2cv Τεχνικά θέματα

Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.203
likes
2.545
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
#1
Ξεκινάω πρώτος εγώ και γράφω την ρύθμιση πλατινων στο 2cv
1. Λυνουμε με ενα κλειδακι τις βιδες που εχει η προστατευτικη σιτα της φτερωτης
2.με ενα καρυδακι 14 (που ειναι σε μια επακταση ωστε να φτανει την βιδα της φτερωτης ) χτυπαμε αποτομα προς τα αριστερα ωστε να λυσουμε την βιδα. Μετα με ενα σιδερο που το βαζουμε στο εσωτερικο της φτερωτης χτυπαμε το σιδερο με ενα σφυρακι χαλαρα μεχρι να βγει η φτερωτη
3. με ενα καρυδακι 8 αρακι λυνουμε τις λαμες που κραταν το λαστιχενιο προστατευτικο των πλατινων
4.μωλις βγαλουμε το προστατευτικο φτανουμε στον πλατινοφορο λυνουμε τις βιδες που εχει στο πλαι ( τις 2 εντεκαρες )
Στην συνεχια αφαιρουμε το καλωδιακι που εχει απο κατω και περνουμε τον πλατινοφορο στο χερι αφου αντικαταστησουμε τις παλιες πλατινες και αλλάξουμε πυκνωτής συνδεουμε ξανα το καλωδιακι του πλατινωφορου και στην συνεχεια τοποθετουμε τον πλατινοφορο στην βαση του ( ΠΡΟΣΟΧΗ μην στραβωσουμε τα λαμακια πισω απο τον πλατινοφορο γιατι μετα δεν θα βρεισκουμε αβανς) πρεπει να ρυθμισουμε το διακενο τον πλατινων ( βιδωνουμε την 14αρα βιδα και γυρναμε το μοτερ δεξιοστροφα μεχρι οι πλατινες να μην ανοιγουν αλλο και ρυθμιζουμε το διακενο με φιλερ 0.40mm και κλεινουμε το καπακι του πλατινοφορο
5. Τωρα πρεπει να ρυθμισουμε το αβανς , κατω απο την πολλαπλη ( βαση καρμ) υπαρχει μια τρυπουλα ( κατω απο τον αριθμο μηχανης) περναμε το τρυπανακι 5mm μεσα απο αυτην την τρυπα και γυρναμε το μοτερ δεξιοστροφα μεχρι να πεσει το τρυπανακι μεσα σε μια αλλη τρυπα πανω στον δισκο αδρανειας .
6. Βγαζουμε το τρυπανακι απο την τρυπα και θα χρεισιμοποιησουμε ενα λαμπακι 12v το ενα καλωδιο απο το λαμπακι ειναι γειωση και το αλλο στο καλωδιο του πολλαπλασιαστη που ερχεται απο τις πλατινες
7. Ανοιγουμε τον διακοπτη της μιζας στην θεση εκκινησης ( στην πρωτη θεση του κλειδιου) και περιστρεφουμε τον πλατινοφορο ( δεξια, αριστερα) σε καποιο σημειο οταν περιστρεφουμε τον πλατινοφορο το λαμπακι θα σβησει . βιδωνουμε τον πλατινοφορο λιγο πριν σβησει το λαμπακι ( πρεπει να ειναι αναμενο οταν ο πλατινοφορος ειναι βιδωμενος) αφαιρουμε το λαμπακι
8. Βαζουμε μπροστα το μοτερ και μωλις βεβαιωθουμε οτι ολα λειτουργουν σωστα
Βαζουμε τα προστατευτεικα μετα την φτερωτη ( ΠΡΟΣΟΧΗ μην ξεχασετε τον ιμαντα του δυναμο πρεπει να πιασει καλα στην φτερωτη) για να σφιξουμε καλα την φτερωτη κοντραρουμε το μοτερ με ενα κατσαβιδι αναμεσα στον δισκο αδρανειας και στην μιζα και σφιγγουμε καλα την φτερωτη. Μετα βαζουμε το προστατευτικο της φτερωτης και τελειωσαμε:)

