Το Σοβαρό Αυτοκίνητο... Subaru FF-1 1970

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.003
Reaction score
2.224
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Εχθες, ξεκόλλησα το μπουτόν του χειρόφρενου, το οποίο, αυτή τη στιγμή λειτουργεί μάλλον άριστα. Επίσης, όσα χρόνια το αυτοκίνητο είναι έξω, το χειρόφρενο δεν ήταν τραβηγμένο, οποτε μάλλον δεν έχουν κολλήσει...
Ανοιξα την τάπα βενζίνης και μπορώ να πω πως χαίρομαι που δεν μύρισα βενζίνη, άρα, μάλλον εξατμήστικε...
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.786
Reaction score
7.710
Πόντοι
947
Age
55
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Εχθες, ξεκόλλησα το μπουτόν του χειρόφρενου, το οποίο, αυτή τη στιγμή λειτουργεί μάλλον άριστα. Επίσης, όσα χρόνια το αυτοκίνητο είναι έξω, το χειρόφρενο δεν ήταν τραβηγμένο, οποτε μάλλον δεν έχουν κολλήσει...
Ανοιξα την τάπα βενζίνης και μπορώ να πω πως χαίρομαι που δεν μύρισα βενζίνη, άρα, μάλλον εξατμήστικε...
...opote tha echi skouriasi apo mesa...ke me to proto gemisma archisi to panagiri...boulomeno carburateur...katharisma...boulomeno carburateur...katharisma...boulomeno carburateur...katharisma...ktl...
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.003
Reaction score
2.224
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
...opote tha echi skouriasi apo mesa...ke me to proto gemisma archisi to panagiri...boulomeno carburateur...katharisma...boulomeno carburateur...katharisma...boulomeno carburateur...katharisma...ktl...
Επειδή σήκωσα το αμάξι στο γρύλλο και κοίταξα από κάτω, το ντεπόζιτο δεν είχε σκουριάσει... Μόνο το σιλανσιέ της εξατμησης.
 

2cv01

Member
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.324
Reaction score
2.903
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
Επειδή σήκωσα το αμάξι στο γρύλλο και κοίταξα από κάτω, το ντεπόζιτο δεν είχε σκουριάσει... Μόνο το σιλανσιέ της εξατμησης.
Εσωτερικα σκουριάσει το ντεπόζιτο...
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.003
Reaction score
2.224
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Εσωτερικα σκουριάσει το ντεπόζιτο...
Δε νομίζω... Από όσο γνωρίζω το 1993, το αυτοκίνητο έμεινε από φρένα το 1992, ένα χρ9νο μετά δηλαδή, ο παππούς με τη θεία είχαν πάει να το βάλουν μπρος, η μηχανή γυρνούσε κανονικά, αλλά δεν έπαιρνε επειδή δεν είχε βενζίνη. Το έγραφε και ο δείκτης άλλωστε, οπότε αμφιβάλλω...
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.345
Reaction score
2.117
Πόντοι
697
τασσο αυτο το αυτοκινητο δυστυχως δε σωζεται! απο οτι βλεπω στις φωτος χωρις να δω το σασι ειμαι σιγουρος πως θα ειναι ολο τρυπιο! θες παρα πολλες εργατοωρες σε φαναρτζη και κατα τη γνωμη μου πανω απο 6000-8000 ευρω κοστος μονο για λαμαρινοδουλειες! επιπλεον δε βρισκεις ανταλλακτικα για αυτο το οχημα!

πρεπει να ασχοληθεις μονο με τη cx πριν παρει και αυτη την κατω βολτα!

δυστυχως το subaru δεν αξιζει να φτιαχτει κατα τη γνωμη μου
 
Last edited:

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
10.179
Reaction score
18.385
Πόντοι
1.487
Άμεσα το αυτοκίνητο σε κλειστό χώρο..
Ολο και κάποια αποθήκη θα υπάρχει..
Βρες το Ιαπωνικό club για πληροφορίες..
Και μην περνάς την ώρα σου έτσι.. νομίζωντας πως θα κάνεις κάτι.. (Μου θυμίζει τον Νικολα.. Και τα παιχνίδια του)

Ρεζουμέ ψήσε όλους να το αποθηκεύσεις..
Και μετά για δώρο στον παππού βάλε την οικογένεια. να φτιάξετε την citroen..

