Τι κάναμε σήμερα με το 2cv/DS/CX ή κάποιο άλλο ιστορικό μας Citroen?

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων και καλοκαιριού πήγα στα μωρά μου για μια βόλτα εχθές Κυριακή. Η μπαταρία του 2cv ήταν τελείως νεκρή και της DS μετά από προσπάθεια λίγων δευτερολέπτων να βάλω μπρος τα έφτυσε επίσης. Βόλτα δεν έκανα όπως καταλάβατε αλλά απόλαυσα τον καφέ μου μέσα στην θεά.
Δίδαγμα:
Η οικογένεια σκοτώνει τα ιστορικά :lol:

View attachment 22404

View attachment 22405
meraklis....

na vgazeis tous polous...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Εννοείται τους βγάζω.
Έχει κάποιος να μου προτείνει κάποιο οικονομικό starter που δίνει λίγη ένταση στην μπαταρία για να βάζω μπροστά πιο εύκολα?
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.052
Reaction score
26.870
Πόντοι
1.607
Απόστολε αγοράζεις φορτιστή και μην πάρεις booster...
Έχει αυτόν τον καιρό έναν στο praktiker σε προσφορά..
Κάθε μήνα απλός βάζεις την μπαταρία και την φορτίζεις πάνω στο αμάξι..
Και δεν έχεις ποτέ θέμα..
Και μπριζες να μην έχεις στο γκαράζ το κάνεις εύκολα σπίτι...




Και τα δύο είναι χρήσιμα..
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.718
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Έτοιμο προς τοποθέτηση :love: Γνήσιο από 2.0 167, ανακατασκευασμένο πλέον και ξαναραμμενο.. Η κρέμα για δέρματα έκανε τρομερή δουλειά στο πλαστικό τμήμα του τιμονιού αφού ετριψα με σαπούνι και μαλακή οδοντόβουρτσα για να φύγουν άλατα και σκόνη καθώς το αυτοκίνητο από το οποίο το έβγαλα στον Ασπρόπυργο τότε είχε σπασμένο παρμπρίζ. Τρομερή δουλειά έκανε και η Autopark στη Δουκ. Πλακεντιας στο δέρμα, ο οποίος μάλιστα από σύμπτωση αποδείχθηκε συνεργάτης του παλιού Δεδεβεση και έχει φτιάξει πάμπολλα σαλονια ds-cx απ' ότι μου είπε, οπότε κρατήστε αυτό το tip..:up:

22460

22462


22461
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Έτοιμο προς τοποθέτηση :love: Γνήσιο από 2.0 167, ανακατασκευασμένο πλέον και ξαναραμμενο.. Η κρέμα για δέρματα έκανε τρομερή δουλειά στο πλαστικό τμήμα του τιμονιού αφού ετριψα με σαπούνι και μαλακή οδοντόβουρτσα για να φύγουν άλατα και σκόνη καθώς το αυτοκίνητο από το οποίο το έβγαλα στον Ασπρόπυργο τότε είχε σπασμένο παρμπρίζ. Τρομερή δουλειά έκανε και η Autopark στη Δουκ. Πλακεντιας στο δέρμα, ο οποίος μάλιστα από σύμπτωση αποδείχθηκε συνεργάτης του παλιού Δεδεβεση και έχει φτιάξει πάμπολλα σαλονια ds-cx απ' ότι μου είπε, οπότε κρατήστε αυτό το tip..:up:

View attachment 22460
View attachment 22462

View attachment 22461
katapliktiko...
 

Sotos77

Member
Εγγραφή
18 Απριλίου 2020
Μηνύματα
144
Reaction score
172
Πόντοι
287
Age
46
Χρήστο,
Καπάκι? Λογικά αυτό είχε αερόσακο.
Επίσης πες μου ότι έχεις βάλει τα φρένα από το 1.6 μπροστά....
Citroen έμπνευση και αυτή να βάλουν τα απλά συμπαγή δισκάκια στο 1.4....
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.718
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Χρήστο,
Καπάκι? Λογικά αυτό είχε αερόσακο.
Επίσης πες μου ότι έχεις βάλει τα φρένα από το 1.6 μπροστά....
Citroen έμπνευση και αυτή να βάλουν τα απλά συμπαγή δισκάκια στο 1.4....
Ίδιο είναι με το δικό μου το τιμονι. Πριν το ράψω τσεκαρα ότι κουμπωνει. Βέβαια από zx monte carlo το είχα βγαλει αλλά για να φύγει κάθε αμφιβολια. Ο αερόσακος θα μπει ο δικός μου.