4558F386-7AB9-4813-A143-32BBCBEE6240.jpeg
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.203
likes
2.545
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
#2
ΦΡΕΝΑ :
Αντλια φρένων

1) Αφαιρούμε προσεκτικά την ντίζα συμπλέκτη απο το πεντάλ του συμπλέκτη :)

Πιάνει στο κυκλωμένο σημείο :)
2) αφαιρούμε το πετάλι του γκαζιού ( πιάνει σε μια βιδα στην πεταλιέρα φρένου - συμπλέκτη )
3) Αδειάζουμε το ΛΗΜ απο την αντλία και αφαιρουμε :

α) το δοχείο του ΛΗΜ προσεκτικά
β) τα μαρκούτσια ( τα λυνουμε με 8αρι γερμανικο κλείδι ) και τα αφαιρούμε προσεκτικά
γ) Λύνουμε τις δύο 14 βίδες που πιάνουν στην καμπίνα και προσεκτικα τραβάμε την αντλία μέσα απο την καμπίνα μαζί με την πεταλίερα :)

Για την εγκατάσταση της καινούργιας αντλιας κάνουμε όλα τα βήματα ανάποδα και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ κάνουμε ΕΞΑΕΡΩΣΗ
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.203
likes
2.545
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
#3
Αλλαγή μαρκουτσιών μπροστά

1) Ξεβιδώνουμε τα πιαστράκια που πιάνωνται τα μαρκούτσια ( πανω στο σασμαν και στην καμπίνα )
2) ξεβιδώνουμε τα μαρκούτσια απο την αντλία και απο τις δαγκάνες και τα αφαιρούμε προσεκτικα
3) αφαιρούμε τα πιαστρακια απο τα παλία μαρκούτσια ( τα ανοίγουμε προσεκτικά ) και τα τοπεθετούμε στα καινούργια μαρκούτσια
4) Τοποθετούμε τα καινούργια μαρκούτσια στις δαγκάνες και στην αντλία ( ΠΡΟΣΟΧΗ απαραίτητα αλλάζουμε και τα λαστιχάκια που κουμπώνουν και κάνουμε ΕΞΑΕΡΩΣΗ ) και βιδώνουμε τα πιαστράκια στην αρχική τους θέση :)

Αλλαγή μαρκουτσιών πίσω εώς το Υ :)

1) Ξεβιδώνουμε το μαρκούτσι απο την αντλία φρένων και απο το Υ ( Το Υ βρίσκετε πίσω απο το ντεπόζιτο )
2) Ξεπίανουμε το μαρκούτσι απο τα πιαστράκια που βρίσκονται πάνω απο το σωληνάκι βενζίνας και αφαίρουμε το μάρκουτσι απο το αυτοκίνητο :)

Εγκατάσταση :)
Τοποθετούμε το μαρκούτσι στην αντλία και στο Υ και στην συνέχεια το κουμπώνουμε στα πιαστρακια :) ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΞΑΕΡΩΣΗ :)
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.203
likes
2.545
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
#4
Aανακαίνιση μπροστινών φρένων...
1ον :
βγάζουμε τα τακάκια και πατάμε ΕΛΑΧΙΣΤΟ φρένο για να βγουν λιγο τα κυλινδρακια ώστε να μπορούμε να τα πιάσουμε και να τα τραβήξουμε :)


2ον :

Λύνουμε το παξιμαδάκι απο το χειροφρενο βγάζουμε την βιδα :)

3ον:

Αδειάζουμε την αντλία φρένων από ΛΗΜ και λύνουμε τα μαρκούτσια !!

