bxakias

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
329
Reaction score
1.248
Πόντοι
517
Age
50
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Δυστυχως τωρα δε μπορώ να σου πω μια σωστή γνώμη. Οταν με το καλό το φτιάξω θα σου πώ. Γενικότερα όμως ειμαι της αποψης "σχεδιάστηκε έτσι, θα λειτουργεί καλύτερα έτσι", αν βέβαια λειτουργεί σωστά.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.334
Reaction score
10.772
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Île-de-France
. Επειδή γνωρίζω ότι το φρενάρισμα αν ξέρεις να χειριστείς το αμάξι είναι καλύτερο χωρίς abs.
Aκόμα και οδηγοί αγώνων, κάνουν καλλίτερους χρόνους με ΑΒS.

Kαι για βγεγμένο, χαλίκι, λαδι, κλπ, δεν το συζητώ καν.
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.065
Reaction score
2.273
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Οντως είναι καλύτερα και ασφαλέστερα με ABS. Υπάρχει και σχετικό βιντεάκια δοκιμής με CX σε βρεγμένο οδόστρωμα, αλλά και με Mercedes W116.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.472
Reaction score
3.514
Πόντοι
827
Age
46
Περιοχή
Πρεβεζα
το ΒΧ χαντια και τα αλλα υδρο με λημ χρειαζονται το ΑΒΣ διοτι το φρενο ειναι σαν μια βαλβιδα ον οφφ σε συγκριση με τα αλλα συμβατικα.....προσωπικα δημητρη θα διαφωνησω το ΑΒΣ το χριεαζεσε σε περιπτωση πολυ αποτομου φρεναρισματος....και αν δεν εχεις περιθωριο να πας δεξια η αριστερα πχ αριστερα αντιθετο με κινηση δεξια μπαριερες τοτε ο κωλος του μπροστινου ειναι μονοδρομος....χωρις ΑΒΣ με αποτομο φρενο απλα θα συρθεις στην ασφαλτο χεροτερα αν ειναι βρεγμενη και η ταχυτητα σου θα ειναι λιγο μικροτερη απο πριν πατησεις φρενο.....
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.334
Reaction score
10.772
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Île-de-France
το ΒΧ χαντια και τα αλλα υδρο με λημ χρειαζονται το ΑΒΣ διοτι το φρενο ειναι σαν μια βαλβιδα ον οφφ σε συγκριση με τα αλλα συμβατικα.....προσωπικα δημητρη θα διαφωνησω το ΑΒΣ το χριεαζεσε σε περιπτωση πολυ αποτομου φρεναρισματος....και αν δεν εχεις περιθωριο να πας δεξια η αριστερα πχ αριστερα αντιθετο με κινηση δεξια μπαριερες τοτε ο κωλος του μπροστινου ειναι μονοδρομος....χωρις ΑΒΣ με αποτομο φρενο απλα θα συρθεις στην ασφαλτο χεροτερα αν ειναι βρεγμενη και η ταχυτητα σου θα ειναι λιγο μικροτερη απο πριν πατησεις φρενο.....
Aκριβώς Μανώλη. Και στην ΒΧ και στην CX η μεγαλύτερη έννοια μου είναι το βρεγμένο...

Ειδικά σήμερα που οι περισσότεροι έχουμε συνηθίσει αυτοκίνητα με ΑΒS
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
205
Reaction score
424
Πόντοι
397
Age
53
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Η αλήθεια είναι ότι το ABS χρειάζεται. Δίνει περιθώρεια αντίδρασης και αποφυγής του εμποδίου, σε φρενάρισμα πανικού, όχι μόνο στο βρεγμένο(άκρως επικίνδυνο), αλλά και στο στεγνό(όλοι το έχουμε ζήσει).
Στα υδρό εκείνο που είναι ψιλοπεριτό είναι το ΕSP. Σε νορμάλ(για υδρό) κίνηση πολύ σπάνια μπαίνει σε λειτουργία(έως καθόλου-πχ. σε c5).
Όσο για τον bxakia, καλώς τον πίσω στο κόσμο των υδροcitroen με τις κουκλάρες του.
Και το abs μην το αφήνεις. Κοίτα να το φτιάξεις και αχρείαστο νά'ναι.
ΥΓ. η άσπρη η κούκλα είναι λουκούμι. Σα να βγήκε μόλις από την έκθεση. Μπράβο!!!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
5.491
Reaction score
11.211
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Δημητρη χαιρομαι που σε βλεπω πιο τακτικα εδω!
Γνωστα σε μενα τα μωρα σου, τα χω θαυμασει απο κοντα. Το τελευταιο μονο που ξεφυγε αλλα μαλλον καταλαβα ποια ειναι. ;)
Να σ ευχαριστησω και απο εδω δημοσιως για το RD της xantia Ι που μου εδωσες τα Χριστουγεννα.

