Citroën 1919-2019


Επειδή αρνούμαι να δεχτώ ότι Citroën δεν υπάρχει σήμερα και βλέπω να φυσάει ένας διαφορετικός αέρας στην κουλτούρα της εταιρίας με σεβασμό στην φιλοσοφία και το παρελθόν της, αλλά το παρόν και το μέλλον της, παραθέτω το ακόλουθο video
 

Comments

Να επισημάνω μόνον τα εξής:
  1. Το ίδιο video είχε αναρτηθεί χωρίς την αναφορά στην DS, και τώρα περιλαμβάνεται κανονικά στην ιστορία της φίρμας :dsblink:
  2. Ο τεράστιος Σεβαστιανός Loeb μπορεί να οδηγήσει και με τις μπάντες...:lovecitroen:
 
Ένα video για τον φίλο μας τον Νίκο με την τελευταία ύδρο C5
Στο τέλος του βίντεο όμως,
ο ζελές που κρατούσε ο επιβαίνων στο c5 "άπλωσε". :confused:
Άραγε σε μία gs/gsa, σε bx ή πολύ περισσότερο σε ds, σε cx ή sm θα "άπλωνε";
Κατά 99,98% σίγουρα ΟΧΙ.:citroen:
Η "αποτυχία" της εξέλιξης;
Ποιός ξέρει.:whatever
 
Όσο για το βίντεο στην αρχή του θέματος, ναί. Θυμίζει σε όλους μας ποιά ήταν η citroen μέχρι το 2015 (άς πούμε, καί όχι μέχρι το 2001). Καί στο τέλος, ίσως βάζει υποθήκη για το μέλλον. Για το σήμερα τι έχει; Αυτοκίνητο σαν όλα τα άλλα. Ντιζάιν, μέσα-έξω, κάποια ιδιαίτερα στοιχεία, συνδυασμοί χρωμάτων, "περίεργα" φωτιστικά σώματα, και άλλα τέτοια πράγματα. Ξέχασα να αναφέρω τις σακούλες εξωτερικά στις πόρτες. Ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να είναι οποιασδήποτε μάρκας. CITROEN ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Ακόμη και το σήμα θυμίζει citroen. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
Λείπει το στοιχείο εκείνο, το τόσο διαφορετικό, που την ξεχώριζε από τη μάζα. Η απαράμιλη, αξεπέραστη και ακόμη 100 χρόνια μπροστά. Η υδροπνευματική ανάρτηση. Το σήμα κατατεθέν της εταιρείας.
Έ λοιπόν, η citroen, έπαψε να υπάρχει το 2001 ή το 2015(άν θέλετε).
Το υπόγραψε το group PSA.
Μαζί με τη citroen όμως πέθανε (για μένα), και το group.
Όσο μπορώ, θα κρατήσω τη xantia, ζωντανή και λειτουργική καθημερινά. Όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου (άν έρθει, γιατί ανταλλακτικά υπάρχουν στο εξωτερικό, από άλλες ευαιρείες), θα μπεί στην αποθήκη, απλά να την καμαρώνω και να θυμάμαι το αέρινο και μοναδικό κύλισμά της, καθισμένος στο τιμόνι.
Γιατί οι αγάπες, ούτε πεθαίνουν, ούτε πωλούνται.
 
δεν ειδα το βιντεο.....απλα η σιτροεν καταφερε να διωξει και θα συνεχιζει να διωχνει πολλους πιστους οπαδους της υδροπνευματικης αναρτησης.....
ναι κυριοι το εχω πει στο παρελθον.....καλη η σιτροεν αλλα υπαρχουν και πολυ καλυτερα αυτοκινητα συμβατικα.....πχ αν σημερα αγοραζα αμαξι θα το σκεφτομουν σοβαρα για χιουνται πετρελαιο.....σαν συμβατικο αυτοκινητο ισως εχει πιο πολλα να δωσει απο τα σημερινα μοντελα.
για τα παλαια μοντελα δεν κανω καμια αναφορα..θα επρεπε να ντρεπονται εκει περα μετα καμωματα τους
 
Ναι μανώλη, έχεις δίκιο για τα χιουντάι. Και αξιόπιστη εταιρεία είναι. Βρίσκεις ανταλλακτικά για μοντέλα 30+ ετών.
Όχι έτσι όπως κατάντησε η PSA την citroen. Να μην έχει ανταλλακτικά για 17 χρόνων μοντέλα. ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ.
 