4ον :

Λύνουμε τις 2 βίδες που κρατάν τις δαγκάνες και βγάζουμε τις δαγκάνες με προσοχή :)

τώρα οι δαγκάνες ανοίγουν σε δυο μέρει

τώρα αφαιρούμε τα κυλινδράκια και βλέπουμε μέσα 2 λαστιχάκια τα οποία τα αντικαθιστούμε με καινούργια ( ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΩΤΟ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΑΚΙ ΠΟΥ ΣΧΙΜΑΤΙΖΕΙ ΓΩΝΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ) :)
και βάζουμε με ΠΡΟΣΟΧΗ τα κύλινδρακια μέσα :) Αυτη την διαδικασία την κάνουμε και στις 2 δαγκάνες :)

Αφου τα αλλάξουμε τα κάνουμε όλα ανάποδα :)

1ον
Πατάμε με προσόχη τέρμα μέσα τα κυλινδρακια

2ον

βάζουμε το ελατήριο επαναφόρας του χειροφρένου


και το ελατήριο που κρατάει τα τακάκια



3ον

μοντάρουμε τις δαγκανες και τις σφίγγουμε


4ον

σφίγγουμε την ντίζα του χειρόφρενου ΠΡΟΣΟΧΗ μην την σφίξουμε πολύ και πατάει φρένο :)


5ον
τοποθετούμε τα μαρκούτσια ( αλλάζουμε τα λαστιχάκια στην υποδοχή τον μαρκουτσιών )



6ον

τοποθετούμε τα τακάκια

7ον

γεμίζουμε την αντλία φρένων με ΛΗΜ και κάνουμε εξαέρωση :) θέλει 2 άτομα για να γίνει με ένα δεν γίνεται :)

ΠΡΟΣΟΧΗ η εξαέρωση θέλει πάρα πολύ προσοχή ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΕΡΑΣ ΜΕΣΑ και κάλο είναι να γίνει από άτομα που έχουν εμπειρία πάνω σε αυτό το θέμα :)

Αν έχω παραλείψει κάτι παρακαλώ διορθώστε με :) Ξέρω δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα αλλα γίνεται :)
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.203
likes
2.545
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
#9
ΡΎΘΜΙΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ CITROEN 2cv !!!
Αρχικά θα χρειαστούμε :)
1. Φίλλερ 0,2 mm
2. Γερμανικο κλείδι 12mm για να ανοίξουμε τα καπάκια των βαλβιδών
3. Ένα ίσιο κατσαβίδι
4. Ένα γερμανικό κλειδί 10mm για να ξεβιδώσουμε τις βίδες πάνω στα κοκοράκια

Αρχικά βγάζουμε τα πλαϊνά φτερά !!
το τρίγωνο πιάνει σε τρείς βίδες ενω το μεγάλο σε τέσσερις ( 1 στον μαρσπιε, 1 στην καμπινα και 2 στον φανοστάτη )
Αφού βγάλουμε τα φτερά ξεβιδώνουμε τα καπάκια των βαλβιδών με το 12 mm κλειδι ( Μια βίδα στο κέντρο )
download.jpg

Χτυπάμε ελαφρώς με ένα σφυράκι το καπάκι πάνω κάτω μέχρι αυτό να βγει :) ( Να έχετε ένα δοχείο απο κάτω γιατί θα βγάλει λάδι )
Αφού βγάλουμε τα καπάκια και απο τις 2 κεφαλες πάμε να ρυθμίσουμε τις βαλβίδες
Αρχικά γυρνάμε το μοτέρ δεξιοστρόφα μέχρι τα κοκοράκια στην μια κεφαλή να έρθουν στο ίδιο ύψος ( κυκλωμένο σημείο στην παρακάτω εικόνα :) )
2cv_motorrevision_009g.jpg



ΤΏΡΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΎΛΙΝΔΡΟ !!!!!!!!!!!!!!!!! ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!!!

