Citroen CX φωτογραφίες

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
ποσο σπανιο ειναι το CX?
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Σίγουρα όχι όπως ο Βάτραχος αν σκεφτείς πως η τελευταία CX βγήκε το 1991.. Υπάρχουν ακόμα αρκετές καλές και σχετικά φτηνές.. :)
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
Pierre Boulanger said:
Σίγουρα όχι όπως ο Βάτραχος αν σκεφτείς πως η τελευταία CX βγήκε το 1991.. Υπάρχουν ακόμα αρκετές καλές και σχετικά φτηνές.. :)
δεν καταλαβες εννοω την 6τροχη οχι την 4τροχη CX!!!!
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.538
Reaction score
19.056
Πόντοι
1.287
Age
51
Περιοχή
Italy Milan
xantiamanolis said:
Pierre Boulanger said:
Σίγουρα όχι όπως ο Βάτραχος αν σκεφτείς πως η τελευταία CX βγήκε το 1991.. Υπάρχουν ακόμα αρκετές καλές και σχετικά φτηνές.. :)
δεν καταλαβες εννοω την 6τροχη οχι την 4τροχη CX!!!!
Είναι αρκετά σπάνια η 6τροχη ...την έβγαζε η Citroen για ασθενοφόρα πιο πολύ και για μερικες άλλες υπηρεσίες....
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Αυτές οι CX που λες ήταν οι λεγόμενες loadrunners... Εδικά φτιαγμένες από την heuliez για μεγάλες εφημερίδες. Από κεντρικές πόλεις της Γαλλίας αυτές οι CX μοιράζανε καθημερινά τις εφημερίδες στην επαρχία ως και δυο φορές την ημέρα.

Τα αμαξώματα άντεχαν 3-4.000.000 χλμ, τα μοτέρ βέβαια είχαν αλλαχθεί κάμποσες φορές. Η CX της φωτογραφίας είχε στουκάρει με μόλις 1.500.000 χλμ στο κοντεράκι της και την απέσυραν και θεωρήθηκε σχετικά απάτητη!
Η ανακατασκευή της κόστισε στον ιδιοκτήτη της πριν 10 χρόνια 26.000 ευρώ το οποίο θεωρήθηκε και occasion!

Κούνια που μας κούναγε...
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.538
Reaction score
19.056
Πόντοι
1.287
Age
51
Περιοχή
Italy Milan
citrobella said:
Αυτές οι CX που λες ήταν οι λεγόμενες loadrunners... Εδικά φτιαγμένες από την heuliez για μεγάλες εφημερίδες. Από κεντρικές πόλεις της Γαλλίας αυτές οι CX μοιράζανε καθημερινά τις εφημερίδες στην επαρχία ως και δυο φορές την ημέρα.

Τα αμαξώματα άντεχαν 3-4.000.000 χλμ, τα μοτέρ βέβαια είχαν αλλαχθεί κάμποσες φορές. Η CX της φωτογραφίας είχε στουκάρει με μόλις 1.500.000 χλμ στο κοντεράκι της και την απέσυραν και θεωρήθηκε σχετικά απάτητη!
Η ανακατασκευή της κόστισε στον ιδιοκτήτη της πριν 10 χρόνια 26.000 ευρώ το οποίο θεωρήθηκε και occasion!

Κούνια που μας κούναγε...
occasion 26.000 ευρώ??? :whatever:
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Flaminio Bertoni said:
citrobella said:
Αυτές οι CX που λες ήταν οι λεγόμενες loadrunners... Εδικά φτιαγμένες από την heuliez για μεγάλες εφημερίδες. Από κεντρικές πόλεις της Γαλλίας αυτές οι CX μοιράζανε καθημερινά τις εφημερίδες στην επαρχία ως και δυο φορές την ημέρα.

Τα αμαξώματα άντεχαν 3-4.000.000 χλμ, τα μοτέρ βέβαια είχαν αλλαχθεί κάμποσες φορές. Η CX της φωτογραφίας είχε στουκάρει με μόλις 1.500.000 χλμ στο κοντεράκι της και την απέσυραν και θεωρήθηκε σχετικά απάτητη!
Η ανακατασκευή της κόστισε στον ιδιοκτήτη της πριν 10 χρόνια 26.000 ευρώ το οποίο θεωρήθηκε και occasion!

