Citroen Picasso 2013.. Απόψεις..

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.243
Reaction score
15.994
Πόντοι
1.547
Age
46
Περιοχή
Paris in the sixties
Diesel, Exclusive μοντέλο, ETG6
Παίζει στο car τώρα και το σκέφτομαι.. Το είδα από κοντά το Σάββατο..
Σκέψεις, απόψεις καλοδεχούμενες.. Προς το τέλος της εβδομάδας θα πάει στο Χορέβα για έλεγχο.

Οχι στην τιμή που γράφει η αγγελία.

 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
871
Reaction score
2.134
Πόντοι
677
Age
43
Αν και για το μοντέλο ξέρει καλύτερα ο Νίκος (nikephoros) για το συγκεκριμένο έχω να επισημάνω τα εξής:
+ τρεις θέσεις isofix για το κάθισμα του παιδιού, αισθητήρες παρκαρίσματος γιατί λόγω όγκου δεν είναι εύκολο το παρκάρισμα, φιμε τζάμια ειδικά πίσω επιπλέον των κουρτινων γιατί το καλοκαίρι ο κλιματισμός χωρίς φίλτρα στα τζάμια δεν αποδίδει αρκετά και το μωρό θα λαλισει.
+/- Το αυτόματο θέλει προσοχή γιατί η αξιοπιστία τους δεν την λες και σπουδαία.
Κατά τα αλλά πρόκειται για ένα σοβαρό στιβαρό αυτοκίνητο.
Αυτά τα λέω σαν πατερας και ιδιοκτήτης ενός xsara Picasso του 2009 με 100000 χλμ που δεν φανταζόμουν όταν το αγόραζα ότι θα ήταν τόσο πραγματικά καλό αυτοκίνητο.
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
723
Reaction score
2.345
Πόντοι
677
Age
31
Περιοχή
Γρεβενα
Φοβερό αυτοκίνητο!!
Το μόνο μείωνεκτημα για έμενα είναι το αυτόματο κιβώτιο του.
Θέλει πάρα πολύ καλό έλεγχο πριν το αγοράσεις και να το δοκιμάσεις όταν ειναι κρύο...
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.326
Reaction score
2.096
Πόντοι
697
Εξακολουθώ να επιμένω να λέω μακρυά από diesel Citroen!!! Έχω c1 diesel και από τότε που το πήγα στον ΧΟΡΕΒΑ το κατέστρεψε!! Πέρασε τα ακροφύσια των Μπέκ με βούρτσα και τα δυελησε!! Έχω γραπτές εκθέσεις από 2 τρομπαδες στη λεωφόρο Αθηνών πως αυτός ευθύνεται για την ζημιά!! Το κόστος ανέρχεται στα 1500 ευρώ!! Έχει ήδη ενημερωθεί το ΙΝΚΑ!!

Τα λεφτά που θα γλιτώσεις από τα καύσιμα θα τα πληρώσεις σε "μάστορες" που δεν έχουν ιδέα από επισκευές πετρελαιωκινητων!

Και αυτό που λέω το δηλώνω επισημα για να γλυτώσουν άλλοι αυτό που έπαθα εγώ!!!

Ps τα καινούργια βενζινοκίνητα δεν καίνε ΤΙΠΟΤΑ!!!
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.243
Reaction score
15.994
Πόντοι
1.547
Age
46
Περιοχή
Paris in the sixties
Άρα λοιπόν ποιος φταίει, ο Χορέβας ή τα Diesel της Citroen?
Περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα που πωλούνται πλέον στην Ελλάδα από την Citroen είναι Diesel

@Nikephoros το δικό σου είναι Diesel ή βενζίνη?
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.243
Reaction score
15.994
Πόντοι
1.547
Age
46
Περιοχή
Paris in the sixties
Θέλει πάρα πολύ καλό έλεγχο πριν το αγοράσεις και να το δοκιμάσεις όταν ειναι κρύο...
Καλή σκέψη αλλά δύσκολο αυτό δυστυχώς...
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.839
Reaction score
7.468
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Λοιπόν, Αποστόλη, η προσωπική μου εμπειρία με το δικό μου C4 Picasso 1.6 e-hdi 116 PS με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο:

Πρωτοκυκλοφόρησε τον Ιούνιο του 2014, το απέκτησα στις 8 Δεκεμβρίου του 2017 με 63858 χιλιόμετρα και αυτήν τη στιγμή το οδόμετρό του δείχνει 103700 χιλιόμετρα. Πριν το αγοράσω το πήγα για έλεγχο στον Κο Βασίλη, ο οποίος μου έδωσε και το ΟΚ για να προχωρήσω στην αγορά, με 2 επισημάνσεις, όμως. Η 1η ήταν οι πολύ φθαρμένοι δίσκοι και δαγκάνες σε όλους τους τροχούς και η 2η, υπήρχαν κάποιες ενδείξεις για φθαρμένο συμπλέκτη, ο οποίος αλλάχθηκε ακριβώς 20000χλμ μετά, με κάποια επισκευή και του βολάν από τον Κο Βασίλη.