2cv_ventilspiel002g.jpg

Αρχικα κοιτάμε το κενό που υπάρχει ανάμεσα στο κοκοράκι και στην βαλβίδα ( 1) πρέπει να είναι 0,2 mm ( Αν δέν είναι τόσο το ρυθμίζουμε εμείς :)
Την απόσταση την ρυθμίζουμε εμείς απο την βίδα ( 2)
Αρχικά πρέπει να ξελασκάρουμε λίγο το εξωτερικό παξιμάδι ( 10mm ) ώστε να μπορούμε με το κατσαβίδι να γυρνάμε την εσωτερική βίδα :)
Γυρνώντας το κατσάβιδι πρέπει να ρυθμίσουμε το διάκενο στα 0,2 mm ( Οταν γυρνάμε το κατσαβίδι μεγαλώνει η μικραίνει το διάκενο και ελεγχουμε την απόσταση με το φιλερ )
Όταν βεβαιωθούμε οτί το διάκενο είναι σωστό κρατάμε με το κατσαβίδι την εσωτερική βίδα σταθερή και σφίγγουμε το εξωτερικό παξιμάδι :)
Ελέγχουμε με το φίλλερ να δούμε αν το διακένο είναι 0,2mm ( πρέπει να περνάει σφιχτά το φιλλερ ανάμεσα ) και ρυθμίζουμε και την άλλη βαλβίδα στην ίδια κεφαλη :)
Τώρα γυρνάμε το μοτέρ δεξιόστροφα μεχρι τα κοκοράκια να ερθουν στο ιδιο υψος ( ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΠΟΥ ΡΥΘΜΙΣΑΜΕ )
και παμε στην ΑΛΛΗ ΚΕΦΑΛΗ να ρυθμίσουμε τις βαλβίδες κάνουμε ξανα το ίδιο :)
Μωλις τελείωσουμε βάζουμε τα καπακια :)
1ον Αλλάζουμε την φλάτζα
2ον σφίγγουμε το παξιμαδι αρχικα με το χερι και μετα με το κλειδι 3 στροφες ( Αν το σφίξουμε παραπάνω θα χτυπάν τα κοκοράκια στο καπάκι !!! Προσοχή )
Αν έχω κάπου κάπιο λάθος διορθώστε με :) Γενικά πολυ προσοχή στην ρύθμιση τον βαλβίδων :)
* Και ένα σχετικο βίντεο
 
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
630
likes
2.008
Πόντοι
677
Age
30
Περιοχή
Γρεβενα
#10
ΡΎΘΜΙΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ CITROEN 2cv !!!
Αρχικά θα χρειαστούμε :)
1. Φίλλερ 0,2 mm
2. Γερμανικο κλείδι 12mm για να ανοίξουμε τα καπάκια των βαλβιδών
3. Ένα ίσιο κατσαβίδι
4. Ένα γερμανικό κλειδί 10mm για να ξεβιδώσουμε τις βίδες πάνω στα κοκοράκια

Αρχικά βγάζουμε τα πλαϊνά φτερά !!
το τρίγωνο πιάνει σε τρείς βίδες ενω το μεγάλο σε τέσσερις ( 1 στον μαρσπιε, 1 στην καμπινα και 2 στον φανοστάτη )
Αφού βγάλουμε τα φτερά ξεβιδώνουμε τα καπάκια των βαλβιδών με το 12 mm κλειδι ( Μια βίδα στο κέντρο )
View attachment 9755
Χτυπάμε ελαφρώς με ένα σφυράκι το καπάκι πάνω κάτω μέχρι αυτό να βγει :) ( Να έχετε ένα δοχείο απο κάτω γιατί θα βγάλει λάδι )
Αφού βγάλουμε τα καπάκια και απο τις 2 κεφαλες πάμε να ρυθμίσουμε τις βαλβίδες
Αρχικά γυρνάμε το μοτέρ δεξιοστρόφα μέχρι τα κοκοράκια στην μια κεφαλή να έρθουν στο ίδιο ύψος ( κυκλωμένο σημείο στην παρακάτω εικόνα :) )
View attachment 9756


ΤΏΡΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΎΛΙΝΔΡΟ !!!!!!!!!!!!!!!!! ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!!!

