Citroen BX 16TRS gerovas

GiAnniS

Member
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.869
Reaction score
7.904
Πόντοι
957
Age
50
Περιοχή
Lion France
Οι υπόλοιπες εργασίες εν καιρό και αναλυτικά τώρα λίγες Φώτο για καληνύχτα από το κοπιαστικό αποτέλεσμα
εκανα βιολογικό καθαρισμό μόνος μου το αποτέλεσμα είναι φανταστικό το προτίνω σε όλους
View attachment 4887 View attachment 4888 View attachment 4889 View attachment 4890 View attachment 4891 View attachment 4892 View attachment 4893 View attachment 4894 View attachment 4895 View attachment 4896
Κούκλα!!! Ήταν και τώρα έγινε ακόμα πιο όμορφη!!!! Να τη χαρείς!!!!
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.310
Πόντοι
947
Age
58
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
τώρα ερώτηση για γνώστες όταν πήρα το bx κοιτόντας τα λάδια του σαζμάν ζεστά και με τον κινητήρα στο ρελαντι τα λάδι ήταν πάνω απο το κανονικό στι δείκτη
Κάνοντας αλλαγή και βάζοντας 2,5 litλάδι (βρήκα μονό καινούργιες προδιαγραφές ) είναι πάλι πάνω από το κανονικό και είμαι σίγουρος πως τα λάδια στράγγισαν καλά καμία ιδέα..:toilet::toilet::toilet:
View attachment 4904


Πίσω κάτω από τα μικρά τζάμια έχει έναν αεραγωγό που έχει μέσα κάτι σαν σφουγγάρι αυτά έλιωσαν και γεμίζει συνέχεια η μπαγαζίερα άλλα δεν μπορώ να τα ξεκουμπώσω φοβάμαι αν μην σπάσου όποιος ξέρη ας βοηθήσει
View attachment 4903
Sosta ekanes tin metrisi ladiou tou avtomatou!!!
Kitakses an echis dio endiktika sto dipstick? I XM iche dio, mia gia sesto ke mia gia krio ATF.
Oposdipote na aferesis to parapanisio ATF!!!!
Alagia ATF kathe 20.000 km!
An bebea ine to kibotio tis ZF!
Na echis ipopsin pos ta ATF ine peripou 4-5 litra, an kanis alagi pano apo 2,5 litra den tha bgoune, diladi ta misa den tha bgoune (malakies tis ZF...)!
 
Last edited:

JoGly

Member
Εγγραφή
28 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
168
Reaction score
446
Πόντοι
367
Οι υπόλοιπες εργασίες εν καιρό και αναλυτικά τώρα λίγες Φώτο για καληνύχτα από το κοπιαστικό αποτέλεσμα
εκανα βιολογικό καθαρισμό μόνος μου το αποτέλεσμα είναι φανταστικό το προτίνω σε όλους
View attachment 4887 View attachment 4888 View attachment 4889 View attachment 4890 View attachment 4891 View attachment 4892 View attachment 4893 View attachment 4894 View attachment 4895 View attachment 4896

Μην ακούς τον Bill για τα λάστιχα :D :D :D κανένας δεν ξέρει καλλίτερα από μαμά Citroen!! Βλέπω τελειώνεις με τα τεχνικά και σου μένει το ωραίο!! Τα χιλιόμετρα! ;)
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.003
Reaction score
15.514
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
άσε που και αισθητικά ακόμα είναι καλλίτερα να έχει την μαμα διάσταση...

αλλά και η ζάντα και η ανάρτηση, χωρίς να είμαι ειδικός, νομίζω είναι σχεδιασμένες για μια συγκεκριμένη διάσταση ελαστικου/τροχού
 

gerovas

Member
Εγγραφή
18 Μαϊου 2014
Μηνύματα
203
Reaction score
472
Πόντοι
417
Age
36
Κινεζικο λαστιχο δεν εβαζα!!
.-
Και εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω βάλει απλώς η λογική μου πάει στο έξης ότι οι μεγάλες ανταγωνιστικές εταιρίες δεν θα άφηναν να πάρει ευρωπαϊκή πιστοποίηση και να αναγράφει τέτοια τεχνικά χαρακτηριστικά. Τέλος το κινέζικο φίλε Χρήστο είναι μια μεγάλη κουβέντα μιας και όλα είναι κινέζικα και το επιχείρημα ότι φέρει το όνομα μιας μεγάλης και επώνυμης εταιρία δεν μου λέει τώρα πια και τόσα πολλά.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.849
Reaction score
23.051
Πόντοι
1.547
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
Τέλος το κινέζικο φίλε Χρήστο είναι μια μεγάλη κουβέντα μιας και όλα είναι κινέζικα και το επιχείρημα ότι φέρει το όνομα μιας μεγάλης και επώνυμης εταιρία δεν μου λέει τώρα πια και τόσα πολλά.
Δεν έχεις και πολύ άδικο σε αυτό που γράφεις...
 

billaras

Technical expert
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
512
Reaction score
1.107
Πόντοι
577
Age
36
Περιοχή
Καλλιθέα (Αττικής)-Ρίο (De Patras)
Κινεζικο λαστιχο δεν εβαζα!!
.-
Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!!!

Και εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω βάλει απλώς η λογική μου πάει στο έξης ότι οι μεγάλες ανταγωνιστικές εταιρίες δεν θα άφηναν να πάρει ευρωπαϊκή πιστοποίηση και να αναγράφει τέτοια τεχνικά χαρακτηριστικά. Τέλος το κινέζικο φίλε Χρήστο είναι μια μεγάλη κουβέντα μιας και όλα είναι κινέζικα και το επιχείρημα ότι φέρει το όνομα μιας μεγάλης και επώνυμης εταιρία δεν μου λέει τώρα πια και τόσα πολλά.
Δεν έχεις και πολύ άδικο σε αυτό που γράφεις...
Ο Χριστός και η Παναγία! Ρε σεις, ξέρετε τι λέτε τώρα; Είμαστε με τα καλά μας ή πίνουμε λίγο νωρίτερα κρασί από την Κυριακή του Πάσχα;

Ακόμα και χώρα εντός της ΕΕ, που έχει τρομακτικά καλύτερες συνθήκες και προδιαγραφές εργοστασίων από της εκάστοτε "Κίνας" και τα αντικείμενα και φυσικά τα ελαστικά έχουν διαφορές!
Εγώ πάντα επέλεγα ελαστικά Made in England, France, Italy. Ούτε καν Continental ή Michelin Βουλγαρίας/Ρουμανίας. Δεν έχουν καμία σχέση με των άλλων χωρών.
Προσέχετε τι λέτε παιδιά, γιατί μας διαβάζουν και άλλοι πολύ πιο "άσχετοι" και εκτός του αντικειμένου, και πραγματικά θα θρηνήσουμε θύματα...... 'Έλεος μέρες που είναι..... Για τσιγκουνιά μερικών ευρώ.

Οι προδιαγραφές είναι απλά προδιαγραφές. Τίποτε παραπάνω. Α και οι προδιαγραφές απλά αφορούν την παραγωγική διαδικασία σε κάποιες περιπτώσεις, τα υλικά, και τις συνθήκες παραγωγής. Όχι το τελικό αποτέλεσμα. Δηλαδή όλα τα ζαχαροπλαστεία βγάζουν το ίδιο γλυκό πανομοιότυπο, ενώ τηρούν προδιαγραφές ασφαλείας και υγιεινής στην κουζίνα τους;

Ακόμα και ένα μέτρο μικρότερο φρενάρισμα, μπορεί να αποφύγει κανείς από το να χτυπήσει σε έναν προφυλακτήρα, σκυλιά, γατιά ακόμα και ένα παιδί. Τι λέτε τώρα....... Δεν είναι παιχνίδι ΤΙΠΟΤΑ.