Ύστερα από 40000χλμ πιστεύω πλέον ότι αυτές οι επισημάνσεις (που μου κόστισαν πολύ ακριβά, 1100 ευρώ, δηλαδή κιτ συμπλέκτη, "τρίψιμο" του βολάν - ευτυχώς δε χρειάστηκε να αλλάξει! = κάνα 600άρι επιπλεόν θέλει η αλλαγή του.. - και αλλαγή δίσκους - τακάκια σε όλους τους τροχούς) ήταν περισσότερο θέμα της χρήσης από τους προηγούμενους 2 ιδιοκτήτες (και κυρίως του "Γερμανού, μια που τα 58000χλμ τα είχε κάνει στη Γερμανία) και όχι του αυτοκινήτου. Τα ακριβά ανταλλακτικά είναι ένα μειονέκτημα.

Πλεονεκτήματα:
  • Εξαιρετικό Οικογενειακό αυτοκίνητο:
  • Χώροι
  • Μεγάλος χώρος αποσκευών
  • Πάρα πολλές θήκες για μικρά αντικείμενα στην καμπίνα
  • Άνεση ανάρτησης
  • Οδική Συμπεριφορά (παρά τις κλίσεις στις στροφές) - το έχω προκαλέσει σε πολύ άσχημες συνθήκες και κρατάει πολύ καλά, πολύ καλύτερα από το πιο χαμηλό και σκληρό Skoda.
  • Πολιτισμένη λειτουργία κινητήρα - χαμηλό επίπεδο θορύβου και όχι πολύ έντονοι κραδασμοί για diesel (αν και ένα Hyundai Tuscon που οδήγησα πρόσφατα ήταν ακόμα καλύτερο σε αυτόν τον τομέα).
  • Εξαιρετικά φρένα
  • Επιδόσεις (πολύ γρηγορότερο από το Skoda στις ρεπρίζ)
  • Κατανάλωση (μέση κατανάλωση ακριβώς 6λτ/100χλμ τα τελευταία 10000χλμ με χρήση >95% στην πόλη και μέση ταχύτητα 22χλμ/ώρα!)
  • Κατά τα φαινόμενα, αρκετά αξιόπιστο (δε μου έχει παρουσιάσει σχεδόν απολύτως τίποτα πέρα από τα προαναφερθέντα που έπρεπε να αλλαχθούν)
  • Πάρα πολύ μικρή ακτίνα στροφής που το κάνει εξαιρετικά βολικό στην πόλη (λόγω και των ανύπαρκτων, σχεδόν, μετατροχίων, τόσο μικρή ακτίνα στροφής θέλει πολύ μεγάλη προσοχή μη χτυπηθούν οι πλευρές στις γωνίες!)
  • Καλό τιμόνι με λογικό αριθμό στροφών "lock-to-lock"
Μειονεκτήματα
  • Ο άτιμος ο ημιάκαμπτος άξονας! (τα κλασσικά, θα κοπανήσει έντονα σε μεγάλες, απότομες λακκούβες και θα αποσταθεροποιήσει, λίγο, την ουρά σε ανωμαλίες στην κορυφή μίας στροφής, αυτή η ενοχλητική νευρικότητα της ουράς δηλαδή).
  • Πολύ μακριές σχέσεις ταχυτήτων (ακόμα και η 1η!) - ευνοείται η κατανάλωση, βέβαια.
  • Φοβερά εκνευριστικό ηλεκτρικό γκάζι, με πολύ μεγάλη υστέρηση απόκρισης που μπορεί να σε φέρει σε πολύ δύσκολη, έως και επικίνδυνη θέση.
  • Μικρά θέματα ποιότητας, όχι τόσο συναρμογής, όσο υλικών (κάποια πλαστικά που μπορεί σε δρόμο με λακούβες να τρίξουν).
  • Λίγο βαρύς (αν και πολύ προοδευτικός) συμπλέκτης.
  • Ακριβά ανταλλακτικά (αλλά προσιτό σέρβις και κάθε 25000χλμ).
  • Και εδώ ερχόμαστε σε ένα πάρα πολύ σοβαρό θέμα: το ETG6. Εμένα είναι μεν χειροκίνητο και η άσχημη εμπειρία με το Skoda με ανάγκασε να κάνω αυτήν την επιλογή, αλλά θέλει πολύ μεγάλη προσοχή αυτο το κιβώτιο, διότι δεν είναι πλήρως αυτοματοποιημένο με μετατροπέα ροπής (όπως το πιο καινούριο ΕΑΤ που δίνει η Citroen), αλλά ένα ημι-αυτόματο που προσφέρει, λέει και αυτόματη λειτουργία. Δεν έχω ακούσει καλά λόγια, τόσο για την ποιότητα λειτουργίας του, όσο και για την αξιοπιστία του. Αναμφίβολα είναι μία φοβερή ευκολία στις σύγχρονες συνθήκες, αλλά είναι ένα θέμα που ο Κος Βασίλης, ως ειδικός, σίγουρα θα σου διευκρινίσει και θα σε κατατοπίσει.
Αυτά εν ολίγοις από εμένα! Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε να είμαστε προσεκτικοί στις επιλογές μας αλλά αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι κατά ένα σεβαστό ποσοστό, δυστυχώς, είναι και θέμα τύχης. Εδώ καινούριο πήρα και την πάτησα πολύ άσχημα... Εύχομαι να πάνε όλα καλά!
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.243
Reaction score
15.994
Πόντοι
1.547
Age
46
Περιοχή
Paris in the sixties
Σαν να διαβάζω review από τους παλιούς καλούς 4τροχούς :respect:
Σε ευχαριστώ θερμά Νικόλα.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.839
Reaction score
7.468
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
Να πω και κάτι τελευταίο, όσον αφορά τις μακριές σχέσεις και τη ροπή του αυτοκινήτου:

27.5 κιλά στις 1750 στροφές είναι μία καλή ροπή και έχει μία αρκετά επίπεδη καμπύλη. Έχει τύχει πολλές φορές να πηγαίνω με το ρελαντί και 4η, ή να ανέβω την ανηφόρα της Εθνικής Αντιστάσεως στην Καισαριανή με 3η και πάλι με ρελαντί! Η ροπή του αυτοκινήτου φαίνεται να υπερκαλύπτει, ως ένα βαθμό, το θέμα των μακριών σχέσεων και οι ρεπρίζ, ακόμα και με 6η, είναι πολύ ικανοποιητικές. Όμως, σίγουρα τα πράγματα όσον αφορά τις ρεπρίζ θα ήταν ακόμα καλύτερα με κοντύτερες τις ενδιάμεσες, τουλάχιστον, σχέσεις (παρόλο που η 6η δε μου φαίνεται να είναι overdrive, με αυτήν πιάνω τελικές) και σε συνδυασμό με το προβληματικό ηλεκτρικό γκάζι και έναν, ίσως όχι και πάρα πολύ ισχυρό συμπλέκτη, θέλει λίγο γκάζι και συντονισμό όταν ξεκινάς πολλές φορές από στάση, κυρίως σε ανωφέρειες (με 2η δεν ξεκινάει με τίποτα...).

