Τι κάναμε σήμερα με το 2cv/DS/CX ή κάποιο άλλο ιστορικό μας Citroen?

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.152
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Στο part 5 μου κάνει εντύπωση η κίνηση που πέτυχες σαν να κατευθυνόσουν σε καλοκαιρινό προορισμό.
Μόλις τους είδα, αρχικά σκέφτηκα "κοίτα τους "παίχτες", πηγαίνουν να παίξουν πρωΐ-πρωΐ!". Αλλά τελικά, όπως φαίνεται στο τελευταίο βίντεο, σταμάτησαν σε μία μικρή εκκλησία αφιερωμένη στην Αγία Τριάδα, η οποία είχε ήδη μαζέψει αρκετό κόσμο. Η κάμερα ξεφορτίστηκε όταν πλησίαζα στο Μοντ Παρνές (όχι για να παίξω βέβαια!). Από εκεί είναι οι φωτογραφίες.

Όπως είχε πει κάποτε ο Κ.Κ. στους 4 τροχούς, από οδηγικής άποψης "Το Βουνό"!
 

2cv01

Member
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.447
Reaction score
3.279
Πόντοι
777
Περιοχή
ioannina, Greece
Βγήκα στον Κηφισό, στο ρεύμα προς Λαμία και έστριψα αριστερά στη Λεωφόρο Τατοΐου, στην πινακίδα που λέει προς Πάρνηθα. Η λεωφόρος Τατοΐου είναι που μετονομάζεται σε Καραμανλή και Πάρνηθος στη συνέχεια και χωρίς να στρίψεις πουθενά, βγάζει στην κορυφή της Πάρνηθας, στο Μπάφι, στο Μοντ Παρνές, ή οπουδήποτε αλλού. Στο τέρμα της Καραμανλή είναι οι γνωστές ψησταριές και λίγο μετά, το τελεφερίκ. Το 1o βιντεάκι ξεκινάει λίγο πριν το τελεφερίκ, όπως φαίνεται.

Ήταν ατυχία που "πρόλαβα" νωρίς στην ανάβαση αυτήν τη Mercedes και την είχα σχεδόν συνέχεια μπροστά μου, παρά τη 2πλάσια ιπποδύναμή της... (δεν είναι ποτέ σκοπός μου να κυνηγώ, ή να προσπερνώ άλλα αυτοκίνητα, θέλω απλώς να απολαμβάνω την οδήγηση, αλλά η απίστευτη οδική συμπεριφορά της CX με τα εξωπραγματικά για συμβατικό αυτοκίνητο όρια πρόσφυσης νομίζω ότι είναι εμφανής!).
Υπεροχη η cx στο στροφιλικι πρέπει να είναι απόλαυση :)
Υ.Γ στο τέλος του παρτ 5 είναι το σανατοριο της παρνηθας η ιδεα μ ?
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.152
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Υ.Γ στο τέλος του παρτ 5 είναι το σανατοριο της παρνηθας η ιδεα μ ?
Ναι, αυτό είναι. Όσον αφορά τις στροφές, δεν είναι μόνο η εξωπραγματική πρόσφυση λόγω της υδροπνευματικής και της γεωμετρίας της ανάρτησης, αλλά και το τιμόνι με μόλις λίγο πάνω από 2 στροφές σε άκρη σε άκρη που συμπληρώνει την απίστευτη αυτή αίσθηση και αποτελεσματικότητα στις φουρκέτες. Εάν συνηθίσει κανείς αυτήν την αίσθηση "πλεύσης" της υδροπνευματικής θα καταλάβει ότι απλώς δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο με τέτοια συμπεριφορά...
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Ναι, αυτό είναι. Όσον αφορά τις στροφές, δεν είναι μόνο η εξωπραγματική πρόσφυση λόγω της υδροπνευματικής και της γεωμετρίας της ανάρτησης, αλλά και το τιμόνι με μόλις λίγο πάνω από 2 στροφές σε άκρη σε άκρη που συμπληρώνει την απίστευτη αυτή αίσθηση και αποτελεσματικότητα στις φουρκέτες. Εάν συνηθίσει κανείς αυτήν την αίσθηση πλεύσης της υδροπνευματικής θα καταλάβει ότι απλώς δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο με τέτοια συμπεριφορά...
Έπαθα πλάκα... 2 στροφές από άκρη σε άκρη η CX???? Φοβερό για τόσο μεγάλο αυτοκίνητο!!
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.152
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Έπαθα πλάκα... 2 στροφές από άκρη σε άκρη η CX???? Φοβερό για τόσο μεγάλο αυτοκίνητο!!
Για την ακρίβεια 2.4, αν και μου φαίνονται λίγο λιγότερες... Πολλοί κατηγορούνε το DIRAVI ότι δεν έχει αίσθηση, αλλά εγώ θα πω ότι έχει πολύ καλύτερη αίσθηση από τα σύγχρονα υποβοηθούμενα τιμόνια, κατά τη γνώμη μου ακόμα και από το Ford Focus που ξεχωρίζει σε αυτόν τον τομέα. Και σε συνδυασμό με την αυτόματη επαναφορά είναι πραγματική αποκάλυψη στο παρκάρισμα!

