2CV - Club 1981 - Επαναφορά από μακρα ακινησία

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
947
Reaction score
2.418
Πόντοι
537
Age
49
μπα, πιστεύω πως αυτά τα τελευταία με τους ελέγχους δε τα χρειάζεσαι.
Μόνο ίσως τη ρύθμιση στα φρένα, δε κατέχω γρι από ταμπούρα, αλλά τα υπόλοιπα είμαι σίγουρος πως δε θα χρειαστούν ξανά έλεγχο.
Μόνο τις βόλτες για δοκιμές κλπ. Όλα μια χαρά φαίνονται.
Τόσες φωτογραφίες....μέχρι και το φρεσκοβαμένο υφαλόχρωμα μύρισε....

Οι έλεγχοι, μετά από τα πρώτα τρεξίματα,είναι απαραίτητοι για την επιβεβαίωση της ορθής λειτουργιας.

Μετά από την τόση ακινησια, το ότι παραμενουν σταθερές οι ρυθμισεις, είναι σημαντικό. Εν στάσει, όλα είναι καλά. Μετά όμως από φορτία, αλλαγές ταχτήτων, θερμοκρασιακες μεταβολές, ο επανέλεγος είναι απαραίτητος. Τουλάχιστον σε έναν ψείρα σαν και εμενα.

Δεν μπορώ να ξεκινησω για πχ Λαύριο, 60 + 60 χιλ. για να ανακαλυψω ότι κτυπάει μια βαλβίδα, γιατί το κοκκοράκι έχει φθορά και δεν πατάει πια σωστά.

Βάλε και την αμόλυβδη με το πρόσθετο, που δημιουργουν άλλες συνθήκες, επιβεβαιώνουν την ανάγκη.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
947
Reaction score
2.418
Πόντοι
537
Age
49
....και να μην ξεχναμε,ότι οι συνθηκες κυκλοφορίας, έχουν αλλάξει, οι απαιτησεις ταχυτητας και προσαρμογής στην κυκλοφορία, δεν είναι αυτες των 30 χρόνων πριν.

πχ στην Αλιμου - Κατεχάκη, από Αργυρουπολη στον Καρεα, τότε όλοι αναστέναζαν, τώρα, με τα 100+ άλογα που έχουν τα περισσότερα αυτοκινητα, βάλε και τα ροπάτα diesel, ένα τέτοιου τυπου όχημα, αποτελεί "κινούμενο εμπόδιο".

Οπότε, η χρήση, αυτόματα αναθεωρείται, και οι διαδρομες πρέπει να είναι πιο επιλεγμενες.

Και από το Holiday προς αεροδρόμιο στην Αττική, θα έχουμε την τελικη, που τερματίζει το κοντέρ, και ακομα γεμιζει ο κινητήρας.:D
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
534
Reaction score
667
Πόντοι
367
Age
36
Περιοχή
Καλαμαριά
Θέλεις να βγάλεις φώτο τα πατώματα να καταλάβουμε που είναι το θέμα;
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
947
Reaction score
2.418
Πόντοι
537
Age
49
Θέλεις να βγάλεις φώτο τα πατώματα να καταλάβουμε που είναι το θέμα;
Ιδου το πρόβλημα.

Αιτιο-> Συσσώρευση υγρασίας και σκόνης, λογω κλίσης, σε σημείο που δεν το έβλεπε ο ήλιος ΠΟΤΕ !
Ζημια -> Αποσάθρωση οριζοντίου αριστερής κατω δοκού, και αρχής της καθέτου όπου στηρίζεται η κάτω άρθρωση της πόρτας. Μερική καταστροφή. Ουδεμία συνέπεια στην δομικη αντοχή, ( σημειακη φθορά) εκτος της βάσης εμπροσθίου φτερού ( στήριξη βίδας) και επικινδυνη η χρήση γρύλλου στο σημείο, λόγω μη κατανομής δυνάμεων στο πλαίσιο. Τα πατώματα στοσημείο σε καλξ κατάσταση. Λογω των πονταρισμάτων κατασκευής, ( μέιωση ανθρακα ), η οξείδωση επιταχύνθηκε. Τα υπόλοιπα δομικά στοιχεία του κλωβου κατανομης, ανέπαφα. Η προηγούμενη συντήρηση ( υφαλόχρωμα στο σημείο ) λόγω επιφανειακης φθοράς από χρήση υποδημάτων , προστάτευσε τα υπόλοιπα.
Συνέπειες-> Δυσλειτουργία της πόρτας.
Αισθητικό->Μερικη διάτρηση στο σημείο
Επισκευή -> Προσωρινή, με γωνία 40Χ40, σε συγκολληση επί της δοκου, μεχρι την αρχή της πεταλιερας, και φλάτζα 10Χ15 υποστήριξης της βάσης της πόρτας.
Αποτέλεσμα->Ορθή λειτουργία της πορτας.
Επιπλέον,κάλυψη με mesh+stiko,των υπολοίπων μερών για αισθητικούς λογους. Μετά την σαιζόν,με αφαίρεση της καμπίνας, ολικη επισκευή του σημείου με νέα δοκό ( 70Ε ) και βάση πόρτας.

Γίνεται αντιληπτό,ότι δεν μπορώ να χρησιμοποιώ την πόρτα ως έχει, ουτε να πάω ΚΤΕΟ και να πω ( .....πρόσεχε την πορτα ρε ! )

Σημ. Χθές, πάρκαρε διπλα μου ένα που κυκλοφορεί στην περιοχή,και το μελέτησα. Κ Ο Υ Ρ Ε Λ Ι. Μέχρι και σταπλαίσια της οροφής είχε σκουριά, δεν συζητώ για το κλαπέτο, ή την πίσω πινακίδα,τα φτερά ( χιλιοκτυπημένα και στοκαρισμενα - σκασμενα ) ,με ΚΤΕΟ 12/23. Μπροστά του το δικο μου είναι .....................Ρολς Ρόύς..Τι εξετάζουν στα ΚΤΕΟ? Καυσαέρια δεν εχει, φρένα προφανώς-χειρόφρενο, αμορτισέρ. Βλέπω τα παλαιά πιστοποιητικα.

 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
244
Reaction score
378
Πόντοι
307
Age
49
Όντως στο κτεο οι σκουριές δεν τους απασχολούν, παρά μόνο αν είναι σε κάργα δομικά στοιχεία.
Οι εξωτερικές σκουριές και τρύπες που δεν κουβαλάνε φορτία δεν θεωρούνται στοιχείο για να σε κόψουν.
Φρένα φώτα καυσαέρια λάστιχα κοιτάνε κυρίως, ευθυγράμμιση και τζόγους στα ρουλεμάν και ανάρτηση απόσβεση.
Οπότε και τρύπιο να τους το πας, αν δεν είναι σε ζωτικό δομικό στοιχείο δε θα σε πούνε τίποτα.
Αν είναι σε δομικό στοιχείο (που εσύ το ξέρεις καλύτερα τ'αμάξι) και το καταλάβουνε, εκεί θα σε πούνε.
Ή θα σε κόψει ή θα σε πει "αν δεν κάνει πολλά χλμ, στο περνάω αλλά κοίτα φτιάξ'το μέχρι το επόμενο κτέο"
Εμένα έτσι με πέρασε το προηγούμενο κτεο το '20 με τα καυσαέρια. Λόγω που δεν είχα καλό σύστημα ανάφλεξης,
έβγαζε πολλά καυσαέρια, και με το πέρασε γιατί δεν κάνω πολλά χλμ. αλλά με είπε να το φτιάξω κάπως γιατί χτυπάει στο μάτι.
Και μάλιστα....όχι να τους κάνω και διαφήμηση, αλλά στην εξπρές σέρβις κτεο το πήγα και ήμουνα μαζί με τον τεχνικό στον έλεγχο
να του εξηγώ πως να δουλέψει το κάθε τι.....:lol::lol::lol::lol:
Φιλότιμος ο άνθρωπος και μάλιστα με αυτή τη συμπεριφορά με έβαλε στο φιλότιμο να το φτιάξω,
όπως και έκανα τελικά και το GS-άκι έγινε τσακμάκι. Και περνάει και καυσέρια.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
947
Reaction score
2.418
Πόντοι
537
Age
49
Όντως στο κτεο οι σκουριές δεν τους απασχολούν, παρά μόνο αν είναι σε κάργα δομικά στοιχεία.
Οι εξωτερικές σκουριές και τρύπες που δεν κουβαλάνε φορτία δεν θεωρούνται στοιχείο για να σε κόψουν.
Φρένα φώτα καυσαέρια λάστιχα κοιτάνε κυρίως, ευθυγράμμιση και τζόγους στα ρουλεμάν και ανάρτηση απόσβεση.
Οπότε και τρύπιο να τους το πας, αν δεν είναι σε ζωτικό δομικό στοιχείο δε θα σε πούνε τίποτα.
Αν είναι σε δομικό στοιχείο (που εσύ το ξέρεις καλύτερα τ'αμάξι) και το καταλάβουνε, εκεί θα σε πούνε.
Ή θα σε κόψει ή θα σε πει "αν δεν κάνει πολλά χλμ, στο περνάω αλλά κοίτα φτιάξ'το μέχρι το επόμενο κτέο"
Εμένα έτσι με πέρασε το προηγούμενο κτεο το '20 με τα καυσαέρια. Λόγω που δεν είχα καλό σύστημα ανάφλεξης,
έβγαζε πολλά καυσαέρια, και με το πέρασε γιατί δεν κάνω πολλά χλμ. αλλά με είπε να το φτιάξω κάπως γιατί χτυπάει στο μάτι.
Και μάλιστα....όχι να τους κάνω και διαφήμηση, αλλά στην εξπρές σέρβις κτεο το πήγα και ήμουνα μαζί με τον τεχνικό στον έλεγχο
να του εξηγώ πως να δουλέψει το κάθε τι.....:lol::lol::lol::lol:
Φιλότιμος ο άνθρωπος και μάλιστα με αυτή τη συμπεριφορά με έβαλε στο φιλότιμο να το φτιάξω,
όπως και έκανα τελικά και το GS-άκι έγινε τσακμάκι. Και περνάει και καυσέρια.
Σωστά λες, αλλά ντρέπομαι να πάω ένα τέτοιο πάτωμα. Γιατί φαίνεται και από το πλάϊ. Αλλιώς, με ένα χαλακι, το σκεπάζεις και τέλος.

Ολα τα άλλα, ειναι σωστά, είχα περάσει ΚΤΕΟ, ακριβώς πριν την ακινησία, και από τον έλεγχο και μετά, ζήτημα είναι αν έκανα 200 χιλιόμετρα. Αρα, δεν χάλασε κατι εν τω μεταξυ.

Και θέλω, μετά τις καλοκαιρινες βόλτες, να κάνω μια γενικοτερη και καλυτερη λαμαρινοδουλειά, μια και τα μηχανικα, αναρτήσεις, αμορτισέρ, τεπόζιτο, καθαριστήρες, κλειδαριά τιμονιού, δυναμό, μιζα, καρμπυρατες, αντλια βενζίνης, κλπ, όλα τα υποσυστήματα, τα ανακατασκεύασα.

Ζάντες καλές,, λάστιχα, σασσί βαφη όλο, φτερά απόμεσα αντισκωριακο + βαφή, ρυθμίσεις εντατήρων ύψους, μέχρι και τα αμορτισέρ καθαρίζω και θα τα βάψω.

Αυτό το πάτωμα είναι το θέμα.

Καινούργιο 42 ετών το έκανα :dance:
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
534
Reaction score
667
Πόντοι
367
Age
36
Περιοχή
Καλαμαριά
Σωστά λες, αλλά ντρέπομαι να πάω ένα τέτοιο πάτωμα. Γιατί φαίνεται και από το πλάϊ. Αλλιώς, με ένα χαλακι, το σκεπάζεις και τέλος.

Ολα τα άλλα, ειναι σωστά, είχα περάσει ΚΤΕΟ, ακριβώς πριν την ακινησία, και από τον έλεγχο και μετά, ζήτημα είναι αν έκανα 200 χιλιόμετρα. Αρα, δεν χάλασε κατι εν τω μεταξυ.

Και θέλω, μετά τις καλοκαιρινες βόλτες, να κάνω μια γενικοτερη και καλυτερη λαμαρινοδουλειά, μια και τα μηχανικα, αναρτήσεις, αμορτισέρ, τεπόζιτο, καθαριστήρες, κλειδαριά τιμονιού, δυναμό, μιζα, καρμπυρατες, αντλια βενζίνης, κλπ, όλα τα υποσυστήματα, τα ανακατασκεύασα.

Ζάντες καλές,, λάστιχα, σασσί βαφη όλο, φτερά απόμεσα αντισκωριακο + βαφή, ρυθμίσεις εντατήρων ύψους, μέχρι και τα αμορτισέρ καθαρίζω και θα τα βάψω.

Αυτό το πάτωμα είναι το θέμα.

Καινούργιο 42 ετών το έκανα :dance:
Μια 42αρα = δύο 21άρες
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
947
Reaction score
2.418
Πόντοι
537
Age
49
.................. ρυθμίσεις εντατήρων ύψους, μέχρι και τα αμορτισέρ καθαρίζω και θα τα βάψω.
Ολοκληρωσα το γρασσάρισμα της κρεμαγιέρας ( ξανα, όσο πιο πολύ, τόσο πιο καλά ), οπότε, για να κλείσει, είπα μα κάνω και cosmetics.

Βάσεις εμπροσθίων αμορτισέρ.

Καθάρισμα, και βαφή.



 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
947
Reaction score
2.418
Πόντοι
537
Age
49
...ο μεντεσές της πόρτας. Αγκυρα. Κολλημένος, τίγκα στην σκουριά. Εκανε μοχλικό, και έσπασε την βάση του.

Πυρώθηκε, λύθηκε, καθαρίστηκε, βάφτηκε με αστάρι και μετά μπογιά. Μετά, λίγο λαδάκι.

Τώρα, δουλεύει βούτυρο. :D

bank of america webster ny
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
947
Reaction score
2.418
Πόντοι
537
Age
49
...σύμφωνα με τις οδηγίες, θα με καλύψει. Δίνει αμπέρ και ηλεκτρόδια για λαμαρίνες 0,5 και πάνω.

Από Δευτέρα, θα δοκιμάσω την τύχη μου ! :cry:

 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
947
Reaction score
2.418
Πόντοι
537
Age
49
Σήμερα, ασχολήθηκα ιδιαιτέρως και με την στήριξη της πόρτας / μεντεσέ.

Τελικά, με το λύσιμο, πύρωμα - καθάρισμα - βαφές και λάδωμα, ο μεντεσές δουλεύει βούτυρο.

Και το εναπομένον λαμάκι στήριξης, έχει καλή αντοχή, την στιγμή που ο μεντεσές λειτουργεί ομαλά. Επειδή ήταν ακίνητος από την σκουριά, παρέσυρε και το υπόλοιπο λαμάκι.

Τεχνικά, και χωρίς κόλληση, με ένα λαμάκι, στο σχήμα του πράσινου, με δύο βίδες - παξιμάδια πάνω στο υφιστάμενο, που έχει τις δύο τρύπες, σημειωμένες με κόκκινο, του προσδίδει αντοχή οπότε, το πρόβλημα της πόρτας λύνεται.

Το επόμενο βήμα είναι, κολλάω το νεο πράσινο λαμάκι, ή το βιδώνω και αυτό κάπου σταθερά ?

Ειδωμεν.

Κώστα @KostasX , καμαρώνεις τις πατέντες μου και τις λύσεις ? :clap:

mouse sensor test online
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.296
Reaction score
4.413
Πόντοι
777
Age
34
Περιοχή
Γρεβενα
Σήμερα, ασχολήθηκα ιδιαιτέρως και με την στήριξη της πόρτας / μεντεσέ.

Τελικά, με το λύσιμο, πύρωμα - καθάρισμα - βαφές και λάδωμα, ο μεντεσές δουλεύει βούτυρο.

Και το εναπομένον λαμάκι στήριξης, έχει καλή αντοχή, την στιγμή που ο μεντεσές λειτουργεί ομαλά. Επειδή ήταν ακίνητος από την σκουριά, παρέσυρε και το υπόλοιπο λαμάκι.

Τεχνικά, και χωρίς κόλληση, με ένα λαμάκι, στο σχήμα του πράσινου, με δύο βίδες - παξιμάδια πάνω στο υφιστάμενο, που έχει τις δύο τρύπες, σημειωμένες με κόκκινο, του προσδίδει αντοχή οπότε, το πρόβλημα της πόρτας λύνεται.

Το επόμενο βήμα είναι, κολλάω το νεο πράσινο λαμάκι, ή το βιδώνω και αυτό κάπου σταθερά ?

Ειδωμεν.

Κώστα @KostasX , καμαρώνεις τις πατέντες μου και τις λύσεις ? :clap:

mouse sensor test online
Αφού θα το ξαναβάλεις Γιώργο!!! Θέλεις καλή δουλειά εκεί στα δομικά της A pillar ώστε να δέσεις μαρσπιε και πεταλιερα.. είναι στον αέρα... τώρα μου φόρτωσε τις φωτογραφίες.
Το μαρσπιε καλύτερα να το πάρεις έτοιμο καινούργιο και μήν μπλέξεις καθόλου να τον φτιάξεις εσύ... εγώ τον έκανα φτιαχτό καί δεν μπορεις να φανταστείς πόσο το μετάνιωσα
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.730
Reaction score
22.586
Πόντοι
1.547
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
Πουλάνε ολόκληρο το κομμάτι πάντως Γιώργο. Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα να το πάρεις καινούργιο όπως λέει ο Κώστας
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
534
Reaction score
667
Πόντοι
367
Age
36
Περιοχή
Καλαμαριά
Μαρσπιε (η μαρσπιες που λένε στο χωριό) είναι η οριζόντια δοκός στο κάτω μέρος της καμπίνας;
 
Top Bottom