automarin - Αγορά μεταχειρισμένου

Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.948
likes
15.059
Πόντοι
1.447
Age
46
#1
Αγαπητοί,

Η οικογένεια μεγάλωσε και με δεδομένα τα 2 3θυρα αυτοκίνητα μας ήρθε η ώρα να αποκτήσουμε ένα νέο. Η αγορά καινούργιου είναι εκτός συζήτησης οπότε πάμε για μεταχειρισμένο.
Δυστυχώς ή ευτυχώς τα μάτια της καρδιάς κοιτάζουν πάλι προς την εταιρία που το σήμα της θυμίζει την εταιρία της καρδιάς μας και ως επιλογές κάποιο Picasso. Για οικονομικούς λόγους δεν θα είχα πρόβλημα και με προηγούμενο μοντέλο (από το 2011 και εντεύθεν).

Βρήκα ένα του 2011 περίπου στα 8,500€ με 125000 Diesel.

Εγγυούνται ότι τα χλμ είναι αληθινά αλλά δεν το πιστεύω. Επίσης είναι πετρελαίου που αν εξαιρέσουμε τα καλά του έχει και πολλές ιδιαιτερότητες αναφορικά με την συντήρηση του.

Το μπάτζετ είναι αυτό. Μαξ 9,000€

Όποιος μπορεί να βοηθήσει με τις γνώσεις του παρακαλώ να το κάνει. Το εν μοντέλο είναι και Exclusive πλήρως εξοπλισμένο και εισαγωγής όπως ενημερώθηκα.

Τέλος όποιος έχει εμπειρία και από τον έμπορο να την μοιραστεί.

18275620_5_b.jpg
18275620_6_b.jpg
18275620_8_b.jpg
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.809
likes
9.051
Πόντοι
947
#2
Απόστολε, χωρι΄ς να έχω ο ίδιος προσωπική εμπειρία από κάποιον εππαγελματία πωλη΄τη αυτοκινήτου, από αυτά που έχω διαβάσει κατα καιρους σε διάφορα φόρουμ και ακούσει από φίλους, η συγκεκριμένη ΑΕ έχει πολύ κακή φήμη.

Σίγουρα με κανέναν πωλητή δεν θα είσαι σίγουρος, αλλά καλά λόγια ακούγονται για την Σιτροέν Ωμέγα
https://omegahellas.car.gr/cars/

και για την spotawheel.

Γενικά, είναι ρίσκο η αγορα μεταχειρισμένου, και για μη 'ιστορικό', προσωπικά δεν θα την έκανα.



Απλά, επειδή μου αρέσει να αναλύω τα πραγματα με την λογική, θα διαφωνούσα.

Τα δεδομένα είναι ότι έχεις ένα αυτοκίνητο 3θ, μικρομεσαίο που το έχει ςπό καινούριο με λιγοτερα από 100.000χλμ, και όπως ο ίδιος παραδέχεσαι οτι εχει αρχισει να 'διαλύεται' σιγά-σιγά.

το να δωσεις σχεδόν 10.000 ευρ'ω για να το αντικαταστήσεις με ένα με ψιλοάγνωστο ιστορικό, ιδιου κατασκευαστή, με αναφερομενα από τον επαγγελματία έμπορο 125.000 χλμ, για την ευκολία του 5 θυρου και μόνο δεν το βρίσκω λογικό.
Αν διαλύεται το δικό σου που έχει σίγουρα λιγότερα χιλιόμετρα και ξέρεις όλα τα προβήματα του από πρώτο χέρι, αυτό τι θα κάνει?
και αν πιστέψουμε τον εμπορο ότι έχει μόνο 125.000 χλμ, πόσα 'απροβλημάτιστα' θα μπορέσεις να κάνεις από εδώ και πέρα?

το μόνο σίγουρο είναι ότι θα είναι καλά κερωμένο και γυαλισμένο με αλοιφαδώρο, (και έτσι το χρώμα του θα δειχνει πιο φρεσκο από το δικό σου), θα είναι γυαλισμένο και το ταμπλό...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.809
likes
9.051
Πόντοι
947
#3
και συνεχίζοντας με δεδομένο ότι θέλεις κάτι για οικογενειακή χρήση, με ένα μωρό, και το κύριο μέλημά σου είναι η αξιοπιστία (προς το παρόν με ένα παιδί και για τα επόμενα 5-6 χρόνια δεν έχεις ακόμα ανάγκη τεράστιους χώρους, εγώ θα προσανατολιζόμουν προς ένα 5θυρο καινούριο σπυπερμίν, τυπου c3, 208, Kλειώ, που πλέον έχουν μεγαλώσει αρκετά σε χώρους, και όντας καινούρια θα σου δώσουν πιθανότατα 50.000 καλά, απροβλημάτιστα πρώτα χιλιόμετρα, με την σιγουριά (στο βαθμό που μπορεί να υπάρχει ) του καινούριου.