Οι λίγες στροφές σε συνδυασμό με την τόσο ισχυρή επαναφορά στο κέντρο θέλει πάρα πολύ μεγάλη προσοχή μέχρι να το συνηθίσεις. Αρχές δεκαετίας του '70, πρώην οδηγός φόρμουλα 1 (περιστασιακός και χαμηλού επιπέδου...) και γνωστός στο χώρο του αυτοκινήτου (κυρίως του κλασσικού) ισχυρίσθηκε ότι παρά λίγο να σκοτωθεί στην SM που μόλις είχε αγοράσει επειδή υπερδιόρθωνε το τιμόνι μόλις την οδήγησε για 1η φορά. Μόλις το συνηθίσεις όμως, απλώς δεν υπάρχει άλλο σαν και αυτό.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.421
Reaction score
16.751
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Για την ακρίβεια 2.4, αν και μου φαίνονται λίγο λιγότερες... Πολλοί κατηγορούνε το DIRAVI ότι δεν έχει αίσθηση, αλλά εγώ θα πω ότι έχει πολύ καλύτερη αίσθηση από τα σύγχρονα υποβοηθούμενα τιμόνια, κατά τη γνώμη μου ακόμα και από το Ford Focus που ξεχωρίζει σε αυτόν τον τομέα.
Νίκο, νμίζω σήμερα το Ντιραβί συνηθίζεται πολύ ευκολότερα γιατί έχουμε συνηθίσει τ α τιμόνια με μεταβλητη υποβοήθηση. Την δεκαετία του '70 όμως που ο κανόνας 'ηταν τα τιμόνια χωρίς καθόλου υποβοήθηση, η μετάβαση σε ένα αυτοκίνητο με ΝΤΙΡΑΒΙ πρέπει να ήταν αρκετά δύσκολη
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.152
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Νίκο, νμίζω σήμερα το Ντιραβί συνηθίζεται πολύ ευκολότερα γιατί έχουμε συνηθίσει τ α τιμόνια με μεταβλητη υποβοήθηση. Την δεκαετία του '70 όμως που ο κανόνας 'ηταν τα τιμόνια χωρίς καθόλου υποβοήθηση, η μετάβαση σε ένα αυτοκίνητο με ΝΤΙΡΑΒΙ πρέπει να ήταν αρκετά δύσκολη
H υποβοήθηση συνηθίζεται ακριβώς για το λόγο που είπες. Τη συγκεκριμένη κριτική για το DIRAVI, ότι δεν έχει αίσθηση δηλαδή, έχει γίνει από σύγχρονους δημοσιογράφους του "ειδικού τύπου" (λέμε τώρα, κάθε καρυδιάς καρύδι...). Η επαναφορά, όμως και οι πολύ λιγότερες στροφές από τις 3+ των αυτοκινήτων μας είναι αυτά που δε συνηθίζονται εύκολα, θέλουν εξοικείωση! (υπάρχουν και κάποια πολύ λίγα σύγχρονα αυτοκίνητα με πολύ λίγες στροφές στο τιμόνι, μου έρχεται στο μυαλό η 156 GTA. Νομίζω οι διαδόχοι της, η 159 και η Giulia συνεχίζουν την παράδοση! Επαναφορά, όμως, αυτές οι Alfa δεν έχουν)
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.550
Reaction score
19.727
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Και εμενα με ξενιζε το diravi στην SM τις πρωτες φορες.. Μετα ομως, απλα λατρευεις!
 

Citroenakis

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2018
Μηνύματα
313
Reaction score
649
Πόντοι
427
Age
57
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Το συγκεκριμένο μοντέλο θα μπορούσε να παραχθεί καί σήμερα όπως είναι, φορτωμένο με τα ηλεκτρονικά στοιχεία (π.χ. οθόνη αφής 7" ή 9").
Σίγουρα θα κτυπούσε τον ανταγωνισμό.Δυστυχώς παρουσιάστηκε το 1974, καί σε face lift το 1986, 33 χρόνια ΠΡΙΝ, για να μας θυμίζει ποιά ήτην η CITROEN.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.231
Reaction score
23.923
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Πήραμε τα βουνα τα λαγκάδια και τα χωράφια βόλτα!!! Καλησπέρα σας!!
View attachment 16385
Μαγική. Την χαλάει λίγο αυτός που φαίνεται από πίσω :lol:
 

2cv01

Member
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.447
Reaction score
3.279
Πόντοι
777
Περιοχή
ioannina, Greece
Φυγαμε απο τα Ιωάννινα
16399


Και στην συνεχια βγήκαμε στην Εγνατία

16400


Παλιος δρομος μεχρι την καλαμπακα !!
16401

Καλαμπακα
16402
 
Last edited by a moderator:

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.433
Reaction score
5.011
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα

2cv01

Member
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.447
Reaction score
3.279
Πόντοι
777
Περιοχή
ioannina, Greece
Μπραβο Ηρακλαρα!!! Εεεε... Βάλε το τρίγωνακι η το έχεις να παίρνει αέρα? Χαχαχαχαχα
Τα τριγωνακια εδω και κανα 2 μηνο περιμένουν να τα βάψω αλλα με βολεψε λόγο καλοκαιριου να τα αφησω εκτος για καλητερη ψύξη :lol:
 
Top Bottom