Citroen DS - Ενεργητική ασφάλεια

Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.078
likes
2.846
Πόντοι
747
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
#1
ισως το πιο πετυχημενο σλογκαν που ειναι και αληθεια

Οδηγηστε μια Σιτροεν....Και σκεφτητε οτι παντα κοιταξαμε το μελλομ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΡΕΑ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.973
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#3
Για την παθητική ασφάλεια έχω έναν ενδοιασμό!!!
Είχε ζώνες ασφαλείας, όταν δεν είχαν όλα...
 
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.426
likes
6.492
Πόντοι
957
Age
46
Περιοχή
Ν. ΣΜΥΡΝΗ
#4
Είχε ζώνες ασφαλείας, όταν δεν είχαν όλα...
Παθητική ασφάλεια και ds-id ουδεμία σχέση έχουν. Εάν αυτό που λες ισχύει , καλά έκαναν γιατί το αυτοκίνητο ήταν τραγικό!!!
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.973
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#5
Παθητική ασφάλεια και ds-id ουδεμία σχέση έχουν. Εάν αυτό που λες ισχύει , καλά έκαναν γιατί το αυτοκίνητο ήταν τραγικό!!!
Οι DS και ID, οι τελευταίες είχαν ζώνες ασφαλείας, αλλά και ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης.
 
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.426
likes
6.492
Πόντοι
957
Age
46
Περιοχή
Ν. ΣΜΥΡΝΗ
#6
Οι DS και ID, οι τελευταίες είχαν ζώνες ασφαλείας, αλλά και ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης.
τα έχεις διαβάσει κάπου αυτά που γράφεις?Γιατί είχε ζώνες παραμόρφωσης αλλά όχι ελεγχόμενες!!! Δηλαδή γινόταν ένα μάτσο σίδερα:citrosleep::)!!!Σε αντίθεση με τη Cx!
 
Last edited:
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.973
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#7
τα έχεις διαβάσει κάπου αυτά που γράφεις?Γιατί είχε ζώνες παραμόρφωσης αλλά όχι ελεγχόμενες!!! Δηλαδή γινόταν ένα μάτσο σίδερα:citrosleep::)!!!Σε αντίθεση με τη Cx!
Τα έχω διαβάσει σε βιβλίο, αλλά ως και η ελληνική βικιπαίδεια τα γράφει...
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.721
likes
14.476
Πόντοι
1.297
Age
45
#8
Για την εποχή του ήταν μια χαρά. Είχε και σχεδίαση να πέφτει η μηχανή του κάτω από το αμάξωμα σε περίπτωση μετωπικής και να μην εισέρχεται στην καμπίνα επιβατών. Επίσης έκαναν και κρας τεστ. Δεν νομίζω αυτοκίνητα εκείνης της εποχής να είχαν και πολύ καλύτερα συστήματα παθητικής ασφαλείας.

Διαβάστε:
http://my2cv.gr/forum/forums/Χρήση-και-συντήρηση-use-meintanence.72/
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.973
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#9
Για την εποχή του ήταν μια χαρά. Είχε και σχεδίαση να πέφτει η μηχανή του κάτω από το αμάξωμα σε περίπτωση μετωπικής και να μην εισέρχεται στην καμπίνα επιβατών. Επίσης έκαναν και κρας τεστ. Δεν νομίζω αυτοκίνητα εκείνης της εποχής να είχαν και πολύ καλύτερα συστήματα παθητικής ασφαλείας.

Διαβάστε:
http://my2cv.gr/forum/forums/Χρήση-και-συντήρηση-use-meintanence.72/
Η Mercedes είχε αρκετά καλού επιπέδου παθητική ασφάλεια. Μήπως να συνεχίζαμε στο Καφενείο επειδή είμαστε λίγο off topic;;;
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.687
likes
8.639
Πόντοι
947
#10
η πληρηφόρηση μου συμπίπτει με αυτήν του γιάννη. ότι το αυτοκίνητο είχε ένα εξαιρετικά ευάλωτο αυτοφερόμενο. Δεν έχω ειδική γνώση για το θέμα για να [πω κάτι πιο συγκεκριμένο
 
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.426
likes
6.492
Πόντοι
957
Age
46
Περιοχή
Ν. ΣΜΥΡΝΗ
#11
Για την εποχή του ήταν μια χαρά. Είχε και σχεδίαση να πέφτει η μηχανή του κάτω από το αμάξωμα σε περίπτωση μετωπικής και να μην εισέρχεται στην καμπίνα επιβατών. Επίσης έκαναν και κρας τεστ. Δεν νομίζω αυτοκίνητα εκείνης της εποχής να είχαν και πολύ καλύτερα συστήματα παθητικής ασφαλείας.

