Φωτογραφίες με θεές...

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.407
Reaction score
3.226
Πόντοι
697
Age
50
Yes ή μαλλον Oui.

Τότενες, δεν υπήρχε η ανάγκη / νομοθεσία του τρίτου φωτός φρένου. Δημιουργήθηκε η ανάγκη / απαίτηση για την αποφυγή συγκρούσεων στους αυτοκινητοδρόμους, με την σκέψη ότι ένα φως STOP ψηλά, θα ήταν ευδιάκριτο και από τους πιο πίσω ακολουθούντες, και στις δύσκολες καιρικές συνθήκες, για να αποφεύγονται οι καραμπόλες.

Αν θυμάμαι καλά, στα μέσα του '80, εμφανίστηκαν τα πρώτα, και σαν ιδιοκατασκευές, αγόραζες ένα, ή ζευγάρι, και τα τοποθετούσες και μόνος σου. Ηταν "μόδα".

Αργότερα, μετά από την αποδεδειγμένη επιπλέον ασφάλεια που προσέφερε, έγινε "υποχρεωτικό" αρχικά στις ΗΠΑ

1986

The National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) repeated Voevodsky's experiment on a larger scale, and concluded that center high mounted stop lamps, as the government calls them, reduce accidents and injuries. As a result, in 1986, NHTSA began requiring all new cars to have a third brake light.

Οπότε αυτό, μάλλον κανένα ηχείο είναι, ή κάποια δική τους εφαρμογή ένδειξης υπηρεσιακού αυτοκινήτου ?
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.668
Reaction score
3.848
Πόντοι
777
Age
48
Με αφορμή τα καίρια ερωτήματα του φίλου dap να κάνω μια μικρή έρευνα για τους εικονιζόμενους. Ο μουστακοφόρος αριστερά είναι ο Χουαρί Μπουμεντιέν. Υπηρέτησε ως πρόεδρος του Επαναστατικού Συμβουλίου της Αλγερίας από τις 19 Ιουνίου του 1965 έως τις 12 Δεκεμβρίου του 1976 και στη συνέχεια ως δεύτερος πρόεδρος της Αλγερίας έως τον θάνατό του στις 27 Δεκεμβρίου του 1978.
Τον εικονιζόμενο δεξιά δυστυχώς δεν μπόρεσα να εξακριβώσω ποιος είναι. Υποθέτω ότι η φωτογραφία είναι από επίσημη επίσκεψη κάποιου που η χώρα του έχει σημαία με μπόλικο κόκκινο. Τρεις χώρες με τέτοια σημαία είναι η τότε ΕΣΣΔ, η Κίνα και το Μαρόκο. Δυστυχώς και πάλι τον εικονιζόμενο δεν μπόρεσα να τον βρω.
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
200
Reaction score
563
Πόντοι
337
Age
55
Για Κινέζος δεν μου κάνει. Μαροκινούς της εποχής αυτής δεν ξέρω, αλλά είναι πιθανόν σαν γειτονική χώρα. Πιο πολύ σε Μπρέζνιεφ μου φέρνει, ταιριάζει και η εποχή που αναφέρθηκες. Πάντως οι DS κούκλες και απαστράπτουσες.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.668
Reaction score
3.848
Πόντοι
777
Age
48
Για Κινέζος δεν μου κάνει. Μαροκινούς της εποχής αυτής δεν ξέρω, αλλά είναι πιθανόν σαν γειτονική χώρα. Πιο πολύ σε Μπρέζνιεφ μου φέρνει, ταιριάζει και η εποχή που αναφέρθηκες. Πάντως οι DS κούκλες και απαστράπτουσες.
Και εγώ σκέφτηκα ότι ίσως να είναι ο Μπρέζνιεφ, αλλά δεν μοιάζουν. Αν δεις πορτρέτο του "συντρόφου" Μπρέζνιεφ θα διαπιστώσεις διάφορες: ο Λεονίντ ήταν πιο γεμάτος και χοντροκέφαλος με βλοσυρό βλέμμα με φρύδια σαν του Κων/νου Καραμανλή, του κανονικού.
 
Reactions: dap

traffic

Member
Εγγραφή
28 Νοεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.437
Reaction score
5.966
Πόντοι
847
Περιοχή
Σαχάρα
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΕΙΡΑΓΜΕΝΟΙ ΒΑΤΡΑΧΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ ΤΟ 1968 ΣΤΗΝ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΗ!

Citroën/Gendarmerie :
1968, la gendarmerie nationale prend livraison de trois Citroën ID 19 Gendarmerie légèrement revues.
Elles profitent du moteur des DS 21, à savoir le 4 cylindres de 2175 cm3.
Mais ici il est suralimenté par un compresseur mécanique Constantin dérivé d'un compresseur anglais de marque Roots.
Le compresseur est installé entre le carburateur et la pipe d'admission. Il est entraîné par la même courroie que la pompe à eau.
Les ingénieurs revoient aussi le collecteur d'échappement qui est redessiné spécialement pour cette version.
Ces ID de Gendarmerie développaient la puissance de 155 ch minimum et selon les rapports de boite capables d'atteindre une vitesse maximale comprise en 205 et 220 km/h.
Livrée Bleu de France, appuies-tête AV, pneumatiques Michelin spécifiques et tableau de bord adapté étaient au programme.
Le nouveau TDB comportait un gros tachymètre Kienzle spécifique complète l'instrumentation d'origine et proposait differents indicateurs et jauges pour bien surveiller la mécanique de 2.175 cm3 qui était fréquemment poussée à son maximum du fait d'un compresseur Constantin très réactif et considéré par certains comme brutal.


30823
30824
30825
30826
 
Top Bottom