Επειδή αρνούμαι να δεχτώ ότι Citroën δεν υπάρχει σήμερα και βλέπω να φυσάει ένας διαφορετικός αέρας στην κουλτούρα της εταιρίας με σεβασμό στην φιλοσοφία και το παρελθόν της, αλλά το παρόν και το μέλλον της, παραθέτω το ακόλουθο video
Ένα video για τον φίλο μας τον Νίκο με την τελευταία ύδρο C5καμιά όμορφη μπερλίνα να είχε κρατήσει στην γκάμα... Αυτό
Στο τέλος του βίντεο όμως,Ένα video για τον φίλο μας τον Νίκο με την τελευταία ύδρο C5
GS special του '77 (1987-1996)140.000 χλμ περίπου.Έχω εμπειρία από Hyundai (i30 & Tuscon) & Kia (Ceed). Νοικιάρικα με λίγα χιλιόμετρα, ή test drive. Μοντέλα '17-'18 όλα.
Κατά τη γνώμη μου οι διαφορές των συγχρόνων αυτοκινήτων πλέον δεν είναι τόσο σημαντικές όσο ήταν πριν από 10, 20 και πλέον χρόνια (κάποτε υπήρχε, π.χ., η GSA και την ίδια εποxή υπήρχε και το Lada 2101, ή το Wartburg, ή το Skoda 105...). Δεν είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές ώστε να αποκηρύξεις εντελώς μία μάρκα.
ΑΛΛΑ: Επειδή οδήγησα τα σύγχρονα Κορεάτικα, από 1 ώρα έως λίγες ημέρες και το καθημερινό μου αυτοκίνητο είναι, ως γνωστόν, ένα C4 Picasso 1.6 e-hdi 116 ίππων του '14, μπορώ να πω ευθαρσώς (υποκειμενικά πάντα) ότι τα Κορεάτικα υπερέχουν μόνο στην εντελώς αθόρυβη λειτουργία τους. Σε όλους τους υπόλοιπους τομείς το Picasso υπερείχε, ας είναι και 6 ετών. Οδική συμπεριφορά, άνεση, χώροι, κατανάλωση, τιμόνι, συμπλέκτη (ας είναι λίγο πιο βαρύς - στο Tucson του '18 είχε "ένα μέτρο" διαδρομή και έπιανε τέρμα ψηλά - έλεος...) και άλλα.
Η πικρία μας για την κατάργηση της υδροπνευματικής και του καινοτόμου χαρακτήρα της Σιτροέν είναι μεγάλη και απόλυτα δικαιολογημένη. Μήπως όμως με το να την αποκηρύσσουμε εντελώς γινόμαστε και λίγο άδικοι?
Συμφωνώ πέρα για πέρα! Απλώς μιλούσα για σύγκριση συμβατικών, μια που μόνο αυτά απέμειναν στη Σιτροέν... Δεν είναι χειρότερα από Χιουντάι επειδή δεν έχουν υδροπνευματική. Αλλά εάν είχαν...!οχι νικο.....τα υδρο παιζαν σε αλλο γηπεδο μονα τους τα υπολοιπα μη υδρο ειναι στο σορο και δυστυχως ο ανταγωνισμος ειναι μεγαλος
η ΤΑ ήταν ουσιαστικά μια ολόκληρη γκάμα μοντέλων, από τις μικρές 11, μέχρι τις εξακύλινδρες 15...Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο !
Ζωντανά μπροστά μας ό,τι πλάσαμε με την φαντασία μας.
Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς?
Την εντατική ανθρώπινη προσπάθεια, τα μέτρα υγειινής και ασφάλειας, το αχανές εργοστάσιο, την πρωτογενή παραγωγή υλικών, τηνέρευνα και εξέλιξη...
Μήπως τελικά το ΤΑ ήταν ευκαιρία στην τιμή του?