Μπροστά φοράω δισκους-δαγκανες από saxo vts 120, 247mm. Και πάλι δε μου φτάνουν κατά στιγμές. Θέλει και άξονα πίσω αλλά βαριέμαι..:lol:
Κατά σύμπτωση το Σαββατο(!) τοποθέτησα καινούργιους δίσκους και τακάκια.

22470


Όντως έμπνευση τα μαμά φρένα των zx 1.4
...
Τα citroen gs ακόμα ακόμα είχαν χαωτικά καλύτερα φρενα συγκρινόμενα με τις ταπεινές εκδόσεις των zx.
 
Last edited:

Sotos77

Member
Εγγραφή
18 Απριλίου 2020
Μηνύματα
144
Reaction score
172
Πόντοι
287
Age
46
Ίδιο είναι με το δικό μου το τιμονι. Πριν το ράψω τσεκαρα ότι κουμπωνει. Βέβαια από zx monte carlo το είχα βγαλει αλλά για να φύγει κάθε αμφιβολια. Ο αερόσακος θα μπει ο δικός μου.

Μπροστά φοράω δισκους-δαγκανες από saxo vts 120, 247mm. Και πάλι δε μου φτάνουν κατά στιγμές. Θέλει και άξονα πίσω αλλά βαριέμαι..:lol:
Κατά σύμπτωση το Σαββατο(!) τοποθέτησα καινούργιους δίσκους και τακάκια.

View attachment 22470

Όντως έμπνευση τα μαμά φρένα των zx 1.4
...
Τα citroen gs ακόμα ακόμα είχαν χαωτικά καλύτερα φρενα συγκρινόμενα με τις ταπεινές εκδόσεις των zx.
Τακάκια να βάζεις γνήσια (Peugeot :D...) Είναι ATE. Δεν είχα προλάβει να δοκιμάσω αυτά που έδινε στο κουτί της να δω αν έχουν διαφορά... Αλλά επώνυμα παντός μετριοτης....
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.718
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Τακάκια να βάζεις γνήσια (Peugeot :D...) Είναι ATE. Δεν είχα προλάβει να δοκιμάσω αυτά που έδινε στο κουτί της να δω αν έχουν διαφορά... Αλλά επώνυμα παντός μετριοτης....
EBC πράσινα 2000 θελω να βάλω.
Επειδή θέλαν 5 εργάσιμες όμως και έπρεπε να κατέβω Μπουρνάζι να τα πάρω και το αμάξι είχε δισκοπλακες με 128.000km(!) και αποτελείωσα (τα δυστυχισμένα και τελειωμένα) και τακάκια με διπλό ανεβα-κατεβα Πεντελη κοντά στο ραντεβού για την αλλαγη μπήκαν τελικα PAGID. Είναι μικρό το κόστος και λέω στον εαυτό μου "βάλε ότι βρεις και άμα δε σου κάνουν το ξαναψαχνεις ή βάζεις τα ebc που γλυκοκοιταζες"
 
Last edited:

Sotos77

Member
Εγγραφή
18 Απριλίου 2020
Μηνύματα
144
Reaction score
172
Πόντοι
287
Age
46
Ερώτηση σχετική άσχετη.... Τα Xanthia είχαν όλα standard ABS ??
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.718
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Σπάνια να βρεις xantia στην Ελλάδα χωρίς abs καθώς ερχόταν με "στάνταρ abs" όπως το διαφήμιζε τότε. Ίσως κάποιες πρώτες. Σα μοντέλο έβγαινε και χωρίς στα σειρά Ι. Μάλιστα για αυτό το λόγο υπάρχουν 3 διαφορετικά ημιαξόνια στα xantia. Χωρίς δακτυλίδι abs και με δύο διαφορετικά δακτυλίδια για το abs. Τουλάχιστον για τα 1.6-1.8. Από εκεί και πάνω ίσως άλλαζε αρκετά το ημιαξονιο το ίδιο σε μπιλιοφορο κτλπ. Δε γνωρίζω.
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.718
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Σχετικά με το ακριβώς παραπάνω, σε συζήτηση με τον Dragon, μου μετέφερε ότι abs δεν είχαν αρκετές οι οποίες ήταν της έκδοσης Leader (μάλιστα έγραφαν Leader και στο πλαϊ) '96-'97 δηλαδή.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.548
Reaction score
19.718
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Συνοψις μηνων...