Αυτά και κάνε τελικός ότι αγαπά η καρδιά σου..
Και φυσικά έχεις πολλά χρόνια εμπρός..
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.786
Reaction score
7.710
Πόντοι
947
Age
55
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Δε νομίζω... Από όσο γνωρίζω το 1993, το αυτοκίνητο έμεινε από φρένα το 1992, ένα χρ9νο μετά δηλαδή, ο παππούς με τη θεία είχαν πάει να το βάλουν μπρος, η μηχανή γυρνούσε κανονικά, αλλά δεν έπαιρνε επειδή δεν είχε βενζίνη. Το έγραφε και ο δείκτης άλλωστε, οπότε αμφιβάλλω...
...agori mou...ime pola chronia stin pista...ke ksero...an to nteposito ine apo lamarina tha echi karaskouriasi apo tin igrasia...gia avto ton logo den afinoume amaksi me adio ndeposita gia chronia akinito...
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.003
Reaction score
2.224
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Το έχω ξαναπεί πολλές φορές, με τη CX θέλω πολύ να ασχοληθώ, αλλά λόγω του σημείου που είναι το γκαράζ της CX δε βολεύει. Το Subaru το έχω δίπλα μου, Ολη την ημέρα είμαι τέσσερεις ορόφους πιο πάνω από το Subaru. Χώρος να το βάλουμε μέσα δεν υπάρχει. Αν υπήρχε, πιστέψτε με, δε θα ήταν εκεί που είναι... Αν δείτε πως είναι αυτό το αυτοκίνητο από κοντά, θα καταλάβετε πως πρέπει να γίνουν αυτές οι μικροδουλειές, να καθαριστεί, να φτιαχτούν πέντε πράγματα όπως οι κλειδαριές, παράθυρα κλπ. Οτι μπορεί ο καθένας. Επειδή θέλω να το βάλω μπρος κάποια στιγμή, κοίταξα μήπως έχω μπουζόκλειδο για να βγάλω τα μπουζί, να ρίξω ένα ειδικό σπρευ στους κυλίνδρους. Είχα τελικά, αλλά δεν ήταν το σωστό μέγεθος. Πήγα βρήκα το σωστό. Μόλις ξανά βρω χρόνο, επειδή δε μπορώ να ασχολούμαι μόνο με Subaru, CX και Datsun, θα τα βγάλω τα μπουζί να ρίξω αυτό το πράγμα στους κυλίνδρους για να αρχίσω να ασχολούμαι και με τον κινητήρα. Επίσης ο σωλήνας που βάζουμε λάδι στη μηχανή είναι όλος χάλια οπότε θα βγει αναγκαστικά γιατί όταν αλλάξω λάδια, άν τον αφήσω έτσι θα πάρει το λάδι παραμάζωμα και πολλή σκουριά...

Υ.Γ.
Η Συναισθηματική αξία του κάθε αυτοκινήτου παίζει μεγάλο ρόλο... Αν είχατε εσείς το Subaru, πιστεύω πως θα κάνατε το ίδιο...
 