Έχω εμπειρία από Hyundai (i30 & Tuscon) & Kia (Ceed). Νοικιάρικα με λίγα χιλιόμετρα, ή test drive. Μοντέλα '17-'18 όλα.

Κατά τη γνώμη μου οι διαφορές των συγχρόνων αυτοκινήτων πλέον δεν είναι τόσο σημαντικές όσο ήταν πριν από 10, 20 και πλέον χρόνια (κάποτε υπήρχε, π.χ., η GSA και την ίδια εποxή υπήρχε και το Lada 2101, ή το Wartburg, ή το Skoda 105...). Δεν είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές ώστε να αποκηρύξεις εντελώς μία μάρκα.

ΑΛΛΑ: Επειδή οδήγησα τα σύγχρονα Κορεάτικα, από 1 ώρα έως λίγες ημέρες και το καθημερινό μου αυτοκίνητο είναι, ως γνωστόν, ένα C4 Picasso 1.6 e-hdi 116 ίππων του '14, μπορώ να πω ευθαρσώς (υποκειμενικά πάντα) ότι τα Κορεάτικα υπερέχουν μόνο στην εντελώς αθόρυβη λειτουργία τους. Σε όλους τους υπόλοιπους τομείς το Picasso υπερείχε, ας είναι και 6 ετών. Οδική συμπεριφορά, άνεση, χώροι, κατανάλωση, τιμόνι, συμπλέκτη (ας είναι λίγο πιο βαρύς - στο Tucson του '18 είχε "ένα μέτρο" διαδρομή και έπιανε τέρμα ψηλά - έλεος...) και άλλα.

Η πικρία μας για την κατάργηση της υδροπνευματικής και του καινοτόμου χαρακτήρα της Σιτροέν είναι μεγάλη και απόλυτα δικαιολογημένη. Μήπως όμως με το να την αποκηρύσσουμε εντελώς γινόμαστε και λίγο άδικοι?
 
Έχω εμπειρία από Hyundai (i30 & Tuscon) & Kia (Ceed). Νοικιάρικα με λίγα χιλιόμετρα, ή test drive. Μοντέλα '17-'18 όλα.

Κατά τη γνώμη μου οι διαφορές των συγχρόνων αυτοκινήτων πλέον δεν είναι τόσο σημαντικές όσο ήταν πριν από 10, 20 και πλέον χρόνια (κάποτε υπήρχε, π.χ., η GSA και την ίδια εποxή υπήρχε και το Lada 2101, ή το Wartburg, ή το Skoda 105...). Δεν είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές ώστε να αποκηρύξεις εντελώς μία μάρκα.

ΑΛΛΑ: Επειδή οδήγησα τα σύγχρονα Κορεάτικα, από 1 ώρα έως λίγες ημέρες και το καθημερινό μου αυτοκίνητο είναι, ως γνωστόν, ένα C4 Picasso 1.6 e-hdi 116 ίππων του '14, μπορώ να πω ευθαρσώς (υποκειμενικά πάντα) ότι τα Κορεάτικα υπερέχουν μόνο στην εντελώς αθόρυβη λειτουργία τους. Σε όλους τους υπόλοιπους τομείς το Picasso υπερείχε, ας είναι και 6 ετών. Οδική συμπεριφορά, άνεση, χώροι, κατανάλωση, τιμόνι, συμπλέκτη (ας είναι λίγο πιο βαρύς - στο Tucson του '18 είχε "ένα μέτρο" διαδρομή και έπιανε τέρμα ψηλά - έλεος...) και άλλα.

