Ξεκινάω πρώτος εγώ και γράφω την ρύθμιση πλατινων στο 2cv
1. Λυνουμε με ενα κλειδακι τις βιδες που εχει η προστατευτικη σιτα της φτερωτης
2.με ενα καρυδακι 14 (που ειναι σε μια επακταση ωστε να φτανει την βιδα της φτερωτης ) χτυπαμε αποτομα προς τα αριστερα ωστε να λυσουμε την βιδα. Μετα με ενα σιδερο που το βαζουμε στο εσωτερικο της φτερωτης χτυπαμε το σιδερο με ενα σφυρακι χαλαρα μεχρι να βγει η φτερωτη
3. με ενα καρυδακι 8 αρακι λυνουμε τις λαμες που κραταν το λαστιχενιο προστατευτικο των πλατινων
4.μωλις βγαλουμε το προστατευτικο φτανουμε στον πλατινοφορο λυνουμε τις βιδες που εχει στο πλαι ( τις 2 εντεκαρες )
Στην συνεχια αφαιρουμε το καλωδιακι που εχει απο κατω και περνουμε τον πλατινοφορο στο χερι αφου αντικαταστησουμε τις παλιες πλατινες και αλλάξουμε πυκνωτής συνδεουμε ξανα το καλωδιακι του πλατινωφορου και στην συνεχεια τοποθετουμε τον πλατινοφορο στην βαση του ( ΠΡΟΣΟΧΗ μην στραβωσουμε τα λαμακια πισω απο τον πλατινοφορο γιατι μετα δεν θα βρεισκουμε αβανς) πρεπει να ρυθμισουμε το διακενο τον πλατινων ( βιδωνουμε την 14αρα βιδα και γυρναμε το μοτερ δεξιοστροφα μεχρι οι πλατινες να μην ανοιγουν αλλο και ρυθμιζουμε το διακενο με φιλερ 0.40mm και κλεινουμε το καπακι του πλατινοφορο
5. Τωρα πρεπει να ρυθμισουμε το αβανς , κατω απο την πολλαπλη ( βαση καρμ) υπαρχει μια τρυπουλα ( κατω απο τον αριθμο μηχανης) περναμε το τρυπανακι 5mm μεσα απο αυτην την τρυπα και γυρναμε το μοτερ δεξιοστροφα μεχρι να πεσει το τρυπανακι μεσα σε μια αλλη τρυπα πανω στον δισκο αδρανειας .
6. Βγαζουμε το τρυπανακι απο την τρυπα και θα χρεισιμοποιησουμε ενα λαμπακι 12v το ενα καλωδιο απο το λαμπακι ειναι γειωση και το αλλο στο καλωδιο του πολλαπλασιαστη που ερχεται απο τις πλατινες
7. Ανοιγουμε τον διακοπτη της μιζας στην θεση εκκινησης ( στην πρωτη θεση του κλειδιου) και περιστρεφουμε τον πλατινοφορο ( δεξια, αριστερα) σε καποιο σημειο οταν περιστρεφουμε τον πλατινοφορο το λαμπακι θα σβησει . βιδωνουμε τον πλατινοφορο λιγο πριν σβησει το λαμπακι ( πρεπει να ειναι αναμενο οταν ο πλατινοφορος ειναι βιδωμενος) αφαιρουμε το λαμπακι
8. Βαζουμε μπροστα το μοτερ και μωλις βεβαιωθουμε οτι ολα λειτουργουν σωστα
Βαζουμε τα προστατευτεικα μετα την φτερωτη ( ΠΡΟΣΟΧΗ μην ξεχασετε τον ιμαντα του δυναμο πρεπει να πιασει καλα στην φτερωτη) για να σφιξουμε καλα την φτερωτη κοντραρουμε το μοτερ με ενα κατσαβιδι αναμεσα στον δισκο αδρανειας και στην μιζα και σφιγγουμε καλα την φτερωτη. Μετα βαζουμε το προστατευτικο της φτερωτης και τελειωσαμε
