Citroen BX vs modern cars?

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.005
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Αυτή η ιστορία με τα top mount με κράτησε από το να πάρω BX , κάποια πατέντα θα πρέπει να βρούμε κρίμα είναι , είχα σκεφτεί στο παρελθόν μήπως μπορεί να γίνει από ελατήριο αλλά θα πρέπει να το δω από κοντά

 
Last edited:

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
966
Reaction score
2.823
Πόντοι
587
Age
35
Ε, οχι και παλιοσίδερα, βάλε μεταχειρισμένο στο κάτω κάτω.
Kι εγω ειμαι της αποψης να βαλει καποιο μεταχειρισμενο ωστε να ειναι λειτουργικο το αμαξι...και να κρατησει το χαλασμενο,με την προοπτικη να κανει σε αυτο καποια επισκευη/ειδικη κατασκευη.Σιγουρα καποιο συνεργειο που ασχολειται με βελτιωσεις/αγωνιστικα μπορει να δωσει λυση.Το ζητημα ειναι ποσο θα κοστισει ολο αυτο.
Μου φαινεται σχεδον απιστευτο παντως,το οτι δεν υπαρχει ανταλλακτικο για ενα τοσο καινουριο ηλικιακα,και οχι τοσο σπανιο μοντελο...:(
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
966
Reaction score
2.823
Πόντοι
587
Age
35
Mιλησα για αγωνιστικα προηγουμενως,και σκεφτηκα οτι οι αγωνιστικες εκδοσεις των ΒΧ,θα ειχαν βρει καποια λυση ωστε να ανταπεξελθουν στις μεγαλες καταπονησεις...και ναι!Φαινεται πως ειχαν κατασκευασει ειδικα το θολο,ωστε το τοπ μαουντ να μη φυγει απο τη θεση του,ακομα κι αν σπασει.


Φανταζομαι λοιπον,οτι καποια ειδικη κατασκευη απο λαμαρινα,θα μπορουσε να συγκρατει μεταξυ τους τα κομματια του τοπ μαουντ,ωστε να το εμποδιζει απο το να σπασει(εαν μιλαμε για μεταχειρισμενο ανταλλακτικο).
Φυσικα θα πρεπει να βρεθει και καποιος τροπος ενισχυσης του γηρασμενου ελαστικου.Εχω ακουσει οτι σε αντιστοιχες περιπτωσεις υπαρχει η κομπογιαννιτικη λυση της...παρμπριζοκολλας,αλλα μου φαινεται δυσκολο να εφαρμοστει εδω..
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.717
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Αν κάτι αστοχήσει και το κρατάς στη θέση του για να μη κανει ζημιά αλλού δε σημαίνει ότι αυτό το κατι συνεχίζει να δουλεύει και να προσφέρει σωστά τις υπηρεσίες του :)
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
966
Reaction score
2.823
Πόντοι
587
Age
35
Μαλλον δεν εκφραστηκα σωστα..Εννοουσα η οποια κατασκευη μετατροπη και ενισχυση,να γινει σε ενα αρτιμελες τοπ μαουντ,εστω μεταχειρισμενο,ωστε αυτο να μην αστοχησει..οχι στο χαλασμενο..
Δεν ειμαι ειδικος,ωστοσο ελπιζω οι προτασεις μου να εμπνευσουν καποιον πραγματικα ειδικο για κατι ολοκληρωμενο..:O
 

Powerfull

Member
Εγγραφή
4 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
18
Reaction score
41
Πόντοι
282
Age
43
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά!

Το πρόβλημα είναι ότι το top mount δεν είναι το μόνο έξοδο, μαζί με διάφορα μαζεματάκια, επισκευή μίζας, αλλαγή μιας πίσω σφαίρας, αλλαγή μπαταρία, κτεο, το service του κτλ, το budget που θα θέλει παίζει να περάσει το 500ρικο, χρήματα που είμαι πρόθυμος να δώσω μόνο αν έχω κάποια αξιόπιστη λύση, γιατί να δώσω μισό χιλιάρικο και σε 2-3 μήνες το μεταχειρισμένο top mount που έβαλα να διαλυθεί και αυτό και να είμαι ξανά χωρίς αμάξι δεν ακούγεται καλή επένδυση.

Απ'ότι καταλαβαίνω καταλήγουμε ότι η πιο αξιόπιστη λύση είναι ο τύπος από τη Λιθουανία; hmmm
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.005
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά!

Το πρόβλημα είναι ότι το top mount δεν είναι το μόνο έξοδο, μαζί με διάφορα μαζεματάκια, επισκευή μίζας, αλλαγή μιας πίσω σφαίρας, αλλαγή μπαταρία, κτεο, το service του κτλ, το budget που θα θέλει παίζει να περάσει το 500ρικο, χρήματα που είμαι πρόθυμος να δώσω μόνο αν έχω κάποια αξιόπιστη λύση, γιατί να δώσω μισό χιλιάρικο και σε 2-3 μήνες το μεταχειρισμένο top mount που έβαλα να διαλυθεί και αυτό και να είμαι ξανά χωρίς αμάξι δεν ακούγεται καλή επένδυση.