Ο συμπλέκτης, ναι μεν όχι και άρα πολύ ισχυρός, αλλά είναι υδραυλικός και έχει το πλεονέκτημα ότι σε επίπεδο δρόμο (σε καμιά περίπτωση σε ανηφόρα!) μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις ως διακόπτη on-off, χωρίς να πατινάρεις καθόλου, πατάς-αφήνεις αμέσως και δεν σκορτσάρει.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.732
Reaction score
9.207
Πόντοι
1.007
Age
29
Περιοχή
Δουβλινο
Αποστολη μου φυσικα και να επιλεξεις PSA diesel γιατι ειναι οτι πιο αξιοπιστο εκει εξω. Και μαλιστα ειναι και καλοσχεδιασμενο το ολο συστημα αναγεννησεων του φιλτρου μικροσωματιδιων στο οποιο ολα τα νεοτερα diesel πονανε. Εχεις πολυ μικροτερες πιαθνοτητες για diesel runaway. Αυτο που κανεις δε γλιτωνει με κανενα diesel ειναι ο καθαρισμος dpf καποια στιγμη, αυτο ειναι ενα κοστος το οποιο ειναι μεσα στο προγραμμα.
Το αυτοκινητο επισης θεωρω οτι θα κινειται σε μικτο κυκλο και θα βγαινει και εθνικη μια στο τοσο τουλαχιστον με καπως αυξημενες στροφες ωστε να γινεται παθητικη αναγεννηση του dpf. Ενεργη αναγεννηση κανει απο μονο του οταν κρινει οτι εχει φτασει ενα ποσοστο ''μπλοκαρισματος'' του dpf. Τιποτα το ανησυχητικο εκτος αν αρχισει να το κανει πολυ συχνα. Να το ρωτησεις αυτο σε οποιο παρεις (αν κανει δλδ συχνα αναγεννησεις γιατι αυτο σημαινει οτι εχει αρχισει να μπλοκαρει για τα καλα). Η ενεργη γινεται οταν το αυτοκινητο δε βγαινει εθνικη ωστε να κανει παθητικη απο μονο του λογω αυξημενης θερμοκρασιας εξατμισης. Αυτο που κοιτας μαλιστα πρεπει να εχει και ξεχωριστο δοχειο eolys το οποιο βοηθαει και κανει πιο αποτελεσματικες αναγεννησεις γιατι επιτυγχανονται σε χαμηλοτερη θερμοκρασια. Το eolys το θεωρω καλη προσθηκη-''πανεντα'' του PSA σ αυτα τα μοτερ κι αυτο γιατι βοηθαει τη καυση των μικροσωματιδιων του dpf σε μικροτερες θερμοκρασιες.
Για το κιβωτιο δεν εχω αποψη. Γενικα ομως ειμαι πολυ πιο θετικος προς ενα χειροκινητο. Θεωρω επισης πολλα τα 16 χιλιαρικα για μεταχειρισμενο αυτοκινητο 5ετιας και αυτης της κατηγοριας. Φυσικα ισχυει και το οτι πληρωνεις παιρνεις βασει των σαπακιων εισαγωγης σε τιμη ευκαιριας.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.243
Reaction score
15.994
Πόντοι
1.547
Age
46
Περιοχή
Paris in the sixties
Δεν παίζει σε αυτή την τιμή Χρήστο μου. Συζητάω για αρκετά λιγότερα. Το eolys νομιζω είναι για euro6 σωστά? Τα Blue hdi αν δεν κάνω λάθος. Με διορθώνεις αν κάνω λάθος. Αυτό είναι euro5 :)
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.326
Reaction score
2.096
Πόντοι
697
Τρελενομαι να ακούω αβάσιμες θεωριες ατομων!!χωρίς να τα έχουν φάει στη μάπα!!

Όσο για το δικό μου θέμα νομίζω ήμουν σαφής! Χάλασε από αναξιοπιστία της Citroen και το αποτελείωσε κ χορεβας

PSA peugeut αξιοπιστα χαχαχχαχα

Επίσης η Ελλάδα έχει από τις χειρότερες και πιο νοθευμενες ποιότητες πετρελαιου παγκοσμίως!!!! Οπότε αύριο χτυπάει στην τρόμπα και τα Μπέκ!!!
 
Last edited:

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.243
Reaction score
15.994
Πόντοι
1.547
Age
46
Περιοχή
Paris in the sixties
Δεν ξέρω σε ποιον αναφέρεσαι. Επίσης δεν διάβασα καμία αβάσιμη θεωρία, απεναντίας διάβασα απόψεις τεκμηριωμένες από γνώστες και γκουρού του χώρου. Να με συγχωρείς αλλά τα μόνα αβάσιμα τα διάβασα στα ποστ σου. Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι στην γενικότερη ποιότητα των καυσίμων στην Ελλάδα.

Επίσης δεν είναι σωστό να σπιλώνεις επαγγελματίες του χώρου χωρίς αποδείξεις και ειδικά όταν απευθύνεσαι σε ανθρώπους που έχουν ιδία άποψη για τον εν λόγω επαγγελματία.
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.326
Reaction score
2.096
Πόντοι
697
Το ότι δεν έχω στοιχεία αυτό το λες εσύ!! Όπως ανέφερα παραπάνω έχω δύο γραπτές αναφορές τεχνικού ελέγχου από τους 2 καλύτερους τρομπατζηδες της Ελλάδας που έλυσαν το μοτέρ και έκαναν αναλυτική διάγνωση!!! Όταν λες την αλήθεια δεν σπιλωνεις κάποιον!!!

Σου λέει κάποιος που έχει Citroen diesel την άποψη του και εσύ λες ότι είναι αβάσιμη η άποψη του!!