View attachment 9757
Αρχικα κοιτάμε το κενό που υπάρχει ανάμεσα στο κοκοράκι και στην βαλβίδα ( 1) πρέπει να είναι 0,2 mm ( Αν δέν είναι τόσο το ρυθμίζουμε εμείς :)
Την απόσταση την ρυθμίζουμε εμείς απο την βίδα ( 2)
Αρχικά πρέπει να ξελασκάρουμε λίγο το εξωτερικό παξιμάδι ( 10mm ) ώστε να μπορούμε με το κατσαβίδι να γυρνάμε την εσωτερική βίδα :)
Γυρνώντας το κατσάβιδι πρέπει να ρυθμίσουμε το διάκενο στα 0,2 mm ( Οταν γυρνάμε το κατσαβίδι μεγαλώνει η μικραίνει το διάκενο και ελεγχουμε την απόσταση με το φιλερ )
Όταν βεβαιωθούμε οτί το διάκενο είναι σωστό κρατάμε με το κατσαβίδι την εσωτερική βίδα σταθερή και σφίγγουμε το εξωτερικό παξιμάδι :)
Ελέγχουμε με το φίλλερ να δούμε αν το διακένο είναι 0,2mm ( πρέπει να περνάει σφιχτά το φιλλερ ανάμεσα ) και ρυθμίζουμε και την άλλη βαλβίδα στην ίδια κεφαλη :)
Τώρα γυρνάμε το μοτέρ δεξιόστροφα μεχρι τα κοκοράκια να ερθουν στο ιδιο υψος ( ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΠΟΥ ΡΥΘΜΙΣΑΜΕ )
και παμε στην ΑΛΛΗ ΚΕΦΑΛΗ να ρυθμίσουμε τις βαλβίδες κάνουμε ξανα το ίδιο :)
Μωλις τελείωσουμε βάζουμε τα καπακια :)
1ον Αλλάζουμε την φλάτζα
2ον σφίγγουμε το παξιμαδι αρχικα με το χερι και μετα με το κλειδι 3 στροφες ( Αν το σφίξουμε παραπάνω θα χτυπάν τα κοκοράκια στο καπάκι !!! Προσοχή )
Αν έχω κάπου κάπιο λάθος διορθώστε με :) Γενικά πολυ προσοχή στην ρύθμιση τον βαλβίδων :)
* Και ένα σχετικο βίντεο
Πολυ χρησιμο και πολυ αναλυτικο!!!!
 
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
260
likes
519
Πόντοι
447
Age
48
#12
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.475
likes
16.300
Πόντοι
1.387
#13
Ξεκινώντας σήμερα να φορτίσω την νέα μπαταρία στον παππού ( από τα ποιο ακριβά αναλώσιμα στο αυτοκίνητο και ποιο ευπαθή..)
Με την βοήθεια του @traffic βρήκαμε αυτο για φόρτιση -συντήρηση μπαταρίας αυτοκινήτου

http://www.mrbike.gr/website/driving-advice/2012-01-25-19-25-40.html
 
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.203
likes
2.545
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
#19
Καλημέρα, ψάχνω εγγυημένο συνεργείο ρεκτιφιέ για το μοτεράκι του, μετά 20 χρόνια που το έχω χρειάζεται γενική.
Ευχαριστώ
Καλήμερα !! Αν καεί λαδιά το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να αλλάξεις τσιμουχάκια βαλβίδων, κυλινδρους και σετ ελατήρια πιστονιών!! Μπορεί να σου κοστίσει φτηνότερα απο ρεκτιφιέ !!
 
Top Bottom