Απ'ότι καταλαβαίνω καταλήγουμε ότι η πιο αξιόπιστη λύση είναι ο τύπος από τη Λιθουανία; hmmm
Ναι γιατί τα κάνει καινούργια και ισχυρίζεται ότι το δικό του δεν "πάσχει"
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Το βίντεο είναι χιουμοριστικό, αλλά σε κάποια πράγματα, όπως το βάρος, η άνεση και η απόσταση από το έδαφος δείχνει τι δε πάει καλά με τα σύγχρονα αυτοκίνητα.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.005
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Διάφοροι "δημοσιογράφοι" του είδους έχουν γράψει ότι τώρα πια η υδροπνευματική ανάρτηση είναι κάτι το αναχρονιστικό, ότι υπάρχουν καλύτερες λύσεις και μάλιστα παθητικών διατάξεων (αστείο). Δεν μπορεί κατά την γνώμη μου μια παθητική ανάρτηση να είναι καλύτερη από μια ενεργητική.
Μπράβο του μια χαρά τα λέει.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Διάφοροι "δημοσιογράφοι" του είδους έχουν γράψει ότι τώρα πια η υδροπνευματική ανάρτηση είναι κάτι το αναχρονιστικό, ότι υπάρχουν καλύτερες λύσεις και μάλιστα παθητικών διατάξεων (αστείο). Δεν μπορεί κατά την γνώμη μου μια παθητική ανάρτηση να είναι καλύτερη από μια ενεργητική.
Μπράβο του μια χαρά τα λέει.
Πάντως η υδροπνευματικη (εκτός απο τις hydractive) με όποιον ορισμό και να το δεις είναι καθαρά παθητικό συστημα
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.005
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Πάντως η υδροπνευματικη (εκτός απο τις hydractive) με όποιον ορισμό και να το δεις είναι καθαρά παθητικό συστημα
Γιατι; Δεν ρυθμίζει το ύψος κάθε τροχού αυτόματα; Δεν έχει τροφοδοσία από αντλία;
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Γενικά αποφεύγω ταξινομήσεις γιατί συχνά είναι αυθερετες . Για οποιαδήποτε ταξινόμηση πρέπει να ορίσουμε πρώτα κριτήρια.

Τα χαρακτηριστικά σποσβεσης σε μια υδροπνευμετικη είναι ανεξάρτητα των συνθηκων και γι αυτό όπως το βλέπω εγώ δεν έχει ενεργητικά χαρακτηριστικα.
Από εκει και πέρα είναι θέμα ορισμου.

αν κάποιος το τραβήξει στα ακρα , μπορεί να πει κι ότι το σύστημα activa ειναι réactive και όχι active αφού αντιδρά στις μεταβολές και δεν τις προβλεπει
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
966
Reaction score
2.823
Πόντοι
587
Age
35
Διάφοροι "δημοσιογράφοι" του είδους έχουν γράψει ότι τώρα πια η υδροπνευματική ανάρτηση είναι κάτι το αναχρονιστικό, ότι υπάρχουν καλύτερες λύσεις και μάλιστα παθητικών διατάξεων (αστείο). Δεν μπορεί κατά την γνώμη μου μια παθητική ανάρτηση να είναι καλύτερη από μια ενεργητική.
Μπράβο του μια χαρά τα λέει.
Iσως δεν ειμαι ο καταλληλος για να σχολιασω τις διαφορες αναμεσα σε μια ''ενεργητικη'' και μια ''παθητικη'' αναρτηση.
Ωστοσο....αναχρονιστικη η υδροπνευματικη;Σοβαρα;Τη στιγμη που σχεδον ολα τα καινουρια αμαξια εχουν μακφερσον εμπρος,ημιακαμπτο πισω,και απλως διαφορα ηλεκτρονικα βοηθηματα να διορθωνουν τις κατα περιπτωση δυσλειτουργιες τους; :fool:
Οκ,φυσικα υπαρχουν και αμαξια με αναρτησεις ρυθμιζομενου υψους κλπ(πχ mercedes,range rover),αλλα δεν νομιζω οτι η τιμη αποκτησης τους εχει καμμια σχεση με την τιμη ενος gs,bx,η ακομα και xantia.Συν οτι δεν ξερω αν αυτες οι αναρτησεις εχουν τελικα και τις ιδιες δυνατοτητες με την υδρο.
Καποτε που βρεθηκαμε σε πλημμυρα με το ΒΧ,απλα το σηκωσαμε στην ψηλη σκαλα και περασαμε ατσαλακωτοι.Δεν ξερω αν μια Mercedes με υδραυλικη αναρτηση εχει τετοια δυνατοτητα..και κοστιζει και οσο 5 ΒΧ.

Και οσο για την αξιοπιστια της υδρο...Απο την προσωπικη μου εμπειρια,αλλα και απο κουβεντες με αλλους ιδιοκτητες,δεν ειχαν ουσιωδη προβληματα,περα ισως απο καποια κομμενα σωληνακια,τα οποια κατ ουσιαν μπορει να τα αλλαξει και καποιος χωρις ιδιαιτερες γνωσεις,αρκει να εχει υπομονη.Ακομα και σε περιπτωσεις εξαιρετικα κακοζωισμενων οχηματων,με αερα στο υδραυλικο κυκλωμα,λαθος ρυθμιση υψους κλπ,το οχημα εξακολουθουσε να κυκλοφορει κανονικα χωρις να γινεται επικινδυνο.
Η δε συντηρηση,αν και φαινομενικα ακουγεται ως κατι τρομακτικο,τελικα δεν ειναι κατι ιδιαιτερο..Ο πατερας μου,οντας ασχετος απο τετοια,κατορθωνε να αλλαζει σφαιρες,χρησιμοποιωντας το εργαλειο για τα φιλτρα λαδιου...
Δεν νομιζω οτι ολα τα παραπανω μπορει να τα κανει καποιο αυτοκινητο απο αυτα που προανεφερα.Οποτε νομιζω οτι μονο αναχρονιστικη δεν μπορει να θεωρηθει η υδροπνευματικη.:citrolove:
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.717
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Και μαύρη Νίκο :grin:
 
Top Bottom