2cv01

Member
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.324
Reaction score
2.903
Πόντοι
697
Περιοχή
ioannina, Greece
Το έχω ξαναπεί πολλές φορές, με τη CX θέλω πολύ να ασχοληθώ, αλλά λόγω του σημείου που είναι το γκαράζ της CX δε βολεύει. Το Subaru το έχω δίπλα μου, Ολη την ημέρα είμαι τέσσερεις ορόφους πιο πάνω από το Subaru. Χώρος να το βάλουμε μέσα δεν υπάρχει. Αν υπήρχε, πιστέψτε με, δε θα ήταν εκεί που είναι... Αν δείτε πως είναι αυτό το αυτοκίνητο από κοντά, θα καταλάβετε πως πρέπει να γίνουν αυτές οι μικροδουλειές, να καθαριστεί, να φτιαχτούν πέντε πράγματα όπως οι κλειδαριές, παράθυρα κλπ. Οτι μπορεί ο καθένας. Επειδή θέλω να το βάλω μπρος κάποια στιγμή, κοίταξα μήπως έχω μπουζόκλειδο για να βγάλω τα μπουζί, να ρίξω ένα ειδικό σπρευ στους κυλίνδρους. Είχα τελικά, αλλά δεν ήταν το σωστό μέγεθος. Πήγα βρήκα το σωστό. Μόλις ξανά βρω χρόνο, επειδή δε μπορώ να ασχολούμαι μόνο με Subaru, CX και Datsun, θα τα βγάλω τα μπουζί να ρίξω αυτό το πράγμα στους κυλίνδρους για να αρχίσω να ασχολούμαι και με τον κινητήρα. Επίσης ο σωλήνας που βάζουμε λάδι στη μηχανή είναι όλος χάλια οπότε θα βγει αναγκαστικά γιατί όταν αλλάξω λάδια, άν τον αφήσω έτσι θα πάρει το λάδι παραμάζωμα και πολλή σκουριά...

Υ.Γ.
Η Συναισθηματική αξία του κάθε αυτοκινήτου παίζει μεγάλο ρόλο... Αν είχατε εσείς το Subaru, πιστεύω πως θα κάνατε το ίδιο...
Θυμήσου το 2cv το δικο μου πως ήταν παρατημένο κοντά στην cx σου... Όλοι το είχαν ξεγραμενο και πως μερα με την μερα θα πήγενε στην πρεσσα... Άρχισε να ασχολητε λίγο ο αδερφος μου τότε και επισκευασε τα φρένα του και το μοτέρ του τότε να φανταστείς ήταν 2 χρόνια μεγαλύτερος σού και κατάφερε να το επισκευάσει.... Μετά με την βοήθεια μερικών ατόμων και την δικια μου έλυσαν την καμπινα και την ξεσαπισαν.... Μην το βάζεις κάτω.... Βέβαια το καλύτερο θα ήταν το αμάξι να μπει μέσα σε κλειστό χώρο ασε που κανεις και πρακτική για την cx !! Καλη συνέχεια :)
 
Last edited:

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
208
Reaction score
559
Πόντοι
417
Age
30
Απ οτι καταλαβαινω,ο θεματοθετης ενδιαφερεται να βαλει μπροστα το αυτοκινητο καθαρα για ψυχολογικους και συναισθηματικους λογους..ενα αυτοκινητο το οποιο ανα πασα στιγμη μπορει να αυτοκινηθει,κατα εναν τροπο δεν θεωρειται παρατημενο..προσωπικα εχω το ιδιο κολλημα,και μπορω να πω οτι τον κατανοω απολυτα.Φανταζομαι πως θα ειχε ηδη κανει το ιδιο και στη cx,αν ειχε τις γνωσεις και την αδεια απο τον παππου.
Εν προκειμενω,το ντεποζιτο δεν αποτελει προβλημα,μπορει καλλιστα να το τροφοδοτει και απο ξεχωριστο μπιτονι.

Αλλωστε,και βενζινη να ειχε μεσα,θεωρω οτι η ζημια θα ειχε γινει.Προσφατα προσπαθησα να βαλω εμπρος αυτοκινητο μετα απο 15 χρονια ακινησιας.Αφου αδειασα 7-8 λιτρα παλιας βενζινης απο το ρεζερβουαρ,διαπιστωσα οτι αυτη ειχε αφησει ενα κολλωδες επιχρισμα σε ολο το εσωτερικο του(το οποιο κατα τα αλλα δεν ειχε σκουριασει),το οποιο φραζει τις σωληνωσεις και το οποιο δεν μπορει να βγει αποτελεσματικα..καλυτερα δηλαδη,να ηταν αδειο απο βενζινη ολα αυτα τα χρονια..