Σιγουρα θα κάνεις συμβιβασμούς στους χωρους και για να μείνεις σε χαμηλές τιμές δεν θα πάρεις φουλ εξοπλισμένες εκδόσεις, αλλά δυστυχ'ως δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.

Επίσης θα κοιτούσα και προς Φιατ Τιπο, που ξεκινά γύρω στα 13-14 χιλιάρικα. Αυτοκίνητο με εξαιρετικούς χώρους.


Σόρι αν έφυγα λίγο εκτός θέματος, και ανέφερα καινούργια, απλά για να σε βάλω σε σκέψεις...

Και εφόσον εκανες την τρέλα για την DS, ας μείνει όσο πιο συντηριτική και φρόνιμη η 'καθημερινή' επιλογή σου, με δεδομένο το μωρό...

Αυτά βέβαια θα έκανα εγώ στην θέση σου, και εσύ σίγουρα ξέρεις καλύτερα.
 
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.568
likes
6.861
Πόντοι
957
Age
46
Περιοχή
Ν. ΣΜΥΡΝΗ
#4
Αγαπητοί,

Η οικογένεια μεγάλωσε και με δεδομένα τα 2 3θυρα αυτοκίνητα μας ήρθε η ώρα να αποκτήσουμε ένα νέο. Η αγορά καινούργιου είναι εκτός συζήτησης οπότε πάμε για μεταχειρισμένο.
Δυστυχώς ή ευτυχώς τα μάτια της καρδιάς κοιτάζουν πάλι προς την εταιρία που το σήμα της θυμίζει την εταιρία της καρδιάς μας και ως επιλογές κάποιο Picasso. Για οικονομικούς λόγους δεν θα είχα πρόβλημα και με προηγούμενο μοντέλο (από το 2011 και εντεύθεν).

Βρήκα ένα του 2011 περίπου στα 8,500€ με 125000 Diesel.

Εγγυούνται ότι τα χλμ είναι αληθινά αλλά δεν το πιστεύω. Επίσης είναι πετρελαίου που αν εξαιρέσουμε τα καλά του έχει και πολλές ιδιαιτερότητες αναφορικά με την συντήρηση του.

Το μπάτζετ είναι αυτό. Μαξ 9,000€

Όποιος μπορεί να βοηθήσει με τις γνώσεις του παρακαλώ να το κάνει. Το εν μοντέλο είναι και Exclusive πλήρως εξοπλισμένο και εισαγωγής όπως ενημερώθηκα.

Τέλος όποιος έχει εμπειρία και από τον έμπορο να την μοιραστεί.

View attachment 14068 View attachment 14069 View attachment 14070
Τι το θες το μπαούλο? Πάρε μια c5 με υδροπνευματική να βρεις την υγεία σου!!
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.507
likes
8.686
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#5
Αποστολη φιλε ειλικρινα, μακρια απο το τριπτυχο ''Μητρος'', ''Αλιβυζομπαλος'',''Οτομαρινακης'',.. Μ-Α-Κ-Ρ-Ι-Α τρεχωντας. Απειρες πονεμενες ιστοριες ιδιως απο τον δευτερο...και οι αλλοι 2 δε πανε πισω. Καθαροι εμποροι ειναι το Stock Center και η Ω στο Ποταμι. Στη τελευταια πας απο το greekcitroenclub και ζητας τον κυριο Θοδωρη Βαρβαρηγο - ισως σου κανει και μια τιμη λιγο πιο καλη στη c4 καθοτι της μαρκας. Θα ψαχτω λιγο online να δω τι μπορω να βρω.

Εχε υποψιν οτι 99% τα εισαγωγης εμπορων ειναι απο Γερμανια-Ιταλια-Βουλγαρια με πολλα γυρισμενα χιλιομετρα. Ιδιως τα γερμανικα αν πεσεις απο κατω ειναι αρπαγμενα απο αλατι ασχημα. Γινεται τρελο πανηγυρι στη πλατη του Ελληνα που θελει φτηνο ντιζελ τα τελευταια χρονια. Καλη λυση ειναι και τα τελευταια c4, Αξιοπιστα πιο ποιοτικα ,με πιο καλη και ησυχη λειτουργια της πισω αναρτησης (που το δικο σου δε φημιζεται) και ανετο απο αναρτηση επισης! Επισης κορυφαιο σε χωρους πορτμπαγκαζ με 400+ λιτρα.

Π.χ. αγγελια (παραδειγμα δε το προτεινω) απο Ω για να καταλαβεις οτι ειναι σοβαροι...
https://www.car.gr/19499379-citroen-c4-trend-plus-95hp-19
Σου λεει στα ισα κινητηρας ανακατασκευη και χιλιομετρα 235.858. Στα ισα. Δε το κανουν αυτο μαντραδες...
 
Last edited:
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
2.738
likes
7.110
Πόντοι
897
Age
45
Περιοχή
Αθήνα
#6
Αυτό μου θυμίζει τη δική μου αναζήτηση πριν από ένα χρόνο, η οποία έληξε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο μεταχειρισμένο μεν, αλλά πολύ καλό και εξαιρετικά αξιόπιστο δε. Θυμίζω ότι πέρασα από διάφορες φάσεις με τα λεφτά που πήρα από την πώληση του Σκόντα, καινούριο Kia Ceed, Hyundai I30, (που υποτίθεται είναι αξιόπιστα και με πολλά χρόνια εγγύηση - tο κομμάτι που με "πόνεσε" όσον αφορά το Σκόντα), καινούριο Nissan Pulsar, ή μεταχειρισμένη C5, ή ακόμα και Ford Focus?

Ποιοι παραγοντες με βοήθησαν σε αυτήν την αίσια έκβαση?
  • Ιεράρχησα τις προτεραιότητές μου. Ήθελα οπωσδήποτε χώρους και παρόλο που τα σημερινά χάτσμπακ έχουν πολύ μεγαλύτερες διαστάσεις από παλιότερα, η εκμετάλλευση χώρων σε αυτά είναι τραγική... Focus, I30, Ceed είχαν χαμηλού επιπέδου χώρους, όπως και τα συμβατικά C4.
  • Μόλις βρήκα αυτό που με ικανοποιούσε περισσότερο στις προτεραιότητές μου, έκανα τα ακόλουθα βήματα:
    • Ζήτησα πλήρες ιστορικό του αυτοκινήτου, βιβλίο σέρβις και τεχνικό έλεγχο (τα οποία παρέχει και διαδικτυακά άμεσα η spotawheel)
    • Πήγα το αυτοκίνητο σε έμπιστο μηχανικό (στον Κο Βασίλη) για να μου επιβεβαιώσει χιλιόμετρα, κατάσταση κ.λ.π.
    • Τσέκαρα τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου σε ειδική ιστοσελίδα (επί πληρωμή, 10 ευρώ), στην οποία καταγράφεται το πλήρες ιστορικό όλων των αυτοκινήτων. Είδα, π.χ., ότι το δικό μου αυτοκίνητο προερχόταν από το Ντύσσελντορφ, έκανε το σέρβις του στα 56000χλμ (άργησε λίγο...), ξαναβάφτηκε κομμάτι της δεξιάς του πλευράς από γρατζουνιές και είχε ασφαλιστική αποζημίωση 2000 ευρώ (μάλλον κλοπή αντικειμένου στο εσωτερικό του). Είμαι ο 3ος ιδιοκτήτης του.
  • Η τύχη! Μην ξεχνάμε ότι όσο καλό και εάν φαίνεται το αυτοκίνητο, σχεδόν πάντα θα χρειάζεται κάτι (ξόδεψα άλλα 500 ευρώ για να αλλάξω δισκόπλακες - τακάκια, τα οποία εξ' αρχής ήταν γνωστό ότι ήθελαν αλλαγή και ύστερα από 20000χλμ, 600 ευρώ για πλήρες κιτ συμπλέκτη).
Να μην ξεχάσω να αναφέρω τη σημαντικότατη συμβουλή του Κώστα, που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφασή μου. Και έτσι, έκανα αυτό που αποκήρυττα πάντα, να αγοράσω μεταχειρισμένο για καθημερινό μου οικογενειακό. Το καινούριο που πήρα (το Σκόντα) με κατέστρεψε, το μεταχειρισμένο που πήρα, με έσωσε... Ένα αυτοκίνητο που το έχω οδηγήσει σε ακραίες συνθήκες, με απίστευτες ώρες λειτουργίας (και δεν είναι μόνο τα σχεδόν 40000χλμ σε ένα χρόνο) και προσφέρει πραγματικές υπηρεσίες και ασφάλεια στην οικογένειά μου.
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.507
likes
8.686
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#8
Καλη περιπτωση απο την Ω! Αν στο παρει και καλα το δικο σου και τα βρειτε και σε δοση,αν αυτο απαιτειται, ειναι ταμαμ. Πεντακαθαρο μου φαινεται.
https://omegahellas.car.gr/cars/view/17858895/
 
