2CV - Club 1981 - Επαναφορά από μακρα ακινησία

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
Μετά από .........πολλά χρόνια ακινησίας, ήρθε ο καιρός να επαναφέρω το 2CV μου σε κυκλοφορία.

Ο στόχος ήταν να το "μαζέψω" μόλις έβγαινα στην σύνταξη, και να το χαρακτηρίσω ιστορικό. Συμμετοχή σε βόλτες, παρουσιάσεις, κλπ.

Οταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδια, ο Θεός γελάει .....ή..... Ζωή είναι αυτό που σου συμβαίνει όταν έχεις άλλα σχέδια.

Αυτό μου συνέβη και εμένα, άλλα σχέδια είχα, άλλα έγιναν.

Και η αγάπη, :love: έμεινε μερικά χρόνια παραπάνω στην αναμονή, ( ....ουτε που θα μπορούσα ποτέ να το φαντασθώ ), μια και ούτε διάθεση υπήρχε, και πολύ μάλλον, ούτε η απαραίτητη ψυχολογία - περιθώρεια στην καθημερινότητα. Να μην πω και για τα πιθανά έξοδα. Σφάλμα, σφάλμα, σφάλμα. Οπως έκανα και τα υπόλοιπα, έστω με το ζόρι χωρίς διάθεση, έτσι επρεπε να κάνω και εκεί. Κάθε ημέρα που πέρναγε χωρίς επέμβαση, απλώς, επιδείνωνε την κατάσταση.

Μάθημα # 1. Προστατέψτε σωστά τα αυτοκινητάκια σας.

Τα υπόλοιπα, σιγά σιγά θα τα δούμε μαζί.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
Βασικά, είχα κάνει κάποιες βασικές αρχές για την μακρά ακινησία, όντας γνώστης των τεχνικών θεμάτων, αλλά, όταν η ακινησία ξεπερνά τα λογικά όρια, κάνει ζημιά.

Για αρχή, είχα γεμίσει τους κυλίνδρους με λάδι, και περιέστρεφα την μηχανή κάθε ΣΚ με την μανιβέλα. Στην περίπτωση αυτή, βγάζεις τα μπουζί, ρίχνεις αρκετό λάδι μέσα στους κυλίνδρους, ξανατοποθετείς τα μπουζί, δυο-τρείς βόλτες, και σκεπάζεις με αδιάβροχο ύφασμα- πλαστικό την περιοχή για να μην έχεις συμπυκνώματα. Και κάθε φορά που γυρίζεις, αφαιρείς και πάλι τα μπουζί, για να μην κάνει υδραυλικές πιέσεις.

Καλό είναι, να λυθούν και οι βαλβίδες, για να μην μένουν τα ελατήρια σε φόρτιση.

Ψεκάζουμε και τα ηλεκτρολογικά - γεννήτρια με σπρέυ κατα της υγρασίας, και τα τυλίγουμε κατά το δυνατόν με λαδωμένο πανί.

Σε μακρά ακινησία, τακώνουμε και το αυτοκίνητο, για να ξεφορτιστούν οι αναρτήσεις, και αν έχουμε χώρο, αφαιρούμε και τα ζαντολάστιχα.

Και η καρότσα, καλύπτεται ΕΠΙΜΕΛΩΣ, να μην την πιάνουν τα καιρικά στοιχεία. Εστω και σε εσωτερικό χώρο, μια και η σκόνη, είναι πάντα παρούσα. Και ένα πέρασμα με αλοιφή - κερί, που αφήνουμε άτριφτο, καλό κάνει.

Και κάθε τέρμινο, είτε μηνιαίως, είτε ότι θέλει ο καθείς, το ΑΕΡΙΖΟΥΜΕ. Να φεύγουν οι υγρασίες. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.

Αν μπορούμε, αφαιρούμε και χαλάκια - πατάκια.

Σημαντικό, να κάνουμε και "μπολάκια" με αλουμινόχαρτο, με ποντικοφάρμακο, μια και οι ευγενείς Μίκυ-Μάους, έχουν τα καλώδια για εκλεκτό έδεσμα.

Προσωπικά, επειδή δεν περίμενα ότι η ακινησία μου θα ήταν τόσο μακρά, δεν τάκωσα, και όταν η τρίτη κουκούλα σκίστηκε από τον ήλιο-γάτες-αέρα, δεν είχα την ψυχολογία να ανταποκριθώ σωστά. ΛΑΘΟΣ.

Και τώρα, καλούμαι να το διορθώσω.

