GS Citroen GS Birotor

Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.452
likes
16.238
Πόντοι
1.387
#1
CITROEN GS BIROTOR
Παρουσιαστηκε το 1973 φορουσε εναν wankel κινητηρα που ειχε προκυψει απο την συνεργασια me την NSU απεδιδε 107 hp kai ειχε ενα ημιαυτοματο κιβωτιο 3 σχεσεων.
Ηταν αρκετα πολυτελες με 4 δισκοφρενα τα μπροστα αεριζομενα και πενταμπουλονους τροχους
Ταξιδευε παρα πολυ καλα και εαν το μοτερ δεν ηταν απαραδεκτα αναξιοπειστο θα ηταν η ποιο ολοκληρωμενη Gs
Φυσικα εκτος απο την μεγαλη καταναλωση το καθολου αξιοπιστω μοτερ( σε διαφορα ξενα φορα αναφερουν πως δεν αντεχε ουτε 40000χλμ) κοστιζε και ποιο ακριβα και απο DS.
Eτσι προλαβαν και βγηκαν μονο 847 μεχρι η εταιρεια να αποφασισει να τα παρει πισω και να τα καταστρεψει,φυσικα υπαρχουν ακομα αρκετα ειναι σε χερια citromaniac ανα τον κοσμο.










 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.703
likes
14.442
Πόντοι
1.297
Age
45
#2
Αυτό αν δεν έχεις αντίρρηση Δημήτρη μου θα το φτιάξω ξεχωριστό θέμα μιας και είναι ιδιαίτερο και σπάνιο μοντέλο και το παρουσιάσεις και τέλεια :)
 
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.074
likes
2.843
Πόντοι
747
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
#3
Εγγραφή
10 Απριλίου 2013
Μηνύματα
89
likes
71
Πόντοι
372
Age
46
Περιοχή
Citropolis
#4
visa chrono ποσα λαικ να κανω??????
Πολλα μπραβο πραγματικα απορω που τα ξερετε ολα αυτα ιδιως τα μηχανικα.. Μπραβο σας και παλι
 
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.074
likes
2.843
Πόντοι
747
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
#5
αναρωτιεμε λεω γω τωρα πες οτι σου περισσευουν φραγγα αξιζει τον κοπο να βρεις μια τετοια να σκασεις και 17.000 ευρα να την παρεις για ιστορικο οχημα?τι θα γινει με τα ανταλακτικα της ? παντα το ειχα απορια....
 
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.452
likes
16.238
Πόντοι
1.387
#6
Βρες πρωτα το visa των ονειρων σου,γιατι αυτο το βλεπω λιγο δυσκολο πρωτα να το δεις σε αγγελεια και μετα να το συντηρεις (δεν κανει για καθε μερα για πολλους λογους)
Α ..εαν θυμαμαι και με λιγο ψαξιμο στο internet exei να το δουμε απο το 05 ενα που πουληθηκε για 25οοο aus kai ενα αλλο στο ebay to 07 ξεκινησε απο 3000 (δεν θελεις να ξερεις πως ηταν.... και εκλεισε γυρω στις 10000 νομιζω.
Τ α 17000 που λες για αμαξι show τα θεωρω λιγα πολυ.
Φυσικα για να απαντησω κιολας στην ερωτηση σου
ΦΥΣΙΚΑ και αξιζει οπως ολα τα citroen!!(τα ποιο πολλα παντως τα εχουν citropalavi με πολλα αμαξια στο γκαραζ τους) το λεω για να μην νοιωθεις ασχημα:lol::lol::lol::lol:
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.703
likes
14.442
Πόντοι
1.297
Age
45
#7
αναρωτιεμε λεω γω τωρα πες οτι σου περισσευουν φραγγα αξιζει τον κοπο να βρεις μια τετοια να σκασεις και 17.000 ευρα να την παρεις για ιστορικο οχημα?τι θα γινει με τα ανταλακτικα της ? παντα το ειχα απορια....
Αν σου περίσσευαν γιατί όχι... Σε όσους περισσεύουν κάπου τα ξοδεύουν.. Γιατί να μην τα ξοδέψεις σε κάτι τόσο όμορφο? :)
 
Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
likes
523
Πόντοι
137
Age
38
#12
φοβερο κοματι οντως! ειχα διαβασει οτι η CITROEN αντικατεστησε το wankel κινητηρα σε οσους το ειχαν αγορασει με τον κλασικο κινητηρα βενζινης για να αποζημιωσει τους πελατες της. ειτε το πιστευεται ειτε οχι το δικο μας GS ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ηταν birotor γιατι το εσωτερικο ηταν ολοιδιο. το ειχε αγορασει μεταχειρισμενο ο πατερας μου και το ειχαν εισαγει απο γερμανια. αυτος που του το ειχε πουλησει του ειχε πει οτι σε αυτο το μοντελο ειχαν βγει πολυ λιγα αντιτυπα. οταν το πηραμε ειχε ιδη κινητηρα βενζινης. δυστυχως αυτος ο κινητηρας wankel ηταν η αιτια που φαληρισε η CITROEN λογο του οτι ειχε επενδισει τεραστια ποσα για την κατασκευη του και δεν πηρε εσοδα απο αυτον γιατι απετυχε και αποσυρθηκε. μετα απο αυτο αγορασε ενα μεγαλο μερος της η PEUGEOT και πηρε την κατω βολτα. βρηκα μια φοτωγραφια που ειναι ακριβως ιδιο το εσωτερικο με το GS που ειχαμε
23.jpg
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.703
likes
14.442
Πόντοι
1.297
Age
45
#13
φοβερο κοματι οντως! ειχα διαβασει οτι η CITROEN αντικατεστησε το wankel κινητηρα σε οσους το ειχαν αγορασει με τον κλασικο κινητηρα βενζινης για να αποζημιωσει τους πελατες της. ειτε το πιστευεται ειτε οχι το δικο μας GS ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ηταν birotor γιατι το εσωτερικο ηταν ολοιδιο. το ειχε αγορασει μεταχειρισμενο ο πατερας μου και το ειχαν εισαγει απο γερμανια. αυτος που του το ειχε πουλησει του ειχε πει οτι σε αυτο το μοντελο ειχαν βγει πολυ λιγα αντιτυπα. οταν το πηραμε ειχε ιδη κινητηρα βενζινης. δυστυχως αυτος ο κινητηρας wankel ηταν η αιτια που φαληρισε η CITROEN λογο του οτι ειχε επενδισει τεραστια ποσα για την κατασκευη του και δεν πηρε εσοδα απο αυτον γιατι απετυχε και αποσυρθηκε. μετα απο αυτο αγορασε ενα μεγαλο μερος της η PEUGEOT και πηρε την κατω βολτα. βρηκα μια φοτωγραφια που ειναι ακριβως ιδιο το εσωτερικο με το GS που ειχαμε View attachment 4415
Πότε την είχε πάρει ο πατέρας σου? Πόσο την κρατήσατε? Αν την είχατε ακόμα θα κόστιζε μια περιουσία.. :)
 