Κούνια που μας κούναγε...
occasion 26.000 ευρώ??? :whatever:
:lol: :tomato:
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.545
Reaction score
19.698
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
citrobella said:
Αυτές οι CX που λες ήταν οι λεγόμενες loadrunners... Εδικά φτιαγμένες από την heuliez για μεγάλες εφημερίδες. Από κεντρικές πόλεις της Γαλλίας αυτές οι CX μοιράζανε καθημερινά τις εφημερίδες στην επαρχία ως και δυο φορές την ημέρα.

Τα αμαξώματα άντεχαν 3-4.000.000 χλμ, τα μοτέρ βέβαια είχαν αλλαχθεί κάμποσες φορές. Η CX της φωτογραφίας είχε στουκάρει με μόλις 1.500.000 χλμ στο κοντεράκι της και την απέσυραν και θεωρήθηκε σχετικά απάτητη!
Η ανακατασκευή της κόστισε στον ιδιοκτήτη της πριν 10 χρόνια 26.000 ευρώ το οποίο θεωρήθηκε και occasion!

Κούνια που μας κούναγε...
Πολυ ενδιαφερων πληροφοριες! Ευχαριστω :D

Και για να ειμαι και on topic..
Πηγα μια βολτα 30km σημερα με μια Sm.. :X :love: πρωτη φορα.
Οτι και να γραψω εγω τωρα δε μπορει να αποτυπωσει την αισθηση.. Δε μπορειτε να διανοηθειτε τον ηχο και ιδιως τον ηχο κοντα στο κοφτη :love: Τη ροπη ,την ανεση και τον απιστευτο δεικτη κεφαλογυρισματος.. :lol: Αξεχαστη μερα πραγματικα.. :D
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
nonos said:
citrobella said:
Αυτές οι CX που λες ήταν οι λεγόμενες loadrunners... Εδικά φτιαγμένες από την heuliez για μεγάλες εφημερίδες. Από κεντρικές πόλεις της Γαλλίας αυτές οι CX μοιράζανε καθημερινά τις εφημερίδες στην επαρχία ως και δυο φορές την ημέρα.

Τα αμαξώματα άντεχαν 3-4.000.000 χλμ, τα μοτέρ βέβαια είχαν αλλαχθεί κάμποσες φορές. Η CX της φωτογραφίας είχε στουκάρει με μόλις 1.500.000 χλμ στο κοντεράκι της και την απέσυραν και θεωρήθηκε σχετικά απάτητη!
Η ανακατασκευή της κόστισε στον ιδιοκτήτη της πριν 10 χρόνια 26.000 ευρώ το οποίο θεωρήθηκε και occasion!

Κούνια που μας κούναγε...
Πολυ ενδιαφερων πληροφοριες! Ευχαριστω :D

Και για να ειμαι και on topic..
Πηγα μια βολτα 30km σημερα με μια Sm.. :X :love: πρωτη φορα.
Οτι και να γραψω εγω τωρα δε μπορει να αποτυπωσει την αισθηση.. Δε μπορειτε να διανοηθειτε τον ηχο και ιδιως τον ηχο κοντα στο κοφτη :love: Τη ροπη ,την ανεση και τον απιστευτο δεικτη κεφαλογυρισματος.. :lol: Αξεχαστη μερα πραγματικα.. :D
SM???? :shock: faint


Έχετε κάποια αλλεργία με τις φωτογραφικές μηχανές δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς :lol:
Η απλά μας το φυλάς για έκπληξη.. Ο δείκτης κεφαλογυρίσματος τι είναι? :confused:
Ήταν φίλου? Έχεις οδηγήσει Βάτραχο? Έχει διαφορά στην αίσθηση και την ανάρτηση?
 

