Η ιστορια μου ξεκιναει το 2005 με την αποκτηση μιας xantia ii στα 1600 κυβικα....με το συγκεκριμενο αυτοκινητο που μας οδηγησε σε πολλες χαρες και λιγες λυπες
εφτασε αισιως τα 346.000.
Η πρωτη σκεψη ηταν να γινει μια μετατροπη κινητηρα στα 1800 16ν μιας και ειχε βρεθει το μοτερ να γινει επιπλεον γενικο μαζεμα στα υπολοιπα μηχανολογικα οπως δισκο πλατο πισω αξονας και οτι αλλο θα επρεπε να επισκευασθει και φυσικα ενα εξωτερικο βαψιμο.
Ολα αυτα λοιπον θα εφτανα το 1500 και θα το ξεπερναγαν....Χαζευοντας στο car.gr επεσε στα ματια μου μια σειρα 2 σε βυσσινι χρωμα με πολυ καλη φανοποιια στα 1800 16ν με ολες τις ηλεκτρικες ευκολιες με 175.200 χλμτρα και 4 χρονια ακινητοποιημενη σε υποστεγο.....και ειπα αυτη ειναι για σενα..
Τo αμαξι χρειαζονταν 2 σφαιρες μπροστα και 4 λαστιχα επειγοντως...και ισως λιγο αργοτερα επιστροφες διοτι ειχαν κοκαλωσει αλλα δεν ειχε διαρροες.
Ετσι λοιπον λιγο πριν τις γιορτες ενα ταξιδι καρδιτσα με την οικογενεια σε συνδυασμο με τον πυργο των ξωτικων στα τρικαλα μου εδωσε την δυνατοτητα να την δω απο κοντα.
Το αμαξι ηταν δευτερο χερι απο αδερφο της ιδιοκτητριας το ειχαν μεγαλοι ανθρωποι και ηταν προσεγμενο απο πλευρας χρησης και θα συνεχισει να ειναι
Αφου λοιπον το αμαξι μου αρεσε το ιδιο βραδυ το εκλεισα στελνοντας μια προκαταβολη και με την συμφωνια να το παραλαβω μετα τις γιορτες
Πριν 4 μηνες στο αμαξι απο σημερα ο προηγουμενος υποψηφιος αγοραστης αλλαξε ιμαντα χρονισμου και λάδια φιλτρο οποτε το επικινδυνο κομματι ειχε ηδη αλλαχθει αλλα τελικα δεν προχωρησε η αγοροπωλησια...
Μπηκε το 2020 13 Ιανουαριου.... στο αυτοκινητο μπηκαν οι νεες πινακιδες και στις 14 το πρωι με το λεοφωρειο αναχωρησα για τρικαλα φορτωμενος με ειδη πρωτης αναγκης οπως φιλτρα βενζινας αερος καμπινας 2 σφαιρες μπροστα και 2 ζαντιλαστιχα τα οποια ειχε φροντσει ο χαρης που ειναι και μελος απο δω μεσα και τον ευχαριστω δημοσιως να φτασουν εγκαιρα στο πρακτορειο στα τρικαλα ηρθε λοιπον το παλικαρι απο την καρδιτσα με παρελαβε στα τρικαλα και μολις εφτασα αρχισα να ετοιμαζω το αμαξι για την επιστροφη του.
Αλλαγη 2 σφαιρες εμπρος φιλτρου βενζινας φιλτρο αερος φιλτρο καμπινας επι τοπου και βουρ στο βενζιναδικο για βενζινα μαζι με ενα μπουκαλακι καθαριστικο εγινε και ενα εξωτερικο πλυσιμο στα γρηγορα και αρχισε η επιστροφη προς την πρεβεζα...Αλλο αμαξι απο ο 1800αρης σε ολους τους τομεις...τολμω να πω οτι μετα απο 230.000 με μοτερ 1600 8ν και μετα απο σχεδον 2.000 με μοτερ 1800 16ν ανακαλυψα το λαθος που δεν προτιμησα το 1800....
Η 1600αρα θα γινει δοτρια στο συνολο της κα θα κανει να χαμογελασουν αλλοι κατοχοι με τα ανταλακτικα της
εδω ειναι οι φωτογραφιες πριν την αναχωρηση
Ανηφοριζοντας προν τον κομβο της εγνατιας οδου.....
Αλλαχθηκαν οι επιστροφες εγινε εξαερωση φρενων μπηκε νεα σφαιρα συσσωρευτη μπηκαν οι 2 πισω ζαντες και μεσα σε 10 ημερες τοποθετηθηκε και το συστημα αεριου που ειχε η 1600αρα με υποδειγματικη λειτουργια με αποτελεσμα να γινονται οι μετακινησεις πιο οικονομικες και πιο προσιτες
μπηκε το εργοστασιακο cd player 1 din με συστημα αναπαραγωγης μεσω usb.....
εκκρεμουν να μπουν οι 2 πισω σφαιρες στο σωστο σετ απ (τωρα εχει 70 μπροστα 30 πισω) και η πισω σφαιρα αντιβυθισης ολες με βαλβιδες ελεγχου πιεσης και επαναφομωσης
και φτανουμε στο χθες ....
σε ενα αμαξι 20 χρονων και 4 χρονια ακινητο παντα κατι θα βρισκεις να φτιαχνεις ειτε λογω φθορας αλλα πιο πολυ λογω ακινητοποιησης
επομενο βημα ειναι η τοποθετηση αεροτομης πισω στα τυπικα δηλωση υγραεριου στην αδεια και παμε μπροστα....