Διαβάστε:
http://my2cv.gr/forum/forums/Χρήση-και-συντήρηση-use-meintanence.72/
Απόστολε οι φώτο μιλάμε από μόνες τους
!
5a53a111205b9ee576d18df7670ae409--citroen-ds-abandoned-cars.jpg
3aecfbb22cf07389a166b514ff2d1e4a--transport-vintage.jpg
24d4844de57222361076ccbdd7acd710--citroen-ds-interesting-history.jpg
 
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.426
likes
6.492
Πόντοι
957
Age
46
Περιοχή
Ν. ΣΜΥΡΝΗ
#12
Στο τεστ δείτε τις κολώνες του παρμπρίζ!!!έρχονται εντελώς κάθετες. Αυτό είναι crash test μετωπικής.Σε πλάγιομετωπική το αυτοκίνητο διαλύεται!!
crash1.jpg
crash2.jpg
 
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
1.796
likes
1.973
Πόντοι
597
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
#13
Απόστολε οι φώτο μιλάμε από μόνες τους !! View attachment 12360 View attachment 12361 View attachment 12362
Στο τεστ δείτε τις κολώνες του παρμπρίζ!!!έρχονται εντελώς κάθετες. Αυτό είναι crash test μετωπικής.Σε πλάγιομετωπική το αυτοκίνητο διαλύεται!! View attachment 12363 View attachment 12364
Πάω πάσο... Οντως στις πλαγιομετωπικές διαλύεται... Στις μετωπικές όμως καλά πήγε.
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.659
likes
6.881
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#14
Απόστολε οι φώτο μιλάμε από μόνες τους !! View attachment 12360 View attachment 12361 View attachment 12362
Είχε βγει ένα πολύ ωραίο βιβλίο πριν από 20 χρόνια περίπου, το "Karambolage", το οποίο περιέχει τις εμπειρίες ενός Ελβετού αστυνομικού της τροχαίας από τα τροχαία ατυχήματα κατά τη διάρκεια της καριέρας του, από το '39 έως το '93. Μήπως οι φωτογραφίες είναι από εκεί? Θυμάμαι που είχα διαβάσει μία κριτική για το βιβλίο στο "Classic and Sportscars", η οποία ανέφερε ότι οι DS καταγράφηκαν στο βιβλίο σε τροχαία ατυχήματα με "ενοχλητικά" υψηλή συχνότητα... Οξύμωρο βέβαια, το πιο ενεργητικά ασφαλές αυτοκίνητο στον κόσμο (όσον αφορά την παθητική ασφάλεια, και πιο δε διαλυόταν εκείνη την εποχή...)
 
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.078
likes
2.846
Πόντοι
747
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
#15
μα η τεχνολογια στην παθητικη ασφαλεια τοτε ηταν απλα μελετη σε ολα επι της ουσιας δηλαδη τεστ επι του πραγαματικου αυτοκινητου . δεν πηγε καλα αλλο αυτοκινντο....ετσι θεωρω οτι πρεπει να ειχαν γινει τα πραγματα..σε αντιθεση με λιγα χρονια μετα που μπηκαν οι υπολογιστες 10ετια 80.....
 