Marios

Moderator
Εγγραφή
4 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
930
Reaction score
1.330
Πόντοι
517
Age
36
Περιοχή
Αθήνα - Αίγινα
Ωραίος νονε :up: αλλά πες μας κιάλλα για την εμπειρία :O

Pierre δείκτης κεφαλογυρίσματος είναι το πόσοι στο δρόμο γυρνάν να σε κοιτάξουν λόγω του αυτοκινήτου :lol: έτσι καταλαβαίνεις αν κάποιο αμάξι κάνει εντύπωση στο κόσμο (είτε θετική είτε αρνητική) :lol:
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.545
Reaction score
19.698
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Μιλαμε παιδια στο περιπτερο σταματησαμε και βγηκαν μερικοι 50αρηδες και την κοιταγανε απο εδω την κοιταγανε απο εκει ,μας ρωταγανε :O , στο βενζιναδικο σταματησαμε (δε θελετε να ξερετε τι καιει, το υπολογιζω γυρω στα 4 2cv μαζι... :O ) ηρθε και μας ρωταγε ενα παλικαρι αν ειναι sm ,δε πιστευε στα ματια του..
Φωτογραφιες εχω δεσμευτει στο κατοχο να μην ανεβασω καθως δε το επιθυμει.., μια χρυσαφι ειναι του '73... ;)
Δεν την οδηγησα (ακομα..) και αλλωστε δεν εχω οδηγησει και βατραχο για να κανω συγκριση.. Αυτο το οποιο με σιγουρια μπορω να πω οτι εισεπραξα ως συνεπιβατης ειναι η απιστευτη ποιοτητα κυλισης συγκρινομενη με αυτοκινητα μεγαλων κατηγοριων 30 χρονων νεοτερα..απιστευτο το οτι αυτο το αμαξι ειναι 40 χρονων ακριβως..Αν κλεισεις τα ματια σου και δε σου πουν σε τι εισαι μεσα πραγματικα πιστευεις οτι εισαι σε αμαξι αντε 10ετιας και μεγαλης κατηγοριας.. Επισης ΠΑΝΤΕΛΗΣ απουσια τριγμων απο συναρμογες-πλαστικα-επενδυσεις πορτων κτλπ..!! Γενικα πολυ προσεγμενη ποιοτητα εσωτερικου.. Το ντουλαπακι στο ταμπλω π.χ. ειναι βαρυ, υπερβολικα στερεο με ενα αργο-σιγουρο ανοιγοκλεισμο.. αλλο παραδειγμα ο μηχανισμος που ανοιγει τις πορτες εσωτερικα κτλπ.. Γενικα "μασιφ" αισθηση του εσωτερικου πολυ περισσοτερο απο ds-cx, καλα για gs σε τελειως αλλο επιπεδο.. Απιθανη θεση οδηγησης επισης και καθισματα εμπρος (πισω δεν εκατσα)

Κλου οι ζωνες που μαζευουν στο κατω μερος και οχι στο πανω! Θεοβαρες πορτες με πολυ μεταλλικο-φορτηγισιο κλεισιμο, μου εκανε εντυπωση..πολυ αδυναμα φωτα επισης και ΔΥΝΑΜΗ-ΡΟΠΗ παιδια..Πολυ πολυ γραμμικο μοτερ με βελουδινη λειτουργια και ενα αποκοσμο ουρλιαχτο μετα τις 4-5000 στροφες και συνεχεια να κολλας στο καθισμα.. Την ανοιξαμε 3 φορες 1η -2α- 3η ολες οι αλλαγες στις 7000..δεν υπαρχει αυτο το πραγμα... μεχρι τις 2 το βραδυ ειχα ακομα υπερενταση..εψαχνα στο mobile.de ποσα μου λειπουν.. :lol:

Δεικτης κεφαλογυρισματος -> το ανελυσε ο Μαριος.. :lol: Μου εκανε και εντυπωση η παντελης αδιαφορια ορισμενων.. Δεν υπαρχει ενδιαμεση κατασταση.. ή απορεις-αποχαζευεις-κολλαει το βλεμμα-θες να μαθεις κι αλλα ή δε γυρνας καν να κοιταξεις (σιγα μωρε παλιο αμαξι)..

