Διάφοροι "δημοσιογράφοι" του είδους έχουν γράψει ότι τώρα πια η υδροπνευματική ανάρτηση είναι κάτι το αναχρονιστικό, ότι υπάρχουν καλύτερες λύσεις και μάλιστα παθητικών διατάξεων (αστείο). Δεν μπορεί κατά την γνώμη μου μια παθητική ανάρτηση να είναι καλύτερη από μια ενεργητική.
Μπράβο του μια χαρά τα λέει.
Iσως δεν ειμαι ο καταλληλος για να σχολιασω τις διαφορες αναμεσα σε μια ''ενεργητικη'' και μια ''παθητικη'' αναρτηση.
Ωστοσο....αναχρονιστικη η υδροπνευματικη;Σοβαρα;Τη στιγμη που σχεδον ολα τα καινουρια αμαξια εχουν μακφερσον εμπρος,ημιακαμπτο πισω,και απλως διαφορα ηλεκτρονικα βοηθηματα να διορθωνουν τις κατα περιπτωση δυσλειτουργιες τους;
Οκ,φυσικα υπαρχουν και αμαξια με αναρτησεις ρυθμιζομενου υψους κλπ(πχ mercedes,range rover),αλλα δεν νομιζω οτι η τιμη αποκτησης τους εχει καμμια σχεση με την τιμη ενος gs,bx,η ακομα και xantia.Συν οτι δεν ξερω αν αυτες οι αναρτησεις εχουν τελικα και τις ιδιες δυνατοτητες με την υδρο.
Καποτε που βρεθηκαμε σε πλημμυρα με το ΒΧ,απλα το σηκωσαμε στην ψηλη σκαλα και περασαμε ατσαλακωτοι.Δεν ξερω αν μια Mercedes με υδραυλικη αναρτηση εχει τετοια δυνατοτητα..και κοστιζει και οσο 5 ΒΧ.
Και οσο για την αξιοπιστια της υδρο...Απο την προσωπικη μου εμπειρια,αλλα και απο κουβεντες με αλλους ιδιοκτητες,δεν ειχαν ουσιωδη προβληματα,περα ισως απο καποια κομμενα σωληνακια,τα οποια κατ ουσιαν μπορει να τα αλλαξει και καποιος χωρις ιδιαιτερες γνωσεις,αρκει να εχει υπομονη.Ακομα και σε περιπτωσεις εξαιρετικα κακοζωισμενων οχηματων,με αερα στο υδραυλικο κυκλωμα,λαθος ρυθμιση υψους κλπ,το οχημα εξακολουθουσε να κυκλοφορει κανονικα χωρις να γινεται επικινδυνο.
Η δε συντηρηση,αν και φαινομενικα ακουγεται ως κατι τρομακτικο,τελικα δεν ειναι κατι ιδιαιτερο..Ο πατερας μου,οντας ασχετος απο τετοια,κατορθωνε να αλλαζει σφαιρες,χρησιμοποιωντας το εργαλειο για τα φιλτρα λαδιου...
Δεν νομιζω οτι ολα τα παραπανω μπορει να τα κανει καποιο αυτοκινητο απο αυτα που προανεφερα.Οποτε νομιζω οτι μονο αναχρονιστικη δεν μπορει να θεωρηθει η υδροπνευματικη.