Οκ .....
Δεν ξέρω σε ποιον αναφέρεσαι. Επίσης δεν διάβασα καμία αβάσιμη θεωρία, απεναντίας διάβασα απόψεις τεκμηριωμένες από γνώστες και γκουρού του χώρου. Να με συγχωρείς αλλά τα μόνα αβάσιμα τα διάβασα στα ποστ σου. Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι στην γενικότερη ποιότητα των καυσίμων στην Ελλάδα.

Επίσης δεν είναι σωστό να σπιλώνεις επαγγελματίες του χώρου χωρίς αποδείξεις και ειδικά όταν απευθύνεσαι σε ανθρώπους που έχουν ιδία άποψη για τον εν λόγω επαγγελματία.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.732
Reaction score
9.207
Πόντοι
1.007
Age
29
Περιοχή
Δουβλινο
Αποστολη κανε αν θελεις μια εγγραφη στο greekcitroenclub που υπαρχουν παμπολλοι κατοχοι με διαφορα diesel citroen, να συζητησεις οτι θελεις για το powertrain και τα περιφερειακα του μηχανοστασιου. Επισης υπαρχουν πολλα θεματα τεχνικης φυσης να παρεις πολλες απαντησεις εννοειται και απολυτως ψυχραιμες και αντικειμενικες και απο φανμποης... Παντως οντας ανω της δεκαετιας στο gcc πραγματικα υπάρχει λαος που πινει νερο στ ονομα τους ιδιως σε καταναλωση-αξιοπιστια.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.243
Reaction score
15.994
Πόντοι
1.547
Age
46
Περιοχή
Paris in the sixties
Το ότι δεν έχω στοιχεία αυτό το λες εσύ!! Όπως ανέφερα παραπάνω έχω δύο γραπτές αναφορές τεχνικού ελέγχου από τους 2 καλύτερους τρομπατζηδες της Ελλάδας που έλυσαν το μοτέρ και έκαναν αναλυτική διάγνωση!!! Όταν λες την αλήθεια δεν σπιλωνεις κάποιον!!!

Σου λέει κάποιος που έχει Citroen diesel την άποψη του και εσύ λες ότι είναι αβάσιμη η άποψη του!!

Οκ .....
Ο ξάδελφος μου στην Αυστρία είχε συνολικά πάνω από 12. Ο Νίκος πιο πάνω έγραψε αναλυτικά και τεκμηριωμένα την άποψη του. Εσύ επικαλείσαι «τρομπατζίδες» αμφιβόλου ποιότητας. Σε κάθε περίπτωση αν ήταν λίγο πιο συγκροτημένη και τεκμηριωμένη η άποψη σου θα την λάμβανα υπόψιν.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.243
Reaction score
15.994
Πόντοι
1.547
Age
46
Περιοχή
Paris in the sixties
Αποστολη κανε αν θελεις μια εγγραφη στο greekcitroenclub που υπαρχουν παμπολλοι κατοχοι με διαφορα diesel citroen, να συζητησεις οτι θελεις για το powertrain και τα περιφερειακα του μηχανοστασιου. Επισης υπαρχουν πολλα θεματα τεχνικης φυσης να παρεις πολλες απαντησεις εννοειται και απολυτως ψυχραιμες και αντικειμενικες και απο φανμποης... Παντως οντας ανω της δεκαετιας στο gcc πραγματικα υπάρχει λαος που πινει νερο στ ονομα τους ιδιως σε καταναλωση-αξιοπιστια.
Έχω λογαριασμό αγαπητέ και θα κάνω ένα ποστ.
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.326
Reaction score
2.096
Πόντοι
697
Πραγματικα δεν με απασχολει για το αν θα λάβεις υπόψη όψιν αυτά που λέω!Εγώ απλά έγραψα τα προβλήματα που έχει το αμάξι μου αλλά και την ζημιά που έκανε ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ενας μάστορας που εσείς έχετε θεοποιήσει!!!
Το αμβιβολου ποιότητας πως το τεκμηριώνεις?? Με τι στοιχεία?
Ο ξάδελφος μου στην Αυστρία είχε συνολικά πάνω από 12. Ο Νίκος πιο πάνω έγραψε αναλυτικά και τεκμηριωμένα την άποψη του. Εσύ επικαλείσαι «τρομπατζίδες» αμφιβόλου ποιότητας. Σε κάθε περίπτωση αν ήταν λίγο πιο συγκροτημένη και τεκμηριωμένη η άποψη σου θα την λάμβανα υπόψιν.
 
Top Bottom