Last edited:
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
818
likes
1.963
Πόντοι
517
Age
43
#9
Αγαπητέ Αποστολή θα ήθελα να σου πω και γω 3-4 πραγματάκια.
Ξεκινάμε με το βασικό αξίωμα: Ένα παιδί = κανένα, δύο παιδιά = πολλά. Αυτό είναι ενα βασικό αξίωμα που πρέπει να το έχεις παντα στο μυαλό σου για ό,τι έχει να κάνει με επιλογές που σχετίζονται με την οικογένεια, όπως το αυτοκίνητο. Στην περίπτωσή σου σίγουρα το 5θηρο είναι αναγκαίο, για την ακρίβεια πιο βολικό από το 3θηρο. Όμως βλέπω και ακούω τον ξάδερφο σου να μην αντιμετωπίζει πρόβλημα με το 3θηρο 307.
Επίσης το ένα παιδί δεν έχει πρόβλημα χώρου για να μεταπηδησεις από το C4 coupe στο Picasso. Εμείς αλλάξαμε κατηγορία από το corsa στο Picasso όταν ήρθε η δεύτερη. Με την μία κάναμε αξιοπρεπεστατες διακοπές και με το 107. Με το 107 με μπαγκάζια και καρότσι και χωρίς μπαγκαζιερα.
Όποτε μην βιάζεσαι να κανείς οποιαδήποτε κίνηση. Τα 3θηρα θα σε εξυπηρετήσουν, έστω και χωρίς την "πολυτέλεια" της πίσω πόρτας.
Αν θες ντε και καλά να τα αλλάξεις θα συμφωνήσω με τον nonos τοσο για το τελευταίο C4 οσο και για την περίπτωση του Ωμέγα στο ποτάμι αλλά θα πρόσθετα και του Χανιαδακη. Επίσης αξιόπιστο είναι και το spotweel.gr . Από το site αυτό ειχε βρει ο Nikephoros το δικό του.
Επίσης προτίμησε "ελληνικά" αυτοκίνητα.
Τέλος αν δεν κανείς τα χιλιόμετρα που γράφει ο Nikephoros (πανω από 20.000 χλμ γενικά) οι βενζίνες παραμενουν η καλύτερη λύση. Αυτά... τα ολίγα...
Υ.Γ. Για την αγορά του καροτσιού βάλε και την παράμετρο του χώρου που καταλαμβάνει στο πορτ παγκαζ. Στην δική μου περίπτωση το καρότσι πέρασε από το τεστ 107
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.507
likes
8.686
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#10
Νομιζω το οριο για βενζινη ειναι μαλλον οι 15.000km κατ ετος. Ειναι και λιγο υποκειμενικο.
Να σημειωσω οτι μεσω spotawheel πληρωνεις ενα ''νταβατζιλικι'' και ειχαμε εντοπισει και αυτοκινητο το οποιο κατα πασα πιθανοτητα απο την εκδοση ηταν εισαγωγης και πωλουνταν και ως top εξοπλιστικα. Συγκεκριμενα ηταν μια c5 που πωλουνταν ως exclusive ενω δεν ηταν και ο εξοπλισμος ηταν απο εκδοση του εξωτερικου! Γενικα καλη η spotawheel συμφωνω, αλλα δεν ειναι πανακεια. Επισης δεν εχω καμια εμπιστοσυνη σε Χανιαδακη - Πουλακη. Ιδιως στον δευτερο.
 
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.715
likes
16.932
Πόντοι
1.387
#11
Βαλε μπαγκαζιερα στην ασπρουλα...:superman:
..Καλη τυχη σε οτι.... priest
Τις ευχες μου για το νεο μελος.....:helllo:.

