2CV - Club 1981 - Επαναφορά από μακρα ακινησία

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Καλά, μη νομίζεις, και το 2011 που πήρα το C5, τις ίδιες μαμουνιές κάναν. Α ρε.....βρεμένη σανίδα....
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Παντού γίνονταν και γίνονται.. Συνάδελφος όταν παρήγγειλε τοτε καινούργιο golf gt 170 έλειπε ολόκληρο τριμ απο ολοκαίνουργιο αυτοκινητο:lol: έλειπαν επίσης τα βιβλία, πατάκια κτλπ
Για την ιστορία και η GSA του παππού μου το '84 ,κατασκευής Vigo, αγοράστηκε καινούργια και ήταν τρακαρισμένη και επισκευασμένη τελικά! Δεν ταίριαζε η τρύπα της μανιβέλας στη μηχανή με την τρύπα στη μάσκα(!) :help:και αποδείχθηκε ότι είχε πάρει η μια βάση της μηχανής. Επίσης την ήθελαν rouge vallelunga και τελικά βρέθηκαν με blue romantic μεταλλικό(!)
Πάντως βγήκε λύρα εκατό το αυτοκίνητο επί 23 χρόνια :love:
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
..................................................
Ωραίο καθημερινό οδοιπορικό :thumbs:
Με την άδειά σας, θα εξηγηθώ. Καθημερινο οδοιπορικό υποχρεωτικά.

Οταν ξεκινησα, δεν είχα πρόθεση να κάνω όλες αυτές τις εργασίες. Μόνον τις απολυτως απαραίτητες, για να επιστρέψει ασφαλώς το όχημα στον δρόμο.

Δηλαδή, κινητήρα, λάστιχα, φρένα , καθισματα, οροφή. Με τα δύο τελευταία, να είναι από ψάθινα, μεχρι ομπρέλα θαλάσσης.

Στην ανάπτυξη των δέντρων εργασιών, ανα τομεα, ελάχιστα πήγαινα πιο πάνω από τη ρίζα, με στόχο την επανακυκλοφορία με το ελάχιστο κόστος και σε συντομο χρονικό διαστημα.

Κινητήρας ΟΚ που σηματοδότησε την συνεχιση των εργασιών, με δεύτερο βημα τα λάστιχα ΟΚ. Επομενο επισκευη πατώματος.

Αυτό που δεν υπολόγισα σωστά, ήταν η επισκευή του πατώματος, που δεν έχει κάτι σημαντικό μεν, αλλά, με τις δύο ηλεκτροσυγκολλήσεις που δοκιμασα, τελικα τρύπαγε το λαμάκι.

Πλέον, έχω διαθέσιμη να δοκιμασω μία τρίτη, και αναμένεται και μία τέταρτη. Απλώς, πρέπει να βρώ ηλεκτρόδια μικρού μεγέθους. Αλλά, δεν μπορώ να πάρω ολόκληρο κουτί χωρίς να ξερω αν κανουν.

Επισης, θα μου φέρουν, διορία απόφασης μεχρι την επόμενη Τετάρτη, μία Argon, από την ............Καλαμάτα ! Επειδή με λυπήθηκαν.

Γίνεται κατανοητό, ότι πλέον ΟΛΕΣ οι άλλες εργασίες, του καθημερινού οδοιπορικού, γίνονται, μια και υπάρχει χρόνος, μέχρι να βρεθεί λύση στο θεμα των πατωμάτων.

Χωρίς πατώματα, δεν μπορώ να συναρμολογήσω το εσωτερικό, καντράν - ηλεκτρικά, δεν μπορούν να μπούν τα πετάλια, άρα τρόμπα φρένων, άρα φρένα,

ΚΟΛΛΗΣΑ ! Και ασχολουμαι με εργασίες που θα έκανα μετά το καλοκαίρι,, αφου ειχα χαρεί μια σαιζόν. Να τα αμορτισέρ,, να τα υφαλοχρώματα , απλώς για να μην κάθομαι και το βλέπω τακαρισμενο. Και τα κλανω τώρα, αντι ............του χρόνου.

ΟΠΟΤΕ ! Εκκληση σε όλους τους φίλους.

Αν, λέω αν, έχετε κάποια πρόταση, που θα μπορούσα να βρω δανεικη / ενοικιαζόμενη μία argon ανευ αερίου, σύρμα flux, θα με βοηθούσε να ξεκολλήσω, και να πάω πιο κατω. Τρία μαγαζιά που πήρα, ο ένας μονον που δεν με έβρισε, ο άλλος "ελάτε από εδώ" , στον τρίτο έλλειπε ο "μαστορας"

Απο αύριο, κόβω τα πατρόν / σχέδια για τα λαμαρινακια που θα χρειαστω ( δεν είχα κολληση και τα καθυστερουσα ) να πάνε στην στραντζα / ψαλλίδι, και να ......ετοιμαζομαι. Σχεδόν, πιάνει μεση ο Μάιος.

Δεν βιάζομαι μεν, αλλά, ννα τελιώνω να πάω για μπάνια.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
....και άλλη μία ερώτηση.

Μου λέει ο ασφαλιστής, ότι ......@#$%^&*(......., και να δώσω αντίγραφο αδείας, γιατί τα παληά αυτοκινητα, .........................μπλά-μπλά - μπλά.

Εχετε πρόβλημα στην ασφάλιση των σε κανονικη κυκλοφορία αυτοκινήτων ? ( Οχι αντίκες )

Και ενδεικτικά, για μονον υποχρεωτικές καλύψεις,+ οδική βοήθεια, τι πληρώνετε ?
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.215
Reaction score
23.877
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
....και άλλη μία ερώτηση.

Μου λέει ο ασφαλιστής, ότι ......@#$%^&*(......., και να δώσω αντίγραφο αδείας, γιατί τα παληά αυτοκινητα, .........................μπλά-μπλά - μπλά.

Εχετε πρόβλημα στην ασφάλιση των σε κανονικη κυκλοφορία αυτοκινήτων ? ( Οχι αντίκες )

Και ενδεικτικά, για μονον υποχρεωτικές καλύψεις,+ οδική βοήθεια, τι πληρώνετε ?
Κανένα θέμα. Πληρώνω στον Ν. Ποσειδώνα 80€ τον χρόνο
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Κι εγώ αδερφέ, με το GS σε κανονική κυκλοφορία, 1129 κιβικά, μόνο τα βασικά + θραύση κρυστάλων + οδική βοήθεια,
ετήσια την κάνω, τον Ιούνιο λήγει, πέρσι στην Ευρωπαϊκή πίστη με βγήκε περί τα ~190€, και η Allianz ήθελε 160€, (από λάθος μου δεν πήγα Allianz... άσε).
Δε ξέρω τι συμβαίνει με αυτοκίνητα "παλαιά" που έχουν κατατεθημένες πινακίδες..... είσαι σ'αυτή την κατηγορία ή υπάρχουν οι πινακίδες?
Τον καιρό που καθόταν τ'αυτοκίνητο, υπήρχαν πινακίδες? Πλήρωνε κανονικά ασφάλεια, τέλη κλπ? Μετρούσε στην φορολογική δήλωση?
Αν υπήρχε θέμα με όλα αυτά, ίσως γι'αυτό ο ασφαλιστής σου σε λέει τόσα μπλα μπλα.
Αν δεν υπήρχε θέμα και το αυτοκίνητο ήταν ακόμα και απλώς στα χαρτιά εντάξει, τότε βρες άλλον ασφαλιστή. :D:D:D:D
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
991
Reaction score
1.295
Πόντοι
437
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Αυτό με τη ασφάλεια με απασχολεί και μένα , μου είπε ο ασφαλιστής μου ότι η οδική βοήθεια θα ισχύει μετά από τρείς μέρες. Και μιλάμε για 50ευρω το τρίμηνο. Λέω αν βρω αυτοκίνητο από άλλη πόλη που το πιο πιθανό και μείνω στον δρόμο θα περιμένω 3 μέρες; :chair:

Καλό θα ήταν να βρούμε καποιον να είναι εγγύηση για παλαιοσιτροενάδες
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
Κι εγώ αδερφέ, με το GS σε κανονική κυκλοφορία, 1129 κιβικά, μόνο τα βασικά + θραύση κρυστάλων + οδική βοήθεια,
ετήσια την κάνω, τον Ιούνιο λήγει, πέρσι στην Ευρωπαϊκή πίστη με βγήκε περί τα ~190€, και η Allianz ήθελε 160€, (από λάθος μου δεν πήγα Allianz... άσε).
Δε ξέρω τι συμβαίνει με αυτοκίνητα "παλαιά" που έχουν κατατεθημένες πινακίδες..... είσαι σ'αυτή την κατηγορία ή υπάρχουν οι πινακίδες?
Τον καιρό που καθόταν τ'αυτοκίνητο, υπήρχαν πινακίδες? Πλήρωνε κανονικά ασφάλεια, τέλη κλπ? Μετρούσε στην φορολογική δήλωση?
Αν υπήρχε θέμα με όλα αυτά, ίσως γι'αυτό ο ασφαλιστής σου σε λέει τόσα μπλα μπλα.
Αν δεν υπήρχε θέμα και το αυτοκίνητο ήταν ακόμα και απλώς στα χαρτιά εντάξει, τότε βρες άλλον ασφαλιστή. :D:D:D:D
Οι πινακίδες + άδεια, κατατέθηκαν στην εφορία, όταν ένας λαμπρός εγκέφαλος είπε.

-Εχεις πινακιδες ? Και δεν έχεις ασφάλεια ? Πρόστιμο.

Και μου ήρθε στο μέηλ, ένα πρόστιμο, για το ΥΕ 8917, που ήταν ακινητοποιημένο μεν, χωρίς λάστιχα - οροφή - καθίσματα, αλλά, για ψυχολογικούς λόγους, πλήρωνα τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας.

Είχε δίκηο ο λαμπρός εγκέφαλος ? Τυπικά ναι, μια και κυκλοφορούν πολλά ανασφάλιστα, με όλους τους κινδύνους που υποθάλπουν τέτοιες καταστάσεις.

Αλλά, επειδή, στο πρώτο "τρέξιμο" των αρχείων, βγήκαν ΠΟΛΛΑ λάθη, πχ αποσυρμένα, κλεμένα, αλλαγές ιδιοκτησίας, καταστραμένα, εξαχθέντα, κλπ, μέχρι να ξανατρεξουν τα αρχεία με τις διορθώσεις, πήγα στην εφορία, έδειξα τις φωτό, λέω ΔΕΝ ΚΙΝΕΙΤΑΙ, και μου είπαν...................:X

Οπότε, οι πινακιδες πήγαν αυθημερόν στην εφορία. Για ακινησία "λόγω μηχανικης βλάβης" .Με στάθμευση σε ιδιωτικό χώρο.

Αρα, το όχημα, απο το 2017 έχει τις πινακιδες στην εφορία, με πινακιδες, με πρωτόκολλο ακινησίας. Χωρίς ΚΤΕΟ, τέλη, ασφάλεια.

Ειχα φυσικά κρατήσει φωτοτυπίες της άδειας και μαζί με το αντίγραφο του πρωτοκόλλου, τα έστειλα στον ασφαλιστή,και θα περιμενω.

Αν μου πεί τρελλά, ή άκριβά, ο @Pierre Boulanger θα μου δώσει στοιχεία για τον Ν. Ποσειδώνα ( βρήκα στο νετ, αλλά άλλη η συστημένη επαφή ).
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
Σημερα, κάτι ψιλά σαν εργασίες, οπότε, παραθέτω, κάποιες βασικές όψεις, της ολοκληρωμενης πλέον βαφής των "υφάλων" με ........................υφαλόχρωμα.

Θα ξαναπεραστεί και ένα δεύτερο χέρι, απλώς για πλήρη κάλυψη.