εφτασε αισιως τα 346.000.
Η πρωτη σκεψη ηταν να γινει μια μετατροπη κινητηρα στα 1800 16ν μιας και ειχε βρεθει το μοτερ να γινει επιπλεον γενικο μαζεμα στα υπολοιπα μηχανολογικα οπως δισκο πλατο πισω αξονας και οτι αλλο θα επρεπε να επισκευασθει και φυσικα ενα εξωτερικο βαψιμο.
Ολα αυτα λοιπον θα εφτανα το 1500 και θα το ξεπερναγαν....Χαζευοντας στο car.gr επεσε στα ματια μου μια σειρα 2 σε βυσσινι χρωμα με πολυ καλη φανοποιια στα 1800 16ν με ολες τις ηλεκτρικες ευκολιες με 175.200 χλμτρα και 4 χρονια ακινητοποιημενη σε υποστεγο.....και ειπα αυτη ειναι για σενα..
Τo αμαξι χρειαζονταν 2 σφαιρες μπροστα και 4 λαστιχα επειγοντως...και ισως λιγο αργοτερα επιστροφες διοτι ειχαν κοκαλωσει αλλα δεν ειχε διαρροες.
Ετσι λοιπον λιγο πριν τις γιορτες ενα ταξιδι καρδιτσα με την οικογενεια σε συνδυασμο με τον πυργο των ξωτικων στα τρικαλα μου εδωσε την δυνατοτητα να την δω απο κοντα.
Το αμαξι ηταν δευτερο χερι απο αδερφο της ιδιοκτητριας το ειχαν μεγαλοι ανθρωποι και ηταν προσεγμενο απο πλευρας χρησης και θα συνεχισει να ειναι
Αφου λοιπον το αμαξι μου αρεσε το ιδιο βραδυ το εκλεισα στελνοντας μια προκαταβολη και με την συμφωνια να το παραλαβω μετα τις γιορτες
Πριν 4 μηνες στο αμαξι απο σημερα ο προηγουμενος υποψηφιος αγοραστης αλλαξε ιμαντα χρονισμου και λάδια φιλτρο οποτε το επικινδυνο κομματι ειχε ηδη αλλαχθει αλλα τελικα δεν προχωρησε η αγοροπωλησια...
Μπηκε το 2020 13 Ιανουαριου.... στο αυτοκινητο μπηκαν οι νεες πινακιδες και στις 14 το πρωι με το λεοφωρειο αναχωρησα για τρικαλα φορτωμενος με ειδη πρωτης αναγκης οπως φιλτρα βενζινας αερος καμπινας 2 σφαιρες μπροστα και 2 ζαντιλαστιχα τα οποια ειχε φροντσει ο χαρης που ειναι και μελος απο δω μεσα και τον ευχαριστω δημοσιως να φτασουν εγκαιρα στο πρακτορειο στα τρικαλα ηρθε λοιπον το παλικαρι απο την καρδιτσα με παρελαβε στα τρικαλα και μολις εφτασα αρχισα να ετοιμαζω το αμαξι για την επιστροφη του.
Αλλαγη 2 σφαιρες εμπρος φιλτρου βενζινας φιλτρο αερος φιλτρο καμπινας επι τοπου και βουρ στο βενζιναδικο για βενζινα μαζι με ενα μπουκαλακι καθαριστικο εγινε και ενα εξωτερικο πλυσιμο στα γρηγορα και αρχισε η επιστροφη προς την πρεβεζα...Αλλο αμαξι απο ο 1800αρης σε ολους τους τομεις...τολμω να πω οτι μετα απο 230.000 με μοτερ 1600 8ν και μετα απο σχεδον 2.000 με μοτερ 1800 16ν ανακαλυψα το λαθος που δεν προτιμησα το 1800....
Η 1600αρα θα γινει δοτρια στο συνολο της κα θα κανει να χαμογελασουν αλλοι κατοχοι με τα ανταλακτικα της
εδω ειναι οι φωτογραφιες πριν την αναχωρηση
Ανηφοριζοντας προν τον κομβο της εγνατιας οδου.....
Αλλαχθηκαν οι επιστροφες εγινε εξαερωση φρενων μπηκε νεα σφαιρα συσσωρευτη μπηκαν οι 2 πισω ζαντες και μεσα σε 10 ημερες τοποθετηθηκε και το συστημα αεριου που ειχε η 1600αρα με υποδειγματικη λειτουργια με αποτελεσμα να γινονται οι μετακινησεις πιο οικονομικες και πιο προσιτες
μπηκε το εργοστασιακο cd player 1 din με συστημα αναπαραγωγης μεσω usb.....
εκκρεμουν να μπουν οι 2 πισω σφαιρες στο σωστο σετ απ (τωρα εχει 70 μπροστα 30 πισω) και η πισω σφαιρα αντιβυθισης ολες με βαλβιδες ελεγχου πιεσης και επαναφομωσης
και φτανουμε στο χθες ....
σε ενα αμαξι 20 χρονων και 4 χρονια ακινητο παντα κατι θα βρισκεις να φτιαχνεις ειτε λογω φθορας αλλα πιο πολυ λογω ακινητοποιησης
επομενο βημα ειναι η τοποθετηση αεροτομης πισω στα τυπικα δηλωση υγραεριου στην αδεια και παμε μπροστα....
Last edited: