2CV - Club 1981 - Επαναφορά από μακρα ακινησία

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
691
Reaction score
1.802
Πόντοι
437
Age
49
Ιδου το πρόβλημα.

Αιτιο-> Συσσώρευση υγρασίας και σκόνης, λογω κλίσης, σε σημείο που δεν το έβλεπε ο ήλιος ΠΟΤΕ !
Ζημια -> Αποσάθρωση οριζοντίου αριστερής κατω δοκού, και αρχής της καθέτου όπου στηρίζεται η κάτω άρθρωση της πόρτας. Μερική καταστροφή. Ουδεμία συνέπεια στην δομικη αντοχή, ( σημειακη φθορά) εκτος της βάσης εμπροσθίου φτερού ( στήριξη βίδας) και επικινδυνη η χρήση γρύλλου στο σημείο,
..........................................
Συνέπειες-> Δυσλειτουργία της πόρτας.
Αισθητικό->Μερικη διάτρηση στο σημείο
Επισκευή -> Προσωρινή, με γωνία 40Χ40, σε συγκολληση επί της δοκου, μεχρι την αρχή της πεταλιερας, και φλάτζα 10Χ15 υποστήριξης της βάσης της πόρτας.
Αποτέλεσμα->Ορθή λειτουργία της πορτας.
Επιπλέον,κάλυψη με mesh+stiko,των υπολοίπων μερών για αισθητικούς λογους. Μετά την σαιζόν,με αφαίρεση της καμπίνας, ολικη επισκευή του σημείου με νέα δοκό ( 70Ε ) και βάση πόρτας.

Γίνεται αντιληπτό,ότι δεν μπορώ να χρησιμοποιώ την πόρτα ως έχει, ουτε να πάω ΚΤΕΟ και να πω ( .....πρόσεχε την πορτα ρε ! )

Τελικά, τα σχέδια και οι επιθυμίες πήγαν ..........περίπατο. :cry:

Επειδή, δεν κατάφερα να συγκολλήσω τα επιθυμητά κομμάτια. Οπότε, τί κάνουμε ?

Πενία τέχνας κατεργάζεται. Θεόκριτος, 3ος π.Χ. αιών , αρχαίος Έλληνας ποιητής.
Μετάφραση: Η φτώχεια υποχρεώνει τον άνθρωπο να επινοεί τρόπους για την αντιμετώπισή της.

Θεωρητικά, είμαι ένας έμπειρος "μηχανικός"= αυτός που μηχανεύεται, επινοεί μηχανές, με την αρχαία έννοια, των μοχλών και πολύσπαστων.

Μη έχοντας πλέον την δυνατότητα να εφαρμόσω το "σωστο", η επόμενη κίνηση ήταν να δοθεί λύση, στην ασφαλή στήριξη της πόρτας, και στην όλη υποδομή της. Για να πάω ΚΤΕΟ, χωρίς να λέω "Πρόσεχε την πόρτα ρεεεεεεεεεε".
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
691
Reaction score
1.802
Πόντοι
437
Age
49
Πάμε λοιπόν.

Μια και το σημείο, δέχεται κραδασμούς, και θα "θαφτεί", τα αυτασφαλιζόμενα παξιμάδια , είναι προτιμητέα. Το θέμα είναι να βρείς, γιατί οι γκάμες στα συνοικιακά, είναι περιορισμένες.

poem about a beautiful girl

 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
691
Reaction score
1.802
Πόντοι
437
Age
49
...όταν δεν μπαίνει χέρι, ασφαλίζεις το παξιμάδι στο κλειδί, με ειδική τεχνική. Μια και δεν έχω και βοηθό, μόνον έτσι μπορώ να δουλέψω.



 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
691
Reaction score
1.802
Πόντοι
437
Age
49
...να και η βάση του, ενισχυτική, με διπλή κοχλίωση με στήριξη στο πάτωμα, για κατανομή ροπών.

 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
691
Reaction score
1.802
Πόντοι
437
Age
49
...και η τελίκή όψη, με τα υπόλοιπα της τέως "πεταλιέρας", να καλύπτουν το νέο κομμάτι.

Ε, το καλοκαίρι το βγάζει, μετά, ..........βλέπουμε.

 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
691
Reaction score
1.802
Πόντοι
437
Age
49
...θα στηριχτούν και τα υπόλοιπα, και μετά, ένα πέρασμα, με ένα χρωματάκι, απλώς για το οπτικό αποτέλεσμα.

Δεν θα μπεί κάτι πιο πολύπλοκο, πχ ελαστική πίσσα ή κάτι παρόμοιο, μια και θα δυσκολέψει την εργασία στην επόμενη φάση, που θα χωριστεί η καρρότσα από το σασσί.

Πλέον, το κύριο θέμα, bottle neck, καθίστανται τα καθίσματα.

Βούρ λοιπόν.
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
237
Reaction score
360
Πόντοι
287
Age
48
Yep, those nuts are realy a poem about a beautiful girl.
A girl that doesn't bust your nuts.

Πραγματικά όμως, κάπως έτσι έφτιαξα κι εγώ τον εμπρός προφυλακτήρα όταν για κάποιο λόγο έπεσε.
Ποιος ξέρει ποιος πάτησε πάνω.... (φωτό αύριο)
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
901
Reaction score
2.081
Πόντοι
677
Age
52
Συγνώμη Giorgos_81 αλλά δεν μου αρέσουν καθόλου αυτά που βλέπω και δεν αναφέρομαι στη σκουριά αλλά στην επιλογή της επισκευής.

Ο τρόπος είναι ένας και αναπόφευκτος : αφαίρεση σάπιου - συγκόλληση νέου.
Πιστεύω ότι βρίσκεσαι στο σημείο καμπής : συμμαζεύω ότι μπορώ πάνω από τα ρούχα ή προχωρώ σε τμηματική αποσυναρμολόγηση και αξιολόγηση εργασιών.

Citreon 2CV welding repairs at work. - YouTube
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
691
Reaction score
1.802
Πόντοι
437
Age
49
Συγνώμη Giorgos_81 αλλά δεν μου αρέσουν καθόλου αυτά που βλέπω και δεν αναφέρομαι στη σκουριά αλλά στην επιλογή της επισκευής.

Ο τρόπος είναι ένας και αναπόφευκτος : αφαίρεση σάπιου - συγκόλληση νέου.
Πιστεύω ότι βρίσκεσαι στο σημείο καμπής : συμμαζεύω ότι μπορώ πάνω από τα ρούχα ή προχωρώ σε τμηματική αποσυναρμολόγηση και αξιολόγηση εργασιών.

Citreon 2CV welding repairs at work. - YouTube
Σωστός μεν, ........αλλά.

Ειπα εξ αρχής. Το επαναφέρω, μετά από μακρά ακινησία , πες το εγκατάλειψη.

Αυτό σημαίνει ότι , επανέρχεται στον δρόμο, ΑΣΦΑΛΩΣ μεν, αλλά όχι για βραβείο αποκατάστασης. Τουλάχιστον τώρα.

Αφού περπατήσει, και επανέλθούν τα συναισθήματα, ( επιθυμώ χρήση τουλάχιστον τριμήνου - Ιούλιο - Αυγουστο - Σεπτέμβριο ) κατα ή μετά το τέλος του χρόνου 22, θα γίνει μία σωστότερη "επισκευή", με αφαίρεση της καμπίνας, και ότι αυτό σηματοδοτεί.

Λάβε υπ' όψιν, και τις απρόοπτες καταστάσεις που αντιμετωπίζονται, πχ μια ΔΕΗ και ένας ΕΝΦΙΑ, που με .......έστειλαν, τουλάχιστον 1 μήνα πίσω στην πρόοδο.

Και επειδή, "επισκευάζω" μόνος, με καθαρά προσωπική εργασία, εξακολουθώ. Αν είχα αναθέσει σε τρίτο, τεχνίτη ή άλλο συνεργείο, θα είχα υποχρεωτικά σταματήσει λόγω κόστους. Και τα ανταλλακτικά ελάσματα, έχουν κόστος, και η εργασία τρίτου, έχει κόστος, το οποίο, την περίοδο αυτή, δεν μπορώ να διαθέσω. Βάλε και τον χρόνο που το συνεργείο θα ήθελε, που πάμε πολύυυυυ πίσω.

Ηδη κάτω από τις κοινωνικές συνθήκες που διαμορφώνονται, "παίζεται" ακόμα και η σχεδιαζόμενη επανακυκλοφορία, αν υπολογίσει κανείς, ασφάλεια - τέλη - ΚΤΕΟ, 200 Ε+, και ότι άλλο εμφανιστεί, άμα αρχίσει να κυκλοφορεί κανονικά, πχ, ένα γουργούρισμα από το κιβώτιο, ένα αμπραγιάζ, ένα ρουλεμάν, ενα.........

Και όλα τα απολύτως απαραίτητα, λάστιχα - φρένα - αναλώσιμα - ενελαστικά κόστη , έχουν προυπολογισμό πάνω από 1500 Ε.

Αρα, μπορεί κάποιος να είναι αυστηρός μεν, αλλά, κάτω από τις συγκεκριμένες συνθήκες, πρέπει να γίνεται και αντιληπτό το τι κάνω.

Και, βασικά, σταμάτησα τον κατήφορο που το όχημα όδευε, και αν τελικά ΥΠΟΧΡΕΩΘΩ να το ξανατακώσω, χωρίς να βγεί στον δρόμο, θα είναι σε σημείο, που θα απαιτούνται πλέον συγκεκριμένες εργασίες που ήδη έχουν προσδιοριστεί. Και οι βασικές εργασίες συντήρησης / ανακοπής της φθοράς, έχουν εκτελεστεί.

Ατυχώς, οι εξελίξεις εξαναγκάζουν σε αναθεωρήσεις, ο στόχος μεν παραμένει, αλλά προφανώς οι χρόνοι εφαρμογής γίνονται πιο ελαστικοί. Και δεν είνα η επιλογή μου. Αν ήταν, το όχημα ήδη θα κυκλοφορούσε από 1ης Ιουνίου.

Και όλοι θέλουμε την τελειότητα. Αλλά, η τελειότητα, ..........κοστίζει.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
901
Reaction score
2.081
Πόντοι
677
Age
52
"ο στόχος μεν παραμένει," :thumbs:
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.428
Reaction score
3.310
Πόντοι
777
Age
46
Αν και σε καταλαβαίνω απόλυτα σχετικά με τις δυσχέρειες και δυσκολίες με τις οποίες είσαι αντιμέτωπος νομίζω ότι αφού το ξεκίνησες που το ξεκίνησες το "restoration" κάντο, τουλάχιστον το πάτωμα, όπως πρέπει, και ας σου πάρει λίγους μήνες.
Επίσης είναι κατανοητό ότι την συναισθηματική παράμετρο την μετράς παρά πολύ, ειδικά για να πετύχεις την κυκλοφορία του με την ελάχιστη επιτρέπτη ασφάλεια. Όμως αξίζει λίγο παραπάνω υπομονή να ξεμπερδεύσεις με το πάτημα
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
691
Reaction score
1.802
Πόντοι
437
Age
49
....ενημερωτικά, προς τα τέλη 1980, Οκτ, παράγγειλα το 2CV στην CITROEN, τότε στην Συγγρού, κάτω από τα γραφεία της ΟΑ. Απέναντι, ο FIX.

Κατάθεση - προπληρωμη της αξίας, 330.000 δρχ, και το αυτοκίνητο, θα ερχόταν σε 2-3 μήνες, τέλη Δεκ '80 - αρχές Ιανουαρίου '81.

Επιλογή, το RAF, με μπλέ καθίσματα. Και μπλέ οροφή.

Μετά από αλλεπάλληλες αναβολές, και άπειρες δικαιολογίες, "....τώρα έρχεται, αχ, δεν ήρθε, ισως με την άλλη φουρνιά....", τον Φεβρουάριο, στις 23, μια ημερα πριν από μεγάλο σεισμό της 24ης, με ενημέρωσαν ότι έχουν ένα, αν θέλω να το πάρω, γιατί η επόμενη φουρνιά θα ερχόταν σε 2-3 μηνες, και βλέπουμε.

Και ήδη, η τιμη, είχε πάει στις 420.000 δρχ, και η επόμενη, ίσως να πήγαινε ακόμα πιο ψηλα. Μιλαμε για πωλήσεις μεσω εκβιασμών.

Υποχρεωτικά, πήγα Συγγρού, το είδα, λέω "....χρώμα άμμου", απλώς για να πω κάτι και να με πείσω, πλήρωσα με χορηγία μαμάς και αδελφής την διαφορά σε μετρητά, και στις 5/3/1981, το εκτελώνισαν. Ηερομηνια, 1ης αδείας. ( Αυτοκινητο με έναν ιδιοκτήτη και εργοστασιακό χρώμα :D)

Αργότερα, ανακαλυψα ότι το αυτοκινητο είχε κτυπηματάκια στα πίσω φτερά ( επισκευασμενα ), και το κυριοτερο, είχαν σβήσει την ημερομηνία παραγωγής από τον χώρο της μηχανής.

Ποιός ξέρει τι παιχνιδάκια έπαιξαν τότε.:dash:

Αργοτερα, τέλη '80, επετράπη η πώληση επίσημα και με γραμμάτια, έως τότε, τα γραμμάτια ηταν παρανομα, και όσοι σου έκαναν, φόρτωναν τόκους σε απίστευτο βαθμό. Ο πληθωρισμός, ήταν κατι το τραγικό, και δεν άφηνε περιθώρια.
...μια και έβγαλα τα χαρτιά του, σιγά -σιγα να ετοιμάζομαι, έδωσα για προσφορά ασφάλισης, να και η ......ημερομηνία.

Και από το σασσί, ξέρει κανείς που αντιστοιχεί η παραγωγή ? Μια και τα άλλα κωδικά, τα είχαν σβήσει ( ....απάτη μυριζει )

 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
901
Reaction score
2.081
Πόντοι
677
Age
52

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
691
Reaction score
1.802
Πόντοι
437
Age
49
Αν και σε καταλαβαίνω απόλυτα σχετικά με τις δυσχέρειες και δυσκολίες με τις οποίες είσαι αντιμέτωπος νομίζω ότι αφού το ξεκίνησες που το ξεκίνησες το "restoration" κάντο, τουλάχιστον το πάτωμα, όπως πρέπει, και ας σου πάρει λίγους μήνες.
Επίσης είναι κατανοητό ότι την συναισθηματική παράμετρο την μετράς παρά πολύ, ειδικά για να πετύχεις την κυκλοφορία του με την ελάχιστη επιτρέπτη ασφάλεια. Όμως αξίζει λίγο παραπάνω υπομονή να ξεμπερδεύσεις με το πάτημα
Δεν υπάρχει περίπτωση, να καθυστερήσω τώρα .....μερικούς μήνες. Its now or .......never.


Ηδη έχω καθυστερήσει, ακριβώς λόγω πατώματος, στην ουσία, στερέωσης της πόρτας. Που ψαχνόμουνα με τις κολλήσεις.

Πρέπει να κυκλοφορήσει τώρα, γιατί τον Οκτώβριο, έρχεται το νέο μωρό, :baby: και μετά, τα Γερμανικά νούμερα, θα ......πολλαπλασιαστούν.

Και μέχρι τότε, θα πρέπει να έχει δοκιμαστεί, και να ξέρω ακριβώς τι αλλο απαιτείται, Και τότε, έγκλειστος ακόμα μία φορά, θα έχω όοοοοοοοοοολο τον χρόνο, ελπίζω και το χρήμα, για να κάνω ότι απαιτείται για την νέα σεζόν, 2023 ( αν ζώ )

Προφανώς, ξανα ακινησία, όχι τέλη, όχι ασφάλειες, κλπ, και ...............εργασίες επισκευής.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
691
Reaction score
1.802
Πόντοι
437
Age
49
Δεν υπάρχει περίπτωση, να καθυστερήσω τώρα .....μερικούς μήνες. Its now or .......never.

Ηδη έχω καθυστερήσει, ακριβώς λόγω πατώματος, στην ουσία, στερέωσης της πόρτας. Που ψαχνόμουνα με τις κολλήσεις.

Πρέπει να κυκλοφορήσει τώρα, γιατί τον Οκτώβριο, έρχεται το νέο μωρό, :baby: και μετά, τα Γερμανικά νούμερα, θα ......πολλαπλασιαστούν.

.................................
...και για να μην λέμε λόγια του αέρα, ( εγώ δηλαδή ), έχω φρένα, πες 5-7 ημέρες, καθίσματα, ( παραγγελία πανια διάτρητα σκηνοθέτη - κορδόνι, ή άλλο ), πες 3-5 ημέρες, συναρμολόγηση, ( είναι τα πάντα λυμένα ), πες 5-7 ημέρες, τέλος Ιουνίου, το όχημα θα είναι στον δρόμο.

Αρση από, πες από 1η Ιουλίου, τέλη 3-6 μηνών, ασφάλεια 3 μηνών, εντός 15 ημερών ΚΤΕΟ, και ..........έτοιμος.

Ιούλιο - Αυγουστο - Σεπτέμβριο, βόλτες - δοκιμές, ελέγχεται , πχ πάει και μια εκδρομή, ή πάει στο νησί, και .........χαρές.

Και μετά, ηλεκτρονική ακινησία αν οι συνθήκες απαιτήσουν, και ................βλέπουμε.

Από τάκωμα, μέχρι ........πώληση :cry:



1ο χέρι, χρώμα της μάνας του, χοντρικά πολλές επισκευές / συντήρηση, καινούργια λάστιχα - φρένα, .......πόσο να ζητήσω ? :fool:
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
691
Reaction score
1.802
Πόντοι
437
Age
49
Κάπου εδώ είσαι:
19802cv 656KA4001 -
Dyane 667CD2001 -
Acadiane4543804CD0001 -
Mehari764810CA4001 - 11CA0500
Mehari 4x470300CE1001 - 00CE2000
19812cv 668KA0001 -
Dyane 674CB0001 -
Acadiane3088106CD8101 -
Mehari473611CA0501 - 11CA9999
Mehari 4x49700CE2001 - 00CE4000
Cats Citroën Net 2CV (cats-citroen.com)
Ή με ORGA No:
Cats Citroën Net Orga / RP number decoder (cats-citroen.com)

Ταιριάζει. Μέσα -τέλος 1980. Που με ταλαιπωρούσαν.
 
Top Bottom