Citroën BX γενική συζήτηση

Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
38
likes
27
Πόντοι
42
Age
25
#1
Γειά σας άνοιξα αυτό το θέμα για να συζητήσουμε γενικά γύρω από τα Citroën bx πριν περίπου ένα μήνα αγόρασα ένα σε αρκετά καλή κατάσταση είναι το πρώτο μου Citroën και είμαι πάρα πολύ ευχάριστημενος έκανα και το πρώτου μου ταξείδι με υδροπνευματικό και με ενθουσίασε( κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη)
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
38
likes
27
Πόντοι
42
Age
25
#3
Καλημέρα φίλε Μάριε η bx είναι 1.4kat έχει 176.300κμ την πηρα με (173.328) ημερομηνία παραγωγής 14 Νοεμβρίου 1990 και πρώτη άδεια 1991 . Φωτογραφίες δεν μπορώ να ανεβάσω γιατί είναι πάνω από 1mb
 
Last edited:
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.819
likes
11.647
Πόντοι
1.077
Age
45
Περιοχή
Greece Athens
#4
Καλημερα Δημητρη και καλώς ηρθες αναμεσα μας.... καλοριζικη και η bx σου πολυ ομορφη και ωραιο χρωμα,
να εισαι καλα και να την χαιρεσαι...:love:
 
Last edited by a moderator:
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.703
likes
14.442
Πόντοι
1.297
Age
45
#6
Γειά σας άνοιξα αυτό το θέμα για να συζητήσουμε γενικά γύρω από τα Citroën bx πριν περίπου ένα μήνα αγόρασα ένα σε αρκετά καλή κατάσταση είναι το πρώτο μου Citroën και είμαι πάρα πολύ ευχάριστημενος έκανα και το πρώτου μου ταξείδι με υδροπνευματικό και με ενθουσίασε( κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη)
Φίλε Δημήτρη την είχε το car.gr?
Νομίζω την έχω δει.. Τι χρώμα είναι?
Καλόριζικη :up:
Δεν μπορείς να μειώσεις το μέγεθος των φωτογραφιών να την βλέπαμε?
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.259
likes
8.165
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#7
Απο τη χρονολογια ,τα χιλιομετρα και τις ζαντες παω στοιχημα οτι εχει εμπρος καθισματα απο Gti και ο προηγουμενος ιδιοκτητης λεγοταν Κωσταντινος! cool5

Καλοταξιδη ,ειναι πολυ προσεγμενο αμαξι!
 
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.074
likes
2.843
Πόντοι
747
Age
45
Περιοχή
Πρεβεζα
#9
Γειά σας άνοιξα αυτό το θέμα για να συζητήσουμε γενικά γύρω από τα Citroën bx πριν περίπου ένα μήνα αγόρασα ένα σε αρκετά καλή κατάσταση είναι το πρώτο μου Citroën και είμαι πάρα πολύ ευχάριστημενος έκανα και το πρώτου μου ταξείδι με υδροπνευματικό και με ενθουσίασε( κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη)
να το χαρεις το αμαξι σου....απο μοτερ σκυλι το μονο που θα πρεπει να κοιταξεις ειναι τα υγρα αναρτησης και γενικα ολο το κυκλωμα να μην εχει διαρροες ......
κοιτα επισης
σφαιρες
πισω αξονα ρουλεμαν
και παρεμφερη εξαρτηματα υδρο οπως μπουκαλες εμπρος και συσσωρευτης να μην εχεις διαρροες
θα κανεις πολλα και ασφαλη ταξιδια....
καλοριζικο.....
 