Να σημειώσω ότι, το σασσί από κάτω, ήταν ακομα με το βασικό χρώμα της προστασίας από την μαμά, το μαύρο, και εκτός κάποιων γδαρσιμάτων από πεζοδρόμια - πέτρες, ήταν σε άριστη κατάσταση.

Φυσικά, περάστηκε με σβουράκι παντού, και περάστηκε με υφαλόχρωμα .

Οι Γάλλοι, από μια εποχή και ύστερα, μάλλον μέσα του '70, λόγω πολλών πωλήσεων στην Αφρικη και λόγω των νικών στο SAFARI, αλλά και λόγω των Γαλλικών αποικίών, χρησιμοποίησαν καλές μεθόδους προστασίας, γιατί εκεί το κοκκινόχωμα και η άμμος ( πυρίτιο ), και η υγρασία ΔΕΝ χαρίζουν.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
Βάζω χωριστά τις φωτό, μήπως και υπάρξουν σχόλια.

Πάντως, είναι γεγονός ότι, αν θέλει κάποιος να κάνει ΣΩΣΤΗ δουλειά, ανεξαρτήτως μεγέθους ή βάθους, εννοώ ολική στο μέγεθος, ή απλώς αλλαγή στοιχείων, είτε σε καμπίνα, είτε στο σασσί, τα δύο αυτά πρέπει να διαχωριστούν.

Ειναι ο μόνος τρόπος για μια ποιοτική εργασία.
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Σωστά στα είπε ο "εγκέφαλος" μάλλον. Άπαξ και έχει πινακίδες, θεωρείται ως "κυκλοφορούν όχημα"
και εκτός από τέλη, θέλει και ασφάλεια και κτεο αν δεν κάνω λάθος. Μόνο με τα τέλη δεν τους αρέσει. Θέλουν και τα υπόλοιπα.
Γι'αυτό κι εγώ που το'χω μάχιμο, αναγκαστικά τα πληρώνω όλα.
Αντιθέτως, το δεύτερο GS που το'χε ο μπαμπάκος και .... (ξέρεις τώρα κάποιους παλιούς), το έθεσε σε ακινησία σε ιδιωτικό χώρο,
και πραγματικά δεν πληρώνει τίποτα, αλλά φαίνεται στην εφορία και δεν έχει διαγραφεί. Δεν βαραίνει μεν τον ιδιοκτήτη, αλλά δεν έχει διαγραφεί.
Το GS-άκι φυσικά έχει πεθάνει, και είναι για ανάρτηση στην άλλη ενότητα, "Citroen horror pics".

Για να ξανακυκλοφορήσει, (το δικό σου ή οποιοδήποτε...), θέλει διαδικασία. Μάλλον αυτή που κάνεις εσύ.
Και για να ασφαλιστεί μάλλον θέλει ο ασφαλιστής την άδεια. Πρέπει να επανέλθει το αυτοκίνητο σε κυκλοφορία δηλαδή.
Κάποια στιγμή που ρώτησα σε σχολή οδηγών έτσι μου τα'παν. Από περιέργεια ρώτησα, σχετικά με αγορά μεταχειρισμένου που είναι σε ακινησία.
Και μου'παν αυτό που ανέφερα. Πρέπει πρώτα να ξαναμπει σε κίνηση, και μετά να πωληθεί, και τα έξοδα βαραίνουν τον πωλητή.
Όχι τον αγοραστή. Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
Το θέμα εδώ είναι να ασφαλιστεί το αυτοκινητάκι, και για να γίνει αυτό πρέπει να αλλάξει η κατάστασή του στον φάκελο του αυτοκινήτου.
Ο ασφαλιστής μάλλον ξέρει, αλλά δε χάνεις να ρωτήσεις και στον Ποσειδώνα.
Μόνο μη μας μπει η τρίαινα στον μπισινό.....
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
Σωστά στα είπε ο "εγκέφαλος" μάλλον. Άπαξ και έχει πινακίδες, θεωρείται ως "κυκλοφορούν όχημα"
και εκτός από τέλη, θέλει και ασφάλεια και κτεο αν δεν κάνω λάθος. Μόνο με τα τέλη δεν τους αρέσει. Θέλουν και τα υπόλοιπα.
Γι'αυτό κι εγώ που το'χω μάχιμο, αναγκαστικά τα πληρώνω όλα.
Αντιθέτως, το δεύτερο GS που το'χε ο μπαμπάκος και .... (ξέρεις τώρα κάποιους παλιούς), το έθεσε σε ακινησία σε ιδιωτικό χώρο,
και πραγματικά δεν πληρώνει τίποτα, αλλά φαίνεται στην εφορία και δεν έχει διαγραφεί. Δεν βαραίνει μεν τον ιδιοκτήτη, αλλά δεν έχει διαγραφεί.
Το GS-άκι φυσικά έχει πεθάνει, και είναι για ανάρτηση στην άλλη ενότητα, "Citroen horror pics".

