Citroen BX μπροσούρες και διαφημιστικό υλικό

Συζήτηση στο φόρουμ 'Citroën BX' που ξεκίνησε από το μέλος Pierre Boulanger, στις 19 Νοεμβρίου 2013.

Watchers:
This thread is being watched by 18 users.
  1. Pierre Boulanger
    Offline

    Pierre Boulanger Administrator

    Εγγραφή:
    13 Νοεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    8.972
    Likes:
    12.148
    Trophy Points:
    138
    Ξεκινάω... :citrolove:

    [​IMG]
     
    Red7lets and ami8_gs_ds_bx like this.
  2. Marios
    Offline

    Marios Moderator

    Εγγραφή:
    4 Δεκεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    866
    Likes:
    1.018
    Trophy Points:
    118
    Περιοχή:
    Αθήνα - Αίγινα
  3. Pierre Boulanger
    Offline

    Pierre Boulanger Administrator

    Εγγραφή:
    13 Νοεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    8.972
    Likes:
    12.148
    Trophy Points:
    138
    Είναι κούκλα :love:
     
    citrobella likes this.
  4. Marios
    Offline

    Marios Moderator

    Εγγραφή:
    4 Δεκεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    866
    Likes:
    1.018
    Trophy Points:
    118
    Περιοχή:
    Αθήνα - Αίγινα
  5. Pierre Boulanger
    Offline

    Pierre Boulanger Administrator

    Εγγραφή:
    13 Νοεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    8.972
    Likes:
    12.148
    Trophy Points:
    138
    Μαγεία..
     
    citrobella and Red7lets like this.
  6. visa chrono
    Offline

    visa chrono Member

    Εγγραφή:
    1 Δεκεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    8.433
    Likes:
    13.721
    Trophy Points:
    138
  7. visa chrono
    Offline

    visa chrono Member

    Εγγραφή:
    1 Δεκεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    8.433
    Likes:
    13.721
    Trophy Points:
    138
  8. xantiamanolis
    Offline

    xantiamanolis Member

    Εγγραφή:
    7 Δεκεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    1.737
    Likes:
    2.197
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Πρεβεζα
    εχω αναφερθεί για τα ΒΧ σε άλλο ποστ...θα πως όμως ότι την 10ετια 80 που παρουσιαστηκε το αμαξι ηταν το ονειρο οικογενειαρχη μιας και καλυπτε ανάγκες χωρων για οικογενεια .... ηταν κατι ξεχωριστο σαν σχεδιο αρχικα με τα αμφιλεγόμενα και ισως για πολλους οι δορυφόροι με τους διακοπτες (αν και οσοι πρεορχονταν από gsa visa τα ειχαν συνηθησει) ....πιο ισοροππια στο μοντελο ηρθε τελη 1986 αρχες 87 με τη σειρα 2 η οποια ηταν το αποκορύφωμα από θεμα εσωτερικου σχεδιασμου ταμπλο και διακοπτων....
    Να πω ότι οι διαρροες στο αμαξι σε συγκριση με το ξανθια ηταν πολύ λιγοτερες και ηταν ενας βασικος προπομπος για την πορεια του ξανθια αλλα στην πορεια αλλα βγηκαν (για το ξανθια) ...μιας και ειχε μονο ένα χταποδι μεγαλο επιστροφης το ΒΧ σε συγκριση με το ξανθια που είναι γεματο με χταπόδια και Ταφ επιστροφων...
    για το μοτερ και ειδικα η εκδοση 16Supappes με το body kit εκανε το αμαξι ξεχωριστο.
    Ουσιαστικα η σειρα 2 εδειξε και το τελος των ταμπλο με το λεγομενη ροδελα ταχυμετρου και δορυφορων.....
    λιγοι όμως καταφεραν να καταλαβουν ότι οι δορυφόροι ηταν σχεδιασμένοι ετσι ώστε να μην απομακρύνεις τα χερια από το τιμονι....
     
