2CV - Club 1981 - Επαναφορά από μακρα ακινησία

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
Αφού θα το ξαναβάλεις Γιώργο!!! Θέλεις καλή δουλειά εκεί στα δομικά της A pillar ώστε να δέσεις μαρσπιε και πεταλιερα.. είναι στον αέρα... τώρα μου φόρτωσε τις φωτογραφίες.
Το μαρσπιε καλύτερα να το πάρεις έτοιμο καινούργιο και μήν μπλέξεις καθόλου να τον φτιάξεις εσύ... εγώ τον έκανα φτιαχτό καί δεν μπορεις να φανταστείς πόσο το μετάνιωσα
Πουλάνε ολόκληρο το κομμάτι πάντως Γιώργο. Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα να το πάρεις καινούργιο όπως λέει ο Κώστας
Κύριοι,

Σεβαστέ ςοι απόψεις σας, και ΝΑΙ, έχετε δίκηο.

Αλλά, η "επέμβαση" αυτή, απαιτεί και άλλα κομμάται.

Το κόκκινο, που είναι ο "μαρσπιές", και φτάνει υπό γωνία μέχρι πισω από την πεταλιέρα, το μπλέ που είναι η φλάτζα του μεντεσέ, και η πράσινη η πεταλιέρα. Συν την κολώνα, που δεν την μαρκάρησα, για να μην μπερδευτεί παραπάνω το σκίτσο.

Βάλε και το πάτωμα, το κίτρινο.

 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
Να και τα κομμάτια.









και η σημειακή συνδεσμολογία.



Απολογούμαι αν αναγράφονται φίρμες, αν δεν επιτρέπεται παρακαλώ διαγράψτε.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
...και όλα αυτά, ενώνονται, με ηλεκτροπόντα, ή TIG. Οχι ηλεκτροσυγκόλληση.

Και, με μια μικρή ..................λεπτομέρεια. :blink:

Η καρότσα, είναι εκτός πλαισίου, στο πλάι ή ανάποδα, και αλλάζει ΚΑΙ το πάτωμα, όπου το μαρσπιέ δένει.

Στην συγκεκριμένη κατάσταση, είπαμε, επιστρέφει στην κυκλοφορία με το ελάχιστο δυνατόν κόστος, ( λόγω απείρων ωρών προσωπικής εργασίας ), και αναπόφευκτα έξοδα, σε ότι ΔΕΝ μπορώ να κατασκευάσω / επισκευάσω εγώ, οπως αγορά ελαστικών, νέων φρένων + τρόμπα, πλατίνες - μπουζί - λάδια, και παραμφερή.

Μετά την πρώτη κυκλοφορία , θα σταθμιστεί ξανα η όλη κατάσταση, και εφόσον κριθεί θετικά, τότε, μπορώ να προχωρήσω σε ανύψωση καμπίνας, και σωστή /ολοκληρωμένη επισκευή.
Και όλα ήταν υπό έλεγχο, με προοπτική σε 10-12 ημέρες, πινακίδες-ασφάλεια-ΚΤΕΟ, , στα 200+ όλα μαζί περίπου, και ήρθε προχθές η ΔΕΗ, και .................:dizzy:

Οπότε, μάλλον συνεχίζεται η εργασιακή σειρά, αλλά, η κυκλοφοριάκή, πάει κανενα μήνα πίσω.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
...και όλα αυτά, ενώνονται, με ηλεκτροπόντα, ή TIG. Οχι ηλεκτροσυγκόλληση.

Και, με μια μικρή ..................λεπτομέρεια. :blink:

Η καρότσα, είναι εκτός πλαισίου, στο πλάι ή ανάποδα, και αλλάζει ΚΑΙ το πάτωμα, όπου το μαρσπιέ δένει.
......και εννοείται, ότι πλέον, πάω σε επαγγελματία, με όλα τα απαραίτητα εργαλεία, χώρο, ανυψωτικό, και ...........διάθεση να το δουλέψει. :cool:

Και κανα δυό χιλιάρικα. :cold:
 
Last edited:

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
....κατα την διάρκεια των εργασιών, κάνω και τις παρατηρήσεις μου, μια και πολλά θέματα / σημεία, είναι και για εμένα πρωτόγνωρα, με την έννοια, ότι δεν έχω ξανα-ασχοληθεί / δουλέψει πάνω σε αυτά, στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Αλλά, έχω ( .......νομίζω :baby: ), την θεωρητική και πρακτική κατάρτιση, για να αντιληφθώ αν κάτι δεν μου αρέσει, και δεν "κολλάει" με την .......αντίληψή μου.

Ενα τέτοιο σημείο, είναι οι στηρίξεις των αμορτισέρ, στους πείρους σύνδεσης.

Οταν έλυσα, η κατάσταση από τον καιρό και τις συνθήκες ήταν ......................τραγική.

Ολα σφηνωμένα, και με ρύπους + σκουριές. Εδώ, η πρώτη τότε ενέργεια, καστορέλαιο στους κυλίνδρους

image post

Οι πείροι και τα αμορτισέρ, καθαρίστηκαν, γρασσαρίστηκαν, και άρχισε η συναρμολόγηση.

Εκεί παρατήρησα ( τεχνικά πάντα ), ότι οι κεφαλές των αμορτισέρ, έχουν το ελαστικό παρέμβυσμα, που έχει και ένα χιτώνιο, που είναι μεγαλύτερο από το ελαστικό, και θεωρητικά, οριοθετεί το σφίξιμο, ώστε να μην συμπιέζεται υπερβολικά το παρέμβυσμα, και να έχει την σχετική ελαστικότητα. Ταυτόχρονα, το χιτώνιο / μανίκι, θεωρητικά, ολισθαίνει ελεύθερα, στις έστω και ελάχιστες κινλησεις της αναρτησης.,



Στην συναρμολόγηση, αν σφίξεις μέχρι τέρμα, που θεωρητικά τερματίζει στο χιτώνιο, το αμορτισέρ ΔΕΝ γυρίζει ελεύθερα, γιατί διογκώνει το παρέμβυσμα, άρα και τριβές έχει, και παρεμβαίνει και στην λειτουργία ( κίνηση ) της ανάρτησης.

Αν χαλαρώσεις, για να κινείται ελεύθερα, το παξιμάδι μένει "χαλαρό", και ίσως κινδυνεύει, σε συντονισμούς και συνθήκες κίνησης, να .........φύγει.

Ερώτηση. Ξέρει κανείς, αν το σφίγγουμε τέρμα, ή αν αφήνουμε ελευθερία ? Θα ρωτήσω και τεχνίτη μεν, αλλά, ρωτάω και εδώ.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
....μια λύση, είναι ένα κόντρα παξιμάδι ( αντε βρές στο ίδιο σπείρωμα ), ή ένα λαμάκι, ασφάλεια, που θα αγκαλιάζει το παξιμάδι, και δεν θα επιτρέπει την περιστροφή. Για ξετρύπημα, και κοπίγια, δεν το συζητώ, γιατί δεν θα συμπίπτει πάντα στο σημείο, εκτός και εάν το ορίσω ελεύθερα.

Το ψάχνω, κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
895
Reaction score
2.061
Πόντοι
677
Age
52
Περίεργο το ότι σφίγγει.
Χρησιμοποιείς τις δικές του ροδέλλες με τη σωστή φορά, σε συμβατά αμορτισέρ ?
Το μήκος του αυχένα δεν είναι κατά τι μεγαλύτερο του μήκους της μπούσας του ματιού του αμορτισέρ?
Και παξιμάδι ασφαλείας οπωσδήποτε.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
Περίεργο το ότι σφίγγει.
Χρησιμοποιείς τις δικές του ροδέλλες με τη σωστή φορά, σε συμβατά αμορτισέρ ?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ναι, σε διαβεβαιώ. Ειναι τα δικά του, από κατασκευής.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
Το μήκος του αυχένα δεν είναι κατά τι μεγαλύτερο του μήκους της μπούσας του ματιού του αμορτισέρ?
Και παξιμάδι ασφαλείας οπωσδήποτε.
Μπούσα, μάλλον είναι το bush. Αυχένας, δεν ξέρω τι εννοείς.

Πρέπει να κάνω σχέδιο. :confused:
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
895
Reaction score
2.061
Πόντοι
677
Age
52
Έτσι ακριβώς. Και η παχιά ροδέλλα με τη φρέζα προς τα μέσα.
Αυχένα λέω τον λαιμό, το μέρος της ντίζας χωρίς πάσα, δηλαδή εκεί που σταματά αναγκαστικά το σφίξιμο του παξιμαδιού.
Άρα πρέπει να είναι μακρύτερος από το άθροισμα ροδέλας έξω+χιτώνιο+ροδέλλα μέσα, ώστε να μη μπλοκάρει.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
Έτσι ακριβώς. Και η παχιά ροδέλλα με τη φρέζα προς τα μέσα.
Αυχένα λέω τον λαιμό, το μέρος της ντίζας χωρίς πάσα, δηλαδή εκεί που σταματά αναγκαστικά το σφίξιμο του παξιμαδιού.
Άρα πρέπει να είναι μακρύτερος από το άθροισμα ροδέλας έξω+χιτώνιο+ροδέλλα μέσα, ώστε να μη μπλοκάρει.
Σωστός. Από ότι φαίνεται, πάει πιό μέσα. Και τα σφίγγει.

Το λάθος μου είναι ότι ΔΕΝ δούλεψα λίγο τα αμορτισερ, να δω τις ελευθερίες ΠΡΙΝ τα βγάλω. Αλλά, είχαν τόοοση βρώμα και οι αυχένες - ντίζα ( όπως την λές, την λέω πείρο ) με σκουριές, που και για να τα βγάλω ήταν ζόρικα. Και οι κινήσεις τους, περιορισμενες.

Βιδωμένα πλέον, τα στρέφω, και επειδή ΔΕΝ εξασκούνται δυνάμεις επένω τους, συν ότι οι κινλησεις είναι 2-3 μοίρες, δεν τα ξεβιδώνει, αλλά, βασίζεσαι ? Και αμα πάς χωματόδρομο, όπως παλιά, Ιεράπετρα - Μύρτο, θα ψάχνω για παξιμάδια ?

Μαλλον θα τα ξαναλύσω, να τα ξαναδώ. Και να βρω παξιμάδια κόντρα, ή λαμάκια ( να φτιάξω )

Δεν πιστεύω ότι βασίζονταν στο γεγονός ότι τερματίζει το παξιμάδι στο σπείρωμα, και θεωρούμε ότι ασφαλίζει. Να βάλω και λιιιγη loctite ? ή αν έχουν αυτοασφαλιζόμενα στο νούμερο ? Είδωμεν.

Σε ευχαριστώπάντως για την ανταπόκριση.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
........................
Το λάθος μου είναι ότι ΔΕΝ δούλεψα λίγο τα αμορτισερ, να δω τις ελευθερίες ΠΡΙΝ τα βγάλω. Αλλά, είχαν τόοοση βρώμα και οι αυχένες - ντίζα ( όπως την λές, την λέω πείρο ) με σκουριές, που και για να τα βγάλω ήταν ζόρικα. Και οι κινήσεις τους, περιορισμενες.
πχ εδώ. Εικόνα πριν το λύσιμο. Τι να δείς, τι να υπολογίσεις. 42 χρόνια απείραχτο.

 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
319
Reaction score
302
Πόντοι
337
Age
36
Περιοχή
Καλαμαριά
Εγώ θα σου έλεγα αν είναι να δώσεις 2 χιλιάρικα να αγοράσεις τα κομμάτια και εργαλεια μετά το καλοκαίρι , και να τα κάνεις μόνος σου. Πιστεύω θα σου βγει λιγότερα και θα έχεις παρακαταθήκη σε όλους εμάς λόγο του ότι κανείς φοβερά tutorials
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
....σε ευχαριστώ.

Από tutorials, δεν έχεις δεί τίποτα ! Χα χα χα.

Ημουν εκπαιδευτής, και είχα το παρατσούκλι " ο καθηγητής", επειδή έκανα πλήρεις αναλύσεις, βασιζόμενος στο

Give a Man a Fish, and You Feed Him for a Day. Teach a Man To Fish, and You Feed Him for a Lifetime

Κανένας δεν έφευγε από τις εκπαιδεύσεις μου, χωρίς την πλήρη γνώση του αντικειμένου. Στα τεχνικά, από το ..........χυτήριο, μέχρι την ........λειτουργία. Ειμαι καλός σε αυτό. Και το παράδοξο ειναι, ότι ............ζητάγανε αυτοβούλως να έρθουν. Χα χα χα.

Η γνώση είναι δύναμη.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
Εγώ θα σου έλεγα αν είναι να δώσεις 2 χιλιάρικα να αγοράσεις τα κομμάτια και εργαλεια μετά το καλοκαίρι , και να τα κάνεις μόνος σου. Πιστεύω θα σου βγει λιγότερα και θα έχεις παρακαταθήκη σε όλους εμάς λόγο του ότι κανείς φοβερά tutorials
Να εξηγήσω και τα ακόλουθα.

Για να αλλάξεις κομμάτια στην καρότσα, πρέπει να αφαιρέσεις τα παληά, και κάποια από αυτά, όντας πονταρισμένα, απαιτούν κοψίματα με καλέμι, τροχό και σφυριές.

Για να δίνει "χέρι", η καρρότσα πρέπει να γυρίζει στην εκάστοτε βολική θέση, και ταυτόχρονα, πρέπει να "δεθεί" με εντατήρες, στην σωστή θέση, για να μην παραμορφωθεί από το ίδιο βάρος μόλις σημαντικά κομμάτια αφαιρεθούν.

Ολα αυτά, θέλουν κάποιο χώρο, και μάλιστα στεγασμένο, δεν μπορεί να είναι υπαίθριος, και καθε βράδυ να μαζεύεις εργαλεία, ή όπως τώρα, που αναμένονται βροχές, να τρέχω να καλύπτω τα "ανοικτά" μέρη.

Για να μην αναφέρω, ότι χρειάζεται και δεύτερο άτομο σε πολλές φάσεις για βοήθεια.

Τα αυτά ισχύουν και για το σασσί, αν κάποιος αποφασίσει να αλλάξει κομμάτια, ή, αν θελήσει να ενισχύσει κάποια, με πχ μια γέφυρα, μια φλάτζα ενίσχυσης, κλπ.

Συνεπώς, σε έναν χώρο αυλής, αυτά, δεν είναι εύκολα, και απλώς, χρονοτριβεί κάποιος κάνοντας τέτοιες εργασίες μόνος του, όπως εγώ.

Θα λέγαμε ότι κάποιες εργασίες, είναι δεύτερου επιπέδου, ΠΕΕ ( Πέραν Επιτοπίου Επισκευής / BLR - Beyond Local Repair - τοπικής ενέργειας ), και πρέπει να υπάρχουν οι συνθήκες "κλιμακίου" για την σωστή εφαρμογή.

Και εγώ θα το ήθελα πολύ, από το να τσακώνομαι με τον μάστορα, είτε γιατί δεν το κάνει όπως πρέπει, είτε επειδή καθυστερεί, είτε επειδή θεωρεί ότι "και έτσι, καλό είναι".

Και να είσαι / είστε σίγουροι, ότι οι εργασίες που έχω κάνει έως τώρα, δεν υπήρχε περίπτωση να γίνουν τόσο λεπτομερώς, από τον οιοδήποτε "μάστορα", και εάν είχαν γίνει, το χρηματικό αντίτιμο, θα ήταν εκτός λογικού κόστους.

Συνεπώς, προχωρώ και βλέπω. Ηδη "έφαγα" μία προσωρινή ήττα, μια και πήγαινα για καθίσματα και και κάποιες άλλες εφαρμογές, και με μία ΔΕΗ και έναν ΕΝΦΙΑ, οι εργασίες αυτές ................μετατίθενται . Υποχρεωτικά. Επειδή όμως, ο στόχος ημερομηνίας επανακυκλοφορίας είναι .....κινούμενος, χωρίς επιπτώσεις, το τέλος Μαϊου, γίνεται εύκολα μέσα Ιουνίου, άντε τέλος, άντε αρχές Ιουλίου. Δεν θα έχω ρήτρες καθυστέρησης.

Και η επανα-κυκλοφορία, θέλει πινακίδες, ασφάλεια, ΚΤΕΟ, σύνολο γύρω στα 300+ Ε. ΚΤΕΟ λόγω καθυστέρησης 50 + πρόστιμο 80, ασφάλεια περίπου 100, τέλη 30. Και αυτά, για τους υπόλοιπους 6 μήνες.

Λες να ήταν παράτολμη η απόφαση ?
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
...πέρασαν μερικές ημέρες, με άλλες ευθύνες, οπότε η πρόοδος των εργασιών, επιβραδύνθηκε. Δεν σημαίνει όμως ότι σταμάτησα.

Υλικά. Χωρίς να προωθώ την μάρκα, μια και τα δούλεψα - δουλεύω και έχω άποψη.

Το κλασικό, περάσματα σχεδόν όπου υπάρχει σκουριά, σαν πρώτο "κλιμάκιο", και μετά τρίψιμο.

ΠΡΟΣΟΧΗ. Θέλει και προστασία ματιών - χεριών, μια και είναι καυστικό.

 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
625
Reaction score
1.634
Πόντοι
437
Age
49
...αυτό, είναι καλύτερο, και ακριβότερο. Θεωρητικά, μετατρέπει την σκουριά σε ............σίδερο. ( ....αυτά είναι παραμύθια ). Απλώς, αδρανοποιεί την διαδικασία οξείδωσης - καύσης, ειδικά σε σημεία όπου η πρόσβαση με πινέλο-συρματόβουρτσα είναι αδύνατη. Χρήσιμο είναι.

 
Top Bottom