Αγαπητέ CX II, πόσο συμφωνώ με το 1ο μισό της απάντησής σου! Και εγώ πιστεύω ότι στην PSA εποχή τα μοντέλα με υδροπνευματική απλώς προσαρμόσθηκαν λίγο στο νέο "γίγνεσθαι", και ιδιοκτησιακό και αυτοκινητιστικό γενικά (ο κόσμος ολοένα και περισσότερο φοβάται το ρηξικέλευθο, είναι καθοδηγούμενος, πρέπει να καταναλώνει, να τρώει, να αγοράζει συγκεκριμένα πράγματα, αυτά που του υπαγορεύουν. Πως να αγοράσει Citroen με υδροπνευματική, όταν έχουν πέσει τα μεγαθήρια τύπου VW - με τα αποτελέσματα της απάτης και του επιχειρηματικού πολέμου γενικά που βλέπουμε σήμερα - να προωθήσουν την "uber alles" κυριαρχία τους και στο χώρο του αυτοκινήτου?). Για αυτό οι Citroen δεν πρόκειται να πουλήσουν ποτέ (έτσι όπως την έκαναν κιόλας, με την κατάργηση της υδροπνευματικής προσπαθεί να γίνει "VW Golf" σε χαρακτήρα!), για τους ίδιους λόγους και η C6 δεν πούλησε. Όσον αφορά τη C6 διαφωνώ μαζί σου! Η C6 ήταν αναμφίβολα μία "προσαρμοσμένη" Citroen, αλλά πιστεύω μία πραγματική Citroen. Στο κάτω κάτω της γραφής, είναι καλό να διατηρείται η παράδοση, αλλά να εισάγονται στοιχεία νεωτερισμού και εξέλιξης εκεί που πρέπει.
Υ.Γ. Συγνώμη, παρασύρθηκα και ξέφυγα λίγο από το θέμα του συγκεκριμένου φόρουμ!