Citroen BX μπροσούρες και διαφημιστικό υλικό

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.426
Reaction score
16.768
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Ακομα και η ΒΧ μοιραζονταν κοινο πατωμα με το 309 όπως και το χαντια με το 405 όμως τα πεζω ηταν απλα συντηριτικου σχεδιασμου και τα σιτροεν ξεφευγαν λιγο από την κοινη σχεδιαση....
..
το 309 είχε άλλο πάτωμα. συγκεκριμένα του 205. γι αυτό ήταν και στενό... μάλιστα οι πόρτες, μπρος και πίσω, ταιριάζουν και στα δυο μοντέλα...
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.737
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
το 309 είχε άλλο πάτωμα. συγκεκριμένα του 205. γι αυτό ήταν και στενό... μάλιστα οι πόρτες, μπρος και πίσω, ταιριάζουν και στα δυο μοντέλα...
χωρις να θελω να διαστρευλωσω τα πραγματα ετσι ειχα την εντυπωση....
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.665
Reaction score
13.183
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
ε, πάντως για μένα, μπορει το ΒΧ, το ΧΜ και το Ξαντιά, να ήταν φταιγμένα από την PSA, αλλά ανήκαν ξεκάθαρα στο οικογενειακό δέντρο των Σιτροέν... Είχαν τις ις ιδιορυθμίες της Σιτροέν, που σιγά σιγά εξαλείφονταν, αλλά υπήρχαν ακόμα. Ενώ ας πούμε το c6, όσο καταπληκτικό και να είναι, τουλάχιστονμ προσωπικά δεν μου βγάζει την αίσθηση της 'συνέχειας' με την παλία Σιτροέν, που ακόμα και το ΧΜ ή το Ξαντιά μου το έβγαζε...
Αγαπητέ CX II, πόσο συμφωνώ με το 1ο μισό της απάντησής σου! Και εγώ πιστεύω ότι στην PSA εποχή τα μοντέλα με υδροπνευματική απλώς προσαρμόσθηκαν λίγο στο νέο "γίγνεσθαι", και ιδιοκτησιακό και αυτοκινητιστικό γενικά (ο κόσμος ολοένα και περισσότερο φοβάται το ρηξικέλευθο, είναι καθοδηγούμενος, πρέπει να καταναλώνει, να τρώει, να αγοράζει συγκεκριμένα πράγματα, αυτά που του υπαγορεύουν. Πως να αγοράσει Citroen με υδροπνευματική, όταν έχουν πέσει τα μεγαθήρια τύπου VW - με τα αποτελέσματα της απάτης και του επιχειρηματικού πολέμου γενικά που βλέπουμε σήμερα - να προωθήσουν την "uber alles" κυριαρχία τους και στο χώρο του αυτοκινήτου?). Για αυτό οι Citroen δεν πρόκειται να πουλήσουν ποτέ (έτσι όπως την έκαναν κιόλας, με την κατάργηση της υδροπνευματικής προσπαθεί να γίνει "VW Golf" σε χαρακτήρα!), για τους ίδιους λόγους και η C6 δεν πούλησε. Όσον αφορά τη C6 διαφωνώ μαζί σου! Η C6 ήταν αναμφίβολα μία "προσαρμοσμένη" Citroen, αλλά πιστεύω μία πραγματική Citroen. Στο κάτω κάτω της γραφής, είναι καλό να διατηρείται η παράδοση, αλλά να εισάγονται στοιχεία νεωτερισμού και εξέλιξης εκεί που πρέπει.

Υ.Γ. Συγνώμη, παρασύρθηκα και ξέφυγα λίγο από το θέμα του συγκεκριμένου φόρουμ!
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.665
Reaction score
13.183
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
I C6 ine 100% citroën...
Με την 1η ευκαιρία, ίσως σήμερα (Δευτέρα δηλαδή) το βράδυ, θα σκανάρω και θα επισυνάψω μία παράλληλη παρουσίαση των DS, CX, XM & C6 του Classic & Sportscars, σε ένα τεύχος του 2010, η οποία λέει ακριβώς αυτό αγαπητέ Citrobella.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.238
Reaction score
23.934
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Αγαπητέ CX II, πόσο συμφωνώ με το 1ο μισό της απάντησής σου! Και εγώ πιστεύω ότι στην PSA εποχή τα μοντέλα με υδροπνευματική απλώς προσαρμόσθηκαν λίγο στο νέο "γίγνεσθαι", και ιδιοκτησιακό και αυτοκινητιστικό γενικά (ο κόσμος ολοένα και περισσότερο φοβάται το ρηξικέλευθο, είναι καθοδηγούμενος, πρέπει να καταναλώνει, να τρώει, να αγοράζει συγκεκριμένα πράγματα, αυτά που του υπαγορεύουν. Πως να αγοράσει Citroen με υδροπνευματική, όταν έχουν πέσει τα μεγαθήρια τύπου VW - με τα αποτελέσματα της απάτης και του επιχειρηματικού πολέμου γενικά που βλέπουμε σήμερα - να προωθήσουν την "uber alles" κυριαρχία τους και στο χώρο του αυτοκινήτου?). Για αυτό οι Citroen δεν πρόκειται να πουλήσουν ποτέ (έτσι όπως την έκαναν κιόλας, με την κατάργηση της υδροπνευματικής προσπαθεί να γίνει "VW Golf" σε χαρακτήρα!), για τους ίδιους λόγους και η C6 δεν πούλησε. Όσον αφορά τη C6 διαφωνώ μαζί σου! Η C6 ήταν αναμφίβολα μία "προσαρμοσμένη" Citroen, αλλά πιστεύω μία πραγματική Citroen. Στο κάτω κάτω της γραφής, είναι καλό να διατηρείται η παράδοση, αλλά να εισάγονται στοιχεία νεωτερισμού και εξέλιξης εκεί που πρέπει.

Υ.Γ. Συγνώμη, παρασύρθηκα και ξέφυγα λίγο από το θέμα του συγκεκριμένου φόρουμ!
Τα απολαμβάνω αυτά τα ποστ. Μακάρι να παρασύρεσε συχνότερα :kind:
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.665
Reaction score
13.183
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησής μου, συγχωρέστε με, προσπαθώ να αναρτήσω το άρθρο που σκανάρησα από το Classic and Sportscars, αλλά δεν μου το ανεβάζει.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.238
Reaction score
23.934
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησής μου, συγχωρέστε με, προσπαθώ να αναρτήσω το άρθρο που σκανάρησα από το Classic and Sportscars, αλλά δεν μου το ανεβάζει.
pierre.boulanger@my2cv.gr

Και το ανεβάζω εγώ σε όποιο θέμα μου πεις :)
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.737
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
Με την 1η ευκαιρία, ίσως σήμερα (Δευτέρα δηλαδή) το βράδυ, θα σκανάρω και θα επισυνάψω μία παράλληλη παρουσίαση των DS, CX, XM & C6 του Classic & Sportscars, σε ένα τεύχος του 2010, η οποία λέει ακριβώς αυτό αγαπητέ Citrobella.
απορια γιατι δεν αναφερει το ξανθια? λημ ειχε και αυτό και είναι το τελευταιο με γνησια υδρο...
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.665
Reaction score
13.183
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
απορια γιατι δεν αναφερει το ξανθια? λημ ειχε και αυτό και είναι το τελευταιο με γνησια υδρο...
Έλα ντε! Μάλλον το άρθρο είναι για μεγάλες Citroen και την περίοδο που παραγόταν η Xantia επισκιαζόταν από την XM, η οποία παραγόταν ταυτόχρονα. Είναι παράδοξο που η Citroen αντικατέστησε και τα 2 αυτοκίνητα, που ήταν 2 διαφορετικές κατηγορίες, με ένα μοντέλο, τη C5. Μάλλον πρόκειται για την εποχή που ξεκίνησαν οι περικοπές στην υδροπνευματική... (μη βγάλουμε 2 μοντέλα με υδροπνευματικά, ένα φτάνει... τρομάρα τους!).
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.547
Reaction score
19.078
Πόντοι
1.287
Age
51
Περιοχή
Italy Milan
Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησής μου, συγχωρέστε με, προσπαθώ να αναρτήσω το άρθρο που σκανάρησα από το Classic and Sportscars, αλλά δεν μου το ανεβάζει.
στειλε pm να στο ανεβασω
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.426
Reaction score
16.768
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Έλα ντε! Μάλλον το άρθρο είναι για μεγάλες Citroen και την περίοδο που παραγόταν η Xantia επισκιαζόταν από την XM, η οποία παραγόταν ταυτόχρονα. Είναι παράδοξο που η Citroen αντικατέστησε και τα 2 αυτοκίνητα, που ήταν 2 διαφορετικές κατηγορίες, με ένα μοντέλο, τη C5. Μάλλον πρόκειται για την εποχή που ξεκίνησαν οι περικοπές στην υδροπνευματική... (μη βγάλουμε 2 μοντέλα με υδροπνευματικά, ένα φτάνει... τρομάρα τους!).
Την Ξαντιά, εκτός από την εμφάνιση, την προτιμώ από την ΧΜ...


α, και της ΧΜ ο αντικαταστάτης είναι η C6...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.580
Reaction score
19.813
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
απορια γιατι δεν αναφερει το ξανθια? λημ ειχε και αυτό και είναι το τελευταιο με γνησια υδρο...
Τι σχεση εχει η xantia με τις ναυαρχιδες?

Την Ξαντιά, εκτός από την εμφάνιση, την προτιμώ από την ΧΜ...
Ουτε εγω που εχουμε δυο xantia δε την προτιμω απο XM.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.665
Reaction score
13.183
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπητοί Flaminio Bertoni και Pierre Boulanger (εάν το είχα σκεφτεί νωρίτερα, το διαδικτυακό μου ψευδώνυμο θα ήταν "Andre Lefebvre"!), ευχαριστώ πάρα πολύ για την προσφορά σας να με βοηθήσετε με το αρχείο του άρθρου του Classic & Sportscars και τις μεγάλες Citroen. Νομίζω, όμως, ότι κατάφερα να το ανεβάσω και θα το βρείτε συνημμένο από κάτω. Είχε μεγάλη χωρητικότητα αρχικά και δε μου το ανέβαζε, ώσπου το σκάναρα με χαμηλότερη ανάλυση για να πάει κάτω από 1ΜΒ. Ελπίζω να είναι ευδιάκριτο το άρθρο.
 

Attachments

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.238
Reaction score
23.934
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Αγαπητοί Flaminio Bertoni και Pierre Boulanger (εάν το είχα σκεφτεί νωρίτερα, το διαδικτυακό μου ψευδώνυμο θα ήταν "Andre Lefebvre"!), ευχαριστώ πάρα πολύ για την προσφορά σας να με βοηθήσετε με το αρχείο του άρθρου του Classic & Sportscars και τις μεγάλες Citroen. Νομίζω, όμως, ότι κατάφερα να το ανεβάσω και θα το βρείτε συνημμένο από κάτω. Είχε μεγάλη χωρητικότητα αρχικά και δε μου το ανέβαζε, ώσπου το σκάναρα με χαμηλότερη ανάλυση για να πάει κάτω από 1ΜΒ. Ελπίζω να είναι ευδιάκριτο το άρθρο.
Μήπως θα ήθελες να ανοίξουμε ένα ειδικό θέμα με το ποστ σου?
Το ψευδόνυμο αν θέλεις μπορώ να στο αλλάξω :)
Όμως αυτό που θα ήθελες είναι ήδη πιασμένο από το μέλος @André Lefèbvre :)
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.737
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
μα η ατουτ ηταν ειδικη εκδοση για ελλαδα και μεσογειακες χωρες.....
 
Top Bottom