- Εγγραφή
- 18 Οκτωβρίου 2014
- Μηνύματα
- 6.419
- Reaction score
- 16.749
- Πόντοι
- 1.287
- Περιοχή
- Région parisienne
φραγκοστάφυλο το έλεγε η Σιτροεν (cassis)Υπαρχει στην Ελλαδα μια prestige II μαυρη με το φουλ μπορντω εσωτερικο.. την εχει γνωστος σιτροενακιας επιχειρηματιας!
Το video είναι όλα τα λεφτάΗ συντριπτική πλειοψηφεία των ανθρώπων που γνωρίζω και ασχολούνται πραγματικά με το αυτοκίνητο, ακόμα και μηχανικοί, δεν γνωρίζουν ποια ήταν η Citroen CX!!!! Μου λένε συνέχεια "...ποια, ο βάτραχος?..." Ακριβώς διότι tις καλές Citroen τις αναγνωρίζουν πραγματικά καλλιεργημένοι άνθρωποι με αυτοκινητιστική κουλτούρα και όχι επιδειξιομανίες, τύποι του στυλ "...έχω μια μπέμπα ρε δικέ μου...". Και όλοι λένε ότι είναι φοβερά αναξιόπιστες, θα σε αφήνουν συνέχεια, παίρνουν φωτιά (ΝΑΙ! μου το έχουν πει και αυτό!). Επειδή ακριβώς λείπει αυτή η κουλτούρα, πολλοί είναι στην Ελλάδα αυτοί που μισούν, ή αγνοούν τις καλές Citroen. Παραθέτω ένα κείμενο του LJK Setright για τις CX, καθώς και ένα συγκριτικό της δεκαετίας του '80 με CX σε Ολλανδική εκπομπή, τα οποία λένε πολλά. Και όσον αφορά το θέμα της αξιοπιστίας, θυμάμαι που διάβαζα Βρετανικά περιοδικά κλασσικών αυτοκινήτων και ανέφεραν για περιπτώσεις CX με μερικά εκατομμύρια χιλιόμετρα!!!
http://www.citroenet.org.uk/publicity-brochures/cx/1983/83-1.html
Εδώ έχω το πλήρες βίντεο, όπου η CX ήταν με διαφορά και το ταχύτερο από τα υπόλοιπα, ανάμεσα σε όλα τα άλλα. Πρόκειται για το 25 TRD Turbo 2, το οποίο νομίζω ότι όταν βγήκε το '86 ήταν το ταχύτερο diesel του κόσμου. Δε γνωρίζω Ολλανδικά, αλλά φαίνεται ξεκάθαρα η προτίμηση των δοκιμαστών στο τέλος. Προσέξτε επίσης από το 15:42 και μετά, όπου βγάζουν τη CX εκτός δρόμου και, προφανώς, οι δοκιμαστές εξήραν και αυτήν την ιδιότητα της CX.Το video είναι όλα τα λεφτά
1000 likes
Ιδίως εκεί που όταν ο δρόμος είναι μισός στεγνός-μισός βρεγμένος, όπου τα άλλα φέρνουν "σβούρες" στο φρενάρισμα και η CX μένει ακλόνητη... Στην απόσταση ακινητοποίησης στο βρεγμένο, μόνο, βγαίνει λίγο χειρότερη από Fiat/Audi, αλλά στο βρεγμένο, φαντάζομαι, είναι και θέμα ελαστικών. Η υδροπνευματική ανάρτηση δεν είναι μόνο άνεση και ατελείωτη πρόσφυση, είναι και φρενάρισμα! (με τα χαρακτηριστικά αντιβύθισης που έχει επίσης...)Πραγματικά το βίντεο είναι για 1000 likes.. Ειδικά εκεί που τεστάρει την ανάρτηση
Και τα φρένα βεβαίως..
Όπως λένε οι Άγγλοι για τη CX, στα πρώτα 10 λεπτά δε θέλεις να την ξαναοδηγήσεις, αλλά μετά από 1 ώρα δε θέλεις να οδηγήσεις τίποτα άλλο!Πραγματικα τη cx πολυ λιγος κοσμος την γνωριζει.. αλλα οποιος ξερει,ξερει.....
Επισης εχει τυχει να την αναφερω σε καποιον που ετυχε να την εχει οδηγησει και βλεπεις την αντιδραση κατευθειαν απο το κολλημα που ειχε φαει..
Proseche sinaderfe...den ine o perifimos batrachos...εγω για την cx τι να πω τωρα...
Proseche sinaderfe...den ine o perifimos batrachos...