Για να ξανακυκλοφορήσει, (το δικό σου ή οποιοδήποτε...), θέλει διαδικασία. Μάλλον αυτή που κάνεις εσύ.
Και για να ασφαλιστεί μάλλον θέλει ο ασφαλιστής την άδεια. Πρέπει να επανέλθει το αυτοκίνητο σε κυκλοφορία δηλαδή.
Κάποια στιγμή που ρώτησα σε σχολή οδηγών έτσι μου τα'παν. Από περιέργεια ρώτησα, σχετικά με αγορά μεταχειρισμένου που είναι σε ακινησία.
Και μου'παν αυτό που ανέφερα. Πρέπει πρώτα να ξαναμπει σε κίνηση, και μετά να πωληθεί, και τα έξοδα βαραίνουν τον πωλητή.
Όχι τον αγοραστή. Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
Το θέμα εδώ είναι να ασφαλιστεί το αυτοκινητάκι, και για να γίνει αυτό πρέπει να αλλάξει η κατάστασή του στον φάκελο του αυτοκινήτου.
Ο ασφαλιστής μάλλον ξέρει, αλλά δε χάνεις να ρωτήσεις και στον Ποσειδώνα.
Μόνο μη μας μπει η τρίαινα στον μπισινό.....
Ναι, και εμενα στην μερίδα της εφορίας "Οχήματα" φαίνεται σε ακινησία. Δεν έχει διαγραφεί.

Και θα το έβγαζα απο την ακινησια ακομα και αύριο, αλλά, ο περιορισμός είναι το ΚΤΕΟ, το οποίο πρέπει να εκτελεστεί,μέσα σε 15 ημερες από την άρση.

Και για να κανεις άρση, προσκομίζεις το ασφαλιστήριο. Υποχρεωτικά.

Αρα,

-πρέπει να τελειώσω τις λαμαρινοδουλειές. Ειναι το σημείο κλειδι πλέον.
-να συναρμολογήσω το εσωτερικο, με βασικη την τρόμπα φρένων.
-να μπούνε τα φρένα.
-να τελειώσουν τα περιφερειακά , διακοπτες, καθαριστήρες, καθισματα, κλπ.
-να είναι έτοιμο για κυκλοφορία, και να κάνω την άρση, δηλαδή ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας
-μετά ΚΤΕΟ, και μετά
-βόλτες δοκιμων / πιστοποίησης, επανέλεγχος βαλβιδων, πλατινών, ρύθμιση φρένων,και ύστερα,

:dscabrio:

........δρόμο, βόλτα μεχρι Λαύριο, φωτό, και μετά, ή νησί, ή Μάνη. :D
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
μπα, πιστεύω πως αυτά τα τελευταία με τους ελέγχους δε τα χρειάζεσαι.
Μόνο ίσως τη ρύθμιση στα φρένα, δε κατέχω γρι από ταμπούρα, αλλά τα υπόλοιπα είμαι σίγουρος πως δε θα χρειαστούν ξανά έλεγχο.
Μόνο τις βόλτες για δοκιμές κλπ. Όλα μια χαρά φαίνονται.
Τόσες φωτογραφίες....μέχρι και το φρεσκοβαμένο υφαλόχρωμα μύρισε....
 
Top Bottom