1. Λυνουμε με ενα κλειδακι τις βιδες που εχει η προστατευτικη σιτα της φτερωτης
2.με ενα καρυδακι 14 (που ειναι σε μια επακταση ωστε να φτανει την βιδα της φτερωτης ) χτυπαμε αποτομα προς τα αριστερα ωστε να λυσουμε την βιδα. Μετα με ενα σιδερο που το βαζουμε στο εσωτερικο της φτερωτης χτυπαμε το σιδερο με ενα σφυρακι χαλαρα μεχρι να βγει η φτερωτη
3. με ενα καρυδακι 8 αρακι λυνουμε τις λαμες που κραταν το λαστιχενιο προστατευτικο των πλατινων
4.μωλις βγαλουμε το προστατευτικο φτανουμε στον πλατινοφορο λυνουμε τις βιδες που εχει στο πλαι ( τις 2 εντεκαρες )
Στην συνεχια αφαιρουμε το καλωδιακι που εχει απο κατω και περνουμε τον πλατινοφορο στο χερι αφου αντικαταστησουμε τις παλιες πλατινες και αλλάξουμε πυκνωτής συνδεουμε ξανα το καλωδιακι του πλατινωφορου και στην συνεχεια τοποθετουμε τον πλατινοφορο στην βαση του ( ΠΡΟΣΟΧΗ μην στραβωσουμε τα λαμακια πισω απο τον πλατινοφορο γιατι μετα δεν θα βρεισκουμε αβανς) πρεπει να ρυθμισουμε το διακενο τον πλατινων ( βιδωνουμε την 14αρα βιδα και γυρναμε το μοτερ δεξιοστροφα μεχρι οι πλατινες να μην ανοιγουν αλλο και ρυθμιζουμε το διακενο με φιλερ 0.40mm και κλεινουμε το καπακι του πλατινοφορο
5. Τωρα πρεπει να ρυθμισουμε το αβανς , κατω απο την πολλαπλη ( βαση καρμ) υπαρχει μια τρυπουλα ( κατω απο τον αριθμο μηχανης) περναμε το τρυπανακι 5mm μεσα απο αυτην την τρυπα και γυρναμε το μοτερ δεξιοστροφα μεχρι να πεσει το τρυπανακι μεσα σε μια αλλη τρυπα πανω στον δισκο αδρανειας .
6. Βγαζουμε το τρυπανακι απο την τρυπα και θα χρεισιμοποιησουμε ενα λαμπακι 12v το ενα καλωδιο απο το λαμπακι ειναι γειωση και το αλλο στο καλωδιο του πολλαπλασιαστη που ερχεται απο τις πλατινες
7. Ανοιγουμε τον διακοπτη της μιζας στην θεση εκκινησης ( στην πρωτη θεση του κλειδιου) και περιστρεφουμε τον πλατινοφορο ( δεξια, αριστερα) σε καποιο σημειο οταν περιστρεφουμε τον πλατινοφορο το λαμπακι θα σβησει . βιδωνουμε τον πλατινοφορο λιγο πριν σβησει το λαμπακι ( πρεπει να ειναι αναμενο οταν ο πλατινοφορος ειναι βιδωμενος) αφαιρουμε το λαμπακι
8. Βαζουμε μπροστα το μοτερ και μωλις βεβαιωθουμε οτι ολα λειτουργουν σωστα
Βαζουμε τα προστατευτεικα μετα την φτερωτη ( ΠΡΟΣΟΧΗ μην ξεχασετε τον ιμαντα του δυναμο πρεπει να πιασει καλα στην φτερωτη) για να σφιξουμε καλα την φτερωτη κοντραρουμε το μοτερ με ενα κατσαβιδι αναμεσα στον δισκο αδρανειας και στην μιζα και σφιγγουμε καλα την φτερωτη. Μετα βαζουμε το προστατευτικο της φτερωτης και τελειωσαμε