..Α...και η οικογενεια μεγαλωνει με ενα η περισσοτερα μελοι.... η Ανεση της μετακινησης εαν σε περνει ειναι παντα ανεση... μετα βολευεσαι και με οτι εχεις....coffee

C4 1.6 diesel 92... kalo timio αλλα μεχρι εκει ....το 110hp με αυτοματο μακραν καλυτερο... με το ενα κανεις 1100χλμ με το αλλο γυρω 900χλμ kai στο δευτερο δεν ψαχνεις και τα πλαστικα μετα τα 5....ετη...

Peugeot 308 με το 6αρι diesel...πολυ καλο αμαξι.... δεν ξερω ποσο στοιχιζει...

Καλο αμαξι αλλα δεν ξερω και τα κομπλεξ ..του καθενος..ειναι και το Nissan Pulsar 1.2 βενζινη... ( Τα ολα παρα πανω απο προσωπικη χρηση 2 τελευταιων ετων)

Α και σε μπαουλα θα κοιταγα σε scenic.... my opinion..

Aytα..
keep going
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.507
likes
8.686
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#12
C4 1.6 diesel 92... kalo timio αλλα μεχρι εκει ....το 110hp με αυτοματο μακραν καλυτερο... με το ενα κανεις 1100χλμ με το αλλο γυρω 900χλμ kai στο δευτερο δεν ψαχνεις και τα πλαστικα μετα τα 5....ετη...
Το ιδιο αυτοκινητο ειναι μεσα!! Ιδια πλαστικα.

Το Pulsar εχει ασχημο και μουντο εσωτερικο. Πολυ... για τα γουστα μου.
 
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.715
likes
16.932
Πόντοι
1.387
#13
Το ιδιο αυτοκινητο ειναι μεσα!! Ιδια πλαστικα.

Το Pulsar εχει ασχημο και μουντο εσωτερικο. Πολυ... για τα γουστα μου.
Το ενα εχει πλαστικα για κλαματα...κα το αλλο εκει εχει δερμα τιμονι ... καλυτερο ταμπλο... ( και ολα απο πρσωπικη χρηση αγαπητε μου Χρηστο.. τιμιο καλο αμαξακι για τα χρηματα που κανει.. μεχρι εκει ομως δεν ειναι καμια υπερ ανακαλυψη αυτοκινησης..)

Εαν το ξεπερασεις ...ειναι value for money... to Nissan...

Και φυσικα για εμενα ακομα να το ξεπερασω.. εαν ο φιλος μας μπορει θα κοιταγα και s60 or V60 diesel.. value for money
 
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.507
likes
8.686
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#14
Αρα το σχολιο σου εχει να κανει με τη ποιοτητα των πλαστικων κατα (εξοπλιστικα) σημεια και οχι με τη ποιοτητα συναρμογης (θα τα ψαχνεις..). Συμφωνω. Το ταμπλω τι διαφορα εχεις? Το πανω κομματι το ιδιο αφρωδες ειναι π.χ. Δε παιρναν απο αλλο ραφι. Οπως και σ ολες, το κατω μερος ειναι χειροτερο ποιοτικα απο το πανω. Συμφωνω δεν ειναι καμια υπερανακαλυψη της αυτοκινησης.
 
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.715
likes
16.932
Πόντοι
1.387
#15
Αρα το σχολιο σου εχει να κανει με τη ποιοτητα των πλαστικων κατα (εξοπλιστικα) σημεια και οχι με τη ποιοτητα συναρμογης (θα τα ψαχνεις..). Συμφωνω. Το ταμπλω τι διαφορα εχεις? Το πανω κομματι το ιδιο αφρωδες ειναι π.χ. Δε παιρναν απο αλλο ραφι. Οπως και σ ολες, το κατω μερος ειναι χειροτερο ποιοτικα απο το πανω. Συμφωνω δεν ειναι καμια υπερανακαλυψη της αυτοκινησης.
Ara λεμε για να μην μπερδεψουμε τον φιλο μας πως

Το c4 ειναι ενα αμαξι που ξεχνας να βαζεις πετρελαιο.. εχει χωρους για καροτσια βαλιτσες και βαλιτσακια... και το αυτοματομε τα 115 ειναι κλασεις ανωτερο στον δρομο .. ..( αυτο ειχα καταγραψει σε 3 χρονια χρησης..)

