Δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί εκείνη την εποχή για την προώθηση του μοντέλου η σύγκριση γινόταν με την BMW
Ηταν καθαρα στην κατηγορια τιμης ο Ανταγωνισμος..Δεν έχω καταλάβει ακόμα γιατί εκείνη την εποχή για την προώθηση του μοντέλου η σύγκριση γινόταν με την BMW
Και καλά την 316, αλλά αυτό το Audi 80 στο στομάχι μου κάθεται. Και άσχημο αυτοκίνητο και επιδόσεις να τις κλαίνε οι ρέγγες.Ηταν καθαρα στην κατηγορια τιμης ο Ανταγωνισμος..
Την ιδια εποχη στην Ελλαδα η ελληνικη αντιπροσωπεια εφερνε το εξαιρετικο 1.6 gti λιγο κατω σπο τα 4 εκ .παρ ολα αυτα οι περισσοτεροι αποφασιζαν να αγοραζουν την ασθενικη 316 η ακομα χειροτερα το 80 με τα 75 αλογστα..
Ηταν σημεια των καιρων...οπως και αρκετοι αγοραζαν το πρωτο excel γιατι ειχε 4 ηλεκτρικα παραθυρα και κεραια...
Νικολα μου μην ξεχνας πως μιλαμε για τελη 80 αρχες 90 .. ολα αυτα φοραγαν κινητηρα που καπου τον ειχαν ξεθαψει για την ελληνικη αγορα ... και ολοι εψαχναν τροπο να παρουν μεριδιο απο μια καινουργια αγορα που ανοιγε τοτε ...Εκείνη την εποχή γνώρισα άνθρωπο με μία ΒΧ GTI που πούλησε Mercedes 190E 2λιτρη (δεν είχε βγει ακόμα η βασική 1.8 με τα 109 άλογα) για να την αγοράσει. Οι Γερμανοί γενικά ήταν πολύ περίεργοι τότε. Είχαν και τότε θυμάμαι, δήθεν, τον αέρα της αξιοπιστίας και της ανωτερότητας και έβγαζαν κάτι 1.6 με 75 άλογα, 1.4 με 60 άλογα... Porsche 911 turbo με 4τάχυτο κιβώτιο, όπως και Mercedes 2λιτρες, π.χ., επίσης με 4τάχυτα κιβώτια... Και όταν έβαζες έξτρα, για παράδειγμα, ηλεκτρικά παράθυρα σε Γερμανικό αυτοκίνητο, τα χρυσοπλήρωνες!
Και όταν βγήκε η GS, 20-25 χρόνια πριν, έλεγαν ότι ο κινητήρας της του 1 λίτρου ήταν αναιμικός.
Καταλαβαίνω τι εννοείς. Η αντίληψη της "Τευτονικής" λιτότητας, είναι τέτοια η ροπή του κινητήρα που παραπάνω από 4 ταχύτητες είναι περιττές...offtopic 911 turbo with 4 speed ειχα την τυχη να μπω... απλος ηταν η σκεψη του γερμανου και οχι η αναγκη ...
Η οποία Τευτονική λιτότητα μετά πήγε περίπατοΚαταλαβαίνω τι εννοείς. Η αντίληψη της "Τευτονικής" λιτότητας, είναι τέτοια η ροπή του κινητήρα που παραπάνω από 4 ταχύτητες είναι περιττές...
Η οποία Τευτονική λιτότητα μετά πήγε περίπατο
τιμιο αμαξι......ισως ο πιο ωραιος συνδυασμος στα 1600 οσο ανφορα αμαξωμα και ιπποδυναμη και το μοτερ BFZ αθανατο
To χόντρινες πολύ φιλαράκιΚαι ένα Axel και.εκλεισες αυτοκινητιστικα