Γαλλικo σχεδιο , αναρτηση και στησιμο με ιταλικα μηχανικα σε συνταγη supercar της εποχης.. Ενα gt για αμετρητα non stop χιλιομετρα..
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
χαχαχαχα :lol:
Ακόμα γελάω με τον δείκτη κεφαλογυρίσματος :lol:
Ας μην πω καλύτερα τι νόμιζα πως ήταν :lol: λολ...

Απόλαυσα μόνο που διάβασα το ποστ σου ρε Κρις.. Που να την οδήγαγα και όλας :worry:
Το ίδιο σοκ έπαθα και εγώ με την DS 2.3 Pallas του ξαδέλφου αλλά φαντάζομαι πως λόγω του Μ (Maserati) πρέπει να μιλάμε για διαστημόπλοιο! Να την χαίρεται το παλικάρι. Με ιστορικές την έχει?

Πράγματι και εγώ παρατήρησα ότι ή θα μας φωτογράφιζαν στον δρόμο και θα μας παραχωρούσαν προτεραιότητα ή σαν να μην τρέχει τίποτα!

Εύγε στον φίλο!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.545
Reaction score
19.698
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Επισης εντυπωσιακο ειναι το ποσο μεγαλη ειναι απο κοντα.. για καποιο λογο εμενα τουλαχιστον μου φαινηκε απο τις πρωτες φορες που την ειχα δει πραγματικα μεγαλυτερη απ οτι θα περιμενα. Η cx ειναι πιο "λεπτο" σχεδιο ενω η Sm εχει ογκο..τεραστια μουρη.. το περιγραφω καπως μπακαλικα μηπως γινω κατανοητος.. :O Διαστημοπλοιο δε λες τιποτα,ιδιως παρκαρισμενη με τη ναναρτηση τερμα κατω ειναι λες και μολις προσεληνωθηκε...
Φωτογραφιες δε μας τραβηξαν αλλα το χω ζησει και αυτο μια βραδια στη Πατρα που εκοβα βολτες μ ενα γνωστο με μια dodge viper srt10.. :X Αλλη εμπειρια αξεχαστη απο εκει.. :O :lol:

Βεβαιως με ιστορικες και πραγματικα γινεται και υποδειγματικη χρηση του αυτοκινητου βαση του προνομιου των ιστορικων..οχι για πλακα βολτες κτλπ..

Περιττο να πω οτι μπηκα στη zx το πρωι να παω σχολη και επαθα μεγαλο ξενερρωμα... :tease:
 

Kostas 2CV

Member
Εγγραφή
10 Απριλίου 2013
Μηνύματα
90
Reaction score
79
Πόντοι
372
Age
51
Περιοχή
Citropolis
nonos said:
Περιττο να πω οτι μπηκα στη zx το πρωι να παω σχολη και επαθα μεγαλο ξενερρωμα... :tease:
Ε γιατι εχουν κοινα στοιχεια :p

Ζηλευτη η βολτα σου παντως τρομερη εμπειρια
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Flaminio έχεις κάποιες ωραίες.. Αν θέλεις βάλε τις εδώ..

Το ταμπλάκι της :cool:



Εννοείται όποιος άλλος έχει από δικιά του η κάποιου γνωστού του τις μοιράζεται..
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.545
Reaction score
19.698
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δυστυχως ψηφιακη φωτογραφικη μηχανη η οικογενεια απεκτησε τον Ιουνιο '04 με τη cx μας ν αλλαζει χερια τον Μαρτιο της ιδιας χρονιας..
Βρηκα ομως την παρακατω που ειναι ΠΙΣΤΟ αντιγραφο.. ολοιδια με τη δικη μας.. ωστοσο επειδη δεν ηταν prestige ειχε μαυρα διακοσμιτικα 3ης κολωνας ,μαυρες κλειδαριες,μαυρα λαστιχα παρπριζ και μαυρα τελαρα πορτων..ειχε βεβαια και το "Τ" στο καπω και ελειπε αυτη η extra εισαγωγη που βλεπουμε στη φωτογραφια και το "serie II" που δε το χω ξαναδει και αλλου...
Χρωμα-ζαντες-διχρωμια προφυλακτηρων ακριβως τα ιδια! σα να τη βλεπω...
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
διαχρονικη αξια....
 
Top Bottom