....
Και μπορει να ειχε για την εποχη της κρατηματα ανεση και ποιοτητα αλλα οπτικα ΔΕΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟ και αυτο για μενα ειναι βασικο.......
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.687
likes
1.868
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#48
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.687
likes
1.868
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#50
Εφιάλτης όχι μόνο των ΧΜ... Αλλά και των ΒΧ και Xantia!
Το πρόβλημα δεν υπήρχε σε όλες τις ΧΜ;;; Μόνο στις πρώτες;;;
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.563
likes
8.280
Πόντοι
947
#51
απ
Εφιάλτης όχι μόνο των ΧΜ... Αλλά και των ΒΧ και Xantia!
Το πρόβλημα δεν υπήρχε σε όλες τις ΧΜ;;; Μόνο στις πρώτες;;;
Απ' όσο γνωρίζω στις πρώτες 89-92 ήταν πολύ συχνό φαινόμενο.

Στις μεταγενέστερες ΧΜ, Ξαντιά και ΒΧ υπάρχει σαν πρόβλημα, αλλά είναι πιο σπάνιο.
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.767
likes
11.402
Πόντοι
1.077
Age
45
Περιοχή
Greece Athens
#52
Εφιάλτης όχι μόνο των ΧΜ... Αλλά και των ΒΧ και Xantia!
Το πρόβλημα δεν υπήρχε σε όλες τις ΧΜ;;; Μόνο στις πρώτες;;;
Εχω συμβει κ σε c6 δυστυχώς...κ κάποιος τωρα θα πει απο κακή συντήρηση...κ μετα αναρωτιομστε γιατι η citroen πηγε κατα διαολου
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.563
likes
8.280
Πόντοι
947
#53
Εχω συμβει κ σε c6 δυστυχώς...κ κάποιος τωρα θα πει απο κακή συντήρηση...κ μετα αναρωτιομστε γιατι η citroen πηγε κατα διαολου
μου κάνει εντύπωση αυτό. Γιατί η C6 έχει διπλά ψαλίδια μπροστά και άρα λογικά η στήριξη θα γίνεται με τελείως διαφορετικό τρόπο...
 
Εγγραφή
31 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
124
likes
394
Πόντοι
477
Age
38
#54
Το top mount είχε πριν μια δεκαετία 450 ευρώ το ένα λογικό να μην το άλλαζαν και να πεταγόταν η μπουκάλα, τώρα ειδικά είναι και nfp για κάποια.
σε όσους είχαν xm και τους έλεγες αλλαγή top mount και μάθαιναν την τιμή έτρεχαν!
Στο Χανιαδάκη όταν τα είχα αλλάξει μου έλεγαν μήπως να πάρετε καινούργιο αμάξι δείτε τα c5 που έχουμε γιατί να δώσετε τόσα λεφτά για ένα αμάξι 18 ετών ... που να ήξεραν :love:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.563
likes
8.280
Πόντοι
947
#55
Το top mount είχε πριν μια δεκαετία 450 ευρώ το ένα λογικό να μην το άλλαζαν και να πεταγόταν η μπουκάλα, τώρα ειδικά είναι και nfp για κάποια.
σε όσους είχαν xm και τους έλεγες αλλαγή top mount και μάθαιναν την τιμή έτρεχαν!
Στο Χανιαδάκη όταν τα είχα αλλάξει μου έλεγαν μήπως να πάρετε καινούργιο αμάξι δείτε τα c5 που έχουμε γιατί να δώσετε τόσα λεφτά για ένα αμάξι 18 ετών ... που να ήξεραν :love:

καλά, στα επίσημα της Σιτροέν είναι μόνιμη φάση αυτό. Γνωστός μου στο Βέλγιο με μια C6, όποτε την παέι για σέρβις θέλουν να του σπρώξουν ds4-5...
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.687
likes
1.868
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#56
καλά, στα επίσημα της Σιτροέν είναι μόνιμη φάση αυτό. Γνωστός μου στο Βέλγιο με μια C6, όποτε την παέι για σέρβις θέλουν να του σπρώξουν ds4-5...
Μιά φορά που είχαμε πάει να παραγγείλουμε σφαίρες από την αντιπροσωπεία, μας κοιτούσαν σα χάνοι! Δεν είχαν ξαναδεί CX!!! Τελικά σφαίρες είχαν πάντως...
 
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.773
likes
7.617
Πόντοι
947
Age
54
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
#59
Ta top mount tis XM itane sta 150.- to ena otan ta alaksa stin XM to 2007!
Meta ta pigane sta ipsi ke telika den ipirchane katholou...pos ine tora i agora den gnoriso.
Ke den ine mono sta Citroen problimatika ta Top Mounts, edo dialithike sto Fiat 500 modell tou 2008 sta 130.000km!
Ke se ala diafora spane elatiria ke basikes kataskeves anartiseos...
 
Top Bottom