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.773
likes
7.621
Πόντοι
947
Age
54
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
#14
φοβερο κοματι οντως! ειχα διαβασει οτι η CITROEN αντικατεστησε το wankel κινητηρα σε οσους το ειχαν αγορασει με τον κλασικο κινητηρα βενζινης για να αποζημιωσει τους πελατες της. ειτε το πιστευεται ειτε οχι το δικο μας GS ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ηταν birotor γιατι το εσωτερικο ηταν ολοιδιο. το ειχε αγορασει μεταχειρισμενο ο πατερας μου και το ειχαν εισαγει απο γερμανια. αυτος που του το ειχε πουλησει του ειχε πει οτι σε αυτο το μοντελο ειχαν βγει πολυ λιγα αντιτυπα. οταν το πηραμε ειχε ιδη κινητηρα βενζινης. δυστυχως αυτος ο κινητηρας wankel ηταν η αιτια που φαληρισε η CITROEN λογο του οτι ειχε επενδισει τεραστια ποσα για την κατασκευη του και δεν πηρε εσοδα απο αυτον γιατι απετυχε και αποσυρθηκε. μετα απο αυτο αγορασε ενα μεγαλο μερος της η PEUGEOT και πηρε την κατω βολτα. βρηκα μια φοτωγραφια που ειναι ακριβως ιδιο το εσωτερικο με το GS που ειχαμε View attachment 4415
Poli pithanon na itane ekdosi GS X/X2 oi opies ichane afto to kadran pou blepoume stis foto...
Gia alagi kinitira apo wankel se otto den echo akousta tipota...
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.653
likes
6.867
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#15
φοβερο κοματι οντως! ειχα διαβασει οτι η CITROEN αντικατεστησε το wankel κινητηρα σε οσους το ειχαν αγορασει με τον κλασικο κινητηρα βενζινης για να αποζημιωσει τους πελατες της. ειτε το πιστευεται ειτε οχι το δικο μας GS ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ηταν birotor γιατι το εσωτερικο ηταν ολοιδιο. το ειχε αγορασει μεταχειρισμενο ο πατερας μου και το ειχαν εισαγει απο γερμανια. αυτος που του το ειχε πουλησει του ειχε πει οτι σε αυτο το μοντελο ειχαν βγει πολυ λιγα αντιτυπα. οταν το πηραμε ειχε ιδη κινητηρα βενζινης. δυστυχως αυτος ο κινητηρας wankel ηταν η αιτια που φαληρισε η CITROEN λογο του οτι ειχε επενδισει τεραστια ποσα για την κατασκευη του και δεν πηρε εσοδα απο αυτον γιατι απετυχε και αποσυρθηκε. μετα απο αυτο αγορασε ενα μεγαλο μερος της η PEUGEOT και πηρε την κατω βολτα. βρηκα μια φοτωγραφια που ειναι ακριβως ιδιο το εσωτερικο με το GS που ειχαμε View attachment 4415
Poli pithanon na itane ekdosi GS X/X2 oi opies ichane afto to kadran pou blepoume stis foto...
Gia alagi kinitira apo wankel se otto den echo akousta tipota...
Πότε την είχε πάρει ο πατέρας σου? Πόσο την κρατήσατε? Αν την είχατε ακόμα θα κόστιζε μια περιουσία.. :)
Εάν θέλετε να το διαβάσετε, επισυνάπτω και εδώ ένα άρθρο για την Birotor από το Autoretro, το οποίο έχω ήδη επισυνάψει στο thread "Βιβλιογραφία Citroen".
 

Attachments

Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
likes
523
Πόντοι
137
Age
38
#17
Πότε την είχε πάρει ο πατέρας σου? Πόσο την κρατήσατε? Αν την είχατε ακόμα θα κόστιζε μια περιουσία.. :)
τωρα θα σου πω περιπου οτι θυμαμαι πρεπει να ημουνα γυρω στα 5 οταν το πηρε αρα το 1985 περιπου μεταχειρισμενο. το αγωρασε απο καποιον που εισαγε μεταχειρισμενα και ειχε ακρη και τα εφερνε απο γερμανια. την κρατησαμε μεχρι οταν πηγενα δευτερα λυκειου νομιζω οποτε γυρω στο 1997. GSX δεν νομιζω οτι ητανε γιατι θημαμαι καλα οτι εγραφε μονο GS. αν ειχα καποια φοτωγραφια που να εδειχνε το πισω μερος θα εβλεπα αν εγραφε birotor. δεν αποκλειεται ομως να μην ηταν, αν οντως ειχαν βγει κανονικες εκδωσεις με αυτο το καντραν. citrobela θα ψαξω να δω αν βρω περι αλαγης κινητηρα wankel και θα το στειλω
 
Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
likes
523
Πόντοι
137
Age
38
#18
"Στα αμέσως επόμενα χρόνια μάλιστα, εμφανίστηκαν και κάποια προβλήματα αναξιοπιστίας στο GS Βirotor και η Citroën αγόρασε πίσω τα περισσότερα από αυτά και τους αντικατέστησε τους κινητήρες ή ακόμα και αποσυναρμολόγησε για ανταλλακτικά, προκειμένου να ξεχαστεί το ζήτημα. Ελάχιστα αντίτυπα έχουν επιβιώσει και όλα είναι άκρως συλλεκτικά σήμερα." citrobela διαβασε ολο το αθρο GS birotor εδω https://el.wikipedia.org/wiki/Citroën_GS
 
Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
likes
523
Πόντοι
137
Age
38
#19
το μιστηριο λυθηκε τελικα. το GS που ειχαμε ηταν GS X σιγουρα. το θυμοταν και ο πατερας μου που το εγραφε και το εψαξα και στο internet. το birotor ηταν καφε εσωτερικα ενω το GS X μαυρο σαν το δικο μας. ο λεβγες ταχυτητων ηταν στρογγυλος ενω στο birotor ειναι διαφορετικος. επεισης το birotor ειχε αλλες ροδες
Citroen_GS_1220_Club_2738_big.jpg
 
Top Bottom