( συνεχίζεται )
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
3η κουκούλα??? :shock: τίποτα καλύτερο δεν υπάρχει? τόσο εύκολα χαλάνε?
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
...original Citroen, ειχα αλλάξει δύο. Ο ήλιος τις ξεραίνει. Βάλε και χιόνια, αφρικάνικες σκόνες, δεν είναι λεία, κρατάει πράμα, βάλε ότι ΠΑΝΤΑ, πάνε και κάθονται οι γάτες επάνω, μια και είναι μαλακές και συγκριτικά, ζεστές, σε σχέση με άλλες επιφάνειες, Αν τρομάξει και φύγει απότομα, βγάζει και λίιιιιγο νύχι. Μέχρι και ο σκύλος μου ανέβαινε επάνω. Το αγαπούσε, ή προσπαθούσε να μου πεί να πάμε βόλτα στο βουνό.

Μετά, το σκέπαζα με αυτές των καταστημάτων ειδών αυτοκινήτου, παραγγελία, πανάκριβες, που και αυτές, κουρελιάζονται.

Το καλύτερο είναι ένα καραβόπανο, ή υλικό μουσαμά φορτηγών, πάνω από την κουκούλα. Δεσιμο με λάστιχα - χταπόδια, και άνοιγμα κάθε μήνα - δίμηνο.

Αν δε μένεις σε αστική περιοχή με πολυκατοικίες, πετάνε αποτσίγαρα από τα μπαλκόνια, και στην τρυπάνε.

Μεγάλο πρόβλημα η κουκούλα, δεν ξέρω τι κάνουν οι πολυεστερικές, ( αν υπάρχουν ), αλλά, προσεχώς, προτίθεμαι να φτιάξω μία από φύλλο αλουμινίου, κουμπωτή, ειδικά για τον χειμώνα, ( .....φόρμα - καλούπι από σωλήνα - στραντζαριστό, σφυρηλάτηση των καμπυλών, για εφαρμογή ), και το καλοκαίρι, την πλαστική του.

Υπάρχουν τεχνικές, έως σήμερα μου έλλειπε ο χρόνος, τώρα μου λείπουν τα ..........λεφτά.

Αλλά είπαμε, θα πάει σταδιακά το θέμα, εξάρτημα - εξάρτημα, και βλέποντας και κάνοντας. Να ξ;αναβγεί σε κυκλοφορία, έστω και σε βασική κατάσταση, και μετά, .............όρεξη υπάρχει.

Αν βρεθούν και άλλοι "τρελλοί", μπορεί να με ........σιγοντάρουν.
 

z4x5rover

Member
Εγγραφή
20 Ιουνίου 2016
Μηνύματα
168
Reaction score
190
Πόντοι
397
...original Citroen, ειχα αλλάξει δύο. Ο ήλιος τις ξεραίνει. Βάλε και χιόνια, αφρικάνικες σκόνες, δεν είναι λεία, κρατάει πράμα, βάλε ότι ΠΑΝΤΑ, πάνε και κάθονται οι γάτες επάνω, μια και είναι μαλακές και συγκριτικά, ζεστές, σε σχέση με άλλες επιφάνειες, Αν τρομάξει και φύγει απότομα, βγάζει και λίιιιιγο νύχι. Μέχρι και ο σκύλος μου ανέβαινε επάνω. Το αγαπούσε, ή προσπαθούσε να μου πεί να πάμε βόλτα στο βουνό.

Μετά, το σκέπαζα με αυτές των καταστημάτων ειδών αυτοκινήτου, παραγγελία, πανάκριβες, που και αυτές, κουρελιάζονται.

Το καλύτερο είναι ένα καραβόπανο, ή υλικό μουσαμά φορτηγών, πάνω από την κουκούλα. Δεσιμο με λάστιχα - χταπόδια, και άνοιγμα κάθε μήνα - δίμηνο.

Αν δε μένεις σε αστική περιοχή με πολυκατοικίες, πετάνε αποτσίγαρα από τα μπαλκόνια, και στην τρυπάνε.

Μεγάλο πρόβλημα η κουκούλα, δεν ξέρω τι κάνουν οι πολυεστερικές, ( αν υπάρχουν ), αλλά, προσεχώς, προτίθεμαι να φτιάξω μία από φύλλο αλουμινίου, κουμπωτή, ειδικά για τον χειμώνα, ( .....φόρμα - καλούπι από σωλήνα - στραντζαριστό, σφυρηλάτηση των καμπυλών, για εφαρμογή ), και το καλοκαίρι, την πλαστική του.

Υπάρχουν τεχνικές, έως σήμερα μου έλλειπε ο χρόνος, τώρα μου λείπουν τα ..........λεφτά.