Προσοχή στο τι λέμε και τι γράφουμε. Έχουμε μεγάλη ευθύνη.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.469
Reaction score
16.459
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δε μιλανε ρε αγορι μου για λαστιχα! Γενικα μιλησαν περι Κινας και συμφωνω μαζι τους. Δες τι γινεται π.χ. με τα κινητα τηλεφωνα (leagoo, lenovo,mlais, xiaomi)...
Απλα κι εγω το λαστιχο το θεωρω αλλουνου παπα ευαγγελιο.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.849
Reaction score
23.051
Πόντοι
1.547
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
Δε μιλανε ρε αγορι μου για λαστιχα! Γενικα μιλησαν περι Κινας και συμφωνω μαζι τους. Δες τι γινεται π.χ. με τα κινητα τηλεφωνα (leagoo, lenovo,mlais, xiaomi)...
Απλα κι εγω το λαστιχο το θεωρω αλλουνου παπα ευαγγελιο.
Χαχαχαχα.. Επιληψία έπαθε ο Μπιλ...
Εγώ βασικά στις τεχνολογίες αναφερόμουν μιας και είναι ο τομέας μου... Είχα στο μυαλό μου κάποια κινητά.. Samsung S7 με Huawei P9 250€ διαφορά με τα ίδια χαρακτηριστικά μην πω και ανώτερο το δεύτερο αλλά 250 γιούρια φτηνότερο..
:lol:
 

gerovas

Member
Εγγραφή
18 Μαϊου 2014
Μηνύματα
203
Reaction score
472
Πόντοι
417
Age
36
Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!!!




Ο Χριστός και η Παναγία! Ρε σεις, ξέρετε τι λέτε τώρα; Είμαστε με τα καλά μας ή πίνουμε λίγο νωρίτερα κρασί από την Κυριακή του Πάσχα;

Ακόμα και χώρα εντός της ΕΕ, που έχει τρομακτικά καλύτερες συνθήκες και προδιαγραφές εργοστασίων από της εκάστοτε "Κίνας" και τα αντικείμενα και φυσικά τα ελαστικά έχουν διαφορές!
Εγώ πάντα επέλεγα ελαστικά Made in England, France, Italy. Ούτε καν Continental ή Michelin Βουλγαρίας/Ρουμανίας. Δεν έχουν καμία σχέση με των άλλων χωρών.
Προσέχετε τι λέτε παιδιά, γιατί μας διαβάζουν και άλλοι πολύ πιο "άσχετοι" και εκτός του αντικειμένου, και πραγματικά θα θρηνήσουμε θύματα...... 'Έλεος μέρες που είναι..... Για τσιγκουνιά μερικών ευρώ.

Οι προδιαγραφές είναι απλά προδιαγραφές. Τίποτε παραπάνω. Α και οι προδιαγραφές απλά αφορούν την παραγωγική διαδικασία σε κάποιες περιπτώσεις, τα υλικά, και τις συνθήκες παραγωγής. Όχι το τελικό αποτέλεσμα. Δηλαδή όλα τα ζαχαροπλαστεία βγάζουν το ίδιο γλυκό πανομοιότυπο, ενώ τηρούν προδιαγραφές ασφαλείας και υγιεινής στην κουζίνα τους;

Ακόμα και ένα μέτρο μικρότερο φρενάρισμα, μπορεί να αποφύγει κανείς από το να χτυπήσει σε έναν προφυλακτήρα, σκυλιά, γατιά ακόμα και ένα παιδί. Τι λέτε τώρα....... Δεν είναι παιχνίδι ΤΙΠΟΤΑ.

Προσοχή στο τι λέμε και τι γράφουμε. Έχουμε μεγάλη ευθύνη.
Θεωρώ την αντίδραση σου λίγο υπερβολική Γενικά μιλούσαμε περί κίνας.

Τώρα όσον αφορά τα λάστιχα αν διάβαζες προσεκτικά τα ποστ μου θα έβλεπες ότι δεν είναι θέμα ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΑΣ αλλά αναφερθήκαμε στα κινέζικα ως μοναδική επιλογή για την σωστή διάσταση.

Μέχρι το 2006 το ταξί που είχαμε έκανε 180000km το χρόνο αλλάζαμε λάστιχα σχεδόν 3 φορές το χρόνο έχουμε βάλει Michelin madein France που πήγαινες τσουλήθρα άσε που πιστεύω πως αν βάλεις MichelinFrance και μετά από δέκα μέρες σου βάλω κρυφά Turkey χαμπάρι δεν θα πάρεις:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:.
 

billaras

Technical expert
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
512
Reaction score
1.107
Πόντοι
577
Age
36
Περιοχή
Καλλιθέα (Αττικής)-Ρίο (De Patras)
Δώσε μου το και θα σου έχω συμπέρασμα για το τι φοράει. Δοκίμασέ με.
Και ότι είπα, δεν το λέω για "τσιγκουνιά", δεν θέλω να παρεξηγηθώ, δεν θα κρίνω εγώ κάτι τέτοιο, ούτε στην τσέπη σου είμαι μέσα. Απλά αναφέρω, ότι με τα ίδια ή με λίγα χρήματα παραπάνω, και με τροποποίηση των διαστάσεων στα πιο σύγχρονα πρότυπα, το φρενάρισμά/κράτημα σου θα είναι τρομακτικά καλύτερο, σαν σύνολο, κάτι που ίσως αλλιώς θα σε κάνει αργότερα να το μετανιώσεις αν γίνει κάτι. Και ο χρόνος δεν γυρνάει πίσω.

Εγώ έβρισκα για το Megane 175-70-13" ελαστικά, τα οποία είχαν χαρακτηριστικά (ΓΤΠ) σε σχέση με τα σύγχρονα λες και βγήκαν το 1998... Τιμή έκαστο άνω των 55-60 και σε μάρκες κουκουρούκου.
Αν εξαιρέσω ότι ήθελα να του βάλω και τις 14" εργοστασιακές ζάντες αλουμινίου, τα ελαστικά που του έβαλα, είναι Continental Premium Contact 5 stiw 14" αλουμινίου. Κόστος 50 ευρώ με απόδειξη και περασμένα έκαστο. Φρενάρισμα; Ακαριαίο. Στρίψιμο; Στρίβει σαν την Xantia στα ίδια χιλιόμετρα. Αίσθηση; Απίστευτη. Ποιότητα κύλισης; Αλλού! Κατανάλωση; Πολύ χαμηλότερη από πριν. Απόσταση φρεναρίσματος; Σύμφωνα με τα μετρούμενα χαρακτηριστικά τους είναι το λιγότερο 6 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος από τον προκάτοχο της μάρκας. 6 μέτρα είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο της μεσαίας και όχι μόνο κατηγορίας....που δεν θα χρειαστεί να το κοντύνεις αν δεν σε βγάλουν στα φρένα τα ελαστικά...

Λοιπόν, κάποτε εν έτη 1984-1987 δεν υπήρχαν άλλες διαστάσεις ελαστικών, και αυτές οι διαστάσεις κυκλοφορούσαν πολύ. Τώρα πια δεν υπάρχουν.
Για το βάρος του οχήματος, και το μέγεθός του, κάνουμε μια σύγκριση πέλματος με μεταγενέστερα οχήματα αντίστοιχου βάρους, και τροποποιούμε τις διαστάσεις των ελαστικών, έτσι ώστε να μην υπάρχει ιδιαίτερη αλλαγή στην συνολική διάμετρο του τροχού, και κατά βάση όχι με μεγάλη διαφορά προς τα πάνω ούτε προς τα κάτω.
Κάποτε......πηγαίναμε και με άλογα. Δεν πιστεύω ότι κάποιος πάει ακόμα με τέτοια....από εμάς εδώ μέσα.
Επίσης κάποτε, υπήρχε η κλασσική "Απλή ή Super" αλλά δεν υπάρχει πια.
Κοιτάμε μπροστά για κάτι καλύτερο, χωρίς να βγάλουμε από την εποχή του κάτι.
Δείτε λίγο, διαβάστε, ενημερωθείτε. Τα δεδομένα σε κάποια πράγματα αλλάζουν. Τα νέα ελαστικά έχουν πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά για τα πάντα. Το να βάλεις την "κάποτε εργοστασιακή διάσταση" γιατί "έτσι ξέρει καλύτερα" γιατί δεν θα "καίει" ή ότι άλλο, δεν ισχύει. Τα νέα ελαστικά αν τα βρεις σε διάσταση "της προκοπής" ψαχτείτε, στις 14" έχει απίστευτα χαρακτηριστικά, πχ. σε Conti Premium Contact 5 που δεν είναι κινέζικα, ούτε παγοπέδηλα... Η κατανάλωση και ο θόρυβος στις νέες σειρές με μεγαλύτερη ελαφρά διάσταση, είναι πολύ καλύτερα από τα "κινέζικα" στις "εργοστασιακές διαστάσεις" επειδή "καίνε λιγότερο....
Γνώμη μου.
 
Last edited:

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.704
Reaction score
25.956
Πόντοι
1.487
Βρε παιδί μου Βασίλη πραγματικά σήμερα .....μένω άφωνος...
...Ο Γιώργος μην δίνεις σημασία μας τρολλαρει....στο τέλος ότι ποιο καλό θα βάλει....
Απλως δεν εχει αλλες φωτο...και για να μην τον κραξουμε.... αρχιζει...τα τρολλ..............:clap::clap:flowers
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.700
Reaction score
3.973
Πόντοι
827
Age
49
Περιοχή
Πρεβεζα
βασιλη δεν διαφωνω στα γραφομενα σου....σιγουρα τα μισλεν MXL που φοραγε εκεινη η εποχη είναι πλεον πιο ξεπερασμένα αποτα energy h energy saver όμως υπαρχουν ακομα διαστασεις και γενικα προσωπικα δεν θελω να αλλαξω διασταση ελαστικου αν δεν συντρχει λογος...μεν στο δικο σου αλλαξες διασρασεις με καποιες που η μαμα ρενο τις εβαζε.....μην ξεχναε όμως ότι μιλαμε για αμαξι 30ετιας εστω και με λιγα χλμτρα εχει όμως πολλα χρονια οποτε δεν παιρνει και πολλα πραγματα...αν τωρα τα οικονομικα ειναι χαλια και θες 4 λάστιχα καλυτερα κινεζικα για 2 χρονια παρα μισελεν 7 χρονων με 85.000 στο πελμα....
 

tataskit

Member
Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
Reaction score
529
Πόντοι
137
Age
42
Δώσε μου το και θα σου έχω συμπέρασμα για το τι φοράει. Δοκίμασέ με.
Και ότι είπα, δεν το λέω για "τσιγκουνιά", δεν θέλω να παρεξηγηθώ, δεν θα κρίνω εγώ κάτι τέτοιο, ούτε στην τσέπη σου είμαι μέσα. Απλά αναφέρω, ότι με τα ίδια ή με λίγα χρήματα παραπάνω, και με τροποποίηση των διαστάσεων στα πιο σύγχρονα πρότυπα, το φρενάρισμά/κράτημα σου θα είναι τρομακτικά καλύτερο, σαν σύνολο, κάτι που ίσως αλλιώς θα σε κάνει αργότερα να το μετανιώσεις αν γίνει κάτι. Και ο χρόνος δεν γυρνάει πίσω.

Εγώ έβρισκα για το Megane 175-70-13" ελαστικά, τα οποία είχαν χαρακτηριστικά (ΓΤΠ) σε σχέση με τα σύγχρονα λες και βγήκαν το 1998... Τιμή έκαστο άνω των 55-60 και σε μάρκες κουκουρούκου.
Αν εξαιρέσω ότι ήθελα να του βάλω και τις 14" εργοστασιακές ζάντες αλουμινίου, τα ελαστικά που του έβαλα, είναι Continental Premium Contact 5 stiw 14" αλουμινίου. Κόστος 50 ευρώ με απόδειξη και περασμένα έκαστο. Φρενάρισμα; Ακαριαίο. Στρίψιμο; Στρίβει σαν την Xantia στα ίδια χιλιόμετρα. Αίσθηση; Απίστευτη. Ποιότητα κύλισης; Αλλού! Κατανάλωση; Πολύ χαμηλότερη από πριν. Απόσταση φρεναρίσματος; Σύμφωνα με τα μετρούμενα χαρακτηριστικά τους είναι το λιγότερο 6 μέτρα μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος από τον προκάτοχο της μάρκας. 6 μέτρα είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο της μεσαίας και όχι μόνο κατηγορίας....που δεν θα χρειαστεί να το κοντύνεις αν δεν σε βγάλουν στα φρένα τα ελαστικά...