Αν παντως ψαχνεις για μπουζοκλειδο,θα σου ελεγα να ανοιξεις το πορτμπαγκαζ..κατι μου λεει οτι εκει θα βρεις την εργοστασιακη εργαλειοθηκη..:food:
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
804
Reaction score
2.645
Πόντοι
677
Age
31
Περιοχή
Γρεβενα
Απ οτι καταλαβαινω,ο θεματοθετης ενδιαφερεται να βαλει μπροστα το αυτοκινητο καθαρα για ψυχολογικους και συναισθηματικους λογους..ενα αυτοκινητο το οποιο ανα πασα στιγμη μπορει να αυτοκινηθει,κατα εναν τροπο δεν θεωρειται παρατημενο..προσωπικα εχω το ιδιο κολλημα,και μπορω να πω οτι τον κατανοω απολυτα.Φανταζομαι πως θα ειχε ηδη κανει το ιδιο και στη cx,αν ειχε τις γνωσεις και την αδεια απο τον παππου.
Εν προκειμενω,το ντεποζιτο δεν αποτελει προβλημα,μπορει καλλιστα να το τροφοδοτει και απο ξεχωριστο μπιτονι.

Αλλωστε,και βενζινη να ειχε μεσα,θεωρω οτι η ζημια θα ειχε γινει.Προσφατα προσπαθησα να βαλω εμπρος αυτοκινητο μετα απο 15 χρονια ακινησιας.Αφου αδειασα 7-8 λιτρα παλιας βενζινης απο το ρεζερβουαρ,διαπιστωσα οτι αυτη ειχε αφησει ενα κολλωδες επιχρισμα σε ολο το εσωτερικο του(το οποιο κατα τα αλλα δεν ειχε σκουριασει),το οποιο φραζει τις σωληνωσεις και το οποιο δεν μπορει να βγει αποτελεσματικα..καλυτερα δηλαδη,να ηταν αδειο απο βενζινη ολα αυτα τα χρονια..

Αν παντως ψαχνεις για μπουζοκλειδο,θα σου ελεγα να ανοιξεις το πορτμπαγκαζ..κατι μου λεει οτι εκει θα βρεις την εργοστασιακη εργαλειοθηκη..:food:
Ενοειτε οτι οταν θα ερθει η στιγμη να το βαλεις μπροςθα το βαλει ΜΟΝΟ με μπετονι(Του εχουμε γραψει αναλυτικα σε προηγουμενα Posts).Ενα αδειο ρεζερβουαρ ειναι παντα προβλημα (για.πολλους λογους).. τοσα χρονια δυστηχως θα εχει γινει μια μαζα σκουριας για αυτο και καλυτερα να ητανε γεματο.Το ρεζερβουαρ σε αυτες τις περιπτωσεις στελνετε σε μαστορα και φτιαχνεται (ανοιγμα, Rust treatment , Recoating)..Αυτο.το κολλωδες επιχρησμα που αναφερεις δεν ειναι προβλημα και καθαριζει ευκολα.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
208
Reaction score
559
Πόντοι
417
Age
30
.Αυτο.το κολλωδες επιχρησμα που αναφερεις δεν ειναι προβλημα και καθαριζει ευκολα.
Αν γνωριζεις καποιο ευκολο τροπο(χωρις να ανοιχτει το ντεποζιτο),θα σου ημουν υποχρεος..:)Ηδη εχω βγαλει μεγαλο μερος,αλλα το προβλημα παραμενει..επισης το συγκεκριμενο εχει και διαφραγματα εσωτερικα,οποτε δεν εχω και ιδιαιτερα ευκολη προσβαση δια μεσου των οπων του.
Η μεγαλη πλακα ηταν οτι πριν 7-8 χρονια ειχαν ξαναπροσπαθησει ανεπιτυχως να βαλουν μπροστα το αυτοκινητο,οποτε η ιδια κολλωδης ουσια υπηρχε και στο εσωτερικο του καρμπυρατερ..ειχε κολλησει μεχρι και το εμβολο της αντλιας επιταχυνσης..:whip:
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.003
Reaction score
2.224
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη! Πιστέψτε με, είναι πολύ ωραίο συναίσθημα να ξέρεις ότι κάποιοι (έστω λίγοι...) με τους οποίους δεν έχεις μιλήσει ποτέ αλλά μοιράζονται το ίδιο πάθος για τα αυτοκίνητα με εσένα, σε βοηθούν ψυχολογικά και συμπληρώνουν τα κενά γνώσεων που έχεις. Ευχαριστώ πολύ!
Εβλεπα εναν αμερικανό που προσπαθούσε να βάλει μπρος μια Mercedes Benz W109 300SEL 6.3. Είχε αυτό το θέμα με το κολώδες υλικό. Αλλαξε ντεπόζιτο και σωληνώσεις. Εκτος των αλλων βρωμαει κιόλας... Προτιμώ σκουριασμένο ντεπόζιτο παρά ένα καλό αλλά με τοξική γλίτσα...
Αν και μπορεί να είμαι λίγο τυχερός, μετά από ένα μήνα και δύο ημέρες και το ντεπόζιτο παραδόξως να είναι σε καλή κατάσταση και χωρίς τοξικές γλίτσες. Από βδομάδα όμως θα καθαριστεί η οροφή και θα ραφτεί διότι δε μπορώ να έχω χώμα πάνω από το κεφάλι μου...