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.426
likes
6.492
Πόντοι
957
Age
46
Περιοχή
Ν. ΣΜΥΡΝΗ
#16
μα η τεχνολογια στην παθητικη ασφαλεια τοτε ηταν απλα μελετη σε ολα επι της ουσιας δηλαδη τεστ επι του πραγαματικου αυτοκινητου . δεν πηγε καλα αλλο αυτοκινντο....ετσι θεωρω οτι πρεπει να ειχαν γινει τα πραγματα..σε αντιθεση με λιγα χρονια μετα που μπηκαν οι υπολογιστες 10ετια 80.....
Είχαν ξεκινήσει πριν την ds και με Μεγάλη επιτυχία

!
hqdefault.jpg
D415108-Ongoing-innovation-in-the-interests-of-safety-50-years-ago-all-Mercedes-Benz-passenger...jpg
empty.jpg
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.721
likes
14.476
Πόντοι
1.297
Age
45
#18
Δεν είπα ότι η DS ήταν το θαύμα της ενεργητικής ασφαλείας. Επίσης οι φωτογραφίες των Mercedes δεν μου δείχνουν κάτι που να με εντυπωσιάζει. Τα άκαμπτα αμαξώματα μπορεί να πάθαιναν λιγότερη εμφανισιακή ζημιά αλλά όλο το φορτίο της σύγκρουσης το δεχόταν ο επιβάτης με ολέθρια αποτελέσματα. Το link που παρέθεσα περιγράφει απλά κάποιες καινοτομίες της εποχής.

Τέλος στις DS (νεότερα μοντέλα όχι ID) υπάρχουν οι καινοτομίες με το μοτέρ που προανέφερα αλλά και το τιμόνι να μην τραυματίζει τον οδηγό. Το μόνο σίγουρο ο Θεός να φυλάει με παλιά αυτοκίνητα αλλά και με τα νέα.
 
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.659
likes
6.881
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#19
Δεν είπα ότι η DS ήταν το θαύμα της ενεργητικής ασφαλείας. Επίσης οι φωτογραφίες των Mercedes δεν μου δείχνουν κάτι που να με εντυπωσιάζει. Τα άκαμπτα αμαξώματα μπορεί να πάθαιναν λιγότερη εμφανισιακή ζημιά αλλά όλο το φορτίο της σύγκρουσης το δεχόταν ο επιβάτης με ολέθρια αποτελέσματα. Το link που παρέθεσα περιγράφει απλά κάποιες καινοτομίες της εποχής.

Τέλος στις DS (νεότερα μοντέλα όχι ID) υπάρχουν οι καινοτομίες με το μοτέρ που προανέφερα αλλά και το τιμόνι να μην τραυματίζει τον οδηγό. Το μόνο σίγουρο ο Θεός να φυλάει με παλιά αυτοκίνητα αλλά και με τα νέα.
Πραγματικά Απόστολε, πόσο σημαντικό αυτό που αναφέρεις, το φορτίο της σύγκρουσης... Που μεταφέρεται η ενέργεια της κρούσης δηλαδή, εάν απορροφάται από το αμάξωμα, ή το δέχεται ο επιβάτης.
 
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.426
likes
6.492
Πόντοι
957
Age
46
Περιοχή
Ν. ΣΜΥΡΝΗ
#20
Δεν είπα ότι η DS ήταν το θαύμα της ενεργητικής ασφαλείας. Επίσης οι φωτογραφίες των Mercedes δεν μου δείχνουν κάτι που να με εντυπωσιάζει. Τα άκαμπτα αμαξώματα μπορεί να πάθαιναν λιγότερη εμφανισιακή ζημιά αλλά όλο το φορτίο της σύγκρουσης το δεχόταν ο επιβάτης με ολέθρια αποτελέσματα. Το link που παρέθεσα περιγράφει απλά κάποιες καινοτομίες της εποχής.

Τέλος στις DS (νεότερα μοντέλα όχι ID) υπάρχουν οι καινοτομίες με το μοτέρ που προανέφερα αλλά και το τιμόνι να μην τραυματίζει τον οδηγό. Το μόνο σίγουρο ο Θεός να φυλάει με παλιά αυτοκίνητα αλλά και με τα νέα.
Ίσα ίσα , αυτό που φαίνεται στις φώτο είναι η απορρόφηση της κρούσης από το εμπρός και πίσω μέρος χωρίς την παραμικρή παραμόρφωση του κλοβού των επιβατών!!!Σε αντίθεση με το ds που αν είδες στις φώτο του crash test η παραμόρφωση συνεχίζεται και στις εμπρός κολώνες, ουρανός και πορτες. Που σημαίνει πως Εάν το αυτοκίνητο πάρει φωτιά και οι πόρτες δεν ανοίγουν οι επιβάτες δεν έχουν τρόπο διαφυγής!!
 
Last edited:
Top Bottom