Η πικρία μας για την κατάργηση της υδροπνευματικής και του καινοτόμου χαρακτήρα της Σιτροέν είναι μεγάλη και απόλυτα δικαιολογημένη. Μήπως όμως με το να την αποκηρύσσουμε εντελώς γινόμαστε και λίγο άδικοι?
GS special του '77 (1987-1996)140.000 χλμ περίπου.
BX 1.4 kat του 10/91 (1996-2001)-255.000χιλ περ (ήμουν στα μέλια με την μετέπειτα σύζυγό μου).
xantia 1.8 16v 12/97(2001-σήμερα)-134.000χλμ περ.(νυμφευμένος πλέον=υποχρεώσεις).
Σε αυτά τα αυτοκίνητα έχω τις οδηγικές μου εμπειρίες. Όπως βλέπεις ΜΟΝΟ υδρό.
Περιστασιακά (ζήτημα αν ήταν 6-7 φορές όλα τα χρόνια) όταν κάποιο ήτανε συνεργείο οδηγούσα με κρύα καρδιά saxo, ή c3(της αδερφής μου).
Και πάλι citroen.
Ή κινέζικο πάρω ή citroen ή bmw ή ή ή, θα είναι όλα ίδια. Αμορτισέρ και ελατήρια.
Σέβομαι τη γνώμη σου για τα χιουντάι. Ξέρω ότι ακούω.
Όσο για το άν είμαστε άδικοι, είμαστε τόσο όσο και αυτοί απέναντι στους λάτρεις της citroen.
 
Last edited:
οχι νικο.....τα υδρο παιζαν σε αλλο γηπεδο μονα τους τα υπολοιπα μη υδρο ειναι στο σορο και δυστυχως ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος
Συμφωνώ πέρα για πέρα! Απλώς μιλούσα για σύγκριση συμβατικών, μια που μόνο αυτά απέμειναν στη Σιτροέν... Δεν είναι χειρότερα από Χιουντάι επειδή δεν έχουν υδροπνευματική. Αλλά εάν είχαν...!
 
Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο !
Ζωντανά μπροστά μας ό,τι πλάσαμε με την φαντασία μας.
Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς?
Την εντατική ανθρώπινη προσπάθεια, τα μέτρα υγειινής και ασφάλειας, το αχανές εργοστάσιο, την πρωτογενή παραγωγή υλικών, τηνέρευνα και εξέλιξη...
Μήπως τελικά το ΤΑ ήταν ευκαιρία στην τιμή του?
 
Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο !
Ζωντανά μπροστά μας ό,τι πλάσαμε με την φαντασία μας.
Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς?
Την εντατική ανθρώπινη προσπάθεια, τα μέτρα υγειινής και ασφάλειας, το αχανές εργοστάσιο, την πρωτογενή παραγωγή υλικών, τηνέρευνα και εξέλιξη...
Μήπως τελικά το ΤΑ ήταν ευκαιρία στην τιμή του?
η ΤΑ ήταν ουσιαστικά μια ολόκληρη γκάμα μοντέλων, από τις μικρές 11, μέχρι τις εξακύλινδρες 15...

Και μην ξεχνάμε ότι η ΤΑ 15 όταν παρουσιάστηκε, εκτός από τις υπόλοιπες τεχνολογίες της, ήταν και το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο, μπροστά από ανταγωνισμό τύπου Μπουγκατί και Φασέλ Βεγκά .

και ήταν έτοιμοι να βγάλουν και την 22αρα την οκτακύλιδρη.

Εξάλλου ο χαρακτηρισμός 'βασίλισσα του δρόμου', "reine de la route", βγήκε για την ΤΑ 15, και μετά από τους δημοσιογράφους καταχρηστικά χρησιμοποιήθηκε για DS. S?. CX. XΜ...
 
Top Bottom