Αλλά είπαμε, θα πάει σταδιακά το θέμα, εξάρτημα - εξάρτημα, και βλέποντας και κάνοντας. Να ξ;αναβγεί σε κυκλοφορία, έστω και σε βασική κατάσταση, και μετά, .............όρεξη υπάρχει.

Αν βρεθούν και άλλοι "τρελλοί", μπορεί να με ........σιγοντάρουν.
Εμπαινε δυνατα.....
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Γιώργο επειδή ανέφερες ότι είσαι ΒΑ Αττική πολλά πράγματα μπορείς να τα βρεις Ελλάδα από ένα μικρό συνεργειο-ανταλλακτικατζιδικο στο Χαλάνδρι, τον Μιχάλη Κοζωνακη. Ντομπρος τύπος όσο τα έχουμε πει και μου έχει βρει και καινουργια ψιλοπραγματα για youngtimers citroen.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
Γιώργο επειδή ανέφερες ότι είσαι ΒΑ Αττική πολλά πράγματα μπορείς να τα βρεις Ελλάδα από ένα μικρό συνεργειο-ανταλλακτικατζιδικο στο Χαλάνδρι, τον Μιχάλη Κοζωνακη. Ντομπρος τύπος όσο τα έχουμε πει και μου έχει βρει και καινουργια ψιλοπραγματα για youngtimers citroen.
Καλημέρα και ευχαριστώ.

Ναι, τον είχα εντοπίσει στις αρχικές έρευνες. Οπως και κάτι άλλους. Μόλις ζεστάνει λιιγο ο καιρός, θα περάσω από εκεί, με το ποδηλατάκι μου ! ( Ναι, κινούμαι και με ...ποδήλατο ).

Χθες, ήταν αδύνατον να μπώ στο φόρουμ, μου ζήταγε cookies, we run into a problem. Κλάμα ......!!!!!

Εν τω μεταξύ, παρά το κρύο, οι εργασίες συνεχόστηκαν. Μέχρι, που τα δάκτυλα πάγωσαν και δεν δούλευαν. Παρά το γεγονός ότι τους έβαζα συνέχεια penetration oil. ( Πρέπει να αγοράσω χοντρική τιμή ένα βαρέλι ).

Ελέγχθηκε η μίζα, με το πολύμετρο, ανοίχτηκε, γρασσαρίστηκε και πλέον είναι ετοιμοπόλεμη.
Ελέγθηκε ο ηλεκτροπαραγωγός ( αλτερνεητορ ), με το πολύμετρο, το γύρισα με το χέρι, έστω και χψρίς διέγερση έδινε 0,04-0,06 βόλτ, αρα καλά είμαστε. Και μετά, τα μέσα. Εδώ, οι ψήκτρες ήταν λιιιγο χαλια, όπως και ο συλλέκτης. Θα αλλαχθούν τα "καρβουνάκια", και μια και ήντανε ανοικτό, παρα το ότι τα ρουλεμάν δεν ήταν και πολυ κακά, αλλάχτηκαν. Ειναι σε σημείο, που όλα τα καιρικά στοιχεία "περνανε" από μέσα, οπότε, λίγη σκόνη, λίη υγρασία, έχουν επίπτωση στα ρουλεμάν. Αναγνωρίζεις την ανάγκη αλλαγής, αν έχεις εμπειρία, από τον θόρυβο κατα την περιστροφή, αίσθηση τριβής, ή το ........χχχχχχχχχχχχ της γάτας. Χα χα χα. Και ο συλλέκτης καθάρισμα με την οδοντόβουρτσα.

Πλέον, η μεγάλη εργασία, αναμένεται για το καρμπυρατέρ. Παρά την ακινησία, επειδή είναι προστατευμένο, δεν είχε εξωτερικά πολλά, ούτε μέσα στις λεκανίτσες. Καθαρό. Παρά τα αρκετά χιλιόμετρα, είχα να ασχοληθώ για πάνω από 40.000 χιλιόμετρα. Αλλά, ένα καλύτερο καθάρισμα απαιτείται. Εδώ, βασικό είναι η ποιότητα του καυσίμου, και τα φιλτράκια βενζίνης στην γραμμή τροφοδοσίας. Ηταν τραγικά δύσκολο να βγάλω το παξιμάδι εμπρός αριστερά, εμποδίζει ο λαιμός του λαδιού, και η αντλία επιτάχυνσης. Τεράστια υπομονή. Μετά τον βασικό έλεγχο, το έδωσα σε φίλο, να το κάνει με φάρμακο και πεπιεσμένο αέρα.

