Τίποτα απ'τα 2. Παραθέτω γεγονότα. Το καντράν της CX II ήρθε μετά την εμφάνιση των ΒΧ.Με αυτό που γράφεις αβαντάρεις την BX ή θάβεις την CX?
Τίποτα απ'τα 2. Παραθέτω γεγονότα. Το καντράν της CX II ήρθε μετά την εμφάνιση των ΒΧ.Με αυτό που γράφεις αβαντάρεις την BX ή θάβεις την CX?
Έρωτας!! Για μια τέτοια Pierre Boulanger έδινα και την DS21 PALLAS του 1966 μου!!!
Σ' έπεισα τελικα΄...Μέχρι πρότινος έλεγα ότι δεν μου αρέσει και τόσο πολύ το επιμηκυμένο πλαίσιο των Prestige (εάν δεν κάνω λάθος, οι πολύ πρώτες Prestige δεν είχαν επιμηκυμένο πλαίσιο!) και ότι το "κοντό" αμάξωμα είναι πιο αρμονικό... Τώρα είδα αυτές τις φωτογραφίες και αυτό που πίστευα, το παίρνω πίσω! Μια τέτοια CX ονειρεύομαι, είτε Prestige, είτε "κοντή"!
Σε ευχαριστώ για την πληροφορία! Είδες, όταν δε σου αρέσει κάτι δεν ασχολείσαι και πολύ με αυτό και δεν το ξέρεις καλά... Ύστερα όμως από τη "συνομιλία" μαζί σου και τις υπέροχες φωτογραφίες, με έπεισες, καιρός να μαθαίνω και για τις Prestige! Παραθέτω από κάτω ένα βιντεάκι από το youtube με τη CX Prestige του Σιράκ, όταν εκλέχθηκε πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας το 1995, εάν θυμάμαι καλά. Προσέξτε με τι ταχύτητα ελίσσεται στους Παρισινούς δρόμους! Που να την πιάσουν οι δημοσιογράφοι! Υ.Γ. Θα τα πούμε αύριο!Κι αυτές με την χαμηλή οροφή, επειδή είναι σπανιότατες, είναι και οι πιο ακριβές CX που υπάρχουν. από το '77 και μετά είχαν κατά 2.5 εκατοστά υπερυψωμένη οροφή...
ναι, και με ένα αυτοκίνητο που έχει σταματήσει να παραγεται από το '89. Και το χρησιμοποιούσε επίσημα ως το 2006Σε ευχαριστώ για την πληροφορία! Είδες, όταν δε σου αρέσει κάτι δεν ασχολείσαι και πολύ με αυτό και δεν το ξέρεις καλά... Ύστερα όμως από τη "συνομιλία" μαζί σου και τις υπέροχες φωτογραφίες, με έπεισες, καιρός να μαθαίνω και για τις Prestige! Παραθέτω από κάτω ένα βιντεάκι από το youtube με τη CX Prestige του Σιράκ, όταν εκλέχθηκε πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας το 1995, εάν θυμάμαι καλά. Προσέξτε με τι ταχύτητα ελίσσεται στους Παρισινούς δρόμους! Που να την πιάσουν οι δημοσιογράφοι! Υ.Γ. Θα τα πούμε αύριο!
Μη ξεχνάμε ότι η cx είναι το αγαπημένο αυτοκίνητο του Chirac.ναι, και με ένα αυτοκίνητο που έχει σταματήσει να παραγεται από το '89. Και το χρησιμοποιούσε επίσημα ως το 2006
Μια διευκρίνιση σχετικά με το "Προτελευταία μεγάλη Citroen"...είναι λάθος...το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στη C6 και ξέχασα την ΧΜ. Ζήτω ταπεινά συγγνώμηΜη ξεχνάμε ότι η cx είναι το αγαπημένο αυτοκίνητο του Chirac.
Πάντως παρακολουθώντας τη συζήτηση σχετικα με την προτελευταία μεγάλη Citroen, καταλήγω στο εξής απλό συμπέρασμα:
ΕΙΝΑΙ Α Υ Τ Ο Κ Ι Ν Η Τ Α Ρ Α
Δεν μπορώ να βρω άλλη έκφραση για να περιγράψω αυτό που σκέφτομαι και αισθάνομαι βλέποντας αυτή τη λιτή και φουτουριστική σιλουέτα που έρχετε από τα μέσα των 70's και που κάνει ακόμα και τελευταία μοντέλα ανεξάρτητα φίρμας να μοιάζουν τόσο ξεπερασμένα. Από τα πρωτα μου post είχα δηλώσει, και παραμένω, λάτρης της Θεάς... Αλλά το παραπάνω στοιχείο, της διαχρονικής πρωτοπορείας δεν το έχει. Και για να μη γίνει παρεξήγηση θα το πω με ένα παράδειγμα... Ένας απλός άνθρωπος όταν θα δει την DS θα πει "Τι ωραίο κλασσικό αυτοκίνητο"...Όταν δει την CX θα ρωτήσει "Καινούργιο μοντέλο της Citroen;"
εγώ νόμιζα πως δεν βάζεις την C6 ανάμεσά τους...Μια διευκρίνιση σχετικά με το "Προτελευταία μεγάλη Citroen"...είναι λάθος...το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στη C6 και ξέχασα την ΧΜ. Ζήτω ταπεινά συγγνώμη
Έτσι όπως τα έκανε η Citroen με την κατάργηση της υδροπνευματικής, μήπως η τελευταία μεγάλη Citroen είναι η C5 (έχει και μήκος 4.78μ, μεγαλύτερο από την "κοντή" CX και την ΧΜ), μια που η C6 καταργήθηκε? Έτσι και αλλιώς, η C5 βγήκε ως αντικαταστάτης, περίπου, της XM και είναι πλέον ο τελευταίος των "μοϊκανών" της υδροπνευματικής ανάρτησης!Μια διευκρίνιση σχετικά με το "Προτελευταία μεγάλη Citroen"...είναι λάθος...το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στη C6 και ξέχασα την ΧΜ. Ζήτω ταπεινά συγγνώμη
Η λογική με την οποία έθεσα το θέμα της ΧΜ και της C6 είναι η εξής:Έτσι όπως τα έκανε η Citroen με την κατάργηση της υδροπνευματικής, μήπως η τελευταία μεγάλη Citroen είναι η C5 (έχει και μήκος 4.78μ, μεγαλύτερο από την "κοντή" CX και την ΧΜ), μια που η C6 καταργήθηκε? Έτσι και αλλιώς, η C5 βγήκε ως αντικαταστάτης, περίπου, της XM και είναι πλέον ο τελευταίος των "μοϊκανών" της υδροπνευματικής ανάρτησης!