Βασικά, ότι πληρώνεις παίρνεις. Νόμος.
Άν θέλει κάποιος μισελέν, νά είναι πραγματικό μισελέν, τότε πρέπει να βάλει το χέρι βαθιά στη τσέπη. Γιατί το μισελέν δεν παύει να είναι μισελέν.
Τα φθηνά μισελέν, και οικολογικά είναι, με ότι συνεπάγεται αυτό, αλλά καί σε απόδοση δεν διαφέρουν πολύ από άλλα ελαστικά. Υπάρχουν καί θυγατρικές της μισελέν με εξίσου μαλακά καί αθόρυβα ελαστικά, π.χ. κορμοράν.
Όμως, όπως και να το κάνουμε, συμφωνώ με τον φίλο cxII prestige.
Citroen χωρίς μισελέν για τους άρρωστους δε νοείται.
Προσωπική εμπειρία. Όταν 12/96 πήρα τη bx, είχε λάστιχα bf γκούντριτς. Σε μικρό διάστημα έβαλα μισελέν. Άλλαξε η bx τελείως. Άλλο αυτοκίνητο.
7/2001 πήρα τη xantia. Είχε μισελέν MXV3. Όταν πήγα ν'αλλάξω λάστιχα, 2003,2004 κάπου εκεί, τα MXV3 ήταν ακριβά, και φίλος λαστιχάς μου πρότεινε τα παρόμοια όπως είπε conti ecocontact2. Μέχρι το 2017 έβαζα αυτά. Μαλακά, αθόρυβα, με καλή κύλιση. Όμως κάτι δεν μου άρεσε ποτέ στα conti, και μετά από τόσα χρόνια δεν μπορούσα να κάνω σύγκριση.Αλλά οι ευκολίες πληρωμής ήταν δέλεαρ.
Το πάσχα του 2017, έβαλα viking city tech II 185/65/14, η 4άδα στα 180€. Αμέσως κατάλαβα 2 διαφορές. Η μία, ότι τα vikilg είναι σκληρά, καί η πίσω ανάρτηση αντιδρά άγαρμπα σε εγκάρσιες ανωμαλίες, και έχουν θόρυβο κύλισης έντονο. Η δεύτερη (και βασικότερη), ήτανε ότι με τα viking η xantia είχε πολύ καλύτερο φρένο. Τα viking είναι θυγατρική της continental.
Το μόνο σίγουρο πλέον είναι, ότι τα επόμενα λάστιχα θα είναι michelin energy ή κάτι παρόμοιο. Όμως σίγουρα michelin.
Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν άλλα ελαστικά καλά ή και πολύ καλά. Σίγουρα υπάρχουν.
Αλλά, ναι φίλε cxII prestige, citroen καί michelin μάλλον πάνε πακέτο τελικά.
Άν δεν υπάρχουν απαιτήσεις υψηλών ταχυτήτων, 140-150+ χιλ. τότε μισελέν έστω και απλά.
Για την απόλαυση (όσο γίνεται), καί μόνο.