Αποκατέστησα το χειρόφρενο ( χειριστήριο ), που ήταν κολλημένο, και ενεργεί. Φυσικά, θα ανοιχθούν όλα, εχω ταμπούρα μπροστά, παρά την ύπαρξη οπών στο κιβώτιο, δεν έχουν σπείρωμα, και πάντα είχα την επιθυμία για δισκόφρενα, μια και οι διαδρομές μου, πολυ βουνό, είτε τα καλοικαίρια για μπάνια, Μαραθώνα από Διόνυσο, Ευβοια - Χιλιαδού ---> 2 βουνά, Καρδαμύλη-Στούπα, ..άσε καλύτερα, και τον χειμώνα, ο Παρνασσός - Αράχωβα, αναστέναζε. Από το Ιστορικόν Αρχείον, ( όπως έχω αναφέρει, έχω πλήρες ιστορικό από το πρώτο χιλιόμετρο ), αντιγράφω ότι εμπρόσθια φρένα άλλαζα κατα μέσο όρο κάθε 15.000 χιλιόμετρα. Φυσιολογικό ? Και τα πίσω τα άλλαξα στα 100.000. Θυμίζω ότι έχω σύνολο 122.624.

Εβγαλα και το πίσω καπώ, και με λύπη ανακάλυψα ότι στον σιδηρόδρομο, έχει αρπάξει σκουρίτσες. ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν. Οπου μαζεύει σκόνη, κρατάει την υγρασία, και αν δεν στεγνώνει - αερίζεται-----> ΚΙΝΔΥΝΟΣ !

Αργότερα, μόλις ζεστάνει λίγο ο καιρός, τώρα έχει 7 βαθμούς όξω, θα ανοίξω πλατίνες, και τα καπάκια των κεφαλών. Θα γυρίσω την μηχανή, να δώ αν τρέχει λάδι στις κεφαλές ( έλεγχος αντλίας λαδιού ), και θα ρυθμίσω βαλβίδες.
Η οδηγία είναι 0,20, αλλά, βλέπω στα διάφορα βίδεα του εξωτερικού, ότι τις πάνε 0,25 λόγω των καυσίμων. Εχει κανένας άποψη ?
Ρώτησα και στο βενζινάδικο, έχουν πρόσθετο μολύβδου, οπότε θα το χρησιμοποιώ. Εσείς, ήντα κάνετε ? Τι βενζίνη βάζετε, τι διάκενα ρυθμίζετε, βάζετε πρόσθετο ? Οποιος θέλει, μου λέει.

Αναφέροντας τα λάδια, από το αρχείο βλέπω ότι χρησιμοποιούσα Castrol GTX, Visco 2000, που μάλλον είναι ελαφρώς ημισυνθετικά. Αλλαγές, κάθε 2.500 έως 5.000 χιλίομετρα, ανάλογα με την εποχή, διαδρομές, κλπ. Η σύσταση είναι για απλό ορυκτέλαιο, αλλά, από ότι ξέρω από τα μαθήματα Καύσιμα - Λιπαντικά, τέτοια έχουν μόνον οι Αμερικάνοι, οι υπόλοιποι γιόκ. Απόψεις ?

Φυσικά, σαν γνήσιος μηχανολόγος - κατσαβιδολόγος - μουτζουρατζής, αναγνωρίζοντας την σπουδαιότητα του λιπαντικού μέσου, με τις τρείς βασικές εργασίες του, που λιπαίνει - καθαρίζει - ψύχει, που ειδικά σε έναν αερόψυκτο κινητήρα αποκτά και άλλη διάσταση, έχω εξ αρχής προσθέσει after market πιεσιόμετρο VDO, για να παρακολουθώ την βασικότερη των συνθηκών λειτουργίας. Και εννοείται ότι το προτείνω.

Από το Δωμάτιο Τροπαίων, ανασύρθηκαν τα φίλλερ, το λαμπάκι ρύθμισης πλατινών, ο πείρος αβάνς, και το πιστόλι στροβοσκόπιο. Ανάθεμα και αν θυμάμαι που το συνέδεα, αλλά, που θα πάει, κάτι θα θυμηθώ.

Ερώτηση # 1. Εχει κανείς εμπειρία από τις ηλεκτρονικές αναφλέξεις ? Αξίζουν ? Θεωρητικά, αποφεύγεις όλη την φασαρία - προβλήματα πλατινών - ρυθμίσεων, αλλά, αντέχουν στον χρόνο ? Θα με ενδιέφερε πολύ αν υπάρχει εμπείρία.