Αυτα για να μην στεναχωρω και τους λατρεις της φιρμας στο σημερα...

Other way μετακινησης ...


https://www.car.gr/18836688-alfa-romeo-giulietta-1-4-120hp-distinctive
Καλημερα σε ολους ... εφυγα....:citroen:
 
Last edited:
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
4.507
likes
8.686
Πόντοι
1.007
Age
49
Περιοχή
Δουβλινο
#16
και το αυτοματομε τα 115 ειναι κλασεις ανωτερο στον δρομο .. ..( αυτο ειχα καταγραψει σε 3 χρονια χρησης..)
Αυτο ειναι πολυ σημαντικο και ενδιαφερων. Αν θελεις ,οποτε εχεις χρονο, μας λες δυο λογια. Ηταν με aero pack ,πως στο διατανο το λεγαν, το δικο σου? ,

Παντως και η trend plus και η attraction (εκδοσεις) ειχαν δερματινο τιμονι.
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.948
likes
15.059
Πόντοι
1.447
Age
46
#17
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τον κόπο που κάνατε να με συμβουλέψετε.


Μάλλον ξεχνάω το Picasso..
Καλη περιπτωση απο την Ω! Αν στο παρει και καλα το δικο σου και τα βρειτε και σε δοση,αν αυτο απαιτειται, ειναι ταμαμ. Πεντακαθαρο μου φαινεται.
https://omegahellas.car.gr/cars/view/17858895/
Χρηστάρα μου αυτό είναι εισαγωγής όμως.. Τουλάχιστον έτσι γράφει.

Αγαπητέ Αποστολή θα ήθελα να σου πω και γω 3-4 πραγματάκια.
Ξεκινάμε με το βασικό αξίωμα: Ένα παιδί = κανένα, δύο παιδιά = πολλά. Αυτό είναι ενα βασικό αξίωμα που πρέπει να το έχεις παντα στο μυαλό σου για ό,τι έχει να κάνει με επιλογές που σχετίζονται με την οικογένεια, όπως το αυτοκίνητο. Στην περίπτωσή σου σίγουρα το 5θηρο είναι αναγκαίο, για την ακρίβεια πιο βολικό από το 3θηρο. Όμως βλέπω και ακούω τον ξάδερφο σου να μην αντιμετωπίζει πρόβλημα με το 3θηρο 307.
Επίσης το ένα παιδί δεν έχει πρόβλημα χώρου για να μεταπηδησεις από το C4 coupe στο Picasso. Εμείς αλλάξαμε κατηγορία από το corsa στο Picasso όταν ήρθε η δεύτερη. Με την μία κάναμε αξιοπρεπεστατες διακοπές και με το 107. Με το 107 με μπαγκάζια και καρότσι και χωρίς μπαγκαζιερα.
Όποτε μην βιάζεσαι να κανείς οποιαδήποτε κίνηση. Τα 3θηρα θα σε εξυπηρετήσουν, έστω και χωρίς την "πολυτέλεια" της πίσω πόρτας.
Αν θες ντε και καλά να τα αλλάξεις θα συμφωνήσω με τον nonos τοσο για το τελευταίο C4 οσο και για την περίπτωση του Ωμέγα στο ποτάμι αλλά θα πρόσθετα και του Χανιαδακη. Επίσης αξιόπιστο είναι και το spotweel.gr . Από το site αυτό ειχε βρει ο Nikephoros το δικό του.
Επίσης προτίμησε "ελληνικά" αυτοκίνητα.
Τέλος αν δεν κανείς τα χιλιόμετρα που γράφει ο Nikephoros (πανω από 20.000 χλμ γενικά) οι βενζίνες παραμενουν η καλύτερη λύση. Αυτά... τα ολίγα...
Υ.Γ. Για την αγορά του καροτσιού βάλε και την παράμετρο του χώρου που καταλαμβάνει στο πορτ παγκαζ. Στην δική μου περίπτωση το καρότσι πέρασε από το τεστ 107
Γιώργο μου παλιά είμασταν 3 παιδιά σε 2cv και κάναμε ταξίδια. όταν έχεις παιδί πίσω σε κάθισμα δεν νοείται να μην έχεις πίσω πόρτες, καθαρά για λόγους ασφαλείας. Σίγουρα όταν έχεις ένα c4 που θεωρείται και είναι σύγχρονο αυτοκίνητο ίσως να είναι πολυτέλεια να θέλω να πάρω ένα νέο για λίγο μεγαλύτερους χώρους και επιπλέον πόρτες αλλά μέχρι 8/9.000€ μπορώ να διαθέσω.
προς ένα 5θυρο καινούριο σπυπερμίν, τυπου c3, 208, Kλειώ, που πλέον έχουν μεγαλώσει αρκετά σε χώρους, και όντας καινούρια θα σου δώσουν πιθανότατα 50.000 καλά, απροβλημάτιστα πρώτα χιλιόμετρα, με την σιγουριά (στο βαθμό που μπορεί να υπάρχει ) του καινούριου.