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
38
likes
27
Πόντοι
42
Age
25
#10
Φίλε Δημήτρη την είχε το car.gr?
Νομίζω την έχω δει.. Τι χρώμα είναι?
Καλόριζικη :up:
Δεν μπορείς να μειώσεις το μέγεθος των φωτογραφιών να την βλέπαμε?
ναι ήτανε στο car.gr είναι γρι
 
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
38
likes
27
Πόντοι
42
Age
25
#11
Απο τη χρονολογια ,τα χιλιομετρα και τις ζαντες παω στοιχημα οτι εχει εμπρος καθισματα απο Gti και ο προηγουμενος ιδιοκτητης λεγοταν Κωσταντινος! cool5

Καλοταξιδη ,ειναι πολυ προσεγμενο αμαξι έχει καλή μηχανή και είναι πολύ ευχάριστο στο δρόμο δεν το χορταίνω
 
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
38
likes
27
Πόντοι
42
Age
25
#12
διαρροές δεν έχει καθόλου είναι πολύ προσεγμένο. Θέλω να ανεβάσω φωτογραφίες να την δείτε αλλά μου επιτρέπει μέχρι ένα Mb αν υπάρχει άλλος τρόπος πείτε μου για να την δείτε:thanks::thanks:
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.703
likes
14.442
Πόντοι
1.297
Age
45
#15
διαρροές δεν έχει καθόλου είναι πολύ προσεγμένο. Θέλω να ανεβάσω φωτογραφίες να την δείτε αλλά μου επιτρέπει μέχρι ένα Mb αν υπάρχει άλλος τρόπος πείτε μου για να την δείτε:thanks::thanks:
Αν τις έχεις ανεβάσει στο Facebook η σε κάποιο online album λέει εδώ κάποιες οδηγίες:
http://my2cv.gr/forum/threads/leitoyrges-toy-noy-my2cv-gr.928/
Απο τη χρονολογια ,τα χιλιομετρα και τις ζαντες παω στοιχημα οτι εχει εμπρος καθισματα απο Gti και ο προηγουμενος ιδιοκτητης λεγοταν Κωσταντινος! cool5

Καλοταξιδη ,ειναι πολυ προσεγμενο αμαξι!
Α ρε πρεζάκιιιι :lol:
 
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.773
likes
7.621
Πόντοι
947
Age
54
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
#17
Epidi mou dothike evkeria na odigiso parallila dio BX, basika tris, thelo na mirasto merika pragmata pou paratirisa.
Lipon prokete peri BX TRD, TRS protis siras ke mia TRD devteras siras. Sto couter ta BX protis siras ichane 71.000 i TRD ke giro sta 35.000 i TRS, eno to TRD devteris siras iche kalipsi 86.000 km.
Kiriolektika ta amaksia devteras dialiotane, idika to olo tablo etreme ke etrise arketa, i anartisi poli pio sfichti, parolou pou alachtikane oi spheres!!!!
Oi dio Kinitires diesel, ke oi dio choris turbo ke me 63 PS, entelos diaforetikoi, o sira 1 san trakter idika krios, ala me arketa kaliteri ropi strepseos, eno o sira 2 pio iremos ke pio athoribos ala ke arketa pio agathoulis.
Rolo tha pesi sigoura to gegonos oti o pio modernos kinitiras tis 2 siras, iche systima anakikloseos kavsaerion, ke ripeni arketa pio logo to peribalon.
Genikos ime latris tis protis siras, ine pio Citroën me to tablo ke ta organa typou diastimoplio Enterprise....eno i sira dio akome ke aftoepaneferomeno flash diatheti.
H pio megali ekpliksi gia mena itana pantos i idroelastiki pou ine poli diavoretiki sta dio BX me idion kinitira!!!
Oi sira 1 BX ine pio konta sta DS, CX eno oi sira 2 BX ine akoma pio sklires apo C5 sira 2!
Pantos epidi ine idro prepi na filasonte ke oi dio sires tis BX, idika tora pou tha eksafanisti pia to megalofies afto systima!
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.674
likes
8.614
Πόντοι
947
#18
Epidi mou dothike evkeria na odigiso parallila dio BX, basika tris, thelo na mirasto merika pragmata pou paratirisa.
Lipon prokete peri BX TRD, TRS protis siras ke mia TRD devteras siras. Sto couter ta BX protis siras ichane 71.000 i TRD ke giro sta 35.000 i TRS, eno to TRD devteris siras iche kalipsi 86.000 km.
Kiriolektika ta amaksia devteras dialiotane, idika to olo tablo etreme ke etrise arketa, i anartisi poli pio sfichti, parolou pou alachtikane oi spheres!!!!
Oi dio Kinitires diesel, ke oi dio choris turbo ke me 63 PS, entelos diaforetikoi, o sira 1 san trakter idika krios, ala me arketa kaliteri ropi strepseos, eno o sira 2 pio iremos ke pio athoribos ala ke arketa pio agathoulis.
Rolo tha pesi sigoura to gegonos oti o pio modernos kinitiras tis 2 siras, iche systima anakikloseos kavsaerion, ke ripeni arketa pio logo to peribalon.
Genikos ime latris tis protis siras, ine pio Citroën me to tablo ke ta organa typou diastimoplio Enterprise....eno i sira dio akome ke aftoepaneferomeno flash diatheti.
H pio megali ekpliksi gia mena itana pantos i idroelastiki pou ine poli diavoretiki sta dio BX me idion kinitira!!!
Oi sira 1 BX ine pio konta sta DS, CX eno oi sira 2 BX ine akoma pio sklires apo C5 sira 2!
Pantos epidi ine idro prepi na filasonte ke oi dio sires tis BX, idika tora pou tha eksafanisti pia to megalofies afto systima!
επειδή είπες για σκληρές c5...