Ερώτηση # 2. Εχει κανείς συσκευή Argon ? ή ξέρει αν ενοικιάζουν αυτά τα εξειδικευμένα μαγαζιά ? Θα μου πεί κάποιος, Πάρε τηλέφωνο ! Σωστό. Αλλά, αν κάποιος έχει εδώ, και είναι και κοντά, και αν θέλει, μπορώ να την ενοικιάσω, ή να δουλέψουμε μαζί. Λόγω της παλαιότητάς μου, αισθάνομαι σαν να ήμουν πάντα εδώ, οπότε , δεν έχω δισταγμούς και αναστολές στο να ρωτάω. Ρωτώντας πάς στην πόλη ( ....προ GPS Χα χα χα )

Ευχαριστώ για την προσοχή σας.

Οι φωτό, δεν μου ανεβαίνουν, μου λέει ότι είναι μεγάλες. Ατυχώς. Δεν ξέρω τι να κάνω.

Συνεχίζεται.
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Γιώργο καλησπέρα και καλώς ήρθες!!

Λοιπόν τα διάκενα τα ρυθμίζω στα 0,20mm αλλά όχι σφιχτά.. λιγάκι λασκα να βγαίνει το φιλερ.
Απο καύσιμο καίω απλή Βενζίνη και βάζω το πρόσθετο ώστε να ανεβάσω λιγάκι τον οκτανικο αριθμό, ο λόγος είναι ότι το καλοκαίρι μετά απο πολλές ώρες ο κινητήρας θέλει να βαρεσει πυρακια στις χαμηλές στροφές.
Η χρήση του πρόσθετου το έχει εκμηδενίσει αυτό. Τον χειμώνα δεν το βάζω τίποτα. Το αυτοκίνητο όταν είναι να το αφήσω για πολύ καιρό λόγω δουλειάς βάζω ενα συντηρητικό καυσίμου ώστε να αποφύγω το Gumming.
Απο λάδια τώρα βάζω μόνο Total 20w50 τα οποία είναι σχετικά απλά δίχως πολλά πρόσθετα.Ο κινητήρας δουλεύει αρκετά ομαλά δίχως κάποιο θέμα....το θέμα πού με τυρανησε πάρα πολύ είναι οι βαλβολινες οπου μετά απο πάρα πολλά πειράματα κατεληξα σε Liqui Moly 75-90 Api GL4 hypoid gear oil.

Ηλεκτρονική έβαλα και σώθηκα από θέμα απόδοσης, ευκολία εκκίνησης, οικονομίας αλλά δεν ξέρω την αξιοπιστία της καθώς την εχω δοκιμάσει μόνο 2500χλμ φέτος.
Για εμένα άξιζει.
Argon έχω πάρει πρόσφατα...το 2cv μου το ανακατσκευασα με μια MIG με Flux wire....
Είναι πολύ φθηνές μηχανές αλλά έχουν ακριβό σύρμα (περίπου 16 ευρώ/Kg )
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
...μια και ο καιρός με έχει αποκλείσει από τις εργασίες, μελετώ, μελετώ, μελετώ.

Κέιμενα, φωτό, βίδεα, και βλέπω τα πάντα, που μεταξύ μας πάντα έβλεπα, αλλά πλέον, με την φλόγα της επαναφοράς, το έχω ..........παραχ@σει.

Μέχρι και βίδεα από την Χιλή είδα, και Αργεντινή, που μου έκανε εντύπωση ότι τα εκεί, έχουν το τζάμι της πίσω πόρτας, ........ανοιγόμενο. Και μερικές διαφορετικές εφαρμογές καπώ. Τα έφτιαχναν εκεί άραγε ? Δείτε στο 20.53 μεταξύ των άλλων.


Θα ήταν μια καλή πατέντα για εμάς, μια και έχουμε ζεστούς καιρούς, και ένας αερισμός, όπως και να το κανουμε, χρειάζεται.

Εν τω μεταξύ, παρέλαβα 4 stands, για την ασφαλή ανύψωση, και μόλις βελτιωθεί ο καιρός, θα ξαναβγώ για εργασίες.

Εχω να λύσω ακόμα μερικά εξαρτήματα, να απαλευθερώσω τον χώρο, για να κάνω έλεγχο στο σασσί, και μετά να κρίνω αν θα πρέπει να αφαιρέσω και την καμπίνα ( ελπίζω πως όχι ---- κλαμα ) προκειμενου να μπαλώσω.

Το ξαναλέω, βασικά για να το ακούω εγώ, ότι δεν θα κάνω εκτεταμένες επεμβάσεις, αλλά τις απαραίτητες για την ασφαλή κυκλοφορία. Και μετά, αφού ζήσω κάποιες στιγμές, θα ξαναδώ το θέμα, και ανάλογα με τις συνθηκες / εξελίξεις από τα γεγονότα που ζούμε, θα ξαναδώ το θέμα αν αποδειχθεί ότι απαιτούνται περισσότερες παρεμβάσεις.
 
Last edited:

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Καλά πλάκα κάνεις? σίγουρα λέει η ηλεκτρονική, ξενοιάζεις από ρυθμίσεις κλπ. και μάλιστα δουλεύει και με πολλαπλασιαστή από άλλα μοντέλα νεότερα.
Μέχρι και βίντεο έκανα, δε το'δες? Σίγουρα θα δουλεύει και με το 2cv.
Και πρόσθετο βενζίνης βάζω κι εγώ στο GS-άκι, κάθε φορά που βάζω βενζίνη. Καλό κάνει, κακό δε κάνει.
Το άλλο που έβαλα εγώ είναι αντιτριβικό. Θα πάρω φωτό και θα ανεβάσω.
Βοήθησε αρκετά, και μια ελάχιστη δύναμη που είχε το μοτέρ και κρυβόταν λόγω των τριβών, την βοήθησε να αναδειχθέι.
Τόσο πολύ που έκαψα συμπλέχτη. Τώρα μου πατινάρει.
Εκεί που μια συγκεκριμένη ανηφόρα την ξεκινούσα με 4η και 90, στη μέση είχε "λαχανιάσει" τ'αυτοκίνητο και αναγκαζόμουνα να βάζω 3η και 50.
Τώρα την ανεβαίνει αξιοπρεπώς από κάτω μέχρι πάνω, με 4η και 80 σταθερά. Κι αν ήταν καλός κι ο συμπλέχτης θα μπορούσα να επιταχύνω και σιγά σιγά.
Καλά πας. Βάλε ηλεκτρονική μη το σκέφτεσαι.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
Καλά πλάκα κάνεις? σίγουρα λέει η ηλεκτρονική, ξενοιάζεις από ρυθμίσεις κλπ. και μάλιστα δουλεύει και με πολλαπλασιαστή από άλλα μοντέλα νεότερα.
Μέχρι και βίντεο έκανα, δε το'δες? Σίγουρα θα δουλεύει και με το 2cv.
........................
.....10-12 ώρες την ημέρα, τώρα που έχει κρύο, βλέπω / διαβάζω στο φόρουμ και σε όλα τα βίντεα.

Θα με διώξουν από το σπίτι.

Το δικό σου, δεν το έχω δεί, αλλά, που θα πάει ? Εχω δεί όλα τα άλλα, των προμηθευτών.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
....................
Το άλλο που έβαλα εγώ είναι αντιτριβικό. Θα πάρω φωτό και θα ανεβάσω.
Βοήθησε αρκετά, και μια ελάχιστη δύναμη που είχε το μοτέρ και κρυβόταν λόγω των τριβών, την βοήθησε να αναδειχθέι.
Τόσο πολύ που έκαψα συμπλέχτη. Τώρα μου πατινάρει.
Εκεί που μια συγκεκριμένη ανηφόρα την ξεκινούσα με 4η και 90, στη μέση είχε "λαχανιάσει" τ'αυτοκίνητο και αναγκαζόμουνα να βάζω 3η και 50.
Τώρα την ανεβαίνει αξιοπρεπώς από κάτω μέχρι πάνω, με 4η και 80 σταθερά. Κι αν ήταν καλός κι ο συμπλέχτης θα μπορούσα να επιταχύνω και σιγά σιγά.
....................
Το πρώτο αντιτριβικό στην Ελλάδα, το έφερε θείος φίλου, και έκανα την πρώτη μελέτη / παρουσίαση / τεχνική υποστήριξη.

Δεν ξέρω αν επιτρέπεται η αναφορά μάρκας, οπότε, ........σιωπώ.

Και κάνει δουλειά, αλλά, μεγάλο ΑΛΛΑ.

Δεν κάνει για μηχανές σε καλή κατάσταση, γιατί, επικαλύπτει τις επιφάνειες, και έχουν παρουσιαστεί φαινόμενα όπου μικρές οπές διόδων λίπανσης, πχ στροφαλοφόρων / διωστήρων, "βουλώνουν".

Σε μηχανές χάρβαλα, σφραγίζει, και αυξάνει την απόδοση, μείωση της κατανάλωσης λαδιού.

Σύμφωνα με τις παρατηρήσεις τότε, ήταν το τελευταίο στάδιο ΠΡΙΝ την γενική επισκευή, ή το πέταμα. Οπότε, θέλει προσοχή.
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Έτσι εξηγείται που το GS πήρε λίγο τ'απάνω του, ενώ στο Ξαρά που το'βαλα δεν κατάλαβα τίποτα.
Καλά που με το'πες. Θα πάρω φωτογραφία και θα ανεβάσω, να δει κι ο κόσμος για ποιο αντιτριβικό μιλάω.
Το βίντεο με διαφορετικό πολλαπλασιαστή είναι εδώ


απλά για την πλάκα μου να δω πως πάει. Και αν....
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
...παράγγειλα μέσω του φιλικού φαρμακείου 2 λίτρα καστορέλαιο ( ρετσινόλαδο ), και την αντίστοιχη σύριγγα και σωληνάκι για την πλήρωση των αναρτήσεων τώρα που είναι τακωμένο.

Σύμφωνα με τα βίδεα, τις αναλύσεις συντήρησης / επισκευής, και τον φίλο @KostasX , τον οποίο και θερμά ευχαριστώ και από εδώ για τον χρόνο του και τις χρησιμότατες συμβουλές, οι "μπουκάλες" πρέπει να "ποτίζονται" με φυτικό λάδι, εκείνοι τα λένε στα 300 ml.

Ομολογώ, ότι δεν έχω κάνει αυτήν την "συντήρηση" ποτέ, μια και δεν το γνώριζα, και ποτέ δεν το είχα διαβάσει / δεν είχε αναφερθεί σε συζητήσεις ποτέ.

Το Haynes, το είχα σπουδάσει, αλλά μόνον μέχρι τα κεφάλαια που αφορούσαν την συντήρηση των 2.500-5.000-10.000 χιλιομέτρων.

Και τώρα ανακάλυψα ότι δίνει οδηγίες συντήρησης ανα 3-10-20.000 μίλια.

Θα το αναρτήσω, και οι κκ mods, ας το αντιγράψουν και στην συντήρηση αναρτήσεων.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.650
Reaction score
3.619
Πόντοι
697
Age
50
......
Το βίντεο με διαφορετικό πολλαπλασιαστή είναι εδώ


απλά για την πλάκα μου να δω πως πάει. Και αν....
Το είδα. Ευγε, απλά, κατανοητά, με σωστό ρυθμό εκφοράς, που σε μερικά άλλα, δεν καταλαβαίνουμε τι λένε, είτε λόγω προφοράς, είτε ηχοληψίας, είτε ταχύτητας.

Ο κάθε ένας, θέλει να ανεβάσει "βίδεον" για την προσωπική του ικανοποίηση, χωρίς σωστό ήχο, εικόνα, κλπ.

Κινείται η εικόνα, δεν προλαβάινεις να δείς, δουλεύει το λεκτρικό εργαλείο και δεν ακούς, κλπ-κλπ.

Η "κινηματογράφηση" έχει καποιους απαράβατους κανόνες, ειδικά στην ταχύτητα ( frames ), για να γίνοντααι κατανοητές οι εικόνες / επεξηγήσεις.

Μπράβο και πάλι.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
949
Reaction score
2.771
Πόντοι
587
Age
35
Μιας και η συζητηση περιστρεφεται γυρω απο το συστημα αναφλεξης,ας θυμηθουμε οτι υπαρχουν και καποιες λυσεις ''εποχης'':

-Υπηρχε εκεινα τα χρονια κιτ με ηλεκτρονικη της Bosch,η οποια χρησιμοποιουσε κανονικα τις πλατινες του αυτοκινητου για την ενεργοποιηση της(πολλες ηταν ετσι τοτε,η βασικη ιδεα ηταν πως ετσι δεν χαλαγαν ποτε πρακτικα οι πλατινες,ενω ειχες δυνατοτερο σπινθηρα).Το ωραιο ομως με την εν λογω,ειναι πως ειχε επανω της ενα διακοπτη 3 θεσεων:Στη μια θεση λειτουργουσε κανονικα η ηλεκτρονικη,στη δευτερη παρακαμπτοταν η ηλεκτρονικη και το αυτοκινητο λειτουργουσε συμβατικα εαν ηθελες,ενω στην τριτη διακοπτοταν τελειως το ρευμα στον πολλαπλασιαστη(ισως για αντικλεπτικους λογους).Ειναι μια μετατροπη που θα μου θα μου αρεσε να κανω σε ενα τετοιας εποχης αυτοκινητο,και δεν επηρεαζει και τη γνησιοτητα..πλην ομως,υποψιαζομαι πως θα ειναι πλεον τοσο δυσευρετες,που θα αποτελουν μουσειακο κομματι.
Ατυχως,δεν γνωριζω κωδικο,ωστε να μπορεσω να βρω καπου φωτογραφια και να την ανεβασω εδω.