Σιγουρα θα κάνεις συμβιβασμούς στους χωρους και για να μείνεις σε χαμηλές τιμές δεν θα πάρεις φουλ εξοπλισμένες εκδόσεις, αλλά δυστυχ'ως δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.

Επίσης θα κοιτούσα και προς Φιατ Τιπο, που ξεκινά γύρω στα 13-14 χιλιάρικα. Αυτοκίνητο με εξαιρετικούς χώρους.
Νικόλα καινούργιο αυτοκίνητο δεν παίζει με τίποτα.

Δυστυχώς το νεότερο C4 που προτείνει ο Χρήστος δεν μου αρέσει καθόλου :(
Το κοιτάζω βέβαια αλλά δεν.. Προτιμώ 1000 φορές τον κάκτο ή κάποιο μεγάλο C3 από άποψη εμφάνισης. Το αυτόματο μου αρέσει ιδιαιτέρως όπως και κάποιο Diesel παρά το γεγονός ότι δεν κάνω πολλά χλμ.. ϊσως λιγότερα και από 10,000 το χρόνο.

Δεν βιάζομαι οπότε η αναζήτηση συνεχίζεται..
Αν βρει ο @citrobella κάποιο καλό αυτοκίνητο από Αυστρία από φίλο σε καλή τιμή τι ποσό θα πρέπει να υπολογίσω επιπροσθέτως από το κόστος κτήσης για να το φέρω στην Ελλάδα?
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
3.809
likes
9.051
Πόντοι
947
#18
εγώ στο μόνο που επιμένω είναι ότι κατά την γνώμη μου δεν αξίζει να δοθεί ένα c4 με 95.000 χλμ, δικά σου από καινουριο και που συγχώρα με αν έχω κάνει λάθος δεν σου έχει βγάλει μεγαλο μηχανικό πρόβλημα, για να πάρεις πολύ ακριβότερα ένα μεταχειρισμένο c4 (ή κάτι παρόμοιο) με 120.000+ χλμ και πολλά ερωτηματικά.

θα είναι η χαρά του μαντρά αυτό
 
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.948
likes
15.059
Πόντοι
1.447
Age
46
#19
Όντως το C4 μου αυτά τα 11 χρόνια που το έχω έχει κάψει 1 φορά την ασφαλειοθήκη και μια φορά την μίζα. Τα άλλα θέματα που και δια ζώσης έχουμε συζητήσει αφορούσαν σε φθορές που σχετίζονται με την μέτρια ποιόητα των υλικών που έχει εσωτερικά. Επίσης ένα θέμα που είχα από την αρχή είναι με το δίσκο που μερικές φορές όταν ζεστένεται το αυτοκίνητο κάνει σαν αγριοκάτσικο όταν αποσυμπλέκω.
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.246
likes
2.657
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
#20
Όντως το C4 μου αυτά τα 11 χρόνια που το έχω έχει κάψει 1 φορά την ασφαλειοθήκη και μια φορά την μίζα. Τα άλλα θέματα που και δια ζώσης έχουμε συζητήσει αφορούσαν σε φθορές που σχετίζονται με την μέτρια ποιόητα των υλικών που έχει εσωτερικά. Επίσης ένα θέμα που είχα από την αρχή είναι με το δίσκο που μερικές φορές όταν ζεστένεται το αυτοκίνητο κάνει σαν αγριοκάτσικο όταν αποσυμπλέκω.
Αυτο το κλωτσημα οφείλεται σε κατι ελατηρια που υπαρχουν στον δισκο συμπλέκτη για απορρόφηση τον κραδασμών ! Οταν αυτα αλλοιώνονται το αυτοκίνητο κανει ακριβώς έτσι !! :) Τωρα όσον αφορά το θεμα μακριά απο την auto marin δεν έχει καθόλου καλή φήμη !!
 
Top Bottom