Στη xantia αλλαγη ημιαξονιου οδηγου και ανοιγμα-γρασσαρισμα το μεσα ποτηρι στου συνοδηγου που σωζοταν η κατασταση. Νεες πισω σφαιρες επισης και ολικο λυσιμο το εμπρος ρομποτ το οποιο ηταν εξαιρετικα βρωμικο εσωτερικα. Καθαριστηκε και μονταριστηκε παλι και μου εμειναν και τα καποια εξαρτηματα απο το κιτ ανακατασκευης που βρεθηκε για να υπαρχει καβατζα σε περιπτωση που κοβονταν οι μεμβρανες του, οι οποιες ηταν πραγματικα σε αριστη κατασταση τελικα.
Εξακολουθει παντως να ειναι σχετικα σκληρο μπροστα το αυτοκινητο κατα στιγμες το τελευταιο 2μηνο ενω μαλιστα ολο το μπροστινο συστημα και η αναρτηση ειναι αριστα και εξαιρετικα καλοσυντηρημενα. Μαλιστα προ μηνος ειχε διορθωθει και η θεση της εμπρος αντιστρεπτικης η οποια επηρεαζει το ρομποτ και ουσιαστικα και το υψος του αυτοκινητου εμπρος -> ανεση.. Χωρις να εχω πετυχει λακκουβες, παρα μονο να το πιεζω πολυ σε στροφιλικια, ολη η αντιστρεπτικη ηταν μετατοπισμενη προς το συνοδηγο και μαλιστα ειχε ακουμπησει και στο ψαλιδι γιατι βρεθηκαν σημαδια επαφης. Αγορασα προληπτικα και τα silent blocks της αντιστρεπτικης εμπρος πριν την πειραξουμε αλλα και παλι μου εμειναν στοκ καθως βρεθηκαν μαλακά και σε πολυ καλη κατασταση τα εργοστασιακα. Το καλοκαιρακι ειχα μετρησει και βαλβιδες προληπτικα και ειναι αψογες ενω ειχα αντικαταστησει και το αλλο ζαμφορακι με διαφορα 2ετιας και μπηκε και νεα φλατζα ψευτοκαπακου. Καθαριστηκε και η πεταλουδα και μπηκε και νεα τετραδα μπουζι μαζι με λαδια/φιλτρο. Το υψος εμπρος να ψαξω λιγο ακομα και καλως εχοντων των πραγματων (παρακαλαω βασικα...:lol: ) μεχρι τις 234.000km που ειναι τα λαδια δε θα πρεπει να ξανασχοληθω με το αυτοκινητο. Α πρεπει να βαλω και τα τουιτερ αλλα βαριεμαι χαχα

Στο κορεατικο εκτος απο τα φρενα παραπανω, το καλοκαιρακι αλλαξα προληπτικα τα σωληνακια βενζινης καθως ιδιως το ενα λογω πολυκαιριας ηταν ετοιμο ν ανοιξει και εβαλα και το ημιαξονιο του συνοδηγου που το ειχα τρεναρει 1,5 χρονο τωρα, μετα την αλλαγη και του οδηγου, αλλα δε πηγαινε αλλο. Κυλινδρακι στο ταμπουρο του συνοδηγου επισης αφου φαινοταν δακρυσμα, νεες βαλβολινες και καβατζαρα και ολοκληρο το μονοποιντ να υπαρχει. Να ειναι καλα ενα καλο φιλαρακι στη Ξανθη που μου το εστειλε με κουριερ! Βρεθηκε και ενα ολοϊδιο καθισμα οδηγου (νταξ το ξεραμε οτι υπαρχει αλλα μας παιδεψε λιγο.. :lol: )και μετα απο ενα πολυ καλο καθαρισμα αμπαλαριστηκε για τα γεραματα μου :lol: Φυσικα λαδακια- φιλτρακια προ διμηνου και πριν καποιους μηνες ειχε βρει και παραγγειλει κατοπιν προθεσης μου γνησια απο Γαλλια τη διπλη σωληνα θερμανσης που παει στη καμπινα ο μηχανικος μου για το στοκ μου. Ζυγοσταθμιση το καλοκαιρι και σε αυτη καθως με διαφορα ημερων εκανα και στην xantia. Και στα δυο αποδειχθηκε οτι τη χρειαζονταν!
 
Top Bottom