-Μια αλλη λυση,που βοηθα στην ευκολοτερη εκκινηση(και ειναι και εποχης),ειναι ο πολλαπλασιαστης με προαντιστασεις τυπου ballast.Η αρχη λειτουργιας,βασιζεται στο οτι,κατα το μιζαρισμα οι προαντιστασεις τιθενται εκτος κυκλωματος,ενω κατα τη διαρκεια της κανονικης λειτουργιας ειναι συνδεδεμενες εν σειρα στον πολλαπλασιαστη.Κατα αυτον τον τροπο,ο πολλαπλασιαστης εχει μικροτερη εσωτερικη αντισταση κατα το μιζαρισμα,πραγμα που διευκολυνει την εκκινηση,και κατοπιν εχει την απαιτουμενη εσωτερικη αντισταση κατα τη διαρκεια της κανονικης λειτουργιας.
Πολλα γιαπωνεζικα αυτοκινητα εποχης χρησιμοποιουσαν τετοιου τυπου πολλαπλασιαστες.

Φανταζομαι πως με αυτους τους τροπους ενα αυτοκινητο μπορει να γινει πιο ευχρηστο,χωρις ιδιαιτερες εκπτωσεις στη γνησιοτητα.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
991
Reaction score
1.295
Πόντοι
437
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
1000 Μπράβο , άλλο ένα 2cv θα βγει στον δρόμο. Μένουμε μακριά αλλιώς θα σε βοηθούσα με την ηλεκτροκόλληση και ότι άλλο ήθελες :clap:
 

z4x5rover

Member
Εγγραφή
20 Ιουνίου 2016
Μηνύματα
168
Reaction score
190
Πόντοι
397
Μιας και η συζητηση περιστρεφεται γυρω απο το συστημα αναφλεξης,ας θυμηθουμε οτι υπαρχουν και καποιες λυσεις ''εποχης'':

-Υπηρχε εκεινα τα χρονια κιτ με ηλεκτρονικη της Bosch,η οποια χρησιμοποιουσε κανονικα τις πλατινες του αυτοκινητου για την ενεργοποιηση της(πολλες ηταν ετσι τοτε,η βασικη ιδεα ηταν πως ετσι δεν χαλαγαν ποτε πρακτικα οι πλατινες,ενω ειχες δυνατοτερο σπινθηρα).Το ωραιο ομως με την εν λογω,ειναι πως ειχε επανω της ενα διακοπτη 3 θεσεων:Στη μια θεση λειτουργουσε κανονικα η ηλεκτρονικη,στη δευτερη παρακαμπτοταν η ηλεκτρονικη και το αυτοκινητο λειτουργουσε συμβατικα εαν ηθελες,ενω στην τριτη διακοπτοταν τελειως το ρευμα στον πολλαπλασιαστη(ισως για αντικλεπτικους λογους).Ειναι μια μετατροπη που θα μου θα μου αρεσε να κανω σε ενα τετοιας εποχης αυτοκινητο,και δεν επηρεαζει και τη γνησιοτητα..πλην ομως,υποψιαζομαι πως θα ειναι πλεον τοσο δυσευρετες,που θα αποτελουν μουσειακο κομματι.
Ατυχως,δεν γνωριζω κωδικο,ωστε να μπορεσω να βρω καπου φωτογραφια και να την ανεβασω εδω.

-Μια αλλη λυση,που βοηθα στην ευκολοτερη εκκινηση(και ειναι και εποχης),ειναι ο πολλαπλασιαστης με προαντιστασεις τυπου ballast.Η αρχη λειτουργιας,βασιζεται στο οτι,κατα το μιζαρισμα οι προαντιστασεις τιθενται εκτος κυκλωματος,ενω κατα τη διαρκεια της κανονικης λειτουργιας ειναι συνδεδεμενες εν σειρα στον πολλαπλασιαστη.Κατα αυτον τον τροπο,ο πολλαπλασιαστης εχει μικροτερη εσωτερικη αντισταση κατα το μιζαρισμα,πραγμα που διευκολυνει την εκκινηση,και κατοπιν εχει την απαιτουμενη εσωτερικη αντισταση κατα τη διαρκεια της κανονικης λειτουργιας.
Πολλα γιαπωνεζικα αυτοκινητα εποχης χρησιμοποιουσαν τετοιου τυπου πολλαπλασιαστες.

Φανταζομαι πως με αυτους τους τροπους ενα αυτοκινητο μπορει να γινει πιο ευχρηστο,χωρις ιδιαιτερες εκπτωσεις στη γνησιοτητα.
Το θεμα αυτο αξιζει πολλα. Θα το ψαξω και εγω....
 
Top Bottom