Aπό περιέργεια, πως συγκρίνεις την άνεση ανάμεσα στις δυο σειρές c5 και στην c6? από πλευράς του πόσο μαλακή είναι η ανάρτηση...
 
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.773
likes
7.621
Πόντοι
947
Age
54
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
#19
Kata tin gnomi mou katataso, me kritirio tin malakotita, ta idroelastika amaksia pou odigisa os eksis...
Ta kena ekprosopoune tin apostasi metaksi ton anartiseon, panta me kritirio tin malakotita, apo DS to pio malako mechri BX(2) to pio skliro anartimeno Hydro.

DS,
GS,

CX,
C6,

SM,
C5(3),

XM

BX(1),


C5(2),



Xantia Activa,
C5(1),









BX(2)!
 
Last edited:
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.653
likes
6.867
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#20
Αγαπητέ citrobella, χωρίς να θέλω να προσβάλλω την πραγματικά πολύ μεγάλη εμπειρία σου από Citroen με υδροπνευματική ανάρτηση, μήπως η σκληρότητα των αναρτήσεων εξαρτιόταν σε μεγάλο βαθμό από την κατάσταση των συγκεκριμένων μοντέλων που οδήγησες (εάν ήταν μεταχειρισμένα, βέβαια! Άκυρη η ερώτηση εάν ήταν καινούργια), κάτι που ίσως δεν αντιστοιχεί στις συνολικές προδιαγραφές της ανάρτησης του κάθε μοντέλου?

Η προσωπική μου εμπειρία είναι πενιχρότατη μπροστά στη δική σου (DS ως επιβάτης, GSX3 & C5(1) 1.8VTR ως οδηγός). Όντως, η DS σα να ήταν λίγο πιο μαλακή από τη GS. Η C5, όμως, με το hydractive μου φαινόταν ότι, καθώς είχε αυτό το σύστημα που περιόριζε τις κλίσεις, σου έδινε την εντύπωση ότι είναι πιο σκληρή, χωρίς, ίσως, να είναι στην πραγματικότητα σε σύγκριση με τις GS και DS, όπου οι κλίσεις ήταν πολύ έντονες. Μην ξεχνάμε, βέβαια, ότι τα C5 2.0 & V6 1ης γενιάς είχαν μία έξτρα 5η σφαίρα που περιόριζε ακόμα περισσότερο τις κλίσεις και μεγάλωναν ακόμα περισσότερο την αίσθηση αυτής της "σκληρότητας" σε σύγκριση με την 1.8 (δε γνωρίζω εάν κάτι τέτοιο συνέβαινε και στα diesel), χωρίς όμως να είναι στην πραγματικότητα. Έχω την εντύπωση ότι απλώς οι Citroen με hydractive επιτρέπουν καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος (roll) χωρίς να επηρρεάζουν (σημαντικά τουλάχιστον) την άνεση.
 
Top Bottom