Στους κυλίνδρους να ρίξω WD-40, ή να βρω ένα ειδικό σπρευ που είδα;;;
 
Last edited:

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.003
Reaction score
2.224
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Λογικά σήμερα θα βγάλω ένα μπουζί. Στον κύλινδρο μέσα τι να ρίξω; WD-40 κάνει;
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.003
Reaction score
2.224
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Εβγαλα τρία μπουζί σήμερα και έριξα WD-40 μέσα στους κυλίνδρους ώστε να έχουν μια στοιχειώδη λίπανση. Τα μπουζί δεν ήταν γεμάτα λάδι και βγήκαν αρκετά εύκολα. Δεν έβγαλα μόνο ένα επειδή ηταν κάτω από το δυναμό και βαριόμουν να κάνω μανούβρα το μπουζόκλειδο. Απο σκουριά επίσης καθαρά.
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.345
Reaction score
2.117
Πόντοι
697
wd40 δεν προσφερει λιπανση, ειναι αντισκουριακο! αυτο που πρεπει να βαλεις ειναι λαδι σαζμαν (βαλβολινη) gl3 η gl4.. αυτο το λιπαντικο πρεπει να μπει να για λιπανθουν σωστα οι κιλυνδροι!! και προσεχε!! μερικες.σταγονιτσες σε καθε κυλινδρο ειναι αρκετες.. μην το παρακανεις!
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.003
Reaction score
2.224
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
wd40 δεν προσφερει λιπανση, ειναι αντισκουριακο! αυτο που πρεπει να βαλεις ειναι λαδι σαζμαν (βαλβολινη) gl3 η gl4.. αυτο το λιπαντικο πρεπει να μπει να για λιπανθουν σωστα οι κιλυνδροι!! και προσεχε!! μερικες.σταγονιτσες σε καθε κυλινδρο ειναι αρκετες.. μην το παρακανεις!
Ρώτησα τον @1000Pistes που είναι ειδικός στα παλιά Subaru και μου είπε πως καλύτερα να ρίξω WD-40 παρά λάδι μηχανής επειδή το συγκεκριμένο μοτέρ έχει 25 χρόνια να λειτουργήσει.
Επίσης το WD-40 είναι και λιπαντικό. Αν δεις γράφει στο κουτάκι τις χρήσεις του.
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.345
Reaction score
2.117
Πόντοι
697
αφου ξερεις τοτε γιατι ρωτας, τελος παντων
Ρώτησα τον @1000Pistes που είναι ειδικός στα παλιά Subaru και μου είπε πως καλύτερα να ρίξω WD-40 παρά λάδι μηχανής επειδή το συγκεκριμένο μοτέρ έχει 25 χρόνια να λειτουργήσει.
Επίσης το WD-40 είναι και λιπαντικό. Αν δεις γράφει στο κουτάκι τις χρήσεις του.
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.003
Reaction score
2.224
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
αφου ξερεις τοτε γιατι ρωτας, τελος παντων
Για να πάρω κι άλλες γνώμες.
Υπάρχουν άνθρωποι που ξέρουν καλύτερα από εμένα. Γιατί να μη ρωτήσω;
 
Top Bottom