Για τον φιλο που ρωτησε, υπαρχει ακομα μια λευκη σε ακινησια λιγο πιο εξω απο την Αθηνα η οποια ειχε αγοραστει προ 10ετιας απο τη Ξανθη.
Μια κοκκινη 1.6 gti σε κυκλοφορια στην Αθηνα κανονικα.
Μια λευκη 1.9 8v σε κυκλοφορια στην απολυτως Ανατολικη Αττικη.
Μια γκρι 1.9 8v σουλατσαρει στη Νικαια
Στη Θεσσαλονικη επισης μια κοκκινη δεξιοτιμονη 1.9 16v 4x4 σε ακινησια μεχρι πριν καποια χρονια σιγουρα αλλα δε ξερω αν υπαρχει ακομα.
Στη Θεσσαλλονικη υπαρχει επισης μια φοβερη γνησια λευκη 1.9 16v ακομα.
Στη Λαμια επισης ειδα μια γκρι 8v (δε μπορεσα να διακρινω αν ηταν 1.9 ή 1.6) το καλοκαιρι του '15.
Επισης ολα τα χρονια Πατρα υπηρχε μια 1.6 gti σε εργοστασιακη αποχρωση.
Μια ξαναβαμμενη γαλαζια 1.6 gti ειχε βγει προς πωληση το '15 απο Πετρουπολη επισης.
 
Last edited:

bxakias

Member
Εγγραφή
26 Νοεμβρίου 2013
Μηνύματα
47
Reaction score
105
Πόντοι
347
Age
25
Περιοχή
Lárisa, Greece
Καλημέρα σε όλους σας. !! Θα προσπαθήσω αν και πλεον δύσκολα εχω ελεύθερο χρόνο να εγκαταστήσω το abs. Στην ουσία ειναι παιχνιδάκι μιας και εχω λύσει 3,4,5 bx :D
 

bxakias

Member
Εγγραφή
26 Νοεμβρίου 2013
Μηνύματα
47
Reaction score
105
Πόντοι
347
Age
25
Περιοχή
Lárisa, Greece
H πρωτη που ανεφερα ειναι αυτη:
Τι γραναζει φοράει η πέμπτη του? Μου φένεται μακρύ για να βγάζει 230 235. Εκτός αν χαλάει το βήμα λογο ελαστικών . Την εχει ξανακυκλοφορισσει η βρίσκεται σε ακινησία ακόμα?
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
5.491
Reaction score
11.211
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Δε γνωριζω λεπτομερειες για το κιβωτιο. Ειναι ανω την δεκαετιας σε φαση μαζεματος-ανακατασκευης.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
5.491
Reaction score
11.211
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Γεια χαρά Δημήτρη! Σε απίστευτη κατάσταση.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.472
Reaction score
3.514
Πόντοι
827
Age
46
Περιοχή
Πρεβεζα
ΑΨΟΓΗ αλλα για μενα παντα υποκειμενικο ειναι αυτο θα εβαζα τις εργοστασιακες ζαντες σε μαυρο χρωμα και 2 σιριτια στο πλαι μπλε κοκκινο....αλλα και ετσι μου κανει!!!
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.982
Reaction score
17.802
Πόντοι
1.547
Age
47
Περιοχή
Paris in the sixties
ΑΨΟΓΗ αλλα για μενα παντα υποκειμενικο ειναι αυτο θα εβαζα τις εργοστασιακες ζαντες σε μαυρο χρωμα και 2 σιριτια στο πλαι μπλε κοκκινο....αλλα και ετσι μου κανει!!!
Για τις ζάντες δεν θα διαφωνήσω με όλο το σεβασμό στο Δημήτρη :)
 
Top Bottom