Λοιπόν, κάποτε εν έτη 1984-1987 δεν υπήρχαν άλλες διαστάσεις ελαστικών, και αυτές οι διαστάσεις κυκλοφορούσαν πολύ. Τώρα πια δεν υπάρχουν.
Για το βάρος του οχήματος, και το μέγεθός του, κάνουμε μια σύγκριση πέλματος με μεταγενέστερα οχήματα αντίστοιχου βάρους, και τροποποιούμε τις διαστάσεις των ελαστικών, έτσι ώστε να μην υπάρχει ιδιαίτερη αλλαγή στην συνολική διάμετρο του τροχού, και κατά βάση όχι με μεγάλη διαφορά προς τα πάνω ούτε προς τα κάτω.
Κάποτε......πηγαίναμε και με άλογα. Δεν πιστεύω ότι κάποιος πάει ακόμα με τέτοια....από εμάς εδώ μέσα.
Επίσης κάποτε, υπήρχε η κλασσική "Απλή ή Super" αλλά δεν υπάρχει πια.
Κοιτάμε μπροστά για κάτι καλύτερο, χωρίς να βγάλουμε από την εποχή του κάτι.
Δείτε λίγο, διαβάστε, ενημερωθείτε. Τα δεδομένα σε κάποια πράγματα αλλάζουν. Τα νέα ελαστικά έχουν πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά για τα πάντα. Το να βάλεις την "κάποτε εργοστασιακή διάσταση" γιατί "έτσι ξέρει καλύτερα" γιατί δεν θα "καίει" ή ότι άλλο, δεν ισχύει. Τα νέα ελαστικά αν τα βρεις σε διάσταση "της προκοπής" ψαχτείτε, στις 14" έχει απίστευτα χαρακτηριστικά, πχ. σε Conti Premium Contact 5 που δεν είναι κινέζικα, ούτε παγοπέδηλα... Η κατανάλωση και ο θόρυβος στις νέες σειρές με μεγαλύτερη ελαφρά διάσταση, είναι πολύ καλύτερα από τα "κινέζικα" στις "εργοστασιακές διαστάσεις" επειδή "καίνε λιγότερο....
Γνώμη μου.
billaras τα Continental συμφωνω οτι ειναι απο τα πολυ καλα λαστηχα, μου το εχουν πει πολλοι και ειχα την τυχη να τα δοκιμασω σε οδηγηση κιολας. αλλα ασχετα με φτηνες λυσεις σαν καλητερο λαστιχο δεν θεωρεις το michelin; προσωπικα θεωρω τα michelin κορυφαια και δεν βαζω αλλο λαστιχο. και γατζωνουν στην ασφαλτο και βελτιωνουν αισθητα την ποιοτητα κυλησης συν οτι τα θεωρω απαρετητα σε παλια CITROEN για να φτασει η αναρτηση στο 100% και να σου δημιουργησει την απολητη αισθηση
 

tataskit

Member
Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
Reaction score
529
Πόντοι
137
Age
42
Οι υπόλοιπες εργασίες εν καιρό και αναλυτικά τώρα λίγες Φώτο για καληνύχτα από το κοπιαστικό αποτέλεσμα
εκανα βιολογικό καθαρισμό μόνος μου το αποτέλεσμα είναι φανταστικό το προτίνω σε όλους
View attachment 4887 View attachment 4888 View attachment 4889 View attachment 4890 View attachment 4891 View attachment 4892 View attachment 4893 View attachment 4894 View attachment 4895 View attachment 4896
καλοριζικο! πολυ καλη επιλογη!
 

billaras

Technical expert
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
512
Reaction score
1.107
Πόντοι
577
Age
36
Περιοχή
Καλλιθέα (Αττικής)-Ρίο (De Patras)
billaras τα Continental συμφωνω οτι ειναι απο τα πολυ καλα λαστηχα, μου το εχουν πει πολλοι και ειχα την τυχη να τα δοκιμασω σε οδηγηση κιολας. αλλα ασχετα με φτηνες λυσεις σαν καλητερο λαστιχο δεν θεωρεις το michelin; προσωπικα θεωρω τα michelin κορυφαια και δεν βαζω αλλο λαστιχο. και γατζωνουν στην ασφαλτο και βελτιωνουν αισθητα την ποιοτητα κυλησης συν οτι τα θεωρω απαρετητα σε παλια CITROEN για να φτασει η αναρτηση στο 100% και να σου δημιουργησει την απολητη αισθηση
Τα Michelin δεν είναι "φθηνά" πάντα. Τα Continental είναι και αυτά πάρα μα πάρα πολύ καλά, και μετανιώνω που δεν του έβαλα πολύ νωρίτερα ζάντες αλουμινίου για να γίνει η συμπεριφορά του όπως έχει έρθει τώρα.
Το αν "πρέπει" ή όχι να βάλεις Michelin σε παλιό Citroen είναι θέμα του εκάστοτε ιδιοκτήτη. Δεν το θεωρώ απόλυτο να είναι, αρκεί αν ταιριάζει στα οδηγητικά χαρακτηριστικά του οδηγού του οχήματος.
Έχω οδηγήσει ΒΧ 1,4 Kat με πάτημα 185 στις 14" ζάντες του, και παρόλο ήταν μεταχειρισμένα ενός έτους τότε και εξαιρέσω το βαρύτερο μηχανικό του τιμόνι, το αμάξι όχι απλά πατούσε στον δρόμο.... Εγώ δεν μπορούσα να μπω με τόσα χιλιόμετρα στις στροφές με το Xantia μου και ας φορούσα Michelin....3 ετών. Έφευγα με τα 4 σε διάφορα σημεία, όταν αυτό ήταν εκεί ατάραχο. Ούτε αυξημένη κατανάλωση, ούτε θόρυβος.
Εγώ και στο ΒΧ μου είχα βάλει 175 αλλά εξαιτίας του μεγάλου πάλι προφίλ του "μαγούλιαζαν" τρομερά κάνοντας το αμάξι πολύ άσχημο οδηγηκά στις στροφές. Ήμουν απογοητευμένος από την συμπεριφορά του και τα γλιστρήματα του στις στροφές. Απαράδεκτο....

Μανώλη μια χαρά πράγματα παίρνει το αμάξι 30ετίας. Το εκσυγχρονίζεις στα σημεία για την δική σου ασφάλεια και όχι για την "εμφάνιση". Στα πράγματα αυτά δεν ταιριάζει η φράση "μπρος στα κάλλη τι είναι ο πόνος"...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.469
Reaction score
16.459
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Το ολο νοημα με τα michelin ειναι οτι πολυ απλα ταιριαζουν στη φιλοσοφια και λειτουργια των αναρτησεων της citroen και ιδιως της υδροπνευματικων.. Απο εποχης του εξαιρετικου exalto για τις xantia στις 15αρες.. τα energy saver σε καμια περιπτωση δεν ειναι κορυφαιο λαστιχο για παραδειγμα..

Ελαφρως ot ,μπας και σωσω κανεναν.
Για λογους κοστους ,λιγων χιλιομετρων ανα ετος και επειδη δε με ακουσαν οτι ημουν κατηγορηματικος...μπηκαν σε 195/55/15 σε xsara fl λαστιχα μαρκας kormoran... Παιδια ειναι οτι πιο οικτρο εχω δει σε λαστιχο.. παρανοικα και σπαστικα σκληρο στην οδηγηση, χωρις το grip καινουργιου ελαστικου οσο εχω πιεσει... Μακρια απο τη μαρκα στα καθημερινα σας οχηματα.
 

billaras

Technical expert
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
512
Reaction score
1.107
Πόντοι
577
Age
36
Περιοχή
Καλλιθέα (Αττικής)-Ρίο (De Patras)
Το ίδιο και για Uniroyal.... Υποτίθεται βροχολάστιχο, αλλά μάλλον πιο κοντά σε φουσκωτό που γλιστράει στα κύματα μου φάνηκε.... Δοκιμασμένο σε 2 διαφορετικά γαλλικά αυτοκίνητα.
Φυσικά από σχόλια φίλων για τα Nankag.....σαν παγοπέδηλα είναι είτε η άσφαλτος είναι στεγνή είτε βρεγμένη. Απλά συμβιβασμός είναι, για το ότι δεν βρίσκεις αυτό που θέλεις...
Kleber είναι θυγατρική της Michelin και βγάζει ελαστικά της ίσως μερικές φορές ελαφρά τροποποιημένα, τα οποία έχουν το λιγότερο μια γενιά κάτω χαρακτηριστικά σε σχέση με τα ίδιας ηλικίας Michelin. Φυσικά είναι περίπου ~30% φθηνότερα από τα αντίστοιχα Michelin.
Από πρόσφατη σχετικά εμπειρία μου, ελαστικά Michelin Energy Saver κατασκευής 2007, σε ακινητοποιημένη για 2-3 χρόνια Xantia I 1,8i 16V εντός γκαράζ, τα ελαστικά της βεντουζάρουν πιο καλά σχεδόν από τα δικά μου Saver Plus που είναι κατασκευής τέλος 2014. Τρομακτική πρόσφυση σε ότι και αν του ζήτησα εγώ και ο ιδιοκτήτης της.
Και φυσικά για τα Continental Premium Contact 5 σε σχέση με τα "απλά" Conti Eco Contact 2 που φορούσε το Megane. Όχι απλά η νύχτα με την μέρα. Λες και οδηγώ σύγχρονο αμάξι, ενώ πριν είχα απλά κάτι που κυλούσε στον δρόμο. Περιττό να πω για τα Sport Contact 5. ΟΚ δεν μιλάμε για κάτι τέτοιο εδώ μέσα.

Για την πλήρη διάσταση το ΒΧ 1,6 Auto δεν θυμάμαι, ας με διαφωτίσει κάποιος. Τα μεταγενέστερα φορούσαν 165 / 70 R14 81 T

Εδώ για Michelin Energy Saver Plus: https://www.skroutz.gr/s/7298027/Michelin-Energy-Saver-165-70R14-81T.html

Εδώ για Continental Premium Contact 5: https://www.skroutz.gr/s/7308169/Continental-ContiPremiumContact-5-165-70R14-81T.html

Με προτίμηση στα 2α ως ελαφρά πιο αποδοτικά και κατ ελάχιστο φθηνότερα από τα Michelin, αν και φοράω Michelin στην Xantia.
 

gerovas

Member
Εγγραφή
18 Μαϊου 2014
Μηνύματα
203
Reaction score
472
Πόντοι
417
Age
36
michelin energy δεν ξανα βάζω στη ζωη μου με τιποτα για να πάρεις καλό michelin πρεπει να πάς σε αλλη κατηγορια.
το Continental Premium Contact 2 που είχα βάλει στο τέλος ήταν καλό μέχρι της 20,000km μέτα γλύστρα. απο το 2013 βάζω και στα 3 καθημερινά
Goodyear
Vector 4Seasons
τρομερό λάστιχο αθόρυβο και με σταθερή απόδοση μέχρι τις 50,000km είναι λάστιχο για όλες τις χρήσεις και όλες τις καιρικές συνθήκες τα πληρώνεις 80 ευρω παραπάνω στα 4 αλλα το αξίζουν
 
Top Bottom