  9. Pierre Boulanger
    Offline

    Pierre Boulanger Administrator

    Εγγραφή:
    13 Νοεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    8.972
    Likes:
    12.148
    Trophy Points:
    138
    Ωραίο ποστ.. Σόρρυ για το άσχετο αλλά να γιατί πολύ πιστεύουν, μεταξύ αυτών και εγώ, ότι η BX ήταν η τελευταία πραγματική Citroen
     
    GiAnniS likes this.
  10. visa chrono
    Offline

    visa chrono Member

    Εγγραφή:
    1 Δεκεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    8.433
    Likes:
    13.721
    Trophy Points:
    138
  11. xantiamanolis
    Offline

    xantiamanolis Member

    Εγγραφή:
    7 Δεκεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    1.737
    Likes:
    2.197
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Πρεβεζα
    Pierre Boulanger θα διαφωνησω μαζι σου τελευταια γνησια σιτροεν είναι η ξανθια γιατι...
    1.εχει υγρα LHM και όχι LDS
    2.το κύκλωμα φρενων είναι αμεσα συνδεδεμενο με την αναρτηση όπως και τι τιμονι.
    3.Εχει ακομα τις κλασσικες στρογγυλες σφαιρες που αλλαζουν περιπου κάθε50-60.000 χλμτρα και όχι αυτε τις πλακουτσωτες του c5
    4.Η ρυθμισγ υψους γινετε μεσω μοχλου αλα παλαια και όχι με μπουτον
    5. η αντλια υψηλς πιεσης είναι ακομα με κινηση με ιμαντα και όχι ηλεκτρικη
    6.Ειναι το τελευταιο υδροπνευματικο που διατηρεί την μαλακοτητα και τις κλισεις ...μπες σε C5 και ελα να με βρεις....
    ε μετα από αυτά πιστευω να αναθεωρήσεις..........
     
    KostasX likes this.
  12. Pierre Boulanger
    Offline

    Pierre Boulanger Administrator

    Εγγραφή:
    13 Νοεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    8.972
    Likes:
    12.148
    Trophy Points:
    138
    Σε τίποτα από όλα αυτά δεν θα διαφωνήσω γιατί ισχύουν. Όταν όμως λέω τελευταία Citroen αναφέρομαι σε κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και που έκαναν τις Citroen να ξεχωρίζουν από την μάζα. Όπως για παράδειγμα το spaceship dashboard.. Επίσης όταν έβγαινε η BX παράλληλα η Citroen παρήγαγε και την θρυλική CX (τουλάχιστον μέχρι το 1991) αυτό και μόνο έδωσε φως στην ΒΧ. Φως που όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορούσε να δώσει η BX σε κανένα άλλο μεταγενέστερο μοντέλο μιας και ήταν δανικό. Άλλωστε με το τέλος της CX το 1991 και του 2cv ένα χρόνο νωρίτερα ήδη η Citroen έχασε την πρωτοτυπία της, την μοναδικότητα της που την έκανε να ξεχωρίζει.

    Η Xantia ήταν μια Peugeot Μανόλη, μου με Citroen χαρακτηριστικά βεβαίως που προ ανέφερες. Μια απέλπιδα προσπάθεια από την Citroen να θυμίσει... Citroen έγινε με την XM αλλά και εδώ οι απόψεις διίστανται για το αν τα κατάφερε..

    Αυτή είναι βέβαια η άποψή μου και τίποτα περισσότερο :)
     
    Last edited: 30 Σεπτεμβρίου 2014
    CX II_Prestige and xantiamanolis like this.
  13. xantiamanolis
    Offline

    xantiamanolis Member

    Εγγραφή:
    7 Δεκεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    1.737
    Likes:
    2.197
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Πρεβεζα
    Pierre Boulanger θα συμφωνησω μαζι σου απολυτα ειδικα στο κομματι ότι τελειώνοντας το 2cv & CX σχεδιαστικα σημαινει και το τελος της σιτροεν καθαρα σαν σχεδιασμο..
    Ακομα και η ΒΧ μοιραζονταν κοινο πατωμα με το 309 όπως και το χαντια με το 405 όμως τα πεζω ηταν απλα συντηριτικου σχεδιασμου και τα σιτροεν ξεφευγαν λιγο από την κοινη σχεδιαση....
    Με την ΧΜ απλα ηθελε να μπει δυναμικα στην μεγαλη κατηγορια απλα δεν τα καταφερε λογω ασθενειων του παρελθοντος...
    Με το χανθια απλα εβαλε οριο της υδρο για τα 1600 κυβικα και πανω κατι που ανεβασε τον πηχη στα 1800 κυβικα και πανω με την C5 πρωτης γενιας και με την ελευση του νεου C5 απλα την εβαλε στάνταρτ στα 2λιτρα και κατά παραγγελεια στα 1800 16ν σε πολύ λγα κομματια
    Αν κατι κραταει ακομα το ονομα σιτροεν είναι η υδρο και τιποτα άλλο..παυση της υδρο στα μοντελα σημαινει σταδιακο κλεισιμο της εταιριας μιας και ο ανταγωνισμος εχει να δωσει πιο πολλα πραγματα σε συμβατικο...για να λεμε και την αληθεια εκει εξω είναι πολλα μοντελα πολύ καλυτερα από την C5...
    Σορρυ για το οφ τοπικ ...σκεφτομαι να ανοιξω καποιο θεμα σιτροεν εχτες ...σιτροεν σημερα...
     
    Pierre Boulanger likes this.
  14. citrobella
    Offline

    citrobella Citroën Guru

    Εγγραφή:
    23 Νοεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    3.741
    Likes:
    7.446
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Zwettl Niederösterreich Austria
    ...gia afto ke ego masevo ola ta Citroenakia pou mboro na aploso ta cheria mou...
    Ola ta idroelastika ine kata diki mou gnomi original Citroen!
     
  15. Pierre Boulanger
    Offline

    Pierre Boulanger Administrator

    Εγγραφή:
    13 Νοεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    8.972
    Likes:
    12.148
    Trophy Points:
    138
    Υπάρχει κάτι σχετικό φίλτατε :)
     
  16. xantiamanolis
    Offline

    xantiamanolis Member

    Εγγραφή:
    7 Δεκεμβρίου 2012
    Μηνύματα:
    1.737
    Likes:
    2.197
    Trophy Points:
    138
    Περιοχή:
    Πρεβεζα
    ok Pierre Boulanger πραγματι υπαρχει...α ρε το φορουμ μας όλα τα εχει!!!!!!!!
     
  17. CX II_Prestige
    Offline

    CX II_Prestige Member

    Εγγραφή:
    18 Οκτωβρίου 2014
    Μηνύματα:
    3.367
    Likes:
    7.483
    Trophy Points:
    138
  18. CX II_Prestige
    Offline

    CX II_Prestige Member

    Εγγραφή:
    18 Οκτωβρίου 2014
    Μηνύματα:
    3.367
    Likes:
    7.483
    Trophy Points:
    138
    και στις CX μετά το '85, το ύψος αλλάζει με μπουτόν...
     
    citrobella likes this.
  19. CX II_Prestige
    Offline

    CX II_Prestige Member

    Εγγραφή:
    18 Οκτωβρίου 2014
    Μηνύματα:
    3.367
    Likes:
    7.483
    Trophy Points:
    138
    κρίμα που στο σπορ, είναι ακάλυπτοι οι πίσω τροχοί...
     
    citrobella likes this.
  20. CX II_Prestige
    Offline

    CX II_Prestige Member

    Εγγραφή:
    18 Οκτωβρίου 2014
    Μηνύματα:
    3.367
    Likes:
    7.483
    Trophy Points:
    138
    ε, πάντως για μένα, μπορει το ΒΧ, το ΧΜ και το Ξαντιά, να ήταν φταιγμένα από την PSA, αλλά ανήκαν ξεκάθαρα στο οικογενειακό δέντρο των Σιτροέν... Είχαν τις ις ιδιορυθμίες της Σιτροέν, που σιγά σιγά εξαλείφονταν, αλλά υπήρχαν ακόμα. Ενώ ας πούμε το c6, όσο καταπληκτικό και να είναι, τουλάχιστονμ προσωπικά δεν μου βγάζει την αίσθηση της 'συνέχειας' με την παλία Σιτροέν, που ακόμα και το ΧΜ ή το Ξαντιά μου το έβγαζε...
     
    Nikephoros